Wow, gewoon een wildvreemd iemand ofzo die je ineens ademnood bezorgd! Ze zag er dan ook wel heel liev uit
[huiskamer mode]En, nee ik heb (helaas) geen PICS!!!!!!!11111111111111, want ik ben niet 1337 genoeg om en te fietsen en te fotograferen tegelijk[/huiskamermode
Zijn r meer fokkers die wel eens spontaan ademnood krijgen bij het zien van een knap/lief iemand? Vast wel, share your stories
quote:Ik heb het altijd bij hele lelijke mensen, dan ga ik heeeel hard weg fietsen, maar met asma moet je dat niet doen
Op maandag 10 maart 2003 14:54 schreef reem het volgende:Zijn r meer fokkers die wel eens spontaan ademnood krijgen bij het zien van een knap/lief iemand? Vast wel, share your stories
quote:Ja zonder pics wat moeten we er dan mee
Op maandag 10 maart 2003 14:54 schreef reem het volgende:
Letterlijk dus! Vorige week vrijdag ofzo fietste ik van school naar huis en onderweg haalde ik een meisje in, en tijdens dat inhalen keken we elkaar aan. Op het moment dat ik haar gepasseerd had, begon mijn hart veeeeel sneller te kloppen en kreeg ik moeite met ademen, en dat ging pas weg toen ik merkte dat ze niet meer achter me fietste..Wow, gewoon een wildvreemd iemand ofzo die je ineens ademnood bezorgd! Ze zag er dan ook wel heel liev uit
[huiskamer mode]En, nee ik heb (helaas) geen PICS!!!!!!!11111111111111, want ik ben niet 1337 genoeg om en te fietsen en te fotograferen tegelijk[/huiskamermode
Zijn r meer fokkers die wel eens spontaan ademnood krijgen bij het zien van een knap/lief iemand? Vast wel, share your stories
Zorg eerst voor pics en post het dan eens in de HK dan ben je pas 1337
quote:en wat voelen we ons superieur
Op maandag 10 maart 2003 15:05 schreef DJKoster het volgende:
*TWEAKER-ALARM*
quote:*OFFTOPIC-ALARM*
Op maandag 10 maart 2003 15:05 schreef DJKoster het volgende:
*TWEAKER-ALARM*
quote:het jaar waarin de fiets werd uigevonden
Op maandag 10 maart 2003 15:10 schreef rishi120 het volgende:
Wat is 1337??
quote:63 of 14 ?
Op maandag 10 maart 2003 15:10 schreef rishi120 het volgende:
Wat is 1337??
hmm... Leet denk ik
reem, copy/paste je eerste post ff in een nieuw topic en probeer het opnieuw. .
Deze gaat op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |