quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 01:25 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ze speelden een mooie versie van Fools in Love.
Maar wel de onverwachte Don't wanna be like that, die niet in de warm-up setlists voorkwam
Part One
Look Sharp
Take it Like a Man
Awkward Age
Fools In Love/For your Love
Fairy Dust
Obvious Song
Friday
Is She Really Going Out With Him
Love at First Light
Joe Solo
Be My Number Two
Girls (John Lennon)
Steppin'out
[n]Part two[/b]
Dirty Martini
Thugs R Us
Sunday Papers
Don't Wanna Be Like That
Got the Time
Toegift/extra
Beat Crazy
Different for Girls
I'm the Man
Waar ik echter niets over hoor is het voorprogramma. Hoe is Mary Lee's Corvette?? De moeite waard om vroeg in een benauwde zaal te zijn om de juist om wat langer op een terrasje te blijven zitten??
PS: "Rue De Mouftard" is een geweldig nummer, Wepeel2!
quote:Nou, dan zal ik zelf maar antwoorden...
Op zondag 1 juni 2003 15:12 schreef Chielie het volgende:
Waar ik echter niets over hoor is het voorprogramma. Hoe is Mary Lee's Corvette?? De moeite waard om vroeg in een benauwde zaal te zijn om de juist om wat langer op een terrasje te blijven zitten??
JJ was in goiede vorm in Tilburg. Rasmuzikanten, hoewel ze een beetje de uistraling van brave huisvaders hadden. Jackson is geweldig, maar heeft echt een klap van de molen gehad, volgens mij.
Hoogtepunten: Steppin' Out en Different For Girls.
Veel plezier aan hen die nog gaan!
quote:Iemand met smaak.
Op zondag 1 juni 2003 15:12 schreef Chielie het volgende:PS: "Rue De Mouftard" is een geweldig nummer, Wepeel2!
Ik ben blij te horen dat het concert in Tilburg ook goed was. Ik had ook niet anders verwacht, wat een heerlijk strak spelende band heeft hij achter zich.
edit: shit, verkeerde account. Zit op school achter de pc van een klasgenote/vriendin. Maar dit berichtje werd u dus aangeboden door Wepeel2.
Maar voor joe heb ik het over.
Heb ook wat foto's besteld van die gast ( lol maar dan zonder dat stomme logo )
Hey dat is tof.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:18 schreef Sammy3000 het volgende:
Na bijna 2 jaar zal ik opnieuw een poging wagen dit topic onder de aandacht te brengen...
Joe Jackson zal deze zomer een aantal Europese concerten geven. Bevestigd is inmiddels dat hij op Bospop in Weert speelt.
Maar veel meer de moeite waard:19 juli staat hij in Paradiso!!!
![]()
Dat is tenminste een zaal die de moeite waard is om een Held als Joe te zien.
Ik ben een Paradiso-fan, dat geef ik zonder meer toe.
Helaas start de voorverkoop morgenvroeg, tegelijk met Madonna. Verwacht dus grote drukte bij de
bekende voorverkoopadressen. Da's beduidend minder...![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:18 schreef Sammy3000 het volgende:
Maar veel meer de moeite waard:19 juli staat hij in Paradiso!!!
![]()
Zeg, topverkoper, dat je zelf geen hoolahoop of jojo bent wil niet zeggen dat je ze niet kan verkopen. De grafiek begint tenslotte laag te worden en dat kunnen we niet hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef Spideyman het volgende:
I'm the man!
I'm the man I'm the man I'm the man
I'm the man!
and not a hoolahoop
I'm the man!
I'm the man I'm the man I'm the man
I'm the man!
And not a jojo
pling pling ding ding dong dong
Beat Crazy is ook erg goed. Alles daarna is vrij slecht dan wel zoetsappig.quote:Op zondag 9 maart 2003 18:17 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |