quote:Tsk, zo ver zijn we al hoor.
Op zondag 9 maart 2003 17:25 schreef Vibromass het volgende:
Zo zou de verkoop van alcohol tijdens de ramadan in bepaalde gebieden onmogelijk gemaakt kunnen worden.
De snackbar bij mij aan de overkant verkocht opeens geen bier meer omdat het Rammadam was, en de buurtwinkel die door een moslim is overgenomen verkoopt ook geen alcohol meer 'omdat dat haram is'
.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 09-03-2003 17:33]
quote:Da's heel vervelend voor je, en ik begrijp ook eigenlijk nooit zo waarom jij niet naar een fatsoenlijke stad verhuist (zoals Amsterdam bijv
Op zondag 9 maart 2003 17:28 schreef X-Ray het volgende:[..]
Tsk, zo ver zijn we al hoor.
De snackbar bij mij aan de overkant verkocht opeens geen bier meer omdat het Rammadam was, en de buurtwinkel die door een moslim is overgenomen verkoopt ook geen alcohol meer 'omdat dat haram is'
.
quote:Tsja. Op Urk is het zo dat op last van de gemeente de café's veel vroeger dichtgaan. Waar de meeste mensen overigens geen problemen mee hebben, ze hebben zelf en masse SGP gestemd...
Op zondag 9 maart 2003 17:36 schreef Vibromass het volgende:[..]
Da's heel vervelend voor je, en ik begrijp ook eigenlijk nooit zo waarom jij niet naar een fatsoenlijke stad verhuist (zoals Amsterdam bijv
) of naar een andere wijk, maar ik bedoel niet zozeer een snackbar die van eigenaar wisselt of van beleid verandert, maar bijvoorbeeld een gemeentelijke verordening die het zou verbieden, en dat soort ellende.
quote:Ja, lekker vluchtgedrag vertonen, dat lost veel op.
Da's heel vervelend voor je, en ik begrijp ook eigenlijk nooit zo waarom jij niet naar een fatsoenlijke stad verhuist (zoals Amsterdam bijv
) of naar een andere wijk, maar ik bedoel niet zozeer een snackbar die van eigenaar wisselt of van beleid verandert, maar bijvoorbeeld een gemeentelijke verordening die het zou verbieden, en dat soort ellende.
Maar wees niet bang, over een jaar of 2 heb ik een spiksplinternieuw huis in een nieuwbouwwijk, ZONDER moskees en dat soort shit.
Eigenlijk te gek voor woorden dat je gewoon moet gaan verhuizen omdat je levenswijze en plezier vergald wordt...
quote:Die gemeentelijke verordening gaat er zeker komen als straks de meerderheid van de moslims zich vertaald heeft naar de plaatselijke politiek. Reken maar dat de Randstad een heel ander aanzien zal krijgen en er nog meer autochtone Nederlanders wegtrekken uit deze gebieden. Dat worden islamitische bolwerken.
quote:altijd leuk om in je eigen voorgeoordeelde wereldje weer allochtonen te verwarren met moslims en dan ook nog even allemaal op een hoop gooien
Op zondag 9 maart 2003 19:16 schreef OK_DAN het volgende:[..]
Die gemeentelijke verordening gaat er zeker komen als straks de meerderheid van de moslims zich vertaald heeft naar de plaatselijke politiek. Reken maar dat de Randstad een heel ander aanzien zal krijgen en er nog meer autochtone Nederlanders wegtrekken uit deze gebieden. Dat worden islamitische bolwerken.
quote:..en natuurlijk loop jij net als al die nitwitzs, blind achter JahJah aan ... ik vind het knap dat hij jou kan overtuigen
Op zondag 9 maart 2003 20:12 schreef OK_DAN het volgende:
De moslimbevolking groeit het snelst, daar zorgt de huwelijksimmigratie en het grote aantal kinderen wel voor. Die meerderheid hebben ze zo. Zoals JarJar al tegen zijn gehoor zei: "nog even geduld..."
Terug naar de barbaren.
quote:Misschien kun je eens wat van Abu Zeid gaan lezen, bijvoorbeeld Revolution by Stealth. Niet elke Moslim verkondigt de weg naar barbarij.
Op zondag 9 maart 2003 20:31 schreef OK_DAN het volgende:
Dat vind ik wel een beetje rare redenatie. Ik zie dat JarJar een beweging naar een islamitische samenleving in gang wil zetten en ik zie dat daar animo voor is, maar ik wist al heel lang voor die malloot op het toneel verscheen wat er zou gebeuren als moslims de overhand krijgen. Ik besef dat een moslim de koran als leidraad gebruikt en weinig op de Sharia tegen zal hebben. Een moslim in Nederland is over het algemeen eerst moslim, vervolgens allochtoon en dan pas Nederlander. Jij maakt de fout door te denken dat moslims net zo kritisch zijn op hun geloof als hedendaagse gristenen. Dat zijn ze niet. Ook kun je niet zomaar spreken van een 'gematigd' moslim. Die zullen er heus wel zijn maar ik heb niet de illusie dat de grote moslimgemeenschap zich met hand en tand zal verzetten tegen de islamisering en tegen de Sharia. Als zo'n voorstel wordt ingediend en er is een moslim-meerderheid dan zal de Sharia in Nederland een feit worden. Dan wordt het hakken en stenigen geblazen.Terug naar de barbaren.

quote:je volharding in kolder is inderdaad wel grappig, ik heb nog steeds geen argumenten gehoord hoe de shiara dan zou worden ingevoerd..
Op zondag 9 maart 2003 20:31 schreef OK_DAN het volgende:
Dat vind ik wel een beetje rare redenatie. Ik zie dat JarJar een beweging naar een islamitische samenleving in gang wil zetten en ik zie dat daar animo voor is, maar ik wist al heel lang voor die malloot op het toneel verscheen wat er zou gebeuren als moslims de overhand krijgen. Ik besef dat een moslim de koran als leidraad gebruikt en weinig op de Sharia tegen zal hebben. Een moslim in Nederland is over het algemeen eerst moslim, vervolgens allochtoon en dan pas Nederlander. Jij maakt de fout door te denken dat moslims net zo kritisch zijn op hun geloof als hedendaagse gristenen. Dat zijn ze niet. Ook kun je niet zomaar spreken van een 'gematigd' moslim. Die zullen er heus wel zijn maar ik heb niet de illusie dat de grote moslimgemeenschap zich met hand en tand zal verzetten tegen de islamisering en tegen de Sharia. Als zo'n voorstel wordt ingediend en er is een moslim-meerderheid dan zal de Sharia in Nederland een feit worden. Dan wordt het hakken en stenigen geblazen.Terug naar de barbaren.
Denk niet dat die mensen daar in een kolderiek sprookjesbos leven, hoor.
quote:Dat is toch niet zo moeilijk. Als men een meerderheid in een gemeenteraad heeft of zo (wat ik wel zie gebeuren in de grote steden) dan kunnen er zo bv verboden op alcohol etc gaan komen. Men verleent dan simpel geen vergunning meer etc.
Op zondag 9 maart 2003 21:11 schreef Re het volgende:[..]
je volharding in kolder is inderdaad wel grappig, ik heb nog steeds geen argumenten gehoord hoe de shiara dan zou worden ingevoerd..
Mag je daar een smiley bij plaatsen
?
quote:Dat zeiden ze van Indonesie, Afghanistan en Iran ook.
Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het is echt absurd te denken dat hier ooit een sharia ingevoerd zou worden.
quote:Je bent wel paranoide, je hebt waanbeelden. Het probleem is dat je vast zit in de redenatie: moslims -> meerderheid moslims -> invoering sharia. Zo simpel zit het natuurlijk niet. Nogmaals, het is echt onbegrijpelijk dat iemand serieus kan denken dat er hier, of waar dan ook in West-Europa, een sharia ingevoerd kan worden door een moslimpartij. Wereldvreemd.
Op zondag 9 maart 2003 21:53 schreef OK_DAN het volgende:
Aha, dus je eigen ongeloof zit je in de weg. Zeg dat dan meteen voordat je mij van paranoia beticht.
quote:Is dat zo?
Op zondag 9 maart 2003 21:55 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat zeiden ze van Indonesie, Afghanistan en Iran ook.
Wat een vergelijking overigens, Iran en Nederland...
quote:Iran was voor de revolutie een heel modern land, net zoals Afghanistan: dat was een vergelijkbaar met Nederland in de jaren '70. De vrouwen liepen in minirokjes op straat...
Op zondag 9 maart 2003 21:56 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Is dat zo?
Wat een vergelijking overigens, Iran en Nederland...
En Indonesie was 50 jaar geleden amper islamitisch... nu hebben ze de Shaira al ingevoerd en zijn er islamitische rechtbanken...
quote:Welnee, alleen Kabul was een redelijk welvarende stad, in de rest van het land leefde en leeft men zoals ze dat 1000 jaar geleden ook deden.
Op zondag 9 maart 2003 21:59 schreef X-Ray het volgende:[..]
Iran was voor de revolutie een heel modern land, net zoals Afghanistan: dat was een vergelijkbaar met Nederland in de jaren '70.
quote:Blijft nog steeds compleet onvergelijkbaar met West-Europa (kom op zeg... wat denk je nou zelf)
En Indonesie was 50 jaar geleden amper islamitisch... nu hebben ze de Shaira al ingevoerd en zijn er islamitische rechtbanken...
quote:Hoe kom je daar nou weer bij?
Op zondag 9 maart 2003 22:01 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Welnee, alleen Kabul was een redelijk welvarende stad, in de rest van het land leefde en leeft men zoals ze dat 1000 jaar geleden ook deden.
quote:Oh vooralsnog is het onmogelijk, maar dan moet er wel paal en perk gesteld aan worden, en wel NU. Als je maar BLIJFT toegeven en inschikken, dan is het op een gegeven moment te laat. Laten we nu niet kinderachtig doen, de moslimbevolking zal nog explosief blijven groeien in NL de komende decennia, en daarmee samenhangend de potentiele politieke macht. Zaak dus om NU al duidelijk te zijn en uitwassen als de AEL die streven naar een Shaira-wet te verbieden. Als ik een politieke partij opricht die zegt te streven een facistische staat en nazi-wetten via democratische weg te willen bereiken wordt dat OOK (terecht) verboden. Chadors, AEL etc en dat soort onzin moet gewoon per direct verboden worden.
Blijft nog steeds compleet onvergelijkbaar met West-Europa (kom op zeg... wat denk je nou zelf)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |