Gaat dat allemaal zo snel tegenwoordig?? Ik ben 18 jaar, maar als ik dat zo hoor voel ik me net een ouwe opa (ook al hebben ouwe opa's meestal wel al een relatie achter de rug).
Die snelheid..dat niet alleen durven zijn. opvallend..ik vind het een wanhopige kant hebben..Het is uit laten we vooral niet relaxen en doorzoeken..
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:13 schreef Bastard het volgende:
Woon je in het noorden van het land?
quote:Ik vat um niet, wat is er met het Noorden? Anyway...
Op maandag 10 maart 2003 02:13 schreef Bastard het volgende:
Woon je in het noorden van het land?
Iets wanhopigs lijkt het wel te hebben ja, ze was er ook heel serieus over allemaal.
Ik vind het allemaal maar niks, die korte 'relaties', geef mij maar liever één lange ipv tien korte. Maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af hoe ze dan steeds weer zo snel iemand anders vinden.
quote:Niet door @ 2 AM nog op Fok! te zitten
Op maandag 10 maart 2003 02:22 schreef CvB het volgende:
Maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af hoe ze dan steeds weer zo snel iemand anders vinden.
Maarja, ik ken ook van die meiden ja... je hoor er hele verhalen over en iedere keer is diegene weer de ware (en ik denk dan bij mezelf "volgende week niet meer" (maar dat moet je ze absoluut niet zeggen!!)) ennuh... ja, volgens mij werd je 5 jaar geleden dan een slet genoemd. En nu niet meer. Maar ik ben ook vast oud... bijna 20... voel me wat dat betreft 40 ofzo
quote:
Op maandag 10 maart 2003 02:29 schreef Redah het volgende:[..]
Niet door @ 2 AM nog op Fok! te zitten
quote:Ken het... net week vakantie achter de rug, + carnaval, iedere dag om uur of 6 naar bed ('s ochtends) ... en nu om 7 uur op
Op maandag 10 maart 2003 02:40 schreef CvB het volgende:idd, maar dat komt doordat ik zaterdag zo laat uit ben geweest, heb ik zondag lang geslapen en ben ik nu nog klaarwakker. Straks om negen uur op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |