abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2003 @ 02:01:46 #1
42381 CvB
handles your hunger better
pi_8997399
Ik was zaterdag in de stad, kwam ik een vriendin van een vriend tegen, heb ik wat mee gekletst en meteen was ik weer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het liefdesgebied.
de ene vriendin had na een week weer een andere jongen na haar ex, de andere vriendin had binnen één week twee vrienden en weer een andere vriend had één week na zijn relatie van een jaar ook al een nieuw liefje.

Gaat dat allemaal zo snel tegenwoordig?? Ik ben 18 jaar, maar als ik dat zo hoor voel ik me net een ouwe opa (ook al hebben ouwe opa's meestal wel al een relatie achter de rug).

Vind ik
pi_8997427
Maak je niet druk..

Die snelheid..dat niet alleen durven zijn. opvallend..ik vind het een wanhopige kant hebben..Het is uit laten we vooral niet relaxen en doorzoeken..

Trouwste user 2022 maandag 10 maart 2003 @ 02:07:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_8997463
Ben bang dat je in de jaren zestig/zeventig jezelf stokoud zou vinden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8997511
Joh, zolang ze het onenightstand noemen of scharrel, valt het wel mee .... als ze het relatie beginnen te noemen mag je ze een nekschot geven
  maandag 10 maart 2003 @ 02:13:14 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8997519
Woon je in het noorden van het land?
The truth was in here.
pi_8997522
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:13 schreef Bastard het volgende:
  maandag 10 maart 2003 @ 02:22:08 #7
42381 CvB
pi_8997559
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:13 schreef Bastard het volgende:
Ik vat um niet, wat is er met het Noorden? Anyway...

Iets wanhopigs lijkt het wel te hebben ja, ze was er ook heel serieus over allemaal.
Ik vind het allemaal maar niks, die korte 'relaties', geef mij maar liever één lange ipv tien korte. Maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af hoe ze dan steeds weer zo snel iemand anders vinden.

Vind ik
pi_8997581
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:22 schreef CvB het volgende:
Maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af hoe ze dan steeds weer zo snel iemand anders vinden.
Niet door @ 2 AM nog op Fok! te zitten

Maarja, ik ken ook van die meiden ja... je hoor er hele verhalen over en iedere keer is diegene weer de ware (en ik denk dan bij mezelf "volgende week niet meer" (maar dat moet je ze absoluut niet zeggen!!)) ennuh... ja, volgens mij werd je 5 jaar geleden dan een slet genoemd. En nu niet meer. Maar ik ben ook vast oud... bijna 20... voel me wat dat betreft 40 ofzo

maandag 10 maart 2003 @ 02:40:42 #9
42381 CvB
pi_8997612
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:29 schreef Redah het volgende:

[..]

Niet door @ 2 AM nog op Fok! te zitten

idd, maar dat komt doordat ik zaterdag zo laat uit ben geweest, heb ik zondag lang geslapen en ben ik nu nog klaarwakker. Straks om negen uur op...
Vind ik
pi_8997619
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:40 schreef CvB het volgende:
idd, maar dat komt doordat ik zaterdag zo laat uit ben geweest, heb ik zondag lang geslapen en ben ik nu nog klaarwakker. Straks om negen uur op...
Ken het... net week vakantie achter de rug, + carnaval, iedere dag om uur of 6 naar bed ('s ochtends) ... en nu om 7 uur op lachuh
  maandag 10 maart 2003 @ 03:15:17 #11
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_8997698
Ik vraag me werkelijk af of zo'n meisje zo'n jongen echt als vriend ziet. Hoe kun je ooit in 1 week tijd genoeg van iemand weten om 'm als vriend te zien, laat staan er een echte relatie mee te hebben? Als ik een meisje leuk vind ga ik eerst eens proberen meer van 'r te weten te komen, gewoon met 'r praten enzo, misschien eens uitgaan, afhankelijk van wat zij graag doet dat soort dingen dus. Maar daar doe ik dan toch echt langer over dan een week, ook wel langer dan een maand. Ik ben dan 17, maar ben ik zo ouderwets ofzo dat ik vind dat je echt van elkaar moet houden enzo?
Overigens ook met gewone vrienden hoor, ik noem niet zomaar iemand een vriend van me.
Schaap
  maandag 10 maart 2003 @ 13:57:07 #12
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_9005937
Ik heb zelf 2,5 jaar een relatie gehad met een meisje en ik sta er zelf ook een beetje van te kijken dat het allemaal opeens zo snel ga. Het is 5 weken uitgeweest en ik ben zelf alweer een nieuwe relatie begonnen terwijl mijn ex ondertussen alweer 3 'vriendjes' gehad heeft. Ik had niet van mezelf verwacht dat ik al zo snel weer een meisje tegen zou komen.. maarja.. blijkbaar dus wel
pi_9006081
Dat zijn echt van die dingen dat je van tevoren denkt van 'als het ooit uitgaat met deze jongen/dit meisje blijf ik het eerste jaar sowieso wel vrijgezel'
Maar als het eenmaal zover is en je komt een leuke andere jongen/ander meisje tegen, denk ik dat het niet heel moeilijk is om daar dan weer mee verder te gaan..
Ligt er ook wel aan hoe je relatie daarvoor was
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')