quote:Audiobullys - We Don't Care
Op vrijdag 14 maart 2003 23:53 schreef realist_ik het volgende:
eej,
hoe heet dat plaatje met die clip waarin zo'n klein manneke -jaar of 13- over straat loopt en dan tegen iemand anders -jaar of 20- teken doet om een pilsje te gaan drinken ...
gaan ze samen een cafe binnen waar ie meteen zit te sjansen met een oudere 'dame' van een jaar of 50 met kort rokje ...
ff later ziet ie 2 homo's in een hoek van het cafe zitten en als een van die 2 'm aankijkt, wil die kleine die homo te lijf gaan...
daarna loopt die kleine weer over straat en dan heeft ie zo'n gemene en voldane lach op z'n bek ...
't is een technoplaatje ... ik gok Engels ...
iemand een idee??
quote:Het nummer op de achtergrond is Coldplay - Daylight van hun laatste album A Rush Of Blood To The Head.
Op vrijdag 14 maart 2003 13:40 schreef Eikelbijter het volgende:
Dit is een moeilijke:
quote:k,thx
Op zaterdag 15 maart 2003 01:32 schreef mouzzer het volgende:[..]
Audiobullys - We Don't Care
weet je toevallig waar ik dat clipje kan vinden?
quote:yup
Op zaterdag 15 maart 2003 01:43 schreef realist_ik het volgende:[..]
k,thx
weet je toevallig waar ik dat clipje kan vinden?
quote:eej super .... echt!
Op zaterdag 15 maart 2003 01:49 schreef mouzzer het volgende:[..]
yup
http://www.bbc.co.uk/radio1/chat/dance/audiobullys.shtml
In een nieuwe (nog niet in NL uitgezonden) Buffy aflevering (volgens mij Him voor de nieuwsgierigen) hoor je een nummer met de tekst: I miss you.. Dit keert steeds terug. Het is een langzaam nummer, en de stem klinkt verdacht veel als Coldplay. Maar ik ken maar een nummer van hem, en volgens KaZaA heeft Coldplay geen nummers die I Miss You heten. Weet iemand welk nummer het is?
Tenks
Marjo
gaat tie
En iedereen wil met haar , een huis tuin keuken open haard
En iedereen vind haar gaaf
enz enz
meer weet ik niet over het nummer
het wordt door een kerel gezongen plz help
quote:Coldplay - Warning Sign
Op zaterdag 15 maart 2003 09:34 schreef Aphrodite het volgende:
Okay, dit wordt supervaag..In een nieuwe (nog niet in NL uitgezonden) Buffy aflevering (volgens mij Him voor de nieuwsgierigen) hoor je een nummer met de tekst: I miss you.. Dit keert steeds terug. Het is een langzaam nummer, en de stem klinkt verdacht veel als Coldplay. Maar ik ken maar een nummer van hem, en volgens KaZaA heeft Coldplay geen nummers die I Miss You heten. Weet iemand welk nummer het is?
Tenks
Marjo
quote:Waterverve, door Mark van Dale (en Enrico)
Op zaterdag 15 maart 2003 16:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Okee, dit is al oud, maar ik hoorde gisteren een stukje in een dancemix met de violen uit The Verve's Bittersweat Symphony (en die het weer van een klassiek stuk hebben geleend).
Wat is de naam van dit dance nummer?
quote:Tenk you muchos gracias!
Op zaterdag 15 maart 2003 12:31 schreef Meril het volgende:[..]
Coldplay - Warning Sign
http://www.buffymusic.net/him.htm
Handige site, even in de gaten houden..
quote:Bedankt!
Op zaterdag 15 maart 2003 17:35 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Waterverve, door Mark van Dale (en Enrico)
damn,
michael jackson >> videoclip met rare effecten erin zoals driehoeken die ronddraaien. Is een beetje opera, maar muzikaal zeer impressive. Wie kan mij helpen. Wordt niet in gezongen geloof ik.
beetje aparte titel >> charuamba ofzo. Ik weet het totaal niet
het is een soort nummer dat veelal gebruikt wordt in kritieke momenten in bijvoorbeeld tvseries die terugkijken op iets. Meestal hoor je 1 of ander nummer dat erg opera-achtig is en prima bij een overwinning ofzo past. Ik weet het totaal niet uit te leggen, dus het geeft niets als hier niet op geantwoord wordt.
Alvast bedankt!
quote:Fuck her gently van Tenacious D.
Op zondag 16 maart 2003 01:48 schreef witste het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik denk dat de clip later op de avond wordt gedraaid, Het is een cartoonclip met een vrouw die op het einde wordt gebeft door twee engeltjes, die daarna langzaam naar de hemel vliegen, de laatste tekst van het nummer is :I want to fuck you hard, of iets in die strekking...Alvast bedankt!
quote:Hélemaal geweldig! lache! Dank je Grobbel!!
Op zondag 16 maart 2003 02:01 schreef Grobbel het volgende:[..]
Fuck her gently van Tenacious D.
quote:Hier kun je die bekijken.
Op zondag 16 maart 2003 01:48 schreef witste het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik denk dat de clip later op de avond wordt gedraaid, Het is een cartoonclip met een vrouw die op het einde wordt gebeft door twee engeltjes, die daarna langzaam naar de hemel vliegen, de laatste tekst van het nummer is :I want to fuck you hard, of iets in die strekking...Alvast bedankt!
quote:Carmina Burana van Carl Orff wellicht?
Op zaterdag 15 maart 2003 22:33 schreef Zero_Cool het volgende:het is een soort nummer dat veelal gebruikt wordt in kritieke momenten in bijvoorbeeld tvseries die terugkijken op iets. Meestal hoor je 1 of ander nummer dat erg opera-achtig is en prima bij een overwinning ofzo past. Ik weet het totaal niet uit te leggen, dus het geeft niets als hier niet op geantwoord wordt.
Of misschien wel iets van de soundtrack van Gladiator, dat wil ook nog wel eens voorbij komen
I am populair hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |