quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:55 schreef Phydomir het volgende:[..]
Dat zijn de verzend mogelijkheden die je hebt als je via Lik-Sang een GBA Sp besteld.
GVD !
Nou ja... dan niet...
kostie 125 dollar en 15 dollar verzendkosten. Ben je ongeveer net zoveel kwijt als in NL, maar heb je hem iets eerder.
Wat de X-box controller is voor kleine handen, is de GBA SP voor grote
quote:*blij is met kleine handen
Op donderdag 20 maart 2003 14:48 schreef Robino het volgende:
Ik heb er even op gespeeld. Die knopjes zitten echt veel te dicht bij elkaar voor mijn handen, ik kreeg na 2 minuten al kramp.Wat de X-box controller is voor kleine handen, is de GBA SP voor grote
quote:Heel erg vaag... De tweede optie is goedkoper dan de derde en toch is de tweede optie sneller en beter dan de derde...
Op donderdag 20 maart 2003 11:55 schreef Phydomir het volgende:[..]
Dat zijn de verzend mogelijkheden die je hebt als je via Lik-Sang een GBA Sp besteld.
Alleen gister in de bus richting CeBit zat ik met een Gamegear te spelen, eigenlijk hetzelfde alleen dan 10 jaar eerder ....
quote:Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, mijn GBA komt niet in handen van de lompe kleine kinderen die er ongetwijfeld op hebben lopen raggen...
Op donderdag 20 maart 2003 15:47 schreef TAG-Speedy het volgende:
Heb er even op gespeeld bij Nedgame (toen snel naar huis met Prime) en mij viel daar op dat de D-pad al wat "lam" was, Samus (Fusion zat erop) bleef soms gewoon naar beneden richten.
quote:duh, maar doelde op het scherm. Van de sega is zelfs nog beter imho (regelbaar, de SP heeft dit niet).
Op donderdag 20 maart 2003 16:10 schreef sp3c het volgende:
lol, de gba is wel ff iets krachtiger als de gamegear ... en kleiner ook
quote:
GBA SP een hit!
14 februari was de dag dat de GBA SP zijn intrede maakte in het land van de reizende zon. Hoe heeft hij het tot nu toe gedaan?
14 februari was de dag dat vele Japanners zich naar de winkels haastten om hun felbegeerde GBA SPtje op te halen. Inmiddels zijn we alweer een dikke maand verder en is de GBA SP de best verkochte console in Japan. Tot 16 maart zijn er maar liefst 365.000 consoles verkocht naast de 124.000 originele GBA's.De GBA SP heeft een flinke voorsprong genomen op haar "concurrenten". De Next-Gen generatie moet toch terrein inleveren ten opzichte van de handheld. The next best thing is de PS2 en die komt niet verder dan 287.000 verkochte units. Zeker niet mis, maar de GBA SP is gewoon HOT in het landje.
Nintendo is optimistisch en hoopt dit jaar 15 miljoen GBA SP's te verkopen wereldwijd. Andere analisten durven zelfs getallen te noemen in de buurt van de 17 miljoen exemplaren.
Op 28 maart verschijnt de GBA SP in Nederland. Of het hier ook zo'n ontzettende hype wordt is nog maar te bezien. Maar met een beetje geluk en goede games zal ook hier Nintendo's nieuwe handheld spoedig aanslaan. We wachten af...
quote:Ik heb juist gehoord dat het een van de betere RPG's was.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:34 schreef sp3c het volgende:
ik vond golden sun maar matig eerlijk gezegd ... ziet er wel mooi uit enzo maar diepgang moet je niet zoeken
Nja, als het tegenvalt heb ik Zelda nog.
nog één weekje...
quote:Kapotte link
Op vrijdag 21 maart 2003 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de laatste twijfelaars heeft IGN een uitgebreide review online gezet.
Anway, wat voor review was dat? Zelda?
Die heb ik toch al half uitgespeeld
Is review van de GBA SP met veel foto's.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk anders gewoon even op www.ign.comIs review van de GBA SP met veel foto's.
Die neem ik ook mee uit de US denk ik
quote:Very Very Nice
Op vrijdag 21 maart 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk anders gewoon even op www.ign.comIs review van de GBA SP met veel foto's.
quote:btw check dit trouwens ... 3d formule 1 & shit
Op donderdag 13 maart 2003 20:02 schreef sp3c het volgende:
nee niet dat ik weet nee, maar als je een adresje weet dan houd ik me aanbevolendit ben ik trouwens @ nintendo (nl) HQ met GBA SP
http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12744
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 21-03-2003 15:14]
quote:Waar is die NintendoHQ dan? Ik woon namelijk in Nieuwegein vlak naast Nintendo Benelux. Daar heb ik ooit nog een losse nieuwe GBA voor een klein bedrag gekocht toen ik m'n GBA had gesloopt met het installeren van een Afterburner.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:44 schreef sp3c het volgende:
kijk hier speel ik ermee ... zeker wel
[..]btw check dit trouwens ... 3d formule 1 & shit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12744
De GBA gesloopt door de afterburner? Weer een reden om de SP te kopen
quote:dat is het volgens mij (Nieuwegijn = toch bij Utrecht?)
Op vrijdag 21 maart 2003 15:14 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Waar is die NintendoHQ dan? Ik woon namelijk in Nieuwegein vlak naast Nintendo Benelux. Daar heb ik ooit nog een losse nieuwe GBA voor een klein bedrag gekocht toen ik m'n GBA had gesloopt met het installeren van een Afterburner.
quote:Serieus? Kopen dan!!
Op vrijdag 21 maart 2003 19:27 schreef BMH het volgende:
DE GBA SP heeft een lampje
ik wilde er al heel lang een hebben.. maar kheb gewacht tot de SP kwam... kon ik de gewone voor weinig krijgen... ik ben er erg tevreden mee..... Mario Kart rulez gewoon bigtime!
quote:Ja, precies, Nieuwegein, 1 minuut lopen bij mij vandaan, is wel handig in noodgevallen
Op vrijdag 21 maart 2003 15:22 schreef sp3c het volgende:[..]
dat is het volgens mij (Nieuwegijn = toch bij Utrecht?)
quote:Must buy: Golden Sun, Super Mario Advance 3 (yoshi's island) & Metroid Fusion.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:44 schreef Retarded het volgende:
Ik heb toevallig 3 dagen geleden een normale GBA overgekocht van een collega van me. Hij had er zo'n lichtje ingebouwd... Ik kreeg em voor 75 euro met officieel handtasje, accu + oplader, Mario Kart en Lady Sia..ik wilde er al heel lang een hebben.. maar kheb gewacht tot de SP kwam... kon ik de gewone voor weinig krijgen... ik ben er erg tevreden mee..... Mario Kart rulez gewoon bigtime!
quote:Golden Sun is zeker leuk en mooi.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:07 schreef BMH het volgende:Must buy: Golden Sun, Super Mario Advance 3 (yoshi's island) & Metroid Fusion.
quote:Met wie rij je? Toad is het snelst. Alleen word je veel gebeukt als je niet kan rijden. Probeer anders Mario, die is redelijk all round
Op zaterdag 22 maart 2003 11:25 schreef lindaatje het volgende:[..]
Golden Sun is zeker leuk en mooi.
Maar wat is er zo leuk aan Mariokart?? De eerste keer vond ik het ook wel leuk hoor, maar ik krijg die andere circuits niet open. Moet ik ze allemaal met ranking A halen ofzo?? Dat lukt me echt nooit, ranking D is het hoogste wat ik kan halen.
quote:ja ik rij dus met Toad, die vind ik meestal het fijnst rijden. Maar moet je dus allemaal met ranking A afsluiten voordat je die nieuwe circuit kan openen?
Op zaterdag 22 maart 2003 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Met wie rij je? Toad is het snelst. Alleen word je veel gebeukt als je niet kan rijden. Probeer anders Mario, die is redelijk all round
quote:Volgens mij 100 muntjes... Dat staat toch gewoon in het boekje?
Op zaterdag 22 maart 2003 12:19 schreef lindaatje het volgende:[..]
ja ik rij dus met Toad, die vind ik meestal het fijnst rijden. Maar moet je dus allemaal met ranking A afsluiten voordat je die nieuwe circuit kan openen?
quote:Heb de rom gespeeld. Vet cool! Heb trouwens ook een filmpje ervan, gemaakt met VisualBoyAdvance. Wie hem wil hebben moet me maar ff toevoegen aan msn: timkraayvanger@hotmail.com
Op zaterdag 22 maart 2003 11:49 schreef Tizmo het volgende:
heeft iemand al SMB jr. gespeeld?
quote:ik heb geen boekje
Op zaterdag 22 maart 2003 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Volgens mij 100 muntjes... Dat staat toch gewoon in het boekje?
quote:Dan zal ik de mijne er eens bij pakken:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:36 schreef lindaatje het volgende:[..]
ik heb geen boekje
*Opstaat*
Het staat er niet in...
IGN dan maar even checken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |