abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8998518
Sinds anderhalve maand is het uit met mijn vriendin.. ik heb daar zo'n 4,5 jaar verkering mee gehad. De reden waarom het nou uit is dat alles zo gewoon begon te worden en dergelijke maar de relatie op zich was weinig mis mee.
3 Weken geleden kwam ik er achter dat ze met een jongen zat te smsen die ze kent van haar stageplek, dit vond ik dus wel zwaar klote maar ja.. ze heeft er niets mee ofzo en ze moet dit ook allemaal zelf weten ( ik had 3 weken geleden ook al 4 anderen versleten ( zij geen ) dus zij heeft alle recht op een vriendje of zo )
Ik ken die kerel met wie ze smst verder helemaal niet, maar ik heb er geen goed gevoel bij.. niet zo'n gevoel van dat ie mijn ex vriendin in gaat pikken, maar meer een gevoel dat hij niet helemaal in de haak is. Vannacht ook over gedroomt, dat hij met 3 anderen mijn ex vriendin aan het verkrachten zijn .. ik heb de rest van de nacht niet meer kunnen slapen. Nu weet ik niet of ik deze droom aan mijn ex moet vertellen ( ik heb overigens nog erg goed contact met mijn ex vriendin ).
Even wat anders weer, want mijn leven is echt een beetje vaag... met de carnaval heb ik ook 4 meiden gezoend, waarvan ik op een zo goed als meteen verliefd op ben geworden en zij ook op mij ( lijkt me erg zeldzaam ) Ik ben er vorige week maandag nog op bezoek geweest en toen is het alleen maar erger geworden. Waarop we dinsdag besloten hadden om elkaar maar niet meer te smsen en te bellen omdat ze hier veels te ver vandaan woont, en het voor haar bijna onmogelijk is om mij te bezoeken omdat ze bepaalde problemen ergens mee heeft. Ik was ( ontdanks dat ik haar pas kende ) daar best wel kapot van.. Het was nog carnaval en dus ging ik maar weer naar de kroeg met een stel vrienden om lol te maken. Hier kwamen we een stel meiden tegen waarvan ik wist dat een ervan me leuk vond. Hier heb ik ook mee gezoend, maar heb absoluut geen zin in een lange relatie met haar.
De volgende ochtend word ik wakker en zie ik dat ik een sms heb gekregen van die meid waarop ik wel verliefd ben, dat ze het niet volhoud om mij niet te bellen/smsen, ik kon haar ook niet missen, maar had inmiddels wel met die ene meid gezoend.. Heb toen maar besloten om haar er niets over te vertellen.
Gister was ik niet meer zo verliefd op die meid. Maar we hadden afgesproken dus ik ben wel langsgeweest. We zaten samen in de bus naar haar huis en toen bracht ik naar voren dat ik niet meer zo verliefd was en zij had wel ongeveer hetzelfde. We lagen bij haar op bed en toen vroeg ze me of ik had zitten rotzooien met een ander .. ik kon niet tegen haar liegen dus ik heb haar toen maar gewoon de waarheid verteld ( we waren alleen verliefd op elkaar en hadden verder niks vast ). Zij was hier niet blij mee en vond dat ik haar besodemieterd had, maar zij dat ze niet boos was. Ze wist het zelfs zo goed te brengen dat ik een grote fout had gemaakt dat ik er best wel overstuur door was, maar was ik wel fout op dat moment ? Ik moest haar ontdanks dat ik verliefd op haar was toch proberen te vergeten ?
Toen ik de bus weer terug ging pakken liep ze nog even mee. De bus kwam eraan .. we gaven elkaar nog een zoen en ik ben de bus in gestapt. Ze bleef nog even wachten totdat we aanreden en zwaaide me nog even uit, was best wel moeilijk. Schijnbaar ook moeilijk voor haar, want ze belde me later in de trein nog op dat ze me miste en dat ze me niet zou vergeven, maar dat het wel minder zou worden.
Wat ze nu precies wil weet ik niet, maar die verliefdheid is bij mij wel weer wat meer teruggekomen, want ik kan aan niet anders denken dan aan haar. Ze vroeg me ook of ik minder verliefd was geworden door die andere meid, maar daar kon ik geen antwoord op geven.
Dit moest ik even kwijt allemaal, als je me denkt te kunnen helpen dan hoor ik dat graag, want ik ben momenteel erg in de war. Ik weet gewoon niet meer wat ik aanmoet met de hele situatie
pi_8998614
Jup, sux....

Heb hier bijna hetzelfde, na een relatie van 3 jaar terugvallen in het "Elke dag feest en elk weekend een ander" gevoel.......

Ben zelf ook wel aardig in de war, maar denk dat deze shit gewoon tijd nodig heeft, misschien dat je er anders mee om leert gaan, maar ik denk dat je er nooit (100%) overheen komt.

Sterkte iig

pi_8998660
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:12 schreef WeB_CRuSaDeR het volgende:
Jup, sux....

Heb hier bijna hetzelfde, na een relatie van 3 jaar terugvallen in het "Elke dag feest en elk weekend een ander" gevoel.......

Ben zelf ook wel aardig in de war, maar denk dat deze shit gewoon tijd nodig heeft, misschien dat je er anders mee om leert gaan, maar ik denk dat je er nooit (100%) overheen komt.

Sterkte iig

Ja, het is nu echt zoiets van "Ik mag en kan doen wat ik wil, maar dat wil ik helemaal niet" Misschien komt dat allemaal nog wel, maar ik voel me er op dit moment niet prettig bij.
  maandag 10 maart 2003 @ 09:26:04 #4
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_8998829
Eigelijk snap ik niet waarom die meid het niet kan "vergeven", jullie hebben toch nog niets. Wat je dan in je eigen tijd doet moet jezelf weten. Al heb je 10 meiden gehad, je was op dat moment een (verliefde) vrijgezel.
Tuurlijk ik zou het ook niet leuk vinden, maar zoals jij het aangaf hadden jullie afgesproken elkaar niet te bellen/smsen.
Dan vind ik zo'n reactie niet helemaal passend. Wat moet je dan, wachten net zo lang tot zij weer in beeld komt?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_8998962
Gewoon uitzieken, en haar en der nieuwe vriend met rust laten. Het komt vast wel weer.
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2003 @ 09:40:29 #6
21636 Feestkabouter
pi_8999103
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:02 schreef theunknown het volgende:
..... de relatie op zich was weinig mis mee.

...

( ik had 3 weken geleden ook al 4 anderen versleten ( zij geen ) dus zij heeft alle recht op een vriendje of zo )

ben benieuwd wat voor kijk je op relaties hebt

denk ook dat je een beetje gefrustreerd bezig bent achter meiden aan te jagen en te 'denken' dat je verliefd bent.
doe es rustig aan, is denk ik het beste wat je kunt doen

pi_8999376
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:02 schreef theunknown het volgende:
--Blaat--

ze heeft er niets mee ofzo en ze moet dit ook allemaal zelf weten ( ik had 3 weken geleden ook al 4 anderen versleten ( zij geen ) dus zij heeft alle recht op een vriendje of zo )

--blaaaaaaaaaaaaaat--

Pffffffffffffffffff..

Vind jij dat gezond? Een paar weken nadat je relatie uit is van 4,5 jaar, met 4 anderen staan te zoenen? Hiermee wijs je je ex er wel ff op dat jullie relatie heel wat voorstelde en jij het er zo moeilijk mee hebt(NOT!).

Opzich zit je niet FOUT... maar ik vind het een ongeschreven regel, uit respect voor de ander dat je toch wel ff wacht met 4 anderen te zoenen.

Slet, is het enige woord dat ik er voor heb, zo worden dames ook genoemd als ze met zo een actie komen.

Lambo of Rekt
pi_8999405
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Pffffffffffffffffff..

Vind jij dat gezond? Een paar weken nadat je relatie uit is van 4,5 jaar, met 4 anderen staan te zoenen? Hiermee wijs je je ex er wel ff op dat jullie relatie heel wat voorstelde en jij het er zo moeilijk mee hebt(NOT!).

Opzich zit je niet FOUT... maar ik vind het een ongeschreven regel, uit respect voor de ander dat je toch wel ff wacht met 4 anderen te zoenen.

Slet, is het enige woord dat ik er voor heb, zo worden dames ook genoemd als ze met zo een actie komen.

sommige doen dat soort dingen ook in de hoop hun ex te vergeten...hopelijk word ik nooit zo hopeloos....
  maandag 10 maart 2003 @ 09:59:38 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8999431
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:57 schreef EggsTC het volgende:
Pffffffffffffffffff..

ik vind het wel gezond hoor..
helemaal niks mis mee.
je zal 4,5 jaar maar 1 vrouw hebben mogen zoenen.
  maandag 10 maart 2003 @ 10:00:08 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8999436
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:58 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

sommige doen dat soort dingen ook in de hoop hun ex te vergeten...hopelijk word ik nooit zo hopeloos....

sommigen doen het omdat ze het gewoon kunnen
pi_8999452
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik vind het wel gezond hoor..
helemaal niks mis mee.
je zal 4,5 jaar maar 1 vrouw hebben mogen zoenen.

Vind het toch respectloos tegenover zijn ex, vervolgens nog 1 zoenen terwijl hij verliefd is op een ander.

Vaag figuur hoor.

Lambo of Rekt
pi_8999455
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dus omdat je mensen kan zoenen, moet je dat maar gewoon doen....mja...das jou mening
pi_8999470
quote:

[..]

Als je voor de categorie BrEeZaH gaat wel ja
Lambo of Rekt
  maandag 10 maart 2003 @ 10:04:17 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8999488
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:02 schreef EggsTC het volgende:
Als je voor de categorie BrEeZaH gaat wel ja

Eggs, jochie, iedere vrouw is een slet, alleen bij sommigen ligt het wat meer aan de oppervlakte.
  maandag 10 maart 2003 @ 10:04:54 #15
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8999494
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
dus omdat je mensen kan zoenen, moet je dat maar gewoon doen....mja...das jou mening
zoenen is gaaf
pi_8999525
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Eggs, jochie, iedere vrouw is een slet, alleen bij sommigen ligt het wat meer aan de oppervlakte.

je kan veel van me zeggen....maar ik ben geen slet.....
en echt niet iedere vrouw is een slet hoor....zijn alle mannen dan ook sletten?? die pakken ook alles wat ze kunnen krijgen
  maandag 10 maart 2003 @ 10:08:31 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8999547
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:06 schreef Ilsjuhh het volgende:
je kan veel van me zeggen....maar ik ben geen slet.....
en echt niet iedere vrouw is een slet hoor....zijn alle mannen dan ook sletten?? die pakken ook alles wat ze kunnen krijgen
dat zeg ik toch
quote:
  maandag 10 maart 2003 @ 10:11:51 #18
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8999596
Verzoek om de titel te veranderen in "ThA BrEeZah DiArY"
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8999615
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:11 schreef Ludwig het volgende:
Verzoek om de titel te veranderen in "ThA BrEeZah DiArY"
pi_8999653
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Lambo of Rekt
pi_8999744
Het is voor mij na die 4,5 jaar gewoon weer even vreemd enzo .. ik heb er plezier in om met meiden te zoenen, het is gewoon toevallig gebeurd dat ik verliefd op een van hen wordt en omgekeerd. Die opmerking slet vind ik onterecht. Zoenen maakt op zich niet zoveel uit, als ik nu met elk van die meiden het bed in zou zijn gedoken, dan mocht jij mij een slet noemen. Het is ook niet respectloos tegenover mijn ex, ik heb 4,5 jaar maar met 1 meid gezoend en misschien doe ik dat wel om mijn zelfvertrouwens wat op te bouwen en haar een beetje te verwerken.
pi_8999764
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:19 schreef theunknown het volgende:
Het is voor mij na die 4,5 jaar gewoon weer even vreemd enzo .. ik heb er plezier in om met meiden te zoenen, het is gewoon toevallig gebeurd dat ik verliefd op een van hen wordt en omgekeerd. Die opmerking slet vind ik onterecht. Zoenen maakt op zich niet zoveel uit, als ik nu met elk van die meiden het bed in zou zijn gedoken, dan mocht jij mij een slet noemen. Het is ook niet respectloos tegenover mijn ex, ik heb 4,5 jaar maar met 1 meid gezoend en misschien doe ik dat wel om mijn zelfvertrouwens wat op te bouwen en haar een beetje te verwerken.
dus nu heb jij veel meer zelfvertrouwen gekregen....en voel jij niets meer voor je ex?
pi_8999772
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:26 schreef dolfina-chica het volgende:
Eigelijk snap ik niet waarom die meid het niet kan "vergeven", jullie hebben toch nog niets. Wat je dan in je eigen tijd doet moet jezelf weten. Al heb je 10 meiden gehad, je was op dat moment een (verliefde) vrijgezel.
Tuurlijk ik zou het ook niet leuk vinden, maar zoals jij het aangaf hadden jullie afgesproken elkaar niet te bellen/smsen.
Dan vind ik zo'n reactie niet helemaal passend. Wat moet je dan, wachten net zo lang tot zij weer in beeld komt?
Ben het persoonlijk helemaal met je eens, zij helaas niet.. ik moet zeggen dat toen ik dat andere meidje gezoend had er toch wel iets van schuldgevoel door me heen ging aangezien ik verliefd op die ander was.
pi_8999808
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:20 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

dus nu heb jij veel meer zelfvertrouwen gekregen....en voel jij niets meer voor je ex?

Eigenlijk voel ik nog redelijk wat voor mijn ex vriendin, want de relatie was op zich niet zo heel slecht en we zagen elkaar vaak. Mijn zelfvertrouwen is toch wel redelijk gestegen moet ik zeggen.
pi_8999837
Ga mij nou niet vertellen dat je het had gevonden als jou ex de dag nadat het uit was met 4 kerels had gezoend
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')