abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8991135
hey, ik heb een klein probleempje:

ik heb dus mijn haar geverfd (zwart), exact gedaan zoals in handleiding stond. (is verf houdbaar tot 10 wasbeurten). Na 30min te laten inwerken moet je je haar wassen (rommel eruit spoelen), maar nu was mijn haar daarna helemaal niet maar zwart.......

hoe komt dat nu??
ik heb nu weer mijn haar gewassen & laat het nu 60min inwerken ipv 30min
zou het dan wel gaan? ideas??

** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_8991185
>>>lifestyle
Heb je wel de gebruiksaanwijzing gelezen?
Heeft misschien te maken of het in nat of droog haar moet.
pi_8991223
wat bij mij altijd helpt is voor het verven mijn haar wassen met supergoedkope slechte shampoo, in de echt goede shampoo's zit een spulletje dat een laagje om je haar achterlaat, dat ervoor kan zorgen dat verf niet goed meer pakt. Geen conditioner en cremespoeling gebruiken ook! En altijd langer laten inwerken dan de verpakking zegt!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8991365
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Bluezz het volgende:
>>>lifestyle
Heeft misschien te maken of het in nat of droog haar moet.
mijn topic wel gelezen?

"exact gedaan wat in de handleiding stond"

moest handdoek droog zijn toen je het erin deed (is ook zo gebeurd)

pi_8991367
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Dit kan je ook per mail vragen zou ik zo zeggen
pi_8991399
Je hebt wel kans dat je haar niet goed pakt, dan kan het idd werken om het langer in te laten trekken. Mijn haar pakt ook niet zo goed, ik laat het dus ook altijd zo lang mogelijk intrekken. Te lang intrekken kan volgens mij niet.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 9 maart 2003 @ 21:57:21 #7
28560 toska
Let's All Chant
pi_8991431
Gewoon volgende keer goede verf kopen , geen rommel die met 10 wasbeurten er al weer uit is
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_8991576
Het is ook geen verf maar een spoeling. Verf moet uitgroeien en spoeling was je eruit.
pi_8991685
Als je het product moest mengen was het dus verf.
een spoeling is in principe ook gewoon verf maar dan met minder sterke waterstofperoxide. dus ook die moet er gewoon uitgroeien, maar doordat de waterperioxide minder sterk is kun je ook minder uiteeenlopende kleurtjes doen en daardoor lijkt de uitgroei minder, maar is die niet.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_8991778
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:57 schreef toska het volgende:
Gewoon volgende keer goede verf kopen , geen rommel die met 10 wasbeurten er al weer uit is
jamaar, het is eigenlijk maar voor 1 dag, maar het mag geen spuitbus zijn, das de reden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')