ik weet echt absoluut niet wat ik later wil. Gelukkig? Ja, gelukkig. Maar hoe? Rijk? Nah, hoeft niet geloof ik, ik heb denk ik niet eens behoefte aan die dingen. Oke, ik wil zeker een vriendin en het hoeft niet eens me vrouw te zijn. Trouwen is niet nodig. Maar dan? Drugs coureur (toch veel geld) of ICT-er op kantoor? PC-cracker/carding? Wetenschapper? Moet ik dan nu leren? Voor drugs rond te rijden of te dealen heb ik echt geen diploma nodig. Voor Pc-cracker ook niet.. Maar wel als ik een kantoorbaan of wetenschapper wordt.. najah.. ik weet gewoon niet:s
quote:doe gewoon iets wat je leuk lijkt....en wat legaal is....tenminste...dat is mijn mening
Op zondag 9 maart 2003 16:13 schreef theslayder het volgende:
Hey,ik weet echt absoluut niet wat ik later wil. Gelukkig? Ja, gelukkig. Maar hoe? Rijk? Nah, hoeft niet geloof ik, ik heb denk ik niet eens behoefte aan die dingen. Oke, ik wil zeker een vriendin en het hoeft niet eens me vrouw te zijn. Trouwen is niet nodig. Maar dan? Drugs coureur (toch veel geld) of ICT-er op kantoor? PC-cracker/carding? Wetenschapper? Moet ik dan nu leren? Voor drugs rond te rijden of te dealen heb ik echt geen diploma nodig. Voor Pc-cracker ook niet.. Maar wel als ik een kantoorbaan of wetenschapper wordt.. najah.. ik weet gewoon niet:s
verdient goed en d'r is altijd werk...
my opinion, ik doe zelf nu ICT, maar nu blijkt dat het een domme keus is geweest, want de hele IT branche klapt in elkaar, enige wat ik kan doen is doorleren om meer kennis te krijgen.. mjah en ik heb het al zo op school
maargoed, ik maak de opleiding af en dan zie ik wel, want met een mavo diploma kom je niet echt ver
quote:15?
Hey,ik weet echt absoluut niet wat ik later wil. Gelukkig? Ja, gelukkig. Maar hoe? Rijk? Nah, hoeft niet geloof ik, ik heb denk ik niet eens behoefte aan die dingen. Oke, ik wil zeker een vriendin en het hoeft niet eens me vrouw te zijn. Trouwen is niet nodig. Maar dan? Drugs coureur (toch veel geld) of ICT-er op kantoor? PC-cracker/carding? Wetenschapper? Moet ik dan nu leren? Voor drugs rond te rijden of te dealen heb ik echt geen diploma nodig. Voor Pc-cracker ook niet.. Maar wel als ik een kantoorbaan of wetenschapper wordt.. najah.. ik weet gewoon niet:s
quote:nee maar hij moet wel de keuze maken van welke vervol opleiding hij gaat volgen
Op zondag 9 maart 2003 16:29 schreef flaxe het volgende:[..]
15?
Vriend, op jouw leeftijd hoef je je complete leven nog niet te plannen.
quote:en dan is denken aan drugs rondrijden een logisch iets
Op zondag 9 maart 2003 16:30 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
nee maar hij moet wel de keuze maken van welke vervol opleiding hij gaat volgen
quote:nee dat niet....
Op zondag 9 maart 2003 16:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
en dan is denken aan drugs rondrijden een logisch iets
quote:Je moet tegenwoordig wel.. onderandere voor school enz.
Op zondag 9 maart 2003 17:43 schreef El-Rico het volgende:
Je bent 15?Waar maak je je druk om?
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 10-03-2003 15:31]
quote:Op je vijftiende hoeft het ook niet. Ik zou zo hoog mogelijk je middelbaar onderwijs afmaken (havo, en/of vwo als je dat kunt). In je laatste jaren ga je kijken voor een vervolgopleiding, en je weet vast wel wat je interessant vindt denk ik en wat niet. En er worden veel foute opleidingen gekozen, eerstejaars in het hogere onderwijs wisselen heel vaak nog. Maar ik zou zeggen: doe waar je goed in bent, waar je talenten liggen, volgens mij is dat altijd nog het beste.
quote:heheh onder invloed racen op zandvoort
Op maandag 10 maart 2003 00:54 schreef Rulin het volgende:[..]
Dat is een job voor mij
quote:Kijk maar is hoeveel van dat soort mensen in BMW´s en Mercedessen rijden... dan kom je dr zeker wel
Op zondag 9 maart 2003 16:15 schreef DarkElf het volgende:
drugskoerier?
jij komt er wel
Alleen is het een gevaarlijk vakgebied,... je hebt 2 vijanden :
Politie en Concurrenten, en of je je leven voor dit soort werk wilt riskeren is nog maar de vraag
quote:voor fatsoenlijke mensen is het echt niet de vraag, fatsoenlijke mensen doen sowieso geen illegale dingen.
Op maandag 10 maart 2003 08:34 schreef EggsTC het volgende:[..]
Kijk maar is hoeveel van dat soort mensen in BMW´s en Mercedessen rijden... dan kom je dr zeker wel
Alleen is het een gevaarlijk vakgebied,... je hebt 2 vijanden :
Politie en Concurrenten, en of je je leven voor dit soort werk wilt riskeren is nog maar de vraag
quote:gadver, heb jij al je spellen, appz, gamez, movies gekocht?=]=] whehehe, dan heb je niet veel lijkt mij..
Op maandag 10 maart 2003 11:08 schreef metalbazzz het volgende:[..]
voor fatsoenlijke mensen is het echt niet de vraag, fatsoenlijke mensen doen sowieso geen illegale dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |