* Antagonist heeft nog nooit zijn bordje leeggegeten
edit typo
[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 09-03-2003 22:19]
quote:
Op zondag 9 maart 2003 22:18 schreef MidnightMotion het volgende:
Pokon?
Volgens mij moet je broertje gewoon wachten, en komt het vanzelf wel goed. Of hij moet op hakken gaan lopen
quote:Dat was volgens mij grappig bedoelt
Op zondag 9 maart 2003 22:19 schreef NordCore het volgende:[..]
Het komt vanzelf, accepteer het maar, hij wordt vanzelf wel groter hoor
genoeg van alles eten ( niks geen te kort van welke stof dan ook)
en goed /genoeg slapen.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 22:23 schreef NordCore het volgende:
Ik had gehoord over groeipillen die je kan halen bij de dokter? Weet iemand daar wat meer over?
quote:
Pokon?
ik ben 16 en ik ben ook 1.70 (ik heb ook nu pas mijn groeispurt )
maar het maakt niet uit!
1.70 is een prima lengte het valt nog mee op hoeveel mensen je kan neerkijken
en groeihormonen maar als hij het echt vervelend vindt moet hij maar eens langs de
gaan
quote:
Op zondag 9 maart 2003 22:23 schreef NordCore het volgende:
Ik had gehoord over groeipillen die je kan halen bij de dokter? Weet iemand daar wat meer over?
quote:
Pokon?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 22:24 schreef kless het volgende:genoeg van alles eten ( niks geen te kort van welke stof dan ook)
quote:Zoiets bestaat niet. Je kan niet door middel van het eten van een of ander stofje je groeihormoon productie stumuleren.
Op zondag 9 maart 2003 22:26 schreef NordCore het volgende:
weet iemand dan welke stof je veel moet eten dat veel effect heeft op je groeihormonen?
quote:Nee, conclusie is niet shit happens. Er is niks mis, dus geen shit. Tis geen verkeerde lengte voor die leeftijd.
Op zondag 9 maart 2003 22:29 schreef NordCore het volgende:
hmmmm ok bedankt allemaal , conclusie: shit happens en hij heeft pech, nee ff serieus.. het komt dus mischien nog wel.. :d
quote:Ik zit me nu al af te vragen welke bijverschijnselen dat zijn
Op zondag 9 maart 2003 22:30 schreef Beurlap het volgende:
ok dan nu serieus: Er zijn zeker wel groeipillen, net zoals er pillen zijn waarvan je langzamer gaat groeien, maar dat is wel allemaal hormonentroep en je kunt er dus erg vervelende bijverschijnselen van krijgen. En dat zaldie nog minder leuk vinden denk ik....
quote:Inderdaad, rechtstreeks groeihormoon preparaten nemen. Maar de vraag is of een dokter deze wel zal geven bij iemand van zijn leeftijd en lengte. Want volgens mij is er niks mis mee met die lengte.
Op zondag 9 maart 2003 22:30 schreef Beurlap het volgende:
ok dan nu serieus: Er zijn zeker wel groeipillen, net zoals er pillen zijn waarvan je langzamer gaat groeien, maar dat is wel allemaal hormonentroep en je kunt er dus erg vervelende bijverschijnselen van krijgen. En dat zaldie nog minder leuk vinden denk ik....
quote:Ukkie
Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Markster het volgende:
ik ben 18 en ook 170cm dus die gast moet niet zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |