Ken jij er ook een paar? Post ze dan hier.
Ik begin het rijtje met:
Tori Amos
Badly Drawn Boy
Ben Christophers
Counting Crows
eels
My Morning Jacket
An Pierlé
Wie gaat verder?
quote:moest ook meteen hieraan denken, maar ik vind The Fragile eigenlijk ook steengoed, en weet niet of ik Pretty Hate Machine beter moet vinden:P
Op zondag 9 maart 2003 16:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nine Inch Nails
(ik vond the battle of los angeles van ratm vele malen beter dan hun eerste plaat - smaken blijven verschillen )
[Dit bericht is gewijzigd door Flaw op 09-03-2003 17:03]
quote:ik heb het debuut nooit gehoord maar ik kan maar moeilijk geloven dat dit beter dan 'S.M.A.S.H.' zou zijn. Allmusic oordeelt ook anders...
Op zondag 9 maart 2003 16:58 schreef Pushit het volgende:
The Offspring
Korn
Staind
quote:Is SMASH niet hun debuut dan?
Op zondag 9 maart 2003 17:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik heb het debuut nooit gehoord maar ik kan maar moeilijk geloven dat dit beter dan 'S.M.A.S.H.' zou zijn. Allmusic oordeelt ook anders...
-edit-
quote:Jeff... Da's wel wrang. Als ie de kans had gekregen My Sweetheart The Drunk af te ronden, wie weet...
Op zondag 9 maart 2003 16:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jeff Buckley
quote:om eerlijk te zijn vind ik Ignition, die voor Smash komt, iets beter. Maar ook dat is niet hun debuutalbum.
Op zondag 9 maart 2003 17:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik heb het debuut nooit gehoord maar ik kan maar moeilijk geloven dat dit beter dan 'S.M.A.S.H.' zou zijn. Allmusic oordeelt ook anders...
quote:ja, beetje flauw van mij
Op zondag 9 maart 2003 17:06 schreef methodmich het volgende:[..]
Jeff... Da's wel wrang. Als ie de kans had gekregen My Sweetheart The Drunk af te ronden, wie weet...
quote:ja, idd.
Op zondag 9 maart 2003 17:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Clawfinger
en ook nog:
Body Count
quote:mee eens, maar ik zeg dat eels gelijk staat aan mark oliver evrett, omdat hij tekstschrijver is en gitarist en zanger, en hij heeft al eerder een plaat uitgebracht onder zijn artiestennaam e, dus de debuutplaat van eels is het wel, maar toch niet helemaal vind ik.
Op zondag 9 maart 2003 16:53 schreef methodmich het volgende:
eels
quote:zuco 103
Wie gaat verder?
quote:zeg dat niet te hard waar die-hard fans bij zijn (waaronder ik), want de eerste twee albums zijn allebei zwaar goed, en om de eerste onovertroffen te noemen, dan doe je Pinkerton geen eer aan!
Op zondag 9 maart 2003 17:16 schreef - het volgende:
weezer
quote:Persoonlijk vind ik Pinkerton ook beter dan de eerste Weezer CD, maar ze zijn beide erg sterk.
Op zondag 9 maart 2003 17:20 schreef MadScientist het volgende:[..]
zeg dat niet te hard waar die-hard fans bij zijn (waaronder ik), want de eerste twee albums zijn allebei zwaar goed, en om de eerste onovertroffen te noemen, dan doe je Pinkerton geen eer aan!
quote:toegeven, Mental Jewelry is een juweeltje van een plaat
Op zondag 9 maart 2003 17:17 schreef Mugger het volgende:
- DJ Shadow
- Faithless
- Garbage
- K-Otic
- Leftfield
- Live
- Snoop Doggy Dogg
- Urban Dance Squad
- Van Halen
|