abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 21:38:00 #201
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_9190419
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef portier het volgende:
*wacht met spanning op het scoutingrapport*
*same*

en jippie, weer een basisplaats!

I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_9192789
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef portier het volgende:
*wacht met spanning op het scoutingrapport*
ik ook
pi_9192970
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:50 schreef Bar_the_Grey het volgende:
scoutingrapport volgt morgen ik heb er denk ik vandaag geen tijd meer voor.
adios
pi_9193626
Weer een basisplaats

Zalkmaar gaat eraan

pi_9196956
We`ll make em pay!!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:48:36 #206
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9202514
SCOUTINGRAPPORT
Tegenstander: Zalkmaar
Speeldatum: 18 maart(inhaalwedstrijd oorspronkelijk gepland 11 maart)
speelsysteem: 4-3-1-2

Bijzonderheden:
Als we het hebben over ploegen die barst van de kwaliteit maar waar het op de een of andere manier niet to uitdrukking komt, dan volgt meestal Zalkmaar als voorbeeld. Deze ploeg heeft zijn hoogdijdagen lang achter zich liggen. Na een kampioenschap ongeveer 20 jaar terug is het langzaam bergafwaarts gegaan. De geldschieters verlieten de club en op een gegeven moment bungelde de club onderin de eerste divisie. Toen verscheen de Miljonair Dirkje Scheerringgraaga ten tonele. Die pompte er een hoop poen in en er werd een kampioenschap behaald en gepromoveerd. Echter, bij Zalkmaar gaat de beruchte voetbalwet op. Geld maakt nog geen ploeg. Het aankopen van vedetten resulteerde stuk voor stuk voor nieuwe goede spelers, alleen lukte het de diverse trainers nimmer om er een hechte ploeg van te smeden. In de voetbalwereld heeft Zalkmaar dan ook de naam, een onmogelijke klus te zijn voor welke trainer dan ook, daar tekenen is je eigen doodsvonnis bekrachtigen. De over het paard getilde vedetten hebben super vette contracten en daarom schort het nogal aan de motivatie. als het meezit speelt de ploeg de pannen van het dak, maar onder druk en bij tegenslag laat de complete ploeg wel erg snel zijn hoofd hangen en naar de slachtbank leiden. Grote uitslagen als nederlaag zijn niet vreemd. Ook op bestuurlijk vlak rommelt het. Zo had het problemen met locale winkeliers over een nieuw stadion, kocht het enkele contracten af voor spelers die niet voldeden maar wel vorstelijk werden beloond en had het op een gegeven moment een nieuwe trainer aangesteld terwijl er met de toenmalige trainer niet eens een regeling was getroffen. En toen die er was hadden ze twee technisch directeuren. Neen het is een zooitje daar. De nieuwe trainer Co & Adrianuse begon vol verwachting aan de klus, overtuigd dat hij er iets van zou bakken waar trainers voor hem faalden. Maar zelfs Co komt tot het besef dat de ploeg kwaliteit en voornamelijk, en nu komt het, mentale weerbaarheid mist. Het zal geen verrassing zijn als Co er na dit seizoen de brui eraan geeft bij Zalkmaar, ook enkele spelers kunnen geen contractverlenging verwachten. Puntverlies tegen Zalkmaar zou een enorme tegenvaller zijn voor FC Fok, juist tegen dit soort ploegen moet het doelsaldo wat misschien op het einde van de competitie de doorslag kan geven, opgekrikt worden. Vreemd genoeg houdt Adrianuse topscorrer Keneth Peerez op de bank, das vooral fijn voor ons, want zijn vrije trappen zijn van grootte klasse. Adrianuse trad vaak aan in 4-4-2 opstelling of een aanvallend ingesteld 4-3-3, maar na enkele enorme zeperds is hij afgeweken van zijn systeem en mogen we een 4-3-1-2 opstelling verwachten. Twee spitsen naast elkaar die wisselen van positie, met kort daarachter een aanvallende middenvelder. Drie middenvelders op lijn, met een viermansverdediging waar een centrale verdediger iets teruggetrokken als een soort sweeper erachter speelt. Zalkmaar komt voor een punt en heeft geen enkele intentie er een mooie wedstrijd van te maken, indien het via een counter op voorsprong mocht komen, zal Adrianuse onmiddelijk overschakelen op zijn beroemde kerstboomopstelling 4-3-2-1.

Vermoedelijke opstelling:

Goal: T. Zwartehoed

Viermansverdediging:
Linksback: T. de Klerk
Centraal: O. Lindenbergen
Sweeper: J. FortMondeo Rodriquez
Rechtsback: M. Lamellemei

Viermansmiddenveld:
Linkshalf: B. Opdedam
Centraal: M. Buskruitmolen
Rechtshalf: M. Mierdenk
Aanvallende: B. van Lagen

Tweemansvoorhoede:
Links: A. Elkatamie
Rechts: R. Lenisse

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:35:04 #207
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9203691
Bar roels tha place again
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9216435
Dus eigenlijk een snelle goal forceren??
pi_9218367
Zalkmaar-FC Fok! 1-4

3: Mierdenk 1-0
19: portier 1-1 (2meter3)
52: Forever 1-2 (joda)
55: Magneet 1-3 (vrije trap)
70: Bartoli eruit Natrox erin
76: Atrimar 1-4 (joda)
man of the match joda (9)

In het begin van de wedstrijd leek Fok! de slechte lijn door te zetten, al na 3 minuten kwam Zalkmaar al op voorsprong. Misschien voor Fok! eeen noodzakelijk doelpunt want vanaf toen lag de wedstrijd weer helemaal in hun handen. De eilandbewoners speelden alsof hun leven er van hingen. De ene na de ander bal vloog riching de Zalkmaarse goal. Een kwartier na de openingstreffer werd het dan 1-1 door een doelpunt van portier, die eindelijk hiermee bewijst dat hij in de basis thuishoort. Fc fok kreeg nog meer kansen maar kwam in de 1ste helft niet meer tot scoren.
Na rust gingen de Fok!kers verder war ze mee bezig waren en dit keer lukte het scoren beter. In de 52e en 55e minuut waren het Forever en Magneet die de 1-2 en 1-3 op het scorebord brachten. Forever kon intikken na een voorzet van joda en Magneet scoorde vanaf ruim 30 meter vanuit met een werkelijk schitterende vrije trap.
Eeen kwartier voor tijd besliste Atimar de wedstrijd helemaal door er 1-4 van te maken. Fok! lijkt zijn vorm hervonden te hebben.

pi_9218496
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:30 schreef AirRaid het volgende:
Zalkmaar-FC Fok! 1-4

In het begin van de wedstrijd leek Fok! de slechte lijn door te zetten, al na 3 minuten kwam Zalkmaar al op voorsprong. Misschien voor Fok! eeen noodzakelijk doelpunt want vanaf toen lag de wedstrijd weer helemaal in hun handen. De eilandbewoners speelden alsof hun leven er van hingen. De ene na de ander bal vloog riching de Zalkmaarse goal. Een kwartier na de openingstreffer werd het dan 1-1 door een doelpunt van portier, die eindelijk hiermee bewijst dat hij in de basis thuishoort. Fc fok kreeg nog meer kansen maar kwam in de 1ste helft niet meer tot scoren.
Na rust gingen de Fok!kers verder war ze mee bezig waren en dit keer lukte het scoren beter. In de 52e en 55e minuut waren het Forever en Magneet die de 1-2 en 1-3 op het scorebord brachten. Forever kon intikken na een voorzet van joda en Magneet scoorde vanaf ruim 30 meter vanuit met een werkelijk schitterende vrije trap.
Eeen kwartier voor tijd besliste Atimar de wedstrijd helemaal door er 1-4 van te maken. Fok! lijkt zijn vorm hervonden te hebben.

ja gewonnen

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 18-03-2003 22:37]

pi_9218526
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:30 schreef AirRaid het volgende:
Zalkmaar-FC Fok! 1-4

Goed gespeeld mannen, eindelijk weer eens een florisante overwinning.

ook chapeau aan joda.

dinsdag 18 maart 2003 @ 22:35:33 #212
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_9218560
Goed resultaat jongens, hadden we nodig!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:40:05 #213
20641 portier
pi_9218740

Weer gescoord, heerlijk.

*rondje cola doet*

GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:04:20 #214
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9219517
yesssss...... thats the way aha aha i like it aha aha
geweldige partij, alleen balen van een vroeg doelpunt, die had nooit mogen vallen.
Ik ga nu voldaan vroeg naar bed want een hele wedstrijd uitspelen dat kost wel erg veel van mijn krachten.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_9220163
"Campione, campione, ole, ole, ole!"

Hoeveel wedstrijden te gaan nog?

woensdag 19 maart 2003 @ 08:27:37 #216
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9223684
Is het opschepperij als ik zeg dat die goal van mij toch wel de mooiste ws dit seizoen?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Fc Fok! is back on the right track.

Mooie pot mannen

woensdag 19 maart 2003 @ 17:04:33 #217
20641 portier
pi_9235747
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 08:27 schreef Magneet het volgende:
Is het opschepperij als ik zeg dat die goal van mij toch wel de mooiste ws dit seizoen?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Fc Fok! is back on the right track.

Mooie pot mannen

Laat ik um over aan jou, schiet je um zo binnen..
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 19 maart 2003 @ 18:23:35 #218
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9237731
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:04 schreef portier het volgende:

[..]

Laat ik um over aan jou, schiet je um zo binnen..

waarom zou je anders een penalty nemen
  woensdag 19 maart 2003 @ 18:34:50 #219
20641 portier
pi_9238067
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 18:23 schreef Magneet het volgende:

[..]

waarom zou je anders een penalty nemen

quote:
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_9238261
Magneet = Van Hooijdonk II

Elke vrije trap is zo gevaarlijk als een penalty!

woensdag 19 maart 2003 @ 23:08:51 #221
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9246143
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 18:34 schreef portier het volgende:

[..]

[..]

uuuhm heb ik dat geschreven?? moet ik wel heel vaag zijn geweest ik wild egewoon waarom neem je anders een vrije trap schrijven maar typisch ik is het iets anders geworden
pi_9248731
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:34 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Goed gespeeld mannen, eindelijk weer eens een florisante overwinning.

ook chapeau aan joda.

pi_9258490
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:08 schreef Magneet het volgende:

[..]

uuuhm heb ik dat geschreven?? moet ik wel heel vaag zijn geweest ik wild egewoon waarom neem je anders een vrije trap schrijven maar typisch ik is het iets anders geworden

moet je ook niet zo veel bier drinken
pi_9258496
Wat staat er nog op het programma? Zijn we al zeker van uefa?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 20 maart 2003 @ 14:31:09 #225
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9258960
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:12 schreef AirRaid het volgende:

[..]

moet je ook niet zo veel bier drinken

niet eens bier aan de tijd te zien was ik het tussen het koken door aan het posten op fok
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:46:17 #226
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9267818
* Magneet staat van een meter of 25 op doel te schieten om zijn vrije trappen nog beter te maken
pi_9268175
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:46 schreef Magneet het volgende:
* Magneet staat van een meter of 25 op doel te schieten om zijn vrije trappen nog beter te maken
Bartoli komt ook het trainingsveld op en gaat wat aan zijn techniek oefenen, ik leid soms onnodig balverlies.
pi_9282184
morgen staat de uitwedstrijd tegen FC Zwoelle voor de deur, we lijken nu onze oude vorm terug te hebben maar toch moet Zwoelle niet onderschat worden
  vrijdag 21 maart 2003 @ 13:48:06 #229
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9282738
nee maar zwoelle doet het niet zo heel erg goed vind toch dat als we met minder dan 2-0 winnen zwaar onder de maat hebben gespeeld
pi_9282881
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:48 schreef Magneet het volgende:
nee maar zwoelle doet het niet zo heel erg goed vind toch dat als we met minder dan 2-0 winnen zwaar onder de maat hebben gespeeld
winnen is winnen egaal met hoeveel. want 3 punten zijn 3 punten.
pi_9282955
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:54 schreef Bartoli het volgende:

[..]

hoe meer doelpunten je voor maakt hoe beter je doelsaldo wordt (wat an het eind toch in je voordeel kan werken)

pi_9283076
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:58 schreef AirRaid het volgende:

[..]

hoe meer doelpunten je voor maakt hoe beter je doelsaldo wordt (wat an het eind toch in je voordeel kan werken)

vrijdag 21 maart 2003 @ 14:06:38 #233
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9283173
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:54 schreef Bartoli het volgende:

[..]

qua nut maakt hoeveel goals niet uit maar qua genot voor ons en zeker voor het publiek moeten we veel goals maken
pi_9285591
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:06 schreef Magneet het volgende:

[..]

qua nut maakt hoeveel goals niet uit maar qua genot voor ons en zeker voor het publiek moeten we veel goals maken

Ja ok dan, we gaan ervoor
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:00:42 #235
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9286012

* telefoon gaat
Hallo?
Jongens ik ben even verhinderd, scoutingrapport volgt rond 18u30.

tuut tuut tuut

vrijdag 21 maart 2003 @ 16:11:20 #236
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9286252
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:

* telefoon gaat
Hallo?
Jongens ik ben even verhinderd, scoutingrapport volgt rond 18u30.

tuut tuut tuut

pff ik krijg me net een raar telefoontje mannen, zegt geen naam maar wel dat het scoutingsrapport om 18.30 komt en hangt dan weer op, bar zal wel weer dronken zijn denk ik
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:28:21 #237
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9286661
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:11 schreef Magneet het volgende:

[..]

pff ik krijg me net een raar telefoontje mannen, zegt geen naam maar wel dat het scoutingsrapport om 18.30 komt en hangt dan weer op, bar zal wel weer dronken zijn denk ik

of heeft een date?
pi_9286834
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:28 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

of heeft een date?

neu hij is dronken
pi_9286898
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:35 schreef AirRaid het volgende:

neu hij is dronken

Neuh, hijs te druk met songteksten opzoeken voor PG!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:04:50 #240
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9288478
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:38 schreef FANATIC het volgende:

[..]

Neuh, hijs te druk met songteksten opzoeken voor PG!

en nu aan het schrijven gaat
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:37:50 #241
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9289130
SCOUTINGRAPPORT
Tegenstander: FC Zwoelle
Speeldatum: 22 maart
Speelsysteem: 4-5-1

Bijzonderheden:
In feite valt over deze tegenstander van Fc Fok maar een ding gezegd te worden: dit is met ruime afstand de zwakste deelnemer aan de competitie. Alles minder dan 3 punten mag gezien worden als een enorme afgang voor FC Fok. De ploeg mist gewoonweg voldoende spelers met eredivisie kwaliteit. Na een mooi behaald kampioenschap vorig jaar ontbrak het aan financiele middelen om zich dusdannig te versterken dat het een aanwinst zou zijn voor de competitie. Na een reeks van slechte resultaten en vooral negatieve berichtgeving in de diverse media hebben de spelers een persboycot ingesteld. Trainer Peter Boeven mag aanblijven, omdat het bestuur geen geld heeft voor een zogenaamde oprotpremie laat staan geld om een vervanger aan te trekken. Nee dit worden 3 punten mee naar huis nemen en zorgen dat er geen schorsingen of blessures worden opgelopen. Zoals gezegd met minder dan 3 punten wordt er geen genoegen genomen. Over de speelwijze valt weinig te zeggen, zwaarleunend op de verdediging hoopt de ploeg bij spelhervattingen en de incidentele counters een goaltje te scoren. Hoog tempo voetbal en technisch fraai verzorgd aanvallend voetbal moet FC Zwoelle op de knieen krijgen. Snelle spelhervattingen en vooral vlak voor rust en erna zijn de momenten waar bij FC Zwoelle de aandacht verslapt. Schiet vooral vanaf afstand op de goal, hun doelman Van der Scheepswerf is erg onbetrouwbaar en zeker niet klem of balvast.....

Vermoedelijke opstelling:

Goal: J. van der Scheepswerf

Viermansverdediging:
Linksback: A. van der Haarspeld
Links Centraal: R. Kraslot
Rechts Centraal: R. Roelofluingesen
Rechtsback: M. Doesbrug

Vijfmansmiddenveld:
Linkshalf: D. Limpbiskit-Duan
Linksverdedigend: H. van Steegje
Rechtsverdedigend: A. de Geenridder
Rechtshalf: A. Boschaars
Aanvallend: M. Roelofluingesen

een enkele spits: M. Promise

pi_9289848
morgen wordt er lekker aanvallend gespeeld met een 3-4-3 opstelling

FC_De_Kampioenen
vinnyb Sitethief Magneet
Bartoli portier Atrimar FANATIC
Jelminho Molz Forever

Bank: Jan-jaap, 2meter3, Karrel_Laaglawaai, Bar_The_Grey, Natrox

AirRaid en joda ontbreken vanwege een schorsing

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 21-03-2003 19:19]

vrijdag 21 maart 2003 @ 19:17:41 #243
46052 FC_De_Kampioenen
Kampioen zijn is plezant!
pi_9289932
We gaan er tegenaan morgen!!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:22:06 #244
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9290015
quote:
Schiet vooral vanaf afstand op de goal, hun doelman Van der Scheepswerf is erg onbetrouwbaar en zeker niet klem of balvast.....
Fanatic als je je af en toe geroepen voelt om even te verdedigen wil ik er wel een paar lossen op goal hoor
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:31:33 #245
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_9290187
* 2meter3 gaat maar eens een paar rondjes rond het veld lopen om warm te worden.
Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_9290221
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:22 schreef Magneet het volgende:

Fanatic als je je af en toe geroepen voelt om even te verdedigen wil ik er wel een paar lossen op goal hoor

Ik heb zelf ook een linkerbeen hoor...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:56:06 #247
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9290708
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:33 schreef FANATIC het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een linkerbeen hoor...

maak er dan ook maar goed gebruik van, hoopte alleen dat ik ook af en toe mee naar voren kan
pi_9290753
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:56 schreef Magneet het volgende:

maak er dan ook maar goed gebruik van, hoopte alleen dat ik ook af en toe mee naar voren kan

Uiteraard

Maar ik probeer er zelf ook nog een paar in te knallen dit seizoen

vrijdag 21 maart 2003 @ 20:18:46 #249
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9291165
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:58 schreef FANATIC het volgende:

[..]

Uiteraard

Maar ik probeer er zelf ook nog een paar in te knallen dit seizoen

knalluh met die balluh
pi_9292962
mag ik ook nog een keer in het doel staan
want ik zit nu altijd op de bank
niet dat de lollys niet meer smaken
maar mijn kwaliteiten gaan er zo wel achteruit van
omdat ik niet meer zoveel in het veld sta
pi_9298033
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:12 schreef AirRaid het volgende:

AirRaid en joda ontbreken vanwege een schorsing

* joda gaat zich dan maar bezighouden met de hostessen
  zaterdag 22 maart 2003 @ 13:24:10 #252
20641 portier
pi_9300503
Je traint toch gewoon mee...
GEILE VROUWPERSONEN!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 20:20:06 #253
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9307422

* groet het publiek en dan bedoel ik natuurlijk ons meereisvak, en komt het veld op voor de warming up.
pi_9308165
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 07:39 schreef joda het volgende:

[..]

* joda gaat zich dan maar bezighouden met de hostessen

we spelen uit dus gaan we lekker tussen onze fans in het uitvak zitten
  zaterdag 22 maart 2003 @ 21:43:00 #255
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_9308600
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:12 schreef AirRaid het volgende:
3-4-3 opstelling:

FC_De_Kampioenen
vinnyb Sitethief Magneet
Bartoli portier Atrimar FANATIC
Jelminho Molz Forever

Yeah, mijn 3e basisplaats op tijd

*vraagt zich af of hij dit kan vasthouden, zal wel afhangen van de tactiek die we gaan spelen als de speler/coach weer terug is van schorsing....

I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_9308989
FC Zwolle- FC Fok! 0-10

1: Forever 0-1 (FANATIC)
9: FANATIC 0-2 (portier)
22: FANATIC 0-3 (Forever)
38: Molz 0-4 (Magneet)
48: Jelminho 0-5 (vinnyb)
55: FANATIC 0-6 (portier)
58: Bartoli eruit Natrox erin
58: vinnyb eruit Karrel_Laaglawaai erin
68: Jelmino 0-7 (Magneet)
70: Doesbrug rood
70: FANATIC eruit Bar_The_Grey erin
71: Magneet 0-8 (penalty)
74: Bar_the_Grey 0-9 (portier)
87: Natrox 0-10 (-)
man of the match FANATIC (10)

FC Fok! speelde vandaag weer eens zo als ze horen te spelen. De arme mannen van Zwoelle werden gewoonweg zoek gespeeld. Direct na de aftrap was het FANATIC die aanvaller Forever lanceerde die met een mooi lobje 0-1 maakte. Een paar minuten later speelde het duo portier FANATIC de verdediging van Zwoelle goed uit waarna FANATIC de 0-2 scoorde. Molz mocht de 0-3 binnenkoppen nadat Magneet hem de bal met een mooie lange bal klaarlegde. Vlak na rust mocht Jelminho ook zijn doelpuntje meepikken 0-4.
In de 55e minuut was het FANATIC die zijn 2de goal voor Fok! maakte 0-5. Nog niet eens een kwartier later wat het alweer raak voor en door Jelminho 0-7, Fok! bleef maar doorstormen.
In de 70ste minuut sloegen bij Doesburg alle stoppen door en kwam met een hele smerige sliding in op FANATIC. Doesburg werd terecht met rood van het veld gestuurd, voor FANATIC was de wedstrijd echter ook voorbij, Bar_The_Grey mocht voor hem in het veld komen.
Magneet melde zich vor de strafschop en schoot deze zonder moeite tegen de touwen.
Fok! bleef nu maar aanvallen, met dubbelde cijfers in zicht. Portier vond vanuit een hoekschop de vrijstaande Bar_The_Grey die zijn eerste van het seizoen binnenmikte.
Drie minuten voor tijd mocht ook Natrox zijn verdientste in doelpunten omzetten, door met een mooie solo-aktie, die 0-10 te maken.
Na afloop bleek de blessure van FANATIC enigzins mee te vallen, een weekje rustig aan doen was volgen de clubarts meer als voldoende.

zaterdag 22 maart 2003 @ 22:30:06 #257
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9309452
woehoeeeeee WE ARE THE CHAMPIONS MAN!!!! mooie pot mannen, goed gespeeld zo moeten we doorgaan nu niet deze vorm verliezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')