Heb hier bijna hetzelfde, na een relatie van 3 jaar terugvallen in het "Elke dag feest en elk weekend een ander" gevoel.......
Ben zelf ook wel aardig in de war, maar denk dat deze shit gewoon tijd nodig heeft, misschien dat je er anders mee om leert gaan, maar ik denk dat je er nooit (100%) overheen komt.
Sterkte iig
quote:Ja, het is nu echt zoiets van "Ik mag en kan doen wat ik wil, maar dat wil ik helemaal niet" Misschien komt dat allemaal nog wel, maar ik voel me er op dit moment niet prettig bij.
Op maandag 10 maart 2003 09:12 schreef WeB_CRuSaDeR het volgende:
Jup, sux....Heb hier bijna hetzelfde, na een relatie van 3 jaar terugvallen in het "Elke dag feest en elk weekend een ander" gevoel.......
Ben zelf ook wel aardig in de war, maar denk dat deze shit gewoon tijd nodig heeft, misschien dat je er anders mee om leert gaan, maar ik denk dat je er nooit (100%) overheen komt.
Sterkte iig
quote:ben benieuwd wat voor kijk je op relaties hebt
Op maandag 10 maart 2003 09:02 schreef theunknown het volgende:
..... de relatie op zich was weinig mis mee....
( ik had 3 weken geleden ook al 4 anderen versleten ( zij geen ) dus zij heeft alle recht op een vriendje of zo )
denk ook dat je een beetje gefrustreerd bezig bent achter meiden aan te jagen en te 'denken' dat je verliefd bent.
doe es rustig aan, is denk ik het beste wat je kunt doen
quote:Pffffffffffffffffff..
Op maandag 10 maart 2003 09:02 schreef theunknown het volgende:
--Blaat--
ze heeft er niets mee ofzo en ze moet dit ook allemaal zelf weten ( ik had 3 weken geleden ook al 4 anderen versleten ( zij geen ) dus zij heeft alle recht op een vriendje of zo )
--blaaaaaaaaaaaaaat--
Vind jij dat gezond? Een paar weken nadat je relatie uit is van 4,5 jaar, met 4 anderen staan te zoenen? Hiermee wijs je je ex er wel ff op dat jullie relatie heel wat voorstelde en jij het er zo moeilijk mee hebt(NOT!).
Opzich zit je niet FOUT... maar ik vind het een ongeschreven regel, uit respect voor de ander dat je toch wel ff wacht met 4 anderen te zoenen.
Slet, is het enige woord dat ik er voor heb, zo worden dames ook genoemd als ze met zo een actie komen.
quote:sommige doen dat soort dingen ook in de hoop hun ex te vergeten...hopelijk word ik nooit zo hopeloos....
Op maandag 10 maart 2003 09:57 schreef EggsTC het volgende:[..]
Pffffffffffffffffff..
Vind jij dat gezond? Een paar weken nadat je relatie uit is van 4,5 jaar, met 4 anderen staan te zoenen? Hiermee wijs je je ex er wel ff op dat jullie relatie heel wat voorstelde en jij het er zo moeilijk mee hebt(NOT!).
Opzich zit je niet FOUT... maar ik vind het een ongeschreven regel, uit respect voor de ander dat je toch wel ff wacht met 4 anderen te zoenen.
Slet, is het enige woord dat ik er voor heb, zo worden dames ook genoemd als ze met zo een actie komen.
quote:ik vind het wel gezond hoor..
Op maandag 10 maart 2003 09:57 schreef EggsTC het volgende:
Pffffffffffffffffff..Vind jij dat gezond? Een paar weken nadat je relatie uit is van 4,5 jaar, met 4 anderen staan te zoenen? Hiermee wijs je je ex er wel ff op dat jullie relatie heel wat voorstelde en jij het er zo moeilijk mee hebt(NOT!).
quote:sommigen doen het omdat ze het gewoon kunnen
Op maandag 10 maart 2003 09:58 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
sommige doen dat soort dingen ook in de hoop hun ex te vergeten...hopelijk word ik nooit zo hopeloos....
quote:Vind het toch respectloos tegenover zijn ex, vervolgens nog 1 zoenen terwijl hij verliefd is op een ander.
Op maandag 10 maart 2003 09:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik vind het wel gezond hoor..
helemaal niks mis mee.
je zal 4,5 jaar maar 1 vrouw hebben mogen zoenen.
Vaag figuur hoor.
quote:dus omdat je mensen kan zoenen, moet je dat maar gewoon doen....mja...das jou mening
Op maandag 10 maart 2003 10:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
sommigen doen het omdat ze het gewoon kunnen
quote:Als je voor de categorie BrEeZaH gaat wel ja
Op maandag 10 maart 2003 10:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:02 schreef EggsTC het volgende:
Als je voor de categorie BrEeZaH gaat wel ja
quote:zoenen is gaaf
Op maandag 10 maart 2003 10:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
dus omdat je mensen kan zoenen, moet je dat maar gewoon doen....mja...das jou mening
quote:je kan veel van me zeggen....maar ik ben geen slet.....
Op maandag 10 maart 2003 10:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
![]()
Eggs, jochie, iedere vrouw is een slet, alleen bij sommigen ligt het wat meer aan de oppervlakte.
quote:dat zeg ik toch
Op maandag 10 maart 2003 10:06 schreef Ilsjuhh het volgende:
je kan veel van me zeggen....maar ik ben geen slet.....
en echt niet iedere vrouw is een slet hoor....zijn alle mannen dan ook sletten?? die pakken ook alles wat ze kunnen krijgen
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:00 schreef Frenkie het volgende:
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:11 schreef Ludwig het volgende:
Verzoek om de titel te veranderen in "ThA BrEeZah DiArY"
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
![]()
Eggs, jochie, iedere vrouw is een slet, alleen bij sommigen ligt het wat meer aan de oppervlakte.
quote:dus nu heb jij veel meer zelfvertrouwen gekregen....en voel jij niets meer voor je ex?
Op maandag 10 maart 2003 10:19 schreef theunknown het volgende:
Het is voor mij na die 4,5 jaar gewoon weer even vreemd enzo .. ik heb er plezier in om met meiden te zoenen, het is gewoon toevallig gebeurd dat ik verliefd op een van hen wordt en omgekeerd. Die opmerking slet vind ik onterecht. Zoenen maakt op zich niet zoveel uit, als ik nu met elk van die meiden het bed in zou zijn gedoken, dan mocht jij mij een slet noemen. Het is ook niet respectloos tegenover mijn ex, ik heb 4,5 jaar maar met 1 meid gezoend en misschien doe ik dat wel om mijn zelfvertrouwens wat op te bouwen en haar een beetje te verwerken.
quote:Ben het persoonlijk helemaal met je eens, zij helaas niet.. ik moet zeggen dat toen ik dat andere meidje gezoend had er toch wel iets van schuldgevoel door me heen ging aangezien ik verliefd op die ander was.
Op maandag 10 maart 2003 09:26 schreef dolfina-chica het volgende:
Eigelijk snap ik niet waarom die meid het niet kan "vergeven", jullie hebben toch nog niets. Wat je dan in je eigen tijd doet moet jezelf weten. Al heb je 10 meiden gehad, je was op dat moment een (verliefde) vrijgezel.
Tuurlijk ik zou het ook niet leuk vinden, maar zoals jij het aangaf hadden jullie afgesproken elkaar niet te bellen/smsen.
Dan vind ik zo'n reactie niet helemaal passend. Wat moet je dan, wachten net zo lang tot zij weer in beeld komt?
quote:Eigenlijk voel ik nog redelijk wat voor mijn ex vriendin, want de relatie was op zich niet zo heel slecht en we zagen elkaar vaak. Mijn zelfvertrouwen is toch wel redelijk gestegen moet ik zeggen.
Op maandag 10 maart 2003 10:20 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dus nu heb jij veel meer zelfvertrouwen gekregen....en voel jij niets meer voor je ex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |