Je zou ze allemaal moeten hebben.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef metallicattim het volgende:
Burn My Eyes is helemaal bruut, maar The More Things Change en Through The Ashes Of Empire zou je ook moeten hebben!
Supercharger en The Burning Red zijn niet echt mijn favorieten, ze kozen een stijl die mij nie zo bevalt, mjah andere weer welquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zou ze allemaal moeten hebben.
Kut, gelukkig heb ik ze al 2 keer gezien. Ik heb net "Through The Ashes Of Empires" ff geluisterd. Maar dat lijkt er weer een beetje op! Ik ben sinds The Burning Red afgehaakt. Maar Ashes of Ampires is echt weer een lekkere beuk plaat.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Ik heb er ook zin in.
En ja, het is uitverkocht.
"what are you doing soldier?!"quote:Op donderdag 11 november 2004 16:59 schreef metallicattim het volgende:
volgende weekvolgende week
volgende week
volgende week
volgende week
volgende week
*Hyper word*![]()
Nee hoor, dit stond vandaag in de mailinglist/nieuwsbrief/dinges van de Melkweg:quote:Op donderdag 11 november 2004 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Ik heb er ook zin in.
En ja, het is uitverkocht.
Dus als je heel snel bent......quote:zo 14 | 20.30 | 19.30 | 20,00 | The Max
MACHINE HEAD / GOD FORBID / CALIBAN
Nog een paar kaarten verkrijgbaar!
Kan niet wachten tot volgende week!!quote:Op donderdag 11 november 2004 18:03 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
"what are you doing soldier?!"
Idd, zeker nu er een schaarste is aan goeie nieuwe trash platen. Voor het eerst in tijden dat ik weer kippenvel krijg van een trashplaat die ná 2001 gemaakt is. Heerlijk. Vooral imperium, wat een lekker nummer.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:43 schreef Broodjevlees het volgende:
Through The Ahes Of Empires is tenminste weer een echte MH plaat
How fucking true. Phil is gewoon de man. Die stem en teksten schraapen gewoon over je ziel. En de rock invloeden in Down zijn gewoon über. Ik luister "A Bustle in Your Hedgerow" nu zeker al een maand lang 4x op een dag.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:43 schreef Broodjevlees het volgende:
Zero-Nine..... DOWN RULES
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |