quote:Misschien heb je de clubmix gedownload. De originele versie klinkt een stuk meer funky.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:39 schreef wegwerpbeker het volgende:
Huh, das een ander nummer, kheb volgensmij 2 nummers door elkaar gehaald..
Maar in dat nummer wat ik zoek wordt er in ieder geval geslapt (bastechniek op een basgitaar), en het klinkt best wel funky..

quote:Gewoon ff op de ster-site kijken!
Op dinsdag 11 maart 2003 21:12 schreef Rude het volgende:
Hoe heet die tune in de Axe Pulse reclame?
Adverteerder: Lever Nederland 
Product: Deodorant - Axe Deodorant 
Titel commercial: Pulse 
Reclamebureau: Lowe 
Eerste uitzending: 16 februari 2003 
Band/Artiest: Room 5 feat. Oliver Cheatham 
Titel: Make Luv (org.Get down Saturdaynight) 
Album/CD: vanaf 24 maart uit op cd!

K weet dat et weinig is, maar tog iemand een id?

quote:Junior Senior - Move your feet?
Op dinsdag 11 maart 2003 22:57 schreef Jacqualine-Herrera het volgende:
"Everbody move your body, stamp your feet and move your body" Hierna neurien ze wat bekende deuntjes..

Hoogstwaarschijnlijk is het van de zanger van Cold Play of Coldplay zelf, maar ben de naam van het nummer kwijt.
Wie helpt mij ?

quote:dies idd wel vet
Op dinsdag 11 maart 2003 22:57 schreef laurensvh het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet uit die nieuwe reclame van Reebok. Ik geloof dat het een nummer van jay-z is maar weet de titel niet. Alvast bedankt

quote:Coldplay - The Scientist
Op dinsdag 11 maart 2003 22:59 schreef JK het volgende:
Ik zoek een nummer waar de clip over een auto ongeluk gaat wat teruggedraait wordt in de tijd. De auto die mee doet is een oude zwarte bmw 5 serie. In de clip wordt alles teruggedraait behalve de zang, die kan je nog wel volgen via te liplezenHoogstwaarschijnlijk is het van de zanger van Cold Play of Coldplay zelf, maar ben de naam van het nummer kwijt.
Wie helpt mij ?

quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zoek al een hele tijd een #....
- Klinkt heel rustig
- akoestisch gitaarspel i.c.m. met veel hoge tonen
- (volgens mij) is het dezelfde stem die je hoort bij de intro van CNN: The Music Room
- Gedeelte tekst..."I know how, to change, your mood(?)"
- werd ook wel 's gebruikt bij MTV: Cribs, bij een actrice uit V.I.P. (de serie met Pamela Anderson), toen ze haar slaapkamer liet zien.
Duidelijker kan ik het niet maken

quote:uum foutje ik weet het weer, satisfy me moet SATISFACTION zijn
Op dinsdag 11 maart 2003 09:58 schreef CkY2k3 het volgende:
uum dit nummer moet ik hebben draaien ze soms op de radio als ze een beetje club draaien ofzo.zon vent met een heel saaie monotone stem:
..... .. .. ..... ...... satisfy me
dan een vrouw
....... . .. ... .... .. satisfy meen alleen dat de hele tijd hetzelfde,
iemand?! als ik me wat meer hereiner van de tekst post ik wle weer

quote:Intwine - Happy (zanger = Roger)
Op woensdag 12 maart 2003 10:18 schreef RevneD het volgende:
Hoe heet het nummer en de band van die jongen die uit Idols is geschopt. Best wel goed rock-nummer. Hij zingt elke x "I hope you don't feel just like me"???

quote:dank u
Op woensdag 12 maart 2003 10:28 schreef thefreezeman het volgende:[..]
Intwine - Happy (zanger = Roger)

quote:Thanx
Op dinsdag 11 maart 2003 23:10 schreef Meaghan het volgende:[..]
Coldplay - The Scientist
 Hmmm... waar het om gaat, ik heb een stukje van een nr gehoord wat ik met mijn TV kaart heb opgenomen van MTV Cribs (of iets wat er op lijkt) met Christina Aguilera (bij toeval). Langejan (u allen vast wel bekend) zei gister tegen mij dat het dan waarschijnlijk het nr is van ColdPlay, waar Meaghan dan zei dat het The Scientist was, maar blijkbaar is dit toch niet het juiste nr wat ik zoek.
 Hmmm... waar het om gaat, ik heb een stukje van een nr gehoord wat ik met mijn TV kaart heb opgenomen van MTV Cribs (of iets wat er op lijkt) met Christina Aguilera (bij toeval). Langejan (u allen vast wel bekend) zei gister tegen mij dat het dan waarschijnlijk het nr is van ColdPlay, waar Meaghan dan zei dat het The Scientist was, maar blijkbaar is dit toch niet het juiste nr wat ik zoek.Ik heb het stukje op VCD staan, heb er even een mp3 van gemaakt in 'geluidsrecorder' van Win XP  Het klinkt niet, veel ruis (origineel ruist niet), maar je hoort wel op de achtergrond het deuntje wat ik bedoel.
 Het klinkt niet, veel ruis (origineel ruist niet), maar je hoort wel op de achtergrond het deuntje wat ik bedoel.
En misschien zoekt The Substitute wel hetzelfde nr, omdat het alleen een stukje akoestisch is met redelijk hoge tonen. Wie weet is het Cold Play, maar die hebben nog redelijk wat nr's uitgebracht...
Je kan het stukje downloaden vanaf : http://home.planet.nl/~25kw/onbekend/watisdit.zip
(hoop dat dit niet tegen de policy ingaat? die heb ik niet gelezen.. oeps  )
 )
19 seconden brak geluid, het bestandje is 125kb.
Nu hopen dat mijn datalimiet van 1 gb niet in de problemen komt 
Wie het weet mag het zeggen, ik ken het nr wel, maar die naam...

quote:Coldplay - In my place
Op woensdag 12 maart 2003 12:48 schreef JK het volgende:[..]
Thanx
Hmmm... waar het om gaat, ik heb een stukje van een nr gehoord wat ik met mijn TV kaart heb opgenomen van MTV Cribs (of iets wat er op lijkt) met Christina Aguilera (bij toeval). Langejan (u allen vast wel bekend) zei gister tegen mij dat het dan waarschijnlijk het nr is van ColdPlay, waar Meaghan dan zei dat het The Scientist was, maar blijkbaar is dit toch niet het juiste nr wat ik zoek.
Ik heb het stukje op VCD staan, heb er even een mp3 van gemaakt in 'geluidsrecorder' van Win XP
Het klinkt niet, veel ruis (origineel ruist niet), maar je hoort wel op de achtergrond het deuntje wat ik bedoel.
En misschien zoekt The Substitute wel hetzelfde nr, omdat het alleen een stukje akoestisch is met redelijk hoge tonen. Wie weet is het Cold Play, maar die hebben nog redelijk wat nr's uitgebracht...
Je kan het stukje downloaden vanaf : http://home.planet.nl/~25kw/onbekend/watisdit.zip
(hoop dat dit niet tegen de policy ingaat? die heb ik niet gelezen.. oeps)
19 seconden brak geluid, het bestandje is 125kb.
Nu hopen dat mijn datalimiet van 1 gb niet in de problemen komtWie het weet mag het zeggen, ik ken het nr wel, maar die naam...

quote:heb geluisterd: Coldplay - In my place
Op woensdag 12 maart 2003 12:48 schreef JK het volgende:blablabla

quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:56 schreef Meaghan het volgende:[..]
Coldplay - In my place

Toppie! Lekker snel en inderdaad het juiste nr... had Langejan toch gelijk dat het ColdPlay was.
 Toppie! Lekker snel en inderdaad het juiste nr... had Langejan toch gelijk dat het ColdPlay was. 
 Thanx Meaghan en Man made God  !
 !

quote:

)
) Als jullie es een keer The Music Room kijken dan hoor je de stem die ik bedoel. (of iig een stem die erop lijkt)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |