abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8975775
Ik was vorige week voor de tweede keer in The Generator, London en ik moet zeggen, het blijft toch echt een toplocatie!!! In het centrum van London, zit je voor weinig geld in een hotel, waar allemaal jongeren zitten........

Ik ben met 3 vrienden gegaan, dus we hadden een private room, maar je kan ook gewoon een slaapzaal nemen.

Het ontbijt is niet echt veel, bruine of witte botherhammen met Jam, die je eventueel ook nog kan roosteren

Er is een informatie stand, waar je alles kan vragen en waar je dingen kan boeken.

Het eten 's avonds voor 3 pond is veel voor weinig geld (we hebben er alleen niet zoveel gegeten, want de aandelen Pizza Hut moesten ffe opgeschroeft worden)

En de bar 's avonds is gezellig en 1,80 Pond voor een Pint is ook niet echt veel geld (daar waar we in het restaurant van Jamie Oliver, Fifteen..4Pond voor een flesje betaalde!)

Verder hele gezellige medewerkers, van je eigen leeftijd!!
Kortom het was erug gezellig op een hele goeie locatie, over 3 maanden ben ik er weer te vinden

Zijn er wel eens meer mensen in dit jeugdhotel geweest en wat zijn jullie ervaringen !?!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 9 maart 2003 @ 12:31:28 #2
1762 YPPY
Yppiaans
pi_8976173
Ik zie dat je dit topic al gevonden hebt: Vlucht naar Londen & verblijf daar (tips?) 2003

Daar mag je deze post ook plaatsen en verder praten over het jeugdhotel.

Voor de overzichtelijkheid doe ik dit topic dicht.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')