Ik las van de week een lyrische recensie over de nieuwe van Paradise Lost, wordt in aangegeven dat het niveau en de stijl van Draconian Times en One Second terug is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:29 schreef Il_M0nc0 het volgende:
zojuist de nieuwe Paradise lost - Paradise lost aan het beluisteren, ik wacht nog even met mijn oordeel te geven.
Hier ben ik zo goed als 100% mee eens!quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:32 schreef L3viathan het volgende:
ik vind het nieuwe album ook erg okee.. beste nummers zijn imo Grey, Redshift en Over The Madness (met eindelijk weer eens een Draconian Times achtige solo op het eind) .. ik vind het niveau wel een beetje inzakken na Forever After met 3 fillers (titels weet ik even niet), maar dit wordt weer goed opgepakt op het eind.. alleen jammer van de 2 remixes op het eind van de digipack versie.. deze halen het eind totaal naar beneden vind ik en hadden wat mij betreft wel weggelaten mogen worden (itt de bonus tracks op de digipack versie van Symbol Of Life).. ik zet hem dan ook altijd maar meteen af na Over The Madness...
het back-to-the roots verhaal is lichtelijk overdreven, tenzij je one second als "roots" beschouwt.. met hier en daar een draconian times moment..
Hmm, ligt iets te ver buiten de regio voor mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:59 schreef L3viathan het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
2 en 3 september staat Paradise Lost weer in Nederland..
de 2e in de Groene Engel in Oss en de 3e op Huntenpop in Varsselder (waar dat ook mag liggen)
Wat vond je opvullertjes dan, de vele nummers van het nieuwe album?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:24 schreef L3viathan het volgende:
Ik heb nog wel even kaartjes voor de 2e gehaald..
Blijft toch een soort van jeugdsentiment voor mij.. ben benieuwd of ze de set-list een beetje omgooien of dat ze gewoon precies hetzelfde spelen.. ik vond er namelijk een aantal opvullertjes tussen zitten bij het optreden in Tivoli
Een aantal nummers daarvan inderdaad. Niet dat ik het nieuwe album niks vind, maar nummers als All You Leave Behind en Shine van het laatste album vind ik op cd ook al filler materiaal. Daarnaast mogen ze het titelnummer van Symbol Of Life zo in de prullenbak gooien om het er nooit meer uit te halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:05 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Wat vond je opvullertjes dan, de vele nummers van het nieuwe album?
type o is toch een heel stuk poplairder bij 15 jarige goff meisjes hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Kolkus het volgende:
Alleen snap ik niet helemaal dat Paradise Lost het voorprogramma is, beide bands zijn qua status toch min of meer elkaars gelijke.
Ik krijg trouwens spontaan Dynamo Open Air '9- flashbacks bij beide bands!
Voor mij is dat Draconian Timesquote:Op zondag 20 mei 2007 17:19 schreef Obscurus het volgende:
Paradise Lost - Gothic is nog steeds het album voor mij, rest heb ik nooit wat echt kunnen vinden..
Nee, van doomm naar Metallica kloon naar Depeche Mode kloon is inderdaad niet vastgeroestquote:Op maandag 21 mei 2007 09:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Voor mij is dat Draconian TimesHet eerdere werk vind ik prima, en het latere werk eigenlijk ook wel. In elk geval kan je ze niet beschuldigen van vastgeroestigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |