Het interview komt vandaag nog op de FP, maar er zijn een aantal vragen die ik er niet in opgenomen heb (oa. van jullie), maar ik wil jullie zijn antwoorden niet onthouden. Daarom: in dit topic een extra stukje interview, dat de lezers van de FP moeten missen
Het gerucht ging dat jullie het Burn My Eyes album vanavond van begin tot eind zouden spelen (concert in de Melkweg).Flynn: "We hebben dat één keer gedaan, op 8 augustus van dit jaar. Dat was de tiende 'verjaardag' van dat album. We waren toen bezig aan de Roadrage tour en op die dag waren we in Philadelphia. Speciaal op die dag hebben we de normale set overboord gegooid en Burn My Eyes van begin tot eind gespeeld. Veder zullen we dat nooit meer doen."
Kiezen jullie zelf de bands waar je mee tourt?Flynn: "Ja."
Vanavond spelen jullie met Caliban en God Forbid. Waarom heb je deze twee bands gekozen?Flynn: "Met God Forbid waren we al op tour in Amerika: ik hou echt van die band en ik hou helemaal fuckin' veel van hun album 'Gone Forever'. Iedereen die dit interview leest moet dat album gaan kopen! Caliban maakte altijd al een goede indruk op mij, maar met hun laatste album hebben ze me echt versteld doen staan. Ze komen uit Duitsland, dus dat maakte het een stuk makkelijker om ze hierheen te krijgen en het leek hun ook cool."
Wat zijn je favoriete albums van het moment?God Forbid dan, Impakt (noemt nog een bandnaam, die ik echt niet meer kan verstaan op m'n recordertje
![]()
). Ik ben nog op zoek naar een echt goed hardcore-hiphop album, met 'hardass rhymes' en 'hardass beats'. Maar dat heb ik tot op heden niet gevonden, haha. Alle hiphop albums die ik de afgelopen tijd heb geluisterd zijn poppy met r&b stemmen erin. Ik luister wel veel hiphop, maar ook rock 'n rollshit als Queens Of The Stone Age en dergelijke.
Hoe bereid je je voor op een show?Flynn: "Ik probeer mijn stem een beetje warm te draaien, drink wodka en doe wat oefeningen, voordat ik anderhalf uur lang ga headbangen. Na de show eet ik rond een uur of één mijn avondeten en dan is het op naar de volgende show."
Check de FP over een uurtje ofzo voor het complete interview!