Weet iemand de bronnen hiervan? En de betrouwbaarheid van die bronnen natuurlijk .
En als het zo is zou ik natuurlijk wel graag willen weten wanneer de musical uit is enzo Want ik wil David wel zien brullen op dat podium
Overigens bleek Joop van de Enden alsnog geinteresseerd te zijn in Hind, maar wil Hind niet ivm met een popster carriere.
en ik ga om 1 rede absoluut al niet naar die musical: Carlo Boshard,
ik wordt echt scheit- en scheitziek van die man
maar goed dat cash & carlo weer opgehouden is
Idols-ster Hind is in de race voor een van de hoofdrollen in de Lion King, de megamusicalproductie die Joop van den Ende samen met Disney volgend jaar naar de Nederlandse theaters brengt, maar ze WIL NIET. De talentvolle zangeres zei gistermiddag in het programma van Irene Moors en Carlo Boszhard dat ze was afgewezen bij de eerste auditie. Ik zette een slechte prestatie neer, aldus Hind. Ik mocht niet door naar de volgende ronde. Dat ik kans heb op een rol in de Lion King is een leugen. Dat verbaasde Joop van den Ende die gisteravond liet bevestigen WEL door te willen met Hind en haar een doorstart te gunnen, waarvan ze op de hoogte zou moeten zijn. Rob Huppert van Van den Ende: Een communicatiestoornis? Hind liet daarop weten geen brief te hebben ontvangen en in dit stadium van haar carrière ook minder belangstelling te hebben voor het musicalgenre. Ik wil echt de popmuziek in en hoop op een platencontract. Toen ik voor het eerst auditie deed voor de Lion King wist ik nog niet dat ik zo ver zou komen in Idols. Idols-sterren Yuli en David zijn wel blijmoedig ´door´ naar de tweede ronde van de Lion King.
Bron: Telegraaf
quote:Kijk daar hebben we wat aan
Op maandag 10 maart 2003 14:07 schreef marky het volgende:
-blaat-
Conclusies; Hind voelt zich nu al te goed voor een mega productie als Lion King, en Yuli en David zijn dus alleen door naar de volgende ronde, nog niks zeker dus.
quote:Ze voelt zich niet te goed. Ze wil gewoon in eerste instantie toch liever popster worden. En daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Ze kan nu mooi profiteren van de Idols-hype (al heeft ze die in mijn ogen niet nodig) en plaatjes verkopen en over een paar jaar musicals gaan doen.
Op maandag 10 maart 2003 14:10 schreef karoltje het volgende:[..]
Conclusie; Hind voelt zich nu al te goed voor een mega productie als Lion King
quote:Zo'n grote kans krijgt ze nooit meer denk ik...Ze denkt volgens mij dat alle wegen voor haar open liggen ofzo, dat ze wel genoeg aanbiedingen zal krijgen. Maar dat zal wel meevallen, al helemaal als de hype straks een beetje gekoeld is.
Op maandag 10 maart 2003 15:55 schreef Elbutre het volgende:[..]
Ze voelt zich niet te goed. Ze wil gewoon in eerste instantie toch liever popster worden. En daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Ze kan nu mooi profiteren van de Idols-hype (al heeft ze die in mijn ogen niet nodig) en plaatjes verkopen en over een paar jaar musicals gaan doen.
Ze moet juist hiervan profiteren, een musical-carriere is ook nog ns veel duurzamer dan een carriere in het wereldje waar mensen komen en gaan...Niet erg slim van dr.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:59 schreef karoltje het volgende:[..]
Zo'n grote kans krijgt ze nooit meer denk ik...Ze denkt volgens mij dat alle wegen voor haar open liggen ofzo, dat ze wel genoeg aanbiedingen zal krijgen. Maar dat zal wel meevallen, al helemaal als de hype straks een beetje gekoeld is.
Nee...want Hind kan gewoon ECHT heel mooi zingen. Die krijgt echt wel een grote carriere. Wacht maar af. Ik denk niet dat haar carriere nog afhangt vsn de idolshype.
Ze moet juist hiervan profiteren, een musical-carriere is ook nog ns veel duurzamer dan een carriere in het wereldje waar mensen komen en gaan...Niet erg slim van dr.
gelukkig heb jij er verstand van
quote:Is dat sarcastisch?
Op maandag 10 maart 2003 16:17 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Gelukkig heb jij er verstand van
quote:goh, dat wisten we nog niet
Op maandag 10 maart 2003 22:14 schreef schatje het volgende:
Hind gaat niet door.
quote:?
Op zaterdag 15 maart 2003 16:39 schreef Patch het volgende:
ik ben wel door tot de laatste ronde !
quote:nog 1 nachtje slapen...
Op zondag 16 maart 2003 21:34 schreef Patch het volgende: