quote:Ik laat deze keer aan mij voorbij gaan.
Op zondag 4 mei 2003 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Dit was de Fok-line-up van drie jaar terug:
Wageningen:Kozzmic
-knip-
quote:Je moet je natuurlijk voorbereiden op 6 mei. Heb je er een vrije dag voor opgenomen?
Op zondag 4 mei 2003 22:00 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik laat deze keer aan mij voorbij gaan.
quote:Ik verwacht er zo rond 12:20 te zijn. Misschien kunnen we dan op het station al iets afspreken?
Op zondag 4 mei 2003 21:42 schreef Atrimar het volgende:
Aangezien WT me aan mijn reet kan roesten ga ik dus niet al om 11.15 aankomen.Ik ben er "gewoon" volgens plan om 12.15.
Dus Dolfie veel plezier met Tara en aanhang in de trein ... Tip: neem een bakje mee om in te kotsen van het klefgehalte van die twee.
Ik heb trouwens geen gsm nummers om laatste wijzigingen door te kunnen geven ofzo, misschien een idee om per mail nummers uit te wisselen?
quote:Euh tja ik ga niet met OV via nijmegen of den bosch-utrecht want dat scheelt me gewoon ontiegelijk veel tijd
Op zondag 4 mei 2003 21:56 schreef Brad het volgende:[..]
Euh, het wordt afgeraden om met de auto te komen. Vrijwel de gehele binnenstad is verboden voor auto's. En al die mensen die daar wonen hebben dus ook al elders hun auto neergezet. Parkeren gaat denk ik lastig worden.
Als je op het busstation bent (gezicht naar de weg, rug naar busstation) is het rechts, 1e links, 1e rechts en dan na 2 a 300m.
quote:Je parkeert gewoon in Renkum en neemt daar de bus. Of je dondert een fiets in de auto.
Op zondag 4 mei 2003 22:15 schreef Maanvis het volgende:[..]
Euh tja ik ga niet met OV via nijmegen of den bosch-utrecht want dat scheelt me gewoon ontiegelijk veel tijd
Nu rijd ik in 37 minuten naar wageningen toe terwijl ik dat normaal alleen al kwijt was om in nijmegen te komen...
quote:Op maandag altijd wel..... (voor weekend kaart)
Op zondag 4 mei 2003 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb het btw ff gevraagd bij de NS, je kunt niet met korting voor 9 uur.
Bovendien weekendkaart is morgen gratis reizen. Weet niet hoe het nu dus met week kaart geldt.
quote:Superduidelijk vind ik het plaatje anders niet. Het busstation kan ik er ook al niet op vinden.
Op zondag 4 mei 2003 22:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[afbeelding]
Junushof staat hier aardig duidelijk op
BaZje heeft een blauw fosters petje op, een grolsch rugtas, leren jas, en kisten aan
quote:busstation is rechtsboven in de hoek, Junushof ligt aan de gracht, roze vlak met zwarte letters
Op zondag 4 mei 2003 23:23 schreef Light het volgende:[..]
Superduidelijk vind ik het plaatje anders niet. Het busstation kan ik er ook al niet op vinden.
* HeatWave gaat het niet redden.....
Ik hoop dat het droog blijft voor de fokkertjes die wel gaan.
De volgende keer niet op een dag als dit en ik ben er wel weer bij ![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |