quote:lol ik heb er ook al een gemaakt welk doen we??
Op zondag 9 maart 2003 10:55 schreef XMN8R het volgende:
En hier weer vrolijk verder... als logisch vervolg op Raadsels Deel 5
Drie boeren gingen naar de stad om te eten. Ze kozen allen het tien-gulden menu van de dag. Na de maaltijd betaalden ze ieder tien gulden aan de serveerster. In de keuken vertelde de eigenaar dat er vandaag een korting gold en dat ze maar 25 gulden hoefden te betalen. Voordat de serveerster terugging naar de boeren stak ze gauw 2 gulden in haar eigen zak. Ze legde uit dat ze te veel betaald hadden en gaf elke boer een gulden terug. Gelukkig was iedereen tevreden, want elke boer had 10 - 1 gulden, dat is 9 gulden betaald. 3 x 9 = 27 plus de 2 gulden die de serveerster in haar zak heeft gestoken maakt precies 29 gulden.
Maar het waren toch 30 gulden?
quote:deze dan maar
Op zondag 9 maart 2003 10:56 schreef Optimism het volgende:
lol ik heb er ook al een gemaakt welk doen we??
quote:al 6 x geweest vriend
Op zondag 9 maart 2003 10:56 schreef zZaZz het volgende:
Ok weer een simpele...
Drie boeren gingen naar de stad om te eten. Ze kozen allen het tien-gulden menu van de dag. Na de maaltijd betaalden ze ieder tien gulden aan de serveerster. In de keuken vertelde de eigenaar dat er vandaag een korting gold en dat ze maar 25 gulden hoefden te betalen. Voordat de serveerster terugging naar de boeren stak ze gauw 2 gulden in haar eigen zak. Ze legde uit dat ze te veel betaald hadden en gaf elke boer een gulden terug. Gelukkig was iedereen tevreden, want elke boer had 10 - 1 gulden, dat is 9 gulden betaald. 3 x 9 = 27 plus de 2 gulden die de serveerster in haar zak heeft gestoken maakt precies 29 gulden.
Maar het waren toch 30 gulden?
quote:jah
Op zondag 9 maart 2003 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Deze was qua topicnummer eerder.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 10:30 schreef Optimism het volgende:
dan maar een nieuweEen reiziger, op weg naar Eindhoven, komt bij een splitsing waar hij zowel links als rechts af kan slaan. Hij weet dat slechts één van de twee wegen naar Eindhoven leidt, maar helaas weet hij niet welke. Gelukkig ziet hij twee tweeling-broers bij de splitsing staan, en hij besluit hen de weg te vragen.
De reiziger weet dat één van de broers altijd de waarheid zegt, en dat de andere altijd liegt. Maar hij weet helaas niet welke van de twee altijd de waarheid vertelt en welke niet.
De Vraag: Hoe kan de reiziger er achter komen welke weg naar Eindhoven leidt door slechts één vraag te stellen?
quote:nee dit is een manier voor mense die niet moeilijk doen
GotenSSJ schreef:hoe ik er aan kom ? je vraagt hey jochie was de weg naar eindhoven links meneer de andere zegt rechts meneer dus wat doe je je gaat eerst links is dat de weg niet ga je omkeren en neem je rechts lastig he ?
quote:oh
Op zondag 9 maart 2003 11:02 schreef Optimism het volgende:[..]
nee dit is een manier voor mense die niet moeilijk doen
... maar dit is niet de oplossing
dus.. je vraagt aan de tweeling wat de route is naar eindhove.. 1 van de twee liegt, andere niet.. je mag maar 1 vraag stellen.. maar er zijn 2 antwoorden die kunnen maar ook weer niet lekker duidelijk heh??
dit is een ja/nee antwoord.. dus denk als degene liegt ja zegt naar links dan...... (dit is 1 mogelijkheid.. )
of is die ook al geweest?
quote:nee uh :S
Op zondag 9 maart 2003 11:06 schreef zZaZz het volgende:
Als er een gat in zit, zit er geen gat in en als er geen gat in zit, zit er wel een gat in.
of is die ook al geweest?
quote:ik heb nog nooit zo diep nagedacht, maar ik heb geen idee welke richting dit op moet...
Op zondag 9 maart 2003 11:04 schreef Optimism het volgende:
niemand heeft nog het antwoord
dus.. je vraagt aan de tweeling wat de route is naar eindhove.. 1 van de twee liegt, andere niet.. je mag maar 1 vraag stellen.. maar er zijn 2 antwoorden die kunnen maar ook weer niet lekker duidelijk heh??dit is een ja/nee antwoord.. dus denk als degene liegt ja zegt naar links dan...... (dit is 1 mogelijkheid.. )
quote:jaaaa!
Op zondag 9 maart 2003 11:08 schreef Optimism het volgende:
niemand die het weet???nou hoor.. zal ik het dan maar zegge...
quote:doe dat
quote:JAAAAH!
De vraag die de reiziger moet stellen is: "Leidt de linkse weg naar Eindhoven volgens je broer?" Als het antwoord "Ja" is, dan moet de reiziger de rechtse route nemen, en als het antwoord "Nee" is, dan moet de reiziger de linkse route nemen.
Uitleg: Er zijn vier mogelijke gevallen:
De reiziger stelt de vraag aan de eerlijke broer, en de linkse weg leidt naar Eindhoven. De eerlijke broer weet dat zijn liegende broer zou zeggen dat de linkse route niet naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Nee". En dus kan de reiziger nu terecht de linkse route nemen.
De reiziger stelt de vraag aan de eerlijke broer, en de rechtse weg leidt naar Eindhoven. De eerlijke broer weet dat zijn liegende broer zou zeggen dat de linkse route wel naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Ja". En dus kan de reiziger nu terecht de rechtse route nemen.
De reiziger stelt de vraag aan de liegende broer, en de linkse weg leidt naar Eindhoven. De liegende broer weet dat zijn eerlijke broer zou zeggen dat de linkse route wel naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Nee". En dus kan de reiziger nu terecht de linkse route nemen.
De reiziger stelt de vraag aan de liegende broer, en de rechtse weg leidt naar Eindhoven. De liegende broer weet dat zijn eerlijke broer zou zeggen dat de linkse route niet naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Ja". En dus kan de reiziger nu terecht de rechtse route nemen.
Grrrrr net te laat...
quote:pfff het klinkt logisch, maar hier was ik toch niet opgekomen hoor !
Op zondag 9 maart 2003 11:10 schreef Optimism het volgende:
ok bij deze het antwoord... amateurs...
De vraag die de reiziger moet stellen is: "Leidt de linkse weg naar Eindhoven volgens je broer?" Als het antwoord "Ja" is, dan moet de reiziger de rechtse route nemen, en als het antwoord "Nee" is, dan moet de reiziger de linkse route nemen.Uitleg: Er zijn vier mogelijke gevallen:
De reiziger stelt de vraag aan de eerlijke broer, en de linkse weg leidt naar Eindhoven. De eerlijke broer weet dat zijn liegende broer zou zeggen dat de linkse route niet naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Nee". En dus kan de reiziger nu terecht de linkse route nemen.De reiziger stelt de vraag aan de eerlijke broer, en de rechtse weg leidt naar Eindhoven. De eerlijke broer weet dat zijn liegende broer zou zeggen dat de linkse route wel naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Ja". En dus kan de reiziger nu terecht de rechtse route nemen.
De reiziger stelt de vraag aan de liegende broer, en de linkse weg leidt naar Eindhoven. De liegende broer weet dat zijn eerlijke broer zou zeggen dat de linkse route wel naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Nee". En dus kan de reiziger nu terecht de linkse route nemen.
De reiziger stelt de vraag aan de liegende broer, en de rechtse weg leidt naar Eindhoven. De liegende broer weet dat zijn eerlijke broer zou zeggen dat de linkse route niet naar Eindhoven gaat, en hij antwoord dus: "Ja". En dus kan de reiziger nu terecht de rechtse route nemen.
het is een lastige.. maar zoals ik al zei.. er zijn 2 antwoorden die mogelijk zijn maar ook weer niet
quote:blijkbaar niet.. (belgie??
Op zondag 9 maart 2003 11:13 schreef sweek het volgende:
Zeg het maar, ik heb hem wel ooit geweten hoor...
Het is een vraag over die broer/zus van die andere geloof ik.
quote:als jij er 1 heb?? doe maar
Op zondag 9 maart 2003 11:15 schreef XMN8R het volgende:
nog maar een vijf-sterren raadseltje dan
anders heb ik er nog wel 1
quote:ja stoer
Op zondag 9 maart 2003 11:15 schreef XMN8R het volgende:
nog maar een vijf-sterren raadseltje dan
Een vrouw koopt een paar nieuwe schoenen, gaat naar haar werk en sterft.
Hoe kan dát nou weer?
quote:is goed.
Op zondag 9 maart 2003 11:17 schreef XMN8R het volgende:
Ik zal eerst gaan, dan mag jij daarna weer, ok?!Een vrouw koopt een paar nieuwe schoenen, gaat naar haar werk en sterft.
Hoe kan dát nou weer?
waar sterft ze?? en zijn het specifieke schoene ofzo??
quote:ik weet hem bijna denk ik
Ik zal eerst gaan, dan mag jij daarna weer, ok?!Een vrouw koopt een paar nieuwe schoenen, gaat naar haar werk en sterft.
Hoe kan dát nou weer?
quote:Heeft ze de schoenen nodig voor haar werk? Als in heel hard, want anders ga je dood?
Hoe kan dát nou weer?
quote:joh.. duuhuuhh
Op zondag 9 maart 2003 11:19 schreef qyn het volgende:
Mogguh!Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker
quote:qynnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Op zondag 9 maart 2003 11:20 schreef qyn het volgende:[..]
Heeft ze de schoenen nodig voor haar werk? Als in heel hard, want anders ga je dood?
quote:Ze had deze schoenen nooit naar haar werk aan moeten doen, want anders had ze nu nog geleefd !
Op zondag 9 maart 2003 11:20 schreef qyn het volgende:
Heeft ze de schoenen nodig voor haar werk? Als in heel hard, want anders ga je dood?
quote:GotennnnnnnnnnnnnnSSJ
Op zondag 9 maart 2003 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
qynnnnnnnnnnnnnnnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:*koffie zet voor het hele topic*
Op zondag 9 maart 2003 11:22 schreef qyn het volgende:
GotennnnnnnnnnnnnnSSJ![]()
![]()
![]()
![]()
(zo, nu ben ik wakker
)
quote:hehe goed van mijn he
Op zondag 9 maart 2003 11:22 schreef qyn het volgende:[..]
GotennnnnnnnnnnnnnSSJ
![]()
![]()
![]()
![]()
(zo, nu ben ik wakker
)
quote:doorgedraaide kill&attack schoenen??
Op zondag 9 maart 2003 11:21 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ze had deze schoenen nooit naar haar werk aan moeten doen, want anders had ze nu nog geleefd !
quote:zwart.. met beetje suiker svp
Op zondag 9 maart 2003 11:22 schreef XMN8R het volgende:[..]
*koffie zet voor het hele topic*
Of in een ruimteschip met winkelcentrum: zwaartekrachtschoenen (die ze normaal aan moest doen) ... Nu is ze de lucht in gevlogen, op d'r naaldhakjes?
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 09-03-2003 11:25]
quote:nope
Op zondag 9 maart 2003 11:24 schreef qyn het volgende:
Of zwaartekrachtschoenen (die ze normaal aan moest doen) ... Nu is ze de lucht in gevlogen, op d'r naaldhakjes?
quote:lust geen koffie geef mij maar cola of zo
Op zondag 9 maart 2003 11:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
nope
quote:* qyn schenkt cola in...
Op zondag 9 maart 2003 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
lust geen koffie geef mij maar cola of zo
Ehm, dus het gaat om een beroep waar je letterlijk of figuurlijk een bepaald soort schoen voor nodig hebt? En we moeten dat beroep zien te vinden?
quote:één colaatje coming up!
Op zondag 9 maart 2003 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
lust geen koffie geef mij maar cola of zo
quote:hehe ok
Op zondag 9 maart 2003 11:27 schreef XMN8R het volgende:[..]
één colaatje coming up!
maar dan moet je wel verder raaien !
quote:doet mij maar een Red Bull
één colaatje coming up!
en nogmaals: ze heeft hakschoenen gekocht, en een van die hakken is afgebroken toen ze overstak, en toen is ze overreden!
vergezocht, maar het kan!
[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 09-03-2003 11:28]
quote:ehm, nee ze heeft er niet een speciaal soort schoenen voor nodig, maar ze heeft deze keer wél de verkeerde gekocht. Schoenen die ze anders nooit draagt op haar werk.
Op zondag 9 maart 2003 11:26 schreef qyn het volgende:
Ehm, dus het gaat om een beroep waar je letterlijk of figuurlijk een bepaald soort schoen voor nodig hebt? En we moeten dat beroep zien te vinden?
quote:Of zat d'r een zendertje in haar originele schoen. Dat ze bij de CIA ofzo werkte, en dat die schoenen bedoeld waren ter identificatie. En aangezien die identificatie er niet was, moest ze dood?
één colaatje coming up!
(even een paar slokjes koffie, dan gaat het beter )
edit: rooie tekst door een zin met / me (alleen dan de slash en 'me' aan elkaar dus /me) te beginnen..
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 09-03-2003 11:29]
quote:kutnewbies! lees de faq eens!
Op zondag 9 maart 2003 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:
qyn hoe doe je die rooie tekst ?
quote:ze stikte omdat dr schoenen te strak zaten??
Op zondag 9 maart 2003 11:28 schreef XMN8R het volgende:[..]
ehm, nee ze heeft er niet een speciaal soort schoenen voor nodig, maar ze heeft deze keer wél de verkeerde gekocht. Schoenen die ze anders nooit draagt op haar werk.
quote:Gelukkig is je fantasie al wel wakker
Op zondag 9 maart 2003 11:28 schreef qyn het volgende:
Of zat d'r een zendertje in haar originele schoen. Dat ze bij de CIA ofzo werkte, en dat die schoenen bedoeld waren ter identificatie. En aangezien die identificatie er niet was, moest ze dood?(even een paar slokjes koffie, dan gaat het beter
)
quote:ik ben geen NEWBIE en ik ga nie die hele FAQ lezen ik heet toch zeker geen malle pietje
Op zondag 9 maart 2003 11:29 schreef mcDavid het volgende:[..]
kutnewbies! lees de faq eens!
![]()
zie in de blauwe balk onder de banner rechts bovenin
quote:Ze heeft inderdaad schoenen met hakken gekocht. Maar ze mocht willen dat ze onderweg naar haar werk waren afgebroken, want dan had ze nu nog geleefd !
Op zondag 9 maart 2003 11:28 schreef mcDavid het volgende:
en nogmaals: ze heeft hakschoenen gekocht, en een van die hakken is afgebroken toen ze overstak, en toen is ze overreden!
vergezocht, maar het kan!
quote:heeeej malle piet
Op zondag 9 maart 2003 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ik ben geen NEWBIE en ik ga nie die hele FAQ lezen ik heet toch zeker geen malle pietje
quote:wel doen...
ik ben geen NEWBIE en ik ga nie die hele FAQ lezen ik heet toch zeker geen malle pietje
Is ze vast komen te zitten op de roltrap met haar hak? Of tussen de lift?
quote:het waren hakke.. dus bij mij weten hebbe die geen feters
Op zondag 9 maart 2003 11:31 schreef qyn het volgende:
Maakt 't uit of er veters in haar schoenen zitten? En zat ik in de buurt met 't identificatiegeblaat?
quote:newbie opmerking nr. 1 !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door mcDavid op 09-03-2003 11:33]
quote:malle henkie
Op zondag 9 maart 2003 11:31 schreef Optimism het volgende:[..]
heeeej malle piet
quote:nee
Op zondag 9 maart 2003 11:31 schreef qyn het volgende:
Maakt 't uit of er veters in haar schoenen zitten? En zat ik in de buurt met 't identificatiegeblaat?Is ze vast komen te zitten op de roltrap met haar hak? Of tussen de lift?
quote:hmmm wat nou weer ? :S
Op zondag 9 maart 2003 11:32 schreef mcDavid het volgende:[..]
newbie opmerking nr. 1 !!!!
quote:wie zegt dat ze in haar hoofd werd geschoten?
Op zondag 9 maart 2003 11:33 schreef NielZjuh het volgende:
even m'n fantasie laten werken.. ze kocht dus die schoenen en erna werd ze in haar hoofd geschoten? dus als 1 van haar hakken of 2 zouden breken zou het schot missen??
quote:he mennekes, wel effe ontopic blijven he !
Op zondag 9 maart 2003 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
hmmm wat nou weer ? :S
quote:yep
Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef qyn het volgende:
Ze is groter doordat ze hakschoenen heeft?
Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef zZaZz het volgende:
Ze had hakken gekocht en is koortdanser ofzo?
quote:De 200 ongemerkt voorbij gegaan
Op zondag 9 maart 2003 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
hey alweer 210 posts
Maar even over die hakschoenen .. Ze is natuurlijk groter op hakschoenen, dus heeft ze d'r hoofd misschien ergens aan gestoten?
quote:bijna, ga door !
Op zondag 9 maart 2003 11:35 schreef qyn het volgende:
Maar even over die hakschoenen .. Ze is natuurlijk groter op hakschoenen, dus heeft ze d'r hoofd misschien ergens aan gestoten?
quote:mn fantasie
Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef XMN8R het volgende:[..]
wie zegt dat ze in haar hoofd werd geschoten?
[..]
quote:goed plan... genoeg over newbies
Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef XMN8R het volgende:
he mennekes, wel effe ontopic blijven he !
ze werkt als geheim agente, verkleed als man, maar door die hakschoenen is ze betrapt!
quote:nee. nu is belangrijk wat voor werk ze doet !
Op zondag 9 maart 2003 11:36 schreef Optimism het volgende:
ze heeft hakke waardoor ze langer is en toen tegen hoogspannings mast aangelope??
quote:ze is mijnwerker!
Op zondag 9 maart 2003 11:37 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee. nu is belangrijk wat voor werk ze doet !
quote:Nu zijn we benieuwd
Op zondag 9 maart 2003 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
WEET DE OPLOSSING EINDELIJK
quote:hehe ik was al ander half uur bezig op msn met hem
Op zondag 9 maart 2003 11:39 schreef qyn het volgende:[..]
Nu zijn we benieuwd
quote:na anderhalf uurop MSN !
Op zondag 9 maart 2003 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
WEET DE OPLOSSING EINDELIJK
quote:Huh? MSN, met wie wat waar?
Op zondag 9 maart 2003 11:39 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
hehe ik was al ander half uur bezig op msn met hem
en heb hem nu pas
Snap 't niet meer
quote:ik heb hem op msn en we waren al bezig met dat raadsel voordat hij hier op kwam jij ook msn heb ?
Op zondag 9 maart 2003 11:40 schreef qyn het volgende:[..]
Huh? MSN, met wie wat waar?
Snap 't niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 09-03-2003 11:41]
quote:*erg sterk bakkie voor qyn zet*
Op zondag 9 maart 2003 11:40 schreef qyn het volgende:
Huh? MSN, met wie wat waar?Snap 't niet meer
quote:ga maar even door, je komt in de buurt....
Op zondag 9 maart 2003 11:40 schreef zZaZz het volgende:
Een getrainde blinde aap moet in het circus een appel van haar hoofd schieten?
quote:Yep, maar nie op dit e-mailadres ...
Op zondag 9 maart 2003 11:41 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ik heb hem op msn en we waren al bezig met dat raadsel voordat hij hier op kwam jij ook msn heb ?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 11:42 schreef Optimism het volgende:
*gaat weg*
quote:Ze werkt in het circus bij de messenact? En d'r is nu een mes recht in d'r gezicht geworpen?
Op zondag 9 maart 2003 11:42 schreef XMN8R het volgende:[..]
ga maar even door, je komt in de buurt....
quote:nou zeg het nu maar
Op zondag 9 maart 2003 11:42 schreef XMN8R het volgende:[..]
ga maar even door, je komt in de buurt....
quote:jammer
Op zondag 9 maart 2003 11:42 schreef Optimism het volgende:
*gaat weg*
latorrrr
quote:ik kirjg hem toch nog wel is he
Op zondag 9 maart 2003 11:42 schreef qyn het volgende:[..]
Yep, maar nie op dit e-mailadres ...
quote:WE HAVE A WINNER !!
Op zondag 9 maart 2003 11:42 schreef qyn het volgende:
Ze werkt in het circus bij de messenact? En d'r is nu een mes recht in d'r gezicht geworpen?
Door de hoge hakken was ze groter dan normaal!
quote:Tuurlijk! Kan ik je een mailtje sturen?
Op zondag 9 maart 2003 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ik kirjg hem toch nog wel is he
quote:erm niet op dit mail adres
Op zondag 9 maart 2003 11:43 schreef qyn het volgende:[..]
Tuurlijk! Kan ik je een mailtje sturen?
quote:dan vond ik die aap eigenlijk ook wel goed !
Op zondag 9 maart 2003 11:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
WE HAVE A WINNER !!
quote:Heej dan zat ik nog best in de buurt! Ik was nog verder aan het zoeken inmiddels.
Op zondag 9 maart 2003 11:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
WE HAVE A WINNER !!
quote:Na 't lezen van je bericht ging 't licht ook ineens aan
Op zondag 9 maart 2003 11:45 schreef zZaZz het volgende:[..]
Heej dan zat ik nog best in de buurt! Ik was nog verder aan het zoeken inmiddels.
Dus je zat echt in de buurt
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...... zwart
[Dit bericht is gewijzigd door mcDavid op 09-03-2003 11:46]
quote:
Op zondag 9 maart 2003 11:44 schreef mcDavid het volgende:
dan vond ik die aap eigenlijk ook wel goed !
quote:2 maal yep !
Op zondag 9 maart 2003 11:45 schreef zZaZz het volgende:
Heej dan zat ik nog best in de buurt! Ik was nog verder aan het zoeken inmiddels.
@GotenSSJ: en dat in 25 minuutjes!
quote:qyn dis mijn msn gotentrunks122@hotmail.com
Op zondag 9 maart 2003 11:45 schreef qyn het volgende:[..]
Na 't lezen van je bericht ging 't licht ook ineens aan
Dus je zat echt in de buurt
quote:Je koffie?
Op zondag 9 maart 2003 11:46 schreef mcDavid het volgende:
nu ik:ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...... zwart
quote:
Op zondag 9 maart 2003 11:46 schreef XMN8R het volgende:[..]
[..]2 maal yep !
@GotenSSJ: en dat in 25 minuutjes!
quote:Consider it done!
Op zondag 9 maart 2003 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
qyn dis mijn msn gotentrunks122@hotmail.com
quote:ik zie het
Op zondag 9 maart 2003 11:47 schreef qyn het volgende:[..]
Consider it done!
quote:mag ik ook?
Op zondag 9 maart 2003 11:47 schreef qyn het volgende:
Consider it done!
quote:was die met die gaten van jou? en is die al opgelost?
Op zondag 9 maart 2003 11:45 schreef zZaZz het volgende:
quote:hij's opgelost! een wc
Op zondag 9 maart 2003 11:49 schreef XMN8R het volgende:[..]
was die met die gaten van jou? en is die al opgelost?
quote:Net toegevoegd
Op zondag 9 maart 2003 11:48 schreef XMN8R het volgende:[..]
mag ik ook?
quote:Tijd voor de volgende!
Op zondag 9 maart 2003 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
volgend raadsel...
A E F H I K L ?
quote:kom op
Op zondag 9 maart 2003 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Welke letter komt er op de plaats van het vraagteken te staan ?A E F H I K L ?
Tel de woorden op. roer de letters door elkaar en vind 2 steden.
WAT + NEP + REN
BAS + IN + LOS
Wat is hier nou weer gebeurd?
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 09-03-2003 12:05]
quote:N gevolgd door M (op alfabetische volgorde, maar alleen de letters opgebouwd uit rechte lijnen staan er tussen?)
Volgende is dan T
quote:M
[Dit bericht is gewijzigd door zZaZz op 09-03-2003 11:57]
quote:antwerpen
Op zondag 9 maart 2003 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:
nog 1tje danTel de woorden op. roer de letters door elkaar en vind 2 steden.
WAT + NEP + REN
BAS + IN + LOS
quote:Eerst de N en dan de M?
Op zondag 9 maart 2003 11:56 schreef qyn het volgende:[..]
N gevolgd door M (op alfabetische volgorde, maar alleen de letters opgebouwd uit rechte lijnen staan er tussen?)
Volgende is dan T
quote:En die volgende weet ik niet.. Een Belgische stad?
Op zondag 9 maart 2003 11:56 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
antwerpen
overal op de puntjes moet het zelfde komen te staan, maar wat?
quote:Na tuur
Op zondag 9 maart 2003 12:00 schreef mcDavid het volgende:
een vliegtuig dat ik ........
een boom in de ........
mijn vriendin bezorg ik een ........overal op de puntjes moet het zelfde komen te staan, maar wat?
quote:Is de man of de hond dood?
Op zondag 9 maart 2003 11:55 schreef XMN8R het volgende:
Een man reist met zijn hond naar huis. Wanneer hij door een bos komt bindt hij zijn hond aan een boom. Later stapt hij voor de rest van de reis in de trein. Als hij echter aankomt blijkt hij dood te zijn!Wat is hier nou weer gebeurd?
quote:ik weet hem ook niet
Op zondag 9 maart 2003 11:59 schreef qyn het volgende:[..]
En die volgende weet ik niet.. Een Belgische stad?
quote:de man is dood,
Op zondag 9 maart 2003 12:01 schreef qyn het volgende:
Is de man of de hond dood?
quote:Lissabon
Op zondag 9 maart 2003 12:02 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik weet hem ook niet
quote:lissabon
Op zondag 9 maart 2003 12:02 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik weet hem ook niet
quote:yep!
Op zondag 9 maart 2003 12:04 schreef qyn het volgende:
De man is blind? En het was zijn blindegeleidehond?
quote:ja die is goed
Op zondag 9 maart 2003 12:03 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
lissabon
dom dat ik hem zelf niet zag
quote:En bij het vastbinden van de hond aan een boom, dacht hij dat hij iets anders aan het doen was?
Op zondag 9 maart 2003 12:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
yep!
ga door !!!
quote:nee hoor
Op zondag 9 maart 2003 12:06 schreef qyn het volgende:
En bij het vastbinden van de hond aan een boom, dacht hij dat hij iets anders aan het doen was?
Op zondag 9 maart 2003 12:07 schreef mcDavid het volgende:
een zwerver heeft een roofmoord gepleegt omdat hij zag dat de blinde een treinkaartje had.
met die hond in de buurt was de zewerver wel op een afstandje gebleven!
quote:En zit ie in de trein of DACHT ie dat hij in de trein zat?
Op zondag 9 maart 2003 12:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
nope
quote:Hij zit wel degelijk in de trein op weg naar huis.
Op zondag 9 maart 2003 12:09 schreef qyn het volgende:
En zit ie in de trein of DACHT ie dat hij in de trein zat?
quote:hij stapte per ongeluk voor de trein!
Op zondag 9 maart 2003 12:09 schreef qyn het volgende:[..]
En zit ie in de trein of DACHT ie dat hij in de trein zat?
quote:nope, hij zat IN de trein !
Op zondag 9 maart 2003 12:10 schreef mcDavid het volgende:
hij stapte per ongeluk voor de trein!
quote:examinator met see oow see kaa !
Op zondag 9 maart 2003 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
vint dat examinator beetje deprimerend is met al zijn dood raadsels
quote:Hehehe, tot nu toe zijn ze allemaal ook redelijk luguber ..
Op zondag 9 maart 2003 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
vint dat examinator beetje deprimerend is met al zijn dood raadsels
vrouw d'r hoofd opengespleten met een mes in ´t circus, hehe
quote:ja dat zag ik ook
Op zondag 9 maart 2003 12:11 schreef XMN8R het volgende:[..]
nope, hij zat IN de trein !
quote:hehe laten we dess maar afwachten he
Op zondag 9 maart 2003 12:11 schreef qyn het volgende:[..]
Hehehe, tot nu toe zijn ze allemaal ook redelijk luguber ..
vrouw d'r hoofd opengespleten met een mes in ´t circus, hehe
quote:En STAPTE hij in de trein, of was ie al dood voor dat punt. Want het is onlogisch voor een blinde man om de hond aan een boom te binden.. Misschien bond hij z'n hond tegen de boom om even te gaan pissen en is er iets gigantisch misgegaan...
Op zondag 9 maart 2003 12:11 schreef XMN8R het volgende:[..]
nope, hij zat IN de trein !
quote:het is inderdaad onlogisch voor een blinde man (
Op zondag 9 maart 2003 12:13 schreef qyn het volgende:
En STAPTE hij in de trein, of was ie al dood voor dat punt. Want het is onlogisch voor een blinde man om de hond aan een boom te binden.. Misschien bond hij z'n hond tegen de boom om even te gaan pissen en is er iets gigantisch misgegaan...
quote:Heeft ie de verkeerde hond mee terug genomen?
Op zondag 9 maart 2003 12:15 schreef XMN8R het volgende:[..]
het is inderdaad onlogisch voor een blinde man (
) om een geleidehond aan een boom te binden!
quote:opgevertje !!!!!
Op zondag 9 maart 2003 12:18 schreef mcDavid het volgende:
ik geef het op...
quote:nee hoor, toen hij wegging (waar vandaan eigenlijk?
Op zondag 9 maart 2003 12:17 schreef qyn het volgende:
Heeft ie de verkeerde hond mee terug genomen?
quote:nee, niet vermoord! (gelukkig
Op zondag 9 maart 2003 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
vermoord of niet ?
quote:Dus hij heeft z'n hond meegenomen de trein in en bond hem aan de boom om te gaan pissen ofzo .. is gebeten door een slang met langzaamwerkend gif en bla die bla bla
Op zondag 9 maart 2003 12:21 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee hoor, toen hij wegging (waar vandaan eigenlijk?
) had hij zijn eigen hond bij zich!
quote:iemand heeft de trein gehypnotiseerd en kon de man zo makkelijk toe takelen en bezweek aan zijn verwondingen ?
Op zondag 9 maart 2003 12:22 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee, niet vermoord! (gelukkig
) maar wel dood !!!
quote:Is ie zich doodgeschrokken?
Op zondag 9 maart 2003 12:22 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee, niet vermoord! (gelukkig
) maar wel dood !!!
quote:nee (lézen!): eerst wandelen, dan hond vastbinden, door wandelen naar het station, op de trein stappen, dood gaan... pffff
Op zondag 9 maart 2003 12:22 schreef qyn het volgende:
Dus hij heeft z'n hond meegenomen de trein in en bond hem aan de boom om te gaan pissen ofzo .. is gebeten door een slang met langzaamwerkend gif en bla die bla bla
ik weet hem echt niet
quote:nee, hij is steeds in dezelfde coupé blijven zitten.
Op zondag 9 maart 2003 12:24 schreef Jan-jaap het volgende:
hij stak zijn hoofd uit het raam van de trein en toen stond er een paal langs de rails waar hij tegen op is geknald met zijn hoofd
quote:maar hij hoeft ook niet in een andere coupe te gaan zitten om zijn hoofd uit het raam te hangen, en die paal zag hij natuurlijkniet aankomen!
Op zondag 9 maart 2003 12:26 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee, hij is steeds in dezelfde coupé blijven zitten.
quote:er zit een hele verkeerde aanname in je tekst !
Op zondag 9 maart 2003 12:26 schreef zZaZz het volgende:
Is ie wel in de trein gestapt? ik bedoel dat kan ie toch niet zien.
Misschien is ie wel in een bushokkie gaan zitten, en gaan wachten tot ie ging rijden.
(Je had een traject met de trein erbij moeten zetten waar een tunnel in voorkomt bijv. A'dam Purmerend).
Wat win ik?
quote:was geen genoeg lucht in zijn coupé
Op zondag 9 maart 2003 12:26 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee, hij is steeds in dezelfde coupé blijven zitten.
quote:Zoiezo een creativiteitsprijs!
Op zondag 9 maart 2003 12:27 schreef GHansieIII het volgende:
De man was blind en is samen met zijn blindegeleidehond naar het ziekenhuis gegaan om zich hier aan te laten opereren. Hij kon weer zien en vond zijn blindegeleidehond overbodig geworden en heeft die achtergelaten in het bos. Hij is met de trein terug naar huis gereden en is door een tunnel gereden. Hij heeft toen gedacht dat hij weer blind was geworden en heeft toen zelfmoord gepleegd uit frustratie zeg maar.(Je had een traject met de trein erbij moeten zetten waar een tunnel in voorkomt bijv. A'dam Purmerend).
Wat win ik?
quote:ja maar hoe zelfmoord dan
De man was blind en is samen met zijn blindegeleidehond naar het ziekenhuis gegaan om zich hier aan te laten opereren. Hij kon weer zien en vond zijn blindegeleidehond overbodig geworden en heeft die achtergelaten in het bos. Hij is met de trein terug naar huis gereden en is door een tunnel gereden. Hij heeft toen gedacht dat hij weer blind was geworden en heeft toen zelfmoord gepleegd uit frustratie zeg maar.(Je had een traject met de trein erbij moeten zetten waar een tunnel in voorkomt bijv. A'dam Purmerend).
Wat win ik?
quote:JUISTEM!!!
Wat win ik?
een kleurenmagnetron!
en je mag niet meer raden (als je m al kent dan gaat de lol er wel erruug snel vanaf he!)
quote:Kies maar. Ophangen aan riem/veters. Polsen doorsnijden met een toevallig aanwezig mes of stuk glas. Roep maar.
Op zondag 9 maart 2003 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ja maar hoe zelfmoord dan
quote:aha ok
Op zondag 9 maart 2003 12:29 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Kies maar. Ophangen aan riem/veters. Polsen doorsnijden met een toevallig aanwezig mes of stuk glas. Roep maar.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:29 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Kies maar. Ophangen aan riem/veters. Polsen doorsnijden met een toevallig aanwezig mes of stuk glas. Roep maar.
quote:Sowwy
Op zondag 9 maart 2003 12:29 schreef XMN8R het volgende:[..]
JUISTEM!!!
een kleurenmagnetron!
en je mag niet meer raden
(als je m al kent dan gaat de lol er wel erruug snel vanaf he!)
hijs simpel
[Dit bericht is gewijzigd door mcDavid op 09-03-2003 12:33]
quote:jij wil mij raadseltjes wel erruug graag oplossen!
Op zondag 9 maart 2003 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
volgende he examinator
mag ik mijn arme vingertjes even rust gunnen aub?
* XMN8R gaat even wat te drinken inschenken...
quote:23. Hij kan eerst alle 12 zwarte en dan alle 9 blauwe pakken voor hij pas bij de grijze aankomt. 12+9 =21 (plus dus de 2 grijze = 23.
Op zondag 9 maart 2003 12:32 schreef mcDavid het volgende:
een man stopt 29 sokken in de wasmachine, 9 blauwe, 8 grijze en 12 zwarte.
nu valt de stroom uit en wordt het pikkedonker. hoeveel sokken moet de man uit de wasmachine pakken als hij er zeker van wil zijn dat er minstens 1 paar grijze bijzit?
quote:ok, nu een 1200 watt TV
Op zondag 9 maart 2003 12:34 schreef GHansieIII het volgende:[..]
23. Hij kan eerst alle 12 zwarte en dan alle 9 blauwe pakken voor hij pas bij de grijze aankomt. 12+9 =21 (plus dus de 2 grijze = 23.
quote:Mag ik hem ook inruilen voor een videorecorder
Op zondag 9 maart 2003 12:34 schreef mcDavid het volgende:[..]
ok, nu een 1200 watt TV
quote:Hij wint een hele huisraad en de rest moet 't in 4 topics met niets doen! Hoe oneerlijk
Op zondag 9 maart 2003 12:34 schreef mcDavid het volgende:[..]
ok, nu een 1200 watt TV
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:35 schreef qyn het volgende:[..]
Hij wint een hele huisraad en de rest moet 't in 4 topics met niets doen! Hoe oneerlijk
quote:nee, er is nog wel een cursus wildwaterpunniken beschikbaar!
Op zondag 9 maart 2003 12:35 schreef GHansieIII het volgende:
Mag ik hem ook inruilen voor een videorecorder. (Die heb ik nml. nog niet).
quote:lol
Op zondag 9 maart 2003 12:36 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee, er is nog wel een cursus wildwaterpunniken beschikbaar!
of een eirerstokkenverfcursusboek-voor-dummies
quote:Hou de kaarten allemaal weer bij de hand!
Op zondag 9 maart 2003 12:37 schreef qyn het volgende:
lol
het volgende nummer is .... B-28
B-28 dames en heren !
(Angry Men) + (Steps) + (You???) + (Monkeys) + (How far under the sea?) + (How many were flying over a type of clock's nest?) + (Number of Magnificent AND the number of the famous ones as well) + (How many morrows never die?) + (How many brothers for brides?) + (Oceans) + (A funeral, any weddings?) + (th element) + (How many towers?) + (RIP race) + (And interstellar affair set in which year again?) + (Head in box) + (How many days after?) + (Smoking containers of beer) + (The state of Britain) + (Vicious circle) = ?
Mijn oplossing tot nu toe:
1.7 = "12 + 40 + 2 + 12 + 20.000 + 1 + 7-5 + 27-7? + .. + 11 + 1-4?+ 7 + 2 + 2000 + 2029? +.. +1? +2? +... +..."
quote:Ik kan je wel 't antwoord geven.. Heb 'm ooit in 't netriddle forum mee opgelost
Op zondag 9 maart 2003 12:39 schreef GHansieIII het volgende:
Mag ik hier ook een raadsel posten waar ik zelf ook niet uitkomt van een internetsite? (Net Riddle uit de weblogs) http://www.languid.net/nr/(Angry Men) + (Steps) + (You???) + (Monkeys) + (How far under the sea?) + (How many were flying over a type of clock's nest?) + (Number of Magnificent AND the number of the famous ones as well) + (How many morrows never die?) + (How many brothers for brides?) + (Oceans) + (A funeral, any weddings?) + (th element) + (How many towers?) + (RIP race) + (And interstellar affair set in which year again?) + (Head in box) + (How many days after?) + (Smoking containers of beer) + (The state of Britain) + (Vicious circle) = ?
1.7 = "12 + 40 + 2 + 12 + 20.000 + 1 + 7-5 + 27-7? + .. + 11 + 1-4?+ 7 + 2 + 2000 + 2029? +.. +1? +2? +... +..."
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:38 schreef mcDavid het volgende:
he, GhansieIII, ben je pas aan je ogen geopereerd? (naar icon kijkt)
quote:probeer die eens op een forum waar het gem. IQ wat hoger ligt...
Mag ik hier ook een raadsel posten waar ik zelf ook niet uitkomt van een internetsite? (Net Riddle uit de weblogs) http://www.languid.net/nr/(Angry Men) + (Steps) + (You???) + (Monkeys) + (How far under the sea?) + (How many were flying over a type of clock's nest?) + (Number of Magnificent AND the number of the famous ones as well) + (How many morrows never die?) + (How many brothers for brides?) + (Oceans) + (A funeral, any weddings?) + (th element) + (How many towers?) + (RIP race) + (And interstellar affair set in which year again?) + (Head in box) + (How many days after?) + (Smoking containers of beer) + (The state of Britain) + (Vicious circle) = ?
quote:lijkt een beetje op een treinbankje
Op zondag 9 maart 2003 12:40 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Eehm nee die foto's is wat vaag. Hoezo?
quote:BINGO!!!!
Op zondag 9 maart 2003 12:38 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hou de kaarten allemaal weer bij de hand!
het volgende nummer is .... B-28
B-28 dames en heren !
quote:Ik denk omdat je in een trein zit daar
Op zondag 9 maart 2003 12:40 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Eehm nee die foto's is wat vaag. Hoezo?
quote:Ja graag
Op zondag 9 maart 2003 12:40 schreef qyn het volgende:[..]
Ik kan je wel 't antwoord geven.. Heb 'm ooit in 't netriddle forum mee opgelost
quote:Help me even met 't nummer (1.xx)
Op zondag 9 maart 2003 12:41 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Ja graag
. Ik word er gek van
.
quote:Ja maar ik leef nog
Op zondag 9 maart 2003 12:41 schreef zZaZz het volgende:[..]
Ik denk omdat je in een trein zit daar
quote:die weet ik dan weer
quote:Ow jah, stage 1.7
Op zondag 9 maart 2003 12:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
die weet ik dan weer
: 24789
Moet je alleen wat filmkennis voor hebben
quote:Stage 1 part 7.
Op zondag 9 maart 2003 12:42 schreef qyn het volgende:[..]
Help me even met 't nummer (1.xx)
quote:20 kilo hooi of 2 balen om 2 kilo over te houden?
Op zondag 9 maart 2003 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
hier een leuke een konijn weegt 2 kilo goeveel kilo gras moet het dier hebben gegeten hebben om zo zwaar te worden ( een baal hooi weegt ongeveer 10 kilo ) denk eraan er gaat steeds 90% van het aantal KJ af
quote:Dames en heren! we hebben hier een VALSE BINGO !!!
Op zondag 9 maart 2003 12:41 schreef qyn het volgende:
BINGO!!!!
U kunt nu bepalen welk liedje er gezongen moet worden !
quote:dat liedje van Jamai
Op zondag 9 maart 2003 12:45 schreef XMN8R het volgende:[..]
Dames en heren! we hebben hier een VALSE BINGO !!!
U kunt nu bepalen welk liedje er gezongen moet worden !
quote:Ja ik was al een end op weg, maar een stomme vraag blijft het
Op zondag 9 maart 2003 12:43 schreef qyn het volgende:[..]
Ow jah, stage 1.7
Dat is idd het goede antwoord
Moet je alleen wat filmkennis voor hebben
quote:Geloof me, 't wordt erger
Op zondag 9 maart 2003 12:45 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Ja ik was al een end op weg, maar een stomme vraag blijft het
.
quote:Daar hebben we op Fok! ook topics over, ik red me wel
Op zondag 9 maart 2003 12:46 schreef qyn het volgende:[..]
Geloof me, 't wordt erger
.. Verderop moet je films gaan herkennen naar aanleiding van screenshots uit de film .. ARGH
quote:http://www.languid.net
Op zondag 9 maart 2003 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
erm waar hebben jullie het over ?
quote:Ben aan 't wachten op een mailtje om verder te mogen naar STAGE 2
Op zondag 9 maart 2003 12:49 schreef XMN8R het volgende:[..]
http://www.languid.net
maar begin der alsjeblieft niet aan !
onmogelijke opgaven !!!
quote:en dan mag ik niet
Op zondag 9 maart 2003 12:50 schreef qyn het volgende:[..]
Ben aan 't wachten op een mailtje om verder te mogen naar STAGE 2
quote:Mooi heb ik iemand waaraan ik antwoorden kan vragen
Op zondag 9 maart 2003 12:50 schreef qyn het volgende:[..]
Ben aan 't wachten op een mailtje om verder te mogen naar STAGE 2
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:53 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Mooi heb ik iemand waaraan ik antwoorden kan vragen
.
quote:Jah, tijd voor een nieuw raadsel
Op zondag 9 maart 2003 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
d8 dat dit over raadsels ging......
quote:idd
Op zondag 9 maart 2003 12:55 schreef qyn het volgende:[..]
Jah, tijd voor een nieuw raadsel
quote:nieuwe regel: als je de oplossing van het raadsel al kent, dan eerst melden bij de poster! en eventueel ontopic helpen om de vragen te beantwoorden !!! iedereen mee eens?!
Op zondag 9 maart 2003 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
idd
quote:Mee eens
Op zondag 9 maart 2003 12:58 schreef XMN8R het volgende:[..]
nieuwe regel: als je de oplossing van het raadsel al kent, dan eerst melden bij de poster! en eventueel ontopic helpen om de vragen te beantwoorden !!! iedereen mee eens?!
quote:Ook mee eens, daarom gaf verklapte ik ook die van die tweelingbroer niet
nieuwe regel: als je de oplossing van het raadsel al kent, dan eerst melden bij de poster! en eventueel ontopic helpen om de vragen te beantwoorden !!! iedereen mee eens?!
quote:Ja ik weet het exuse me. Ik zal volgende keer alleen tips geven.
quote:hihihi, ok, daar komt ie dan (8 sterren deze keer!!):
Op zondag 9 maart 2003 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
jaja kom nou maar met een raadsel
Een man gaat naar een restaurant en besteld een broodje albatros.
Hij neemt een hap en pleegt zelfmoord.
Waarom? Wat is er gebeurd?
quote:Wilde hij al zelfmoord plegen maar z'n grootste wens was een broodje albatros eten?
Op zondag 9 maart 2003 13:01 schreef XMN8R het volgende:[..]
hihihi, ok, daar komt ie dan (8 sterren deze keer!!):
Hij neemt een hap en pleegt zelfmoord.Waarom? Wat is er gebeurd?
quote:nope.
Op zondag 9 maart 2003 13:02 schreef qyn het volgende:
Wilde hij al zelfmoord plegen maar z'n grootste wens was een broodje albatros eten?
quote:godeverre heb jij ook nog niet dood raadsels
Op zondag 9 maart 2003 13:01 schreef XMN8R het volgende:[..]
hihihi, ok, daar komt ie dan (8 sterren deze keer!!):
Hij neemt een hap en pleegt zelfmoord.Waarom? Wat is er gebeurd?
quote:Dan was 't vast geen broodje albatros .. Hij neemt één hap en pleegt zelfmoord .. Dus hij realiseert zich iets?
Op zondag 9 maart 2003 13:02 schreef XMN8R het volgende:[..]
nope.
quote:Hij kreeg wel degelijk een broodje albatros van de ober !
Op zondag 9 maart 2003 13:03 schreef qyn het volgende:
Dan was 't vast geen broodje albatros ..
quote:juist ! ga zo door !
Hij neemt één hap en pleegt zelfmoord .. Dus hij realiseert zich iets?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:04 schreef GHansieIII het volgende:
Was hij van te voren van plan om zelfmoord te plegen?
quote:dubbel nope!
Op zondag 9 maart 2003 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:
het is geen broodje albatros maar iets van een ledemaat en daar schrikt ie zo van dattie zelfmoord pleegt...
quote:Dan heeft ie eerder iets gegeten wat hij dacht dat 't een broodje Albatros was en komt er nu (in 't restaurant, kun je vanuit gaan dat 't echt voedsel is) achter dat DAT helemaal geen broodje albatros geweest is?
Op zondag 9 maart 2003 13:05 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hij kreeg wel degelijk een broodje albatros van de ober !
[..]juist ! ga zo door !
quote:Is het eten van vogels/gedierte voor de man een doodzonde?
Op zondag 9 maart 2003 13:05 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hij kreeg wel degelijk een broodje albatros van de ober !
[..]juist ! ga zo door !
quote:Of hij komt erachter dat Albatros een vogelsoort is en mag dat niet eten van z'n geloof ...
Op zondag 9 maart 2003 13:07 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Is het eten van vogels/gedierte voor de man een doodzonde?
Wacht, dat schrijf je
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 09-03-2003 13:09]
quote:kan zijn
Op zondag 9 maart 2003 13:06 schreef qyn het volgende:[..]
Dan heeft ie eerder iets gegeten wat hij dacht dat 't een broodje Albatros was en komt er nu (in 't restaurant, kun je vanuit gaan dat 't echt voedsel is) achter dat DAT helemaal geen broodje albatros geweest is?
quote:ja, je gaat goed! ga door zo !
Op zondag 9 maart 2003 13:06 schreef qyn het volgende:
Dan heeft ie eerder iets gegeten wat hij dacht dat 't een broodje Albatros was en komt er nu (in 't restaurant, kun je vanuit gaan dat 't echt voedsel is) achter dat DAT helemaal geen broodje albatros geweest is?
quote:hijs een marrokaan snap da toch
Op zondag 9 maart 2003 13:08 schreef qyn het volgende:[..]
Of hij komt erachter dat Albatros een vogelsoort is en mag dat niet eten van z'n geloof ...
Wacht, dat schrijf je
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
hijs een marrokaan snap da toch
quote:Misschien heeft z'n vrouw een keer broodje Albatros gemaakt, maar in het echt iets heel anders klaargemaakt, z'n hond ofzo ..
Op zondag 9 maart 2003 13:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
ja, je gaat goed! ga door zo !
En komt er nu dus achter dat 't niet zo is ..
Maar dat is geen reden om zelfmoord te plegen ... Moet dus iets ergers zijn?
quote:je kent me inmiddels toch wel een beetje
Op zondag 9 maart 2003 13:10 schreef qyn het volgende:
Misschien heeft z'n vrouw een keer broodje Albatros gemaakt, maar in het echt iets heel anders klaargemaakt, z'n hond ofzo ..En komt er nu dus achter dat 't niet zo is ..
Maar dat is geen reden om zelfmoord te plegen ... Moet dus iets ergers zijn?
quote:Of z'n vrouw is overleden bij het messengooien doordat ze te grote schoenen aan had. Later zijn ze, tijdens de begrafenis, broodje Albatros gaan eten, in ieder geval, dat dacht hij. En heeft z'n vrouw opgegeten?
Op zondag 9 maart 2003 13:11 schreef GotenSSJ het volgende:
hij was bij zijn vriend de circus messengooier geweest zag dat met die vrouw gebeuren ging een broodje eten blijkt toch zomaar het hoofd van die vrouw er op te liggen
En kwam daar achter toen hij dit broodje Albatros at, wat toch heel anders smaakte? ARGH!
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:12 schreef qyn het volgende:
Of z'n vrouw is overleden bij het messengooien doordat ze te grote schoenen aan had. Later zijn ze, tijdens de begrafenis, broodje Albatros gaan eten, in ieder geval, dat dacht hij. En heeft z'n vrouw opgegeten?
misshcien had zijn ( moeder , vriendin ) een broodje ..... klaargemaakt en gezegt lekker broodje albatros he ? komt in het restaurant besteld broodje albatros blijkt dat het zijn hond is of zo
quote:we maken lolletjes joh
Op zondag 9 maart 2003 13:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
je ging zo goed daarnet...
quote:er zijn in het verleden andere mensen bij betrokken geweest ja.
Op zondag 9 maart 2003 13:15 schreef qyn het volgende:
Zijn er mensen bij betrokken die hij kent? Die in het verleden een broodje Albatros klaargemaakt hebben? En dan bedoel ik niet direct met betrekking tot het eten van het broodje en het plegen van zelfmoord, maar daar aan voorafgaand?
(zal ik de volgende doen en dit raadsel gelijk effe quoten?)
quote:Doe maar jah
Op zondag 9 maart 2003 13:16 schreef XMN8R het volgende:[..]
er zijn in het verleden andere mensen bij betrokken geweest ja.
(zal ik de volgende doen en dit raadsel gelijk effe quoten?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |