Heeee jo, heeeeeeeee joh, here i come and they wanna go home....
Zoiets dan he?!
Weet iemand welk nummertje ik bedoel?
Liefs Louise
quote:Ik weet niet welke versie jij bedoelt; maar dat klinkt als een heel oud nummer genaamd The Banana Boat Song.. Zal wel geremixed zijn of iets dergelijks; maar misschien heb je wat aan de titel
Op donderdag 13 maart 2003 10:47 schreef Loutje het volgende:
Ik zoek een snel bobbling-achtig nummer dat ongeveer zo gaat.Heeee jo, heeeeeeeee joh, here i come and they wanna go home....
Zoiets dan he?!
Liefs Louise
Day is a day, is a day, is a day
Is a day, is a day-o
(Till I come and me wanna go home)
Ik ben op zoek naar het Mellow House Nummer dat in de nwe Axe reklame gebruikt wordt (die reklame dat die gast spontaan gaat dansen in een cafe en dat dan die 2 mokkels met 'm mee gaan doen). Het nummer heeft als tekst Make Love And Listen To The Music.
Iemand een idee.
Thx
quote:Adverteerder: Lever Nederland
Op donderdag 13 maart 2003 12:22 schreef F1-dude het volgende:
All,Ik ben op zoek naar het Mellow House Nummer dat in de nwe Axe reklame gebruikt wordt (die reklame dat die gast spontaan gaat dansen in een cafe en dat dan die 2 mokkels met 'm mee gaan doen). Het nummer heeft als tekst Make Love And Listen To The Music.
Iemand een idee.
Thx
Van www.ster.nl
quote:Thx
Op donderdag 13 maart 2003 12:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Adverteerder: Lever Nederland
Product: Deodorant - Axe Deodorant
Titel commercial: Pulse
Reclamebureau: Lowe
Eerste uitzending: 16 februari 2003
Band/Artiest: Room 5 feat. Oliver Cheatham
Titel: Make Luv (org.Get down Saturdaynight)
Album/CD: vanaf 24 maart uit op cd!Van www.ster.nl
quote:Graag gedaan
Op donderdag 13 maart 2003 12:34 schreef F1-dude het volgende:Thx
quote:....doodbloeding voorkomend...
Op donderdag 13 maart 2003 12:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Graag gedaan
quote:"Waarom zijn de Bananen Krom" van Andre van Duin.
Op donderdag 13 maart 2003 10:47 schreef Loutje het volgende:
Ik zoek een snel bobbling-achtig nummer dat ongeveer zo gaat.Heeee jo, heeeeeeeee joh, here i come and they wanna go home....
Zoiets dan he?!
Liefs Louise
Volgens mij is het trouwens "Daylight come, and I (me?) wanna go home"
quote:de meeste bubling versie hiervan is toch wel:
Op donderdag 13 maart 2003 18:02 schreef Riert het volgende:[..]
"Waarom zijn de Bananen Krom" van Andre van Duin.
Van wie hij het gecovered heeft weet ik even niet, maar gezien je snel bobbling zegt zal je het ook over een cover hebben.Volgens mij is het trouwens "Daylight come, and I (me?) wanna go home"
de originele versie, met overigens dezelfde naam is volgens mij van Harry Belafonte
quote:Mijn input (als geboren en getogen Dordtse) wordt dan wel niet gevraagd, maar toch...
Op donderdag 13 maart 2003 18:06 schreef M_a_T het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 6 maart 2003 16:56 schreef Sanderwl het volgende:
Voor de Venlonaren/Limburgers. Wie kent dat carnavalsliedje waarin een stuk van "zie ginds komt de stoomboot" wordt gezongen? en tussendoor krijg je de hele tijd "prrrrrrrrrrraptap" enz enz.
Dit nummer heet VOLGENS MIJ 'De Stoumboeët' en het staat ook op de CD van 'Neet um aan te Huure', maar ik kan de originele versie die ook in de kroegen wordt gedraaid nergens vinden. Weet iemand hier wat meer van? Onder welke titel ik het beste kan zoeken ofzo?
--------------------------------------------------------------------------------aan degene die het goede liedje wete te traceren!
HEY MISTER DJ!!!!!!
maar dan een andere versie dan de normale madonna versie....
any ideas?
tnx alvast!
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:16 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Mijn input (als geboren en getogen Dordtse) wordt dan wel niet gevraagd, maar toch...
Ik denk het nummer te herkennen - en het is al heeeeeeeeeeeeel oud.
Op de melodie van de verbastering van "zie ginds..." hebben we met onze afscheidsavond 6e klas (dat was dus in 1985!!!) al een liedje gemaakt.
De toevoeging "raptaptiedoe" etc. ken ik nog van de tijd dat ik meehobbelde met een carnavalsbandje in Dordrecht... en dat was in - denk - 1992/3 of zo.
Hopelijk heb je hier iets aan...
quote:Sorry - verder dan "zie ginds komt de stoomboot" kom ik niet....
Op donderdag 13 maart 2003 18:24 schreef M_a_T het volgende:[..]
hmmz weet je geen titel meer?
quote:Waarschijnlijk: DB Boulevard - Point of View.
Op donderdag 13 maart 2003 18:25 schreef Lexie het volgende:
Grmbl, er was een uur geleden een liedje op TMF wat goed klonk, maar het werd afgebroken voordat ik kon zien hoe het heette. Het was best relaxte muziek, en in de clip was alles van karton.De clip begint in een doos of zo. Iemand een idee welk liedje het is?
quote:Dat is hem, dankjewel
Op donderdag 13 maart 2003 19:41 schreef Boterbabbelaar het volgende:[..]
Waarschijnlijk: DB Boulevard - Point of View.
thx
quote:Lords of the Boards, daarna ook nog Big in Japan uitgebracht
Op donderdag 13 maart 2003 20:57 schreef washandje het volgende:
De guano apes hadden ergens 1 á 2 jaar geleden 2 hits achter elkaar, de éne was open your eyes en de andere....thx
Ik zoek ook nog een nummer met daarin een mannelijke vocal: 'The Motherf*cking saga continues'
Wie het weet mag het zeggen.
het is volgens mij Braziliaans en je hoort er een stukje van in de nieuwe clip van snoop dog ft pharrel - beautiful, meestal met heel veel trommels enzo, weet iemand hoe deze stijl heeft of weet iemand een paar nummer in die stijl
bvd
Het is een R&B nummer en het zit vol met bentley's (een zilvere), lambo's (1 die een 360 maakt en door het beeld vliegt)... volgens mij is het in de gehele clip donker...
En in het begin (dacht ik) komt iemand met een Ferrari 360 of een Corvette een paar andere tegen praten eff en rijden dan verder...
Naja weet het is beetje een wazige omschrijving maar meer kan ik jullie niet geven sorry.
Het is laatst eens bij MTV cribs geweest (ja speciale versie alleen over auto's)
quote:Klinkt als Jermaine Dupri oid, nummer zou ik niet weten
Op donderdag 13 maart 2003 23:12 schreef Ruudje het volgende:
Ik zoek een bepaald nummer...Het is een R&B nummer en het zit vol met bentley's (een zilvere), lambo's (1 die een 360 maakt en door het beeld vliegt)... volgens mij is het in de gehele clip donker...
En in het begin (dacht ik) komt iemand met een Ferrari 360 of een Corvette een paar andere tegen praten eff en rijden dan verder...
Naja weet het is beetje een wazige omschrijving maar meer kan ik jullie niet geven sorry.
Het is laatst eens bij MTV cribs geweest (ja speciale versie alleen over auto's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |