abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2003 @ 20:43:23 #51
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_9046634
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 20:39 schreef wegwerpbeker het volgende:
Huh, das een ander nummer, kheb volgensmij 2 nummers door elkaar gehaald..
Maar in dat nummer wat ik zoek wordt er in ieder geval geslapt (bastechniek op een basgitaar), en het klinkt best wel funky..
Misschien heb je de clubmix gedownload. De originele versie klinkt een stuk meer funky.
pi_9046672
Ja de originele versie is ook met gitaren enzo. En ik kan geen andere recente hit bedenken met 'When The Sun Goes Down' bedenken.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:12:41 #53
22190 Rude
Rude4Life
pi_9047325
Hoe heet die tune in de Axe Pulse reclame?

For being Rude is the only way
pi_9047419
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 21:12 schreef Rude het volgende:
Hoe heet die tune in de Axe Pulse reclame?

Gewoon ff op de ster-site kijken!

Adverteerder: Lever Nederland
Product: Deodorant - Axe Deodorant
Titel commercial: Pulse
Reclamebureau: Lowe
Eerste uitzending: 16 februari 2003
Band/Artiest: Room 5 feat. Oliver Cheatham
Titel: Make Luv (org.Get down Saturdaynight)
Album/CD: vanaf 24 maart uit op cd!

Ik ben vandaag zo vrolijk
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:18:46 #55
22190 Rude
Rude4Life
pi_9047536
Txs!
For being Rude is the only way
pi_9050153
Net in Kevin Masters werd de intro van een nummer gespeeld door die band van E-life... Ik kende het nummer wel, maar ik weet niet precies hoe 't heet of van wie het is... Ze speelden het toen die vrouw van Beauty & Zo het podium op kwam... Volgens mij werd de titel van 't nummer toen ff vlug genoemd door E-life, maar ik kreeg 't niet mee...
Iemand de uitzending gezien / gehoord???
pi_9050353
Kent iemand dit liedje...het is best wel vrolijk dansnummer zeg maar...de tekst gaat volgens mij zo:
"Everbody move your body, stamp your feet and move your body" Hierna neurien ze wat bekende deuntjes..

K weet dat et weinig is, maar tog iemand een id?

dinsdag 11 maart 2003 @ 22:57:36 #58
37914 laurensvh
Echt waar joh?? Das BOEIEND
pi_9050368
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet uit die nieuwe reclame van Reebok. Ik geloof dat het een nummer van jay-z is maar weet de titel niet. Alvast bedankt
  dinsdag 11 maart 2003 @ 22:58:46 #59
46794 Berkery
Fat bastard
pi_9050406
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:57 schreef Jacqualine-Herrera het volgende:
"Everbody move your body, stamp your feet and move your body" Hierna neurien ze wat bekende deuntjes..
Junior Senior - Move your feet?
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 11 maart 2003 @ 22:59:39 #60
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_9050428
Ik zoek een nummer waar de clip over een auto ongeluk gaat wat teruggedraait wordt in de tijd. De auto die mee doet is een oude zwarte bmw 5 serie. In de clip wordt alles teruggedraait behalve de zang, die kan je nog wel volgen via te liplezen

Hoogstwaarschijnlijk is het van de zanger van Cold Play of Coldplay zelf, maar ben de naam van het nummer kwijt.

Wie helpt mij ?

pi_9050457
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:57 schreef laurensvh het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet uit die nieuwe reclame van Reebok. Ik geloof dat het een nummer van jay-z is maar weet de titel niet. Alvast bedankt
dies idd wel vet
pi_9050743
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:59 schreef JK het volgende:
Ik zoek een nummer waar de clip over een auto ongeluk gaat wat teruggedraait wordt in de tijd. De auto die mee doet is een oude zwarte bmw 5 serie. In de clip wordt alles teruggedraait behalve de zang, die kan je nog wel volgen via te liplezen

Hoogstwaarschijnlijk is het van de zanger van Cold Play of Coldplay zelf, maar ben de naam van het nummer kwijt.

Wie helpt mij ?

Coldplay - The Scientist
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:59:48 #63
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_9051990
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zoek al een hele tijd een #....

• Klinkt heel rustig
  • akoestisch gitaarspel i.c.m. met veel hoge tonen
  • (volgens mij) is het dezelfde stem die je hoort bij de intro van CNN: The Music Room
  • Gedeelte tekst..."I know how, to change, your mood(?)"
  • werd ook wel 's gebruikt bij MTV: Cribs, bij een actrice uit V.I.P. (de serie met Pamela Anderson), toen ze haar slaapkamer liet zien.

Duidelijker kan ik het niet maken
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_9056459
Hoe heet het nummer en de band van die jongen die uit Idols is geschopt. Best wel goed rock-nummer. Hij zingt elke x "I hope you don't feel just like me"???
pi_9056520
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:58 schreef CkY2k3 het volgende:
uum dit nummer moet ik hebben draaien ze soms op de radio als ze een beetje club draaien ofzo.

zon vent met een heel saaie monotone stem:
..... .. .. ..... ...... satisfy me
dan een vrouw
....... . .. ... .... .. satisfy me

en alleen dat de hele tijd hetzelfde,
iemand?! als ik me wat meer hereiner van de tekst post ik wle weer

uum foutje ik weet het weer, satisfy me moet SATISFACTION zijn
beer is the answer
pi_9056698
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:18 schreef RevneD het volgende:
Hoe heet het nummer en de band van die jongen die uit Idols is geschopt. Best wel goed rock-nummer. Hij zingt elke x "I hope you don't feel just like me"???
Intwine - Happy (zanger = Roger)
. X X X X X L
pi_9056860
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:28 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

Intwine - Happy (zanger = Roger)

dank u
pi_9058084
Nu we het er toch even over hebben, het nummer komt mij zo akelig bekend voor, weet iemand of dit een cover is?
En zo ja van wie is het gecovert?
<edit>
Bedoel dus: Intwine - Happy
. X X X X X L
  woensdag 12 maart 2003 @ 12:48:18 #69
4259 JK
pi_9060238
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:10 schreef Meaghan het volgende:

[..]
Coldplay - The Scientist

Thanx Hmmm... waar het om gaat, ik heb een stukje van een nr gehoord wat ik met mijn TV kaart heb opgenomen van MTV Cribs (of iets wat er op lijkt) met Christina Aguilera (bij toeval). Langejan (u allen vast wel bekend) zei gister tegen mij dat het dan waarschijnlijk het nr is van ColdPlay, waar Meaghan dan zei dat het The Scientist was, maar blijkbaar is dit toch niet het juiste nr wat ik zoek.

Ik heb het stukje op VCD staan, heb er even een mp3 van gemaakt in 'geluidsrecorder' van Win XP Het klinkt niet, veel ruis (origineel ruist niet), maar je hoort wel op de achtergrond het deuntje wat ik bedoel.

En misschien zoekt The Substitute wel hetzelfde nr, omdat het alleen een stukje akoestisch is met redelijk hoge tonen. Wie weet is het Cold Play, maar die hebben nog redelijk wat nr's uitgebracht...

Je kan het stukje downloaden vanaf : http://home.planet.nl/~25kw/onbekend/watisdit.zip
(hoop dat dit niet tegen de policy ingaat? die heb ik niet gelezen.. oeps )

19 seconden brak geluid, het bestandje is 125kb.
Nu hopen dat mijn datalimiet van 1 gb niet in de problemen komt

Wie het weet mag het zeggen, ik ken het nr wel, maar die naam...

pi_9060433
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:48 schreef JK het volgende:

[..]

Thanx Hmmm... waar het om gaat, ik heb een stukje van een nr gehoord wat ik met mijn TV kaart heb opgenomen van MTV Cribs (of iets wat er op lijkt) met Christina Aguilera (bij toeval). Langejan (u allen vast wel bekend) zei gister tegen mij dat het dan waarschijnlijk het nr is van ColdPlay, waar Meaghan dan zei dat het The Scientist was, maar blijkbaar is dit toch niet het juiste nr wat ik zoek.

Ik heb het stukje op VCD staan, heb er even een mp3 van gemaakt in 'geluidsrecorder' van Win XP Het klinkt niet, veel ruis (origineel ruist niet), maar je hoort wel op de achtergrond het deuntje wat ik bedoel.

En misschien zoekt The Substitute wel hetzelfde nr, omdat het alleen een stukje akoestisch is met redelijk hoge tonen. Wie weet is het Cold Play, maar die hebben nog redelijk wat nr's uitgebracht...

Je kan het stukje downloaden vanaf : http://home.planet.nl/~25kw/onbekend/watisdit.zip
(hoop dat dit niet tegen de policy ingaat? die heb ik niet gelezen.. oeps )

19 seconden brak geluid, het bestandje is 125kb.
Nu hopen dat mijn datalimiet van 1 gb niet in de problemen komt

Wie het weet mag het zeggen, ik ken het nr wel, maar die naam...

Coldplay - In my place
pi_9060496
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:48 schreef JK het volgende:

blablabla

heb geluisterd: Coldplay - In my place
  woensdag 12 maart 2003 @ 12:59:30 #72
4259 JK
pi_9060504
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:56 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Coldplay - In my place

Toppie! Lekker snel en inderdaad het juiste nr... had Langejan toch gelijk dat het ColdPlay was.
Ik haal snel die zip weer van m'n paginaatje af

Thanx Meaghan en Man made God !

woensdag 12 maart 2003 @ 13:08:54 #73
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_9060730
quote:

Als 't Coldplay was geweest dan had ik het zelf al geweten. In het nummer dat ik zoek wordt namelijk gezongen door een vrouw. (dit stukje info ontbrak nog )

Als jullie es een keer The Music Room kijken dan hoor je de stem die ik bedoel. (of iig een stem die erop lijkt)

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_9062383
Iemand enige idee hoe dit nummer heet ? ik heb em van een mix opgenomen maar die is echt van zaad kwaliteit , ik heb em nu 2x gehoord en ik vind en geweldig, maar weet nog steeds niet hoe het nummer heet

alvast bedankt

http://members.home.nl/m.bijl/Temp/drumbass_track1.mp3

pi_9063139
heb em al het was

Shy FX - Shake Your Body

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')