quote:ook een eigen Mercedes
Op zondag 9 maart 2003 14:01 schreef plukje84 het volgende:
Dusss, jullie vissen lekker allemaal achter het net... Ik was vorige week uit me dak gegaan met een jongen, die me eerst niet zo chill behandelde, maar later wel hoor
![]()
En hij had dus een vriend en vond mij helemaal te gek en ik hem ook.. En nu hebben wij officieel wat!
Het is wel een jongen uit Marokko, dus ik weet niet hoe dat zit met familie enzo... maar hij heeft geld genoeg en een eigen huis. Kan ik lekker bij hem zijn, want hij is echt lekker dus.
Me is helmaal
en me wel settelen. Ik moet alleen die rot examens doen van school. Ik denk dat ik er lekker afga, want hij heeft toch geld! En als ik met hem trouw enzo kan wil ik snel kinderen.... Ik hoop alleen dat die familie niet rot doet, want hij wil me niet laten zien, daar baal ik wel van..
maarja ik ken hem nog maar net natuulk.
[edit]Hoe oud is hij [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 09-03-2003 14:03]
quote:Gelukkig niet zoveel smilies..............buitenlands..............tuurlijk is dat geen probleem, heb je nou goedkeuring nodig??
Op zondag 9 maart 2003 14:01 schreef plukje84 het volgende:
Dusss, jullie vissen lekker allemaal achter het net... Ik was vorige week uit me dak gegaan met een jongen, die me eerst niet zo chill behandelde, maar later wel hoor
![]()
En hij had dus een vriend en vond mij helemaal te gek en ik hem ook.. En nu hebben wij officieel wat!
Het is wel een jongen uit Marokko, dus ik weet niet hoe dat zit met familie enzo... maar hij heeft geld genoeg en een eigen huis. Kan ik lekker bij hem zijn, want hij is echt lekker dus.
Me is helmaal
en me wel settelen. Ik moet alleen die rot examens doen van school. Ik denk dat ik er lekker afga, want hij heeft toch geld! En als ik met hem trouw enzo kan wil ik snel kinderen.... Ik hoop alleen dat die familie niet rot doet, want hij wil me niet laten zien, daar baal ik wel van..
maarja ik ken hem nog maar net natuulk.
En van zwart geld word ik ook niet vrolijk.
Veel succes.
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 09-03-2003 14:06]
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:02 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ook een eigen BMW
[edit]Hoe oud is hij
[/edit]
Ik hoop tenminste niet dat het iemand is die dit serieus meent.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 09-03-2003 14:08]
quote:Plukje84 roeleert big time
Op zondag 9 maart 2003 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
My thoughts exactly
.
quote:hoezo? Ik heb zelf geen geld, dus vinnik het belangrijk dat mijn vriendje en ik leuke dingen kunnen doen. En ook voor de toekomst hoor. Hij heeft eengoede baan ook, dus wel belangrijk dacht ik wel! Het gaat om
Op zondag 9 maart 2003 14:05 schreef E-ric het volgende:
Heeft hij geld? heb je zijn afschrift gezien? zoniet dan ben ik ook miljardair. Sjonge jij bent best triest! Vooral je school niet afmaken! We hebben nog niet genoeg domme mensen!
denk daar eens goed over na.
quote:idd niet je moet nog veel leren
Op zondag 9 maart 2003 14:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
OH NEE STOP NIET MET SCHOOL!
niet serieus nemen lijkt me, en anders: wat een naiëf kind
Heb je al veel kadootjes gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |