quote:ook een eigen Mercedes
Op zondag 9 maart 2003 14:01 schreef plukje84 het volgende:
Dusss, jullie vissen lekker allemaal achter het net... Ik was vorige week uit me dak gegaan met een jongen, die me eerst niet zo chill behandelde, maar later wel hoor
![]()
En hij had dus een vriend en vond mij helemaal te gek en ik hem ook.. En nu hebben wij officieel wat!
Het is wel een jongen uit Marokko, dus ik weet niet hoe dat zit met familie enzo... maar hij heeft geld genoeg en een eigen huis. Kan ik lekker bij hem zijn, want hij is echt lekker dus.
Me is helmaal
en me wel settelen. Ik moet alleen die rot examens doen van school. Ik denk dat ik er lekker afga, want hij heeft toch geld! En als ik met hem trouw enzo kan wil ik snel kinderen.... Ik hoop alleen dat die familie niet rot doet, want hij wil me niet laten zien, daar baal ik wel van..
maarja ik ken hem nog maar net natuulk.
[edit]Hoe oud is hij [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 09-03-2003 14:03]
quote:Gelukkig niet zoveel smilies..............buitenlands..............tuurlijk is dat geen probleem, heb je nou goedkeuring nodig??
Dusss, jullie vissen lekker allemaal achter het net... Ik was vorige week uit me dak gegaan met een jongen, die me eerst niet zo chill behandelde, maar later wel hoor
![]()
En hij had dus een vriend en vond mij helemaal te gek en ik hem ook.. En nu hebben wij officieel wat!
Het is wel een jongen uit Marokko, dus ik weet niet hoe dat zit met familie enzo... maar hij heeft geld genoeg en een eigen huis. Kan ik lekker bij hem zijn, want hij is echt lekker dus.
Me is helmaal
en me wel settelen. Ik moet alleen die rot examens doen van school. Ik denk dat ik er lekker afga, want hij heeft toch geld! En als ik met hem trouw enzo kan wil ik snel kinderen.... Ik hoop alleen dat die familie niet rot doet, want hij wil me niet laten zien, daar baal ik wel van..
En van zwart geld word ik ook niet vrolijk.
Veel succes.
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 09-03-2003 14:06]
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:02 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ook een eigen BMW
[edit]Hoe oud is hij
[/edit]
Ik hoop tenminste niet dat het iemand is die dit serieus meent.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 09-03-2003 14:08]
quote:Plukje84 roeleert big time
Op zondag 9 maart 2003 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
My thoughts exactly
.
quote:hoezo? Ik heb zelf geen geld, dus vinnik het belangrijk dat mijn vriendje en ik leuke dingen kunnen doen. En ook voor de toekomst hoor. Hij heeft eengoede baan ook, dus wel belangrijk dacht ik wel! Het gaat om
Op zondag 9 maart 2003 14:05 schreef E-ric het volgende:
Heeft hij geld? heb je zijn afschrift gezien? zoniet dan ben ik ook miljardair. Sjonge jij bent best triest! Vooral je school niet afmaken! We hebben nog niet genoeg domme mensen!
denk daar eens goed over na.
quote:idd niet je moet nog veel leren
Op zondag 9 maart 2003 14:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
OH NEE STOP NIET MET SCHOOL!
niet serieus nemen lijkt me, en anders: wat een naiëf kind
Heb je al veel kadootjes gehad?
quote:Of heeft ie al geen geld meer en gaat ie je om een gunst vragen
Op zondag 9 maart 2003 14:13 schreef UTO het volgende:
Ach jawel, stop lekker met school1e jaar issie nog lief, kun je daarna lekker aan het werk voor je nieuwe aanwinst.
Heb je al veel kadootjes gehad?
quote:Inderdaad. Zelfs al is ze een kloon, dan nog is ze één van de meest vermakelijke personen op heel Fok!. Plukje84
Op zondag 9 maart 2003 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Plukje84 roeleert big timeik lach me altijd helemaal rot om haar topics
quote:Dat kan je shaken. Hij trouwt toch met een of ander geregeld wijf uit Marokko over een paar jaar.
Het is wel een jongen uit Marokko, dus ik weet niet hoe dat zit met familie enzo... maar hij heeft geld genoeg en een eigen huis. Kan ik lekker bij hem zijn, want hij is echt lekker dus.Me is helmaal
En de familie zal je nooit accepteren als Nederlandse niet-moslima zijnde.
quote:ik dacht eigenlijk ergens anders aan.. een plek met rooie warme lampen en een mooi uitzicht
Op zondag 9 maart 2003 14:18 schreef hallo_mensen het volgende:
een wiet oerwoud
quote:ik hou van hem ja, das toch duidelijk!!!!!! ik vind geld helemaal niet zo belanghrijk, maar ik wil wel dat mijn vent het heb, ik kan toch kiezen uit zat kerels! Dusss, niet zo flauw doen over geld ja! Het gaat me in dit onderwerp over lastige van relatie met buitenders enzo.. wie weet hoe dat zit en heeft ervarting ik wil wel tips! Want ik zei al me pa en ma hebben een hekel eraan en hij wil me ook niet laten zien aan zn ouders, want we zijn nog niet getrouwd zegt ie.... dusss... nou voor mij hoeft dat ook niet zo, maar ik wil zeker weten dat ie echt voor mijn gaat en me niet gebruikt, want zulk soort jongens wil ik niet.
Op zondag 9 maart 2003 14:15 schreef FredvZ het volgende:
euh...
Heb je nou met die jongen omdat-ie geld heeft, een huis of omdat-ie zo mooi is???
quote:Waarbij je de hele dag mensen met geld ontmoet?
Op zondag 9 maart 2003 14:19 schreef Wisp het volgende:
ik dacht eigenlijk ergens anders aan.. een plek met rooie warme lampen en een mooi uitzicht
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:20 schreef plukje84 het volgende:
ik hou van hem ja, das toch duidelijk!!!!!! ik vind geld helemaal niet zo belanghrijk, maar ik wil wel dat mijn vent het heb, ik kan toch kiezen uit zat kerels! Dusss, niet zo flauw doen over geld ja! Het gaat me in dit onderwerp over lastige van relatie met buitenders enzo.. wie weet hoe dat zit en heeft ervarting ik wil wel tips! Want ik zei al me pa en ma hebben een hekel eraan en hij wil me ook niet laten zien aan zn ouders, want we zijn nog niet getrouwd zegt ie.... dusss... nou voor mij hoeft dat ook niet zo, maar ik wil zeker weten dat ie echt voor mijn gaat en me niet gebruikt, want zulk soort jongens wil ik niet.
sorry hoor maar hier geloof ik helemaal niks van. het word allemaal net even iéts te sarcastisch verteld
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:20 schreef jerney het volgende:
Wat happen jullie allemaal lekker
quote:Je kent iemand een week en je houd al van hem
Op zondag 9 maart 2003 14:20 schreef plukje84 het volgende:[..]
ik hou van hem ja, das toch duidelijk!!!!!! ik vind geld helemaal niet zo belanghrijk, maar ik wil wel dat mijn vent het heb, ik kan toch kiezen uit zat kerels! Dusss, niet zo flauw doen over geld ja! Het gaat me in dit onderwerp over lastige van relatie met buitenders enzo.. wie weet hoe dat zit en heeft ervarting ik wil wel tips! Want ik zei al me pa en ma hebben een hekel eraan en hij wil me ook niet laten zien aan zn ouders, want we zijn nog niet getrouwd zegt ie.... dusss... nou voor mij hoeft dat ook niet zo, maar ik wil zeker weten dat ie echt voor mijn gaat en me niet gebruikt, want zulk soort jongens wil ik niet.
quote:precies, en waarbij je erg persoonlijk omgaat met je klanten
Op zondag 9 maart 2003 14:20 schreef Litpho het volgende:
Waarbij je de hele dag mensen met geld ontmoet?
quote:dat zal helpen, ik vraag gewoon advies hoor..
Op zondag 9 maart 2003 14:22 schreef Dropslurf het volgende:
kick to onzin?
quote:domme uitspraken leidden tot domme reacties
Op zondag 9 maart 2003 14:26 schreef plukje84 het volgende:[..]
dat zal helpen, ik vraag gewoon advies hoor..
Ik zit er best wel mee, dus ik help liever dat je niet in me onderwerp komt met die domme reakty.
quote:Ik zou echt alleen wat met hem nemen als hij je veel geld geeft enzo....
Ik zit er best wel mee, dus ik help liever dat je niet in me onderwerp komt met die domme reakty.
(is dit genoeg onzin )
quote:Ik ben bang dat, als je vriendje je na verloop van tijd (zeg een paar maanden) je nog steeds niet voor wil stellen aan zijn familie, X-Ray gewoon gelijk heeft en het niets gaat worden. Hem niet voorstellen aan je eigen familie omdat die wat hebben tegen buitenlanders helpt ook niet. Begin daar maar eerst eens mee, en dan zie je vanzelf wel waar het schip strandt.
Op zondag 9 maart 2003 14:26 schreef plukje84 het volgende:
dat zal helpen, ik vraag gewoon advies hoor..Ik zit er best wel mee, dus ik help liever dat je niet in me onderwerp komt met die domme reakty.
quote:voor 5 euro gaat dat slotje van dat sletje af
Op zondag 9 maart 2003 14:27 schreef Wisp het volgende:[afbeelding]
quote:hahahaha ,heb jij het niet wie, jij kan zeker geen meisjes krijgen he? zielige nerd! Ik krijg lekker alle jonges die ik wil hebben!
Op zondag 9 maart 2003 14:27 schreef Raging_Bull het volgende:
Triest ben jij.........
quote:Advies: Maak je school af en laat je leven niet vallen, omdat je net iemand met geld hebt ontmoet, die jou niet eens in zijn wereld wilt voorstellen!
quote:Plukje 84 .... dat heeft vast te maken met 1984 als in dat jij nog veel te jong bent om de meeste pagina's van Fok! te lezen, laat staan te trouwen .
Op zondag 9 maart 2003 14:09 schreef plukje84 het volgende:[..]
hoezo? Ik heb zelf geen geld, dus vinnik het belangrijk dat mijn vriendje en ik leuke dingen kunnen doen. En ook voor de toekomst hoor. Hij heeft eengoede baan ook, dus wel belangrijk dacht ik wel! Het gaat om
natuulk en dat zit zowie zo oke... Tis alleen dat ie marokaan is dat ik lastig vin. Me ouders hebben een hekel aan buitenlanders.
veel plezier intussen
en die ouders moet je ff heropvoeden.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:30 schreef Dethroned het volgende:
Uiteraard moet je doen wat goed is voor je alleen denk ik op de korte termijn dat je genaaid word.
van wie ben jij in hemelsnaam een kloon
quote:nou dan wacht ik maar , ik ga ervan uit dat hij mij gewoon wil voor life hoor!! Hij zegt dat , ik wil hem ook... maar ik wil gewoon niet dat dat hij buitenlander is daar tussen komt!!
Op zondag 9 maart 2003 14:29 schreef Litpho het volgende:[..]
Ik ben bang dat, als je vriendje je na verloop van tijd (zeg een paar maanden) je nog steeds niet voor wil stellen aan zijn familie, X-Ray gewoon gelijk heeft en het niets gaat worden. Hem niet voorstellen aan je eigen familie omdat die wat hebben tegen buitenlanders helpt ook niet. Begin daar maar eerst eens mee, en dan zie je vanzelf wel waar het schip strandt.
[Dit bericht is gewijzigd door plukje84 op 09-03-2003 14:32]
quote:Maakt dat uit? Ik vind Plukje84 altijd uiterst vermakelijk.
Op zondag 9 maart 2003 14:31 schreef nikky het volgende:![]()
![]()
van wie ben jij in hemelsnaam een kloon
quote:sooooo jij bent stoeeeeeeeeeerrrrrrrr we willen allemaal zo'n slet als jou worden
Op zondag 9 maart 2003 14:30 schreef plukje84 het volgende:[..]
hahahaha ,heb jij het niet wie, jij kan zeker geen meisjes krijgen he? zielige nerd! Ik krijg lekker alle jonges die ik wil hebben!
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:32 schreef Litpho het volgende:[..]
Maakt dat uit? Ik vind Plukje84 altijd uiterst vermakelijk.
quote:wat wil je nou zeggen? waar tussen komt?
Op zondag 9 maart 2003 14:31 schreef plukje84 het volgende:[..]
nou dan wacht ik maar , ik ga ervan uit dat hij mij gewoon wil voor life hoor!! Hij zegt dat , ik wil hem ook... maar ik wil gewoon niet dat dat hij buitenlander is daar tussen komt!!
quote:mijn ouders zeggen altijd stinkturken dit en stinkmarokanen dat.... dus die kan ik echt niet zeggen dat me vriend marokaans is , dan word me pa heeel erg boos..
Op zondag 9 maart 2003 14:30 schreef Dethroned het volgende:[..]
Plukje 84 .... dat heeft vast te maken met 1984 als in dat jij nog veel te jong bent om de meeste pagina's van Fok! te lezen, laat staan te trouwen .
Uiteraard moet je doen wat goed is voor je alleen denk ik op de lange termijn dat je genaaid word.veel plezier intussen
en die ouders moet je ff heropvoeden.
quote:wat denken zijn pa en ma? dat hij een stinkt**** is?
Op zondag 9 maart 2003 14:34 schreef plukje84 het volgende:[..]
mijn ouders zeggen altijd stinkturken dit en stinkmarokanen dat.... dus die kan ik echt niet zeggen dat me vriend marokaans is , dan word me pa heeel erg boos..
Maarja, dus het moet stiekem , misschien denk zijn pa en ma ook wel zo..
lijkt me niet
.
.
.
.
.
quote:ja ik denk dat zijn ouders ook een hekel hebben aan marokannen
Op zondag 9 maart 2003 14:34 schreef plukje84 het volgende:[..]
mijn ouders zeggen altijd stinkturken dit en stinkmarokanen dat.... dus die kan ik echt niet zeggen dat me vriend marokaans is , dan word me pa heeel erg boos..
Maarja, dus het moet stiekem , misschien denk zijn pa en ma ook wel zo..
Leuk dat je hier cloontjes kan krijgen
quote:Wees blij dat er zulke mensen zijn
Op zondag 9 maart 2003 14:39 schreef Aernout het volgende:
Een Marokkaan pijpen
nofi
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:32 schreef Dlocks het volgende:
Jezus... vuile slet.
quote:ik denk dat het makkelijker is om haar alleen postrechten in onzin te geven. scheelt een hoop werk
Op zondag 9 maart 2003 14:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Kunnen we voortaan niet alle plukje84-topics een kick naar ONZ geven ?
quote:dat kan gewoon hoor..
Op zondag 9 maart 2003 14:39 schreef Aernout het volgende:
Een Marokkaan pijpen
quote:2x:Y
Op zondag 9 maart 2003 14:42 schreef nikky het volgende:[..]
ik denk dat het makkelijker is om haar alleen postrechten in onzin te geven. scheelt een hoop werk
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:42 schreef Trauma_Chirurg het volgende:
Poll: hoerja ja
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat zal de uitslag worden?
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 09-03-2003 14:45]
quote:All in favor ?
Op zondag 9 maart 2003 14:42 schreef nikky het volgende:[..]
ik denk dat het makkelijker is om haar alleen postrechten in onzin te geven. scheelt een hoop werk
quote:Ik denk ook nog een hele goedkope aangezien ze denkt dat Marokanen veel geld hebben. ...
Op zondag 9 maart 2003 14:42 schreef Trauma_Chirurg het volgende:
Poll: hoerja ja
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:en gelijk voor de PERMban
Op zondag 9 maart 2003 14:47 schreef Fliepke het volgende:
al was dit geen onzin topic, inmiddels is dit het wel
dus ik ga voor het slotje
Ja hoor...
Het idee alleen al dat dit echt zou zijn en dat er werkelijk iemand rondloopt die zo denkt...
quote:dat vind ik ook
Op zondag 9 maart 2003 14:48 schreef Dethroned het volgende:[..]
en gelijk voor de PERMban
quote:tis triest maar waar. Ze lopen er echt hoor
Op zondag 9 maart 2003 14:49 schreef Angeles het volgende:Ja hoor...
Het idee alleen al dat dit echt zou zijn en dat er werkelijk iemand rondloopt die zo denkt...
quote:Jajaja, maar da's offtopic... Ik heb wel 30x ge sms t maar mijn vriend zou het voor me betalen dus..
Op zondag 9 maart 2003 14:51 schreef TrenTs het volgende:
Zeker lekker Idols gekeken en op Jim gestemd gisterenavond.
quote:en nu geloof ik het helemaal niet meer, want je kon maar 2 smsjes per telefoon sturen
Op zondag 9 maart 2003 14:52 schreef plukje84 het volgende:[..]
Jajaja, maar da's offtopic... Ik heb wel 30x ge sms t maar mijn vriend zou het voor me betalen dus..
quote:
Jajaja, maar da's offtopic... Ik heb wel 30x ge sms t maar mijn vriend zou het voor me betalen dus..
![]()
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:53 schreef Nadientje het volgende:[..]
en nu geloof ik het helemaal niet meer, want je kon maar 2 smsjes per telefoon sturen
quote:Dat was niet offtopic maar een poging om je karakter te ontrafelen
quote:nee hoor ik kreeg net even 6 bevestingings smsjes terug
en nu geloof ik het helemaal niet meer, want je kon maar 2 smsjes per telefoon sturen
quote:weet je hoeveel telefoons die vriend wel niet heeft
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
weet je hoeveel telefoons die vriend wel niet heeft
en allemaal nieuw in doos
quote:Ze heeft natuurlijk van die vriend 15 mobiele telefoons gekregen. Die jongen heeft toch geld genoeg
quote:
quote:Ik zou het gewoon doen.....wat was het onderwerp ook al weer :S
Op zondag 9 maart 2003 14:56 schreef plukje84 het volgende:
kunnen jullie nou weer reageren over mijn onderwerp!!!!!!!!!!!!!!!!! Want daar gaat het over ja! ik heb nog niet veel tips gezien.
quote:ja whatever...
kunnen jullie nou weer reageren over mijn onderwerp!!!!!!!!!!!!!!!!! Want daar gaat het over ja! ik heb nog niet veel tips gezien.
quote:En wat voor antwoord verwacht je dan ?
quote:Wat is het probleem dan? dat je zijn familie niet hebt gezien?
quote:Ohnee wat ben jij stoer zeg.. zo wat fijn! Wie wil er nou niet allemaal zo'n afgelikte boterham!
Op zondag 9 maart 2003 14:30 schreef plukje84 het volgende:[..]
hahahaha ,heb jij het niet wie, jij kan zeker geen meisjes krijgen he? zielige nerd! Ik krijg lekker alle jonges die ik wil hebben!
BTW: JE BENT KAK.
need I say more............................
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 09-03-2003 14:59]
quote:Moet je even aan haar vriend vragen
Op zondag 9 maart 2003 14:59 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel kost je al ?
quote:Pijp z'n vader ook even, vind ie je tenminste aardig en word je geaccepteerd
quote:Zolang je maar geld hebt, maakt voor de rest niet uit hoe oud je bent
Op zondag 9 maart 2003 14:59 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel kost je al ?
quote:stel hem aan je ouders voor. zeg dan ook meteen dat je een hoofddoekje moet gaan dragen doordeweeks en in het weekend niet thuiskomt omdat je moet werken en dat je maandagsmorgens dus met rust gelaten wilt worden. ook dat je met school stopt want jou vriend heeft veel geld en een dikke auto(dus leren niet nodig) en wil dus graag dat je dom blijft. dus ipv de mavo kun je beter naar de huishoudschool om te leren koken. zeg dat ook dus tegen je ouders dat je van school afgaat.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 09-03-2003 15:02]
quote:Niet, je kon er zo veel sturen als je wilde, maximaal twee berichten per stem sloeg op dat je er maximaal twee terug kreeg.
Op zondag 9 maart 2003 14:53 schreef Nadientje het volgende:en nu geloof ik het helemaal niet meer, want je kon maar 2 smsjes per telefoon sturen
quote:Let op waar je aan begint, ze voelen zich één grote familie
Op zondag 9 maart 2003 15:00 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Pijp z'n vader ook even, vind ie je tenminste aardig en word je geaccepteerd
![]()
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:02 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Let op waar je aan begint, ze voelen zich één grote familie
quote:LOL
Op zondag 9 maart 2003 15:01 schreef nikky het volgende:[..]
en oh ja vraag aan je ouders dat voordat ze naar bed gaan om de tv en dvd speler enzo alvast willen loskoppelen en de voordeur op een kier willen zetten. anders moet je vriendje dat allemaal doen en daar word hij moe van en dat wil je niet
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:02 schreef Angeles het volgende:[..]
Niet, je kon er zo veel sturen als je wilde, maximaal twee berichten per stem sloeg op dat je er maximaal twee terug kreeg.
quote:Ja en?? Haar vriend betaalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 9 maart 2003 15:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Dus voor 30 stemmen kreeg je 60 smsjes teruga 0.70 cent is een euro of 40
Maak je school gewoon af, heb je later alleen nog maar wat aan!
Voor de rest moet je doen wat jou goeddunkt!
quote:
Wat doe je trouwens op je 18de nog op de mavo??? Ga echt je school afmaken!
quote:das nog eens een goed
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef ssebass het volgende:
Loverboy???
Wat doe je trouwens op je 18de nog op de mavo??? Ga echt je school afmaken!
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:05 schreef plukje84 het volgende:
Sex met besneden jongensWat vinden jullie daarvan, ik vind het wel wat hebben, niet zo'n goor velletje, en ze kunnen veeel langer doorgaan.
quote:Hoezo? gewoon kop houden en papieren zak over je hoofd!
Op zondag 9 maart 2003 15:09 schreef daniman het volgende:
tsss wat een topic!Maak je school gewoon af, heb je later alleen nog maar wat aan!
Voor de rest moet je doen wat jou goeddunkt!
[..]
waarom ben je zielig als je vrijgezel bent?
En ik vraag me af of je echt alle jongens krijgt die je wil hebben, ik denk dat die eerder gillend wegrennen als ze erachter komen hoe jij je opstelt!
Dat dan weer wel...
quote:Dat zeg idd iets over het niveau van topicstarter
Op zondag 9 maart 2003 15:10 schreef nikky het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 09-03-2003 15:12]
quote:Nou ik hoop dus dat je graag naar de MOSKEE gaat want daar zul je wel vaak heen moeten straks !! En je moet natuurlijk ook een pannenlap op. En ik hoop dat jullie samen een vreselijke relatie gaan krijgen. Maar dat zal wel lukken. EN MAAK GEEN KINDEREN!!!! WANT DAN KOM JE ER NIET MEER VANAF!! JE WIL TOCH NIET IN DE DUINEN EINDIGEN..................???
![]()
Me is helmaal
[Dit bericht is gewijzigd door WeeDSmokeR op 09-03-2003 15:14]
quote:Wat willen mannen nou eigenlijk???
Op zondag 9 maart 2003 14:48 schreef plukje84 het volgende:[..]
Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
quote:Moet zeggen dat he met niet zo trekt.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 9 maart 2003 15:05 schreef plukje84 het volgende:
Sex met besneden jongens
Wat vinden jullie daarvan, ik vind het wel wat hebben, niet zo'n goor velletje, en ze kunnen veeel langer doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |