abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9964530
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:42 schreef FluxC5 het volgende:
Zijn er geen met schijfremmen? Met de snelheden die tegenwoordig gehald worden volstaat een handrem niet denk ik..
Keramische schijfremmen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 23 april 2003 @ 17:35:00 #77
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_9964910
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:47 schreef SEMTEX het volgende:
Model Sportster

Voor als je ook na je 70e nog lekker wilt gassen, lief

Oeh, kan je die ook met LM velgen krijgen en radio/cd speler?
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 23 april 2003 @ 17:38:05 #78
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_9964991
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:35 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Oeh, kan je die ook met LM velgen krijgen en radio/cd speler?

LM zal op veel modellen waarschijnlijk een optie zijn, omdat het lichter rolt.

Een CD speler kun je er wel opdoen, maar aansliten wordt moeilijk. Daar kun je toch beter een snormobiel voor hebben.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 23 april 2003 @ 17:57:41 #79
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_9965382
Cool topic

kwist niet dat je nog zo veel verschillende modellen had.

Kan geen electrieke vinden.

Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_9965515

Rollator met model
  woensdag 23 april 2003 @ 19:08:38 #81
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_9966895
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:04 schreef LekkerRelaxt het volgende:
[afbeelding]
Rollator met model
Wat een figuurtje he

Maar hoort zo'n post niet in B&H?

pi_15016579
het woord alleen al; rollator

Maar, even serieus nu:

Vandaag bereikt ons het nieuws dat het aantal incidenten met een rollator toeneemt. Ongeveer 1000 ouderen belanden ieder jaar bij de eerstehulppost van een ziekenhuis. Dat lijkt niet zo veel, maar met de directe medische kosten van deze incidenten is zo'n 4,9 miljoen euro gemoeid.
De stichting Consument en Veiligheid zegt dat er vier belangrijke risicofactoren zijn bij het gebruik van een rollator: de veiligheid laat helaas nog wel eens te wensen over, er wordt te weinig uitleg gegeven over het gebruik, het apparaat wordt niet voldoende onderhouden en er zijn teveel oneffenheden in de ondergrond waar de rollator wordt gebruikt... ( http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35435 )

Dat aantal is toch wel akelig hoog...

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 29-11-2003 02:55]

Moderator / Miss SHO zaterdag 29 november 2003 @ 22:20:59 #83
22592 crew  Ole
pi_15028148
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
het woord alleen al; rollator

Maar, even serieus nu:

Vandaag bereikt ons het nieuws dat het aantal incidenten met een rollator toeneemt. Ongeveer 1000 ouderen belanden ieder jaar bij de eerstehulppost van een ziekenhuis. Dat lijkt niet zo veel, maar met de directe medische kosten van deze incidenten is zo'n 4,9 miljoen euro gemoeid.
De stichting Consument en Veiligheid zegt dat er vier belangrijke risicofactoren zijn bij het gebruik van een rollator: de veiligheid laat helaas nog wel eens te wensen over, er wordt te weinig uitleg gegeven over het gebruik, het apparaat wordt niet voldoende onderhouden en er zijn teveel oneffenheden in de ondergrond waar de rollator wordt gebruikt... ( http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35435 )

Dat aantal is toch wel akelig hoog...

\
Ben net terug van het testweekend...
Ons testverslag volgt!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_15028184
  zondag 30 november 2003 @ 02:57:56 #85
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_15032193
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 22:22 schreef Dennis121 het volgende:

misschein moeten ze is vering in die dingen gaan bouwen, hebben de ouwe van dagen niet zo'n last van de bulten
pi_15033173
Jah, 4 wiel Rolators met met 18 duimse velgen high jackers en om af te werken een cool frontspoilertje, oudjes en minder goed te bene burgers tegen 25 km per uur over de stoep.

Misschien een leuk soepje.

Langs de andere kant, een Segway.. is dat geen mislukte electrische rolator?

Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_15033182
Toen mijn oma vroeger een rollator nodig had, kreeg ze er één... een blauwe. Maar dat was dus absoluut niet de bedoeling en dezelfde dag bestelde ze een rollator van chrome, vond ze mooier.

Dat vond ik echt een kickass actie van haar.

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_15033245
Vette oma
Voor de een is het benzine,voor mij is het adrinaline.
  zondag 30 november 2003 @ 10:34:14 #89
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_15033270
quote:
Op zondag 9 maart 2003 10:49 schreef Dropslurf het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik m'n 10.000 watt subwoofers kwijt moet in zo'n wagen? Moet natuurlijk nog wel een geluidje uitkomen als je over de boulevard cruised...
Ik ben benieuwd naar de 1e P.I.M.P. rollator, en de eerste ghettolator met van die naakte vrouwen erop ga-airbrushed.
[KNE]-Mod
pi_15037272
Ik neem deze ,met NOS injectie

zondag 30 november 2003 @ 15:00:35 #91
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_15037328
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 30 november 2003 @ 20:16:54 #92
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15043528
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:38 schreef GizartFRL het volgende:

Een CD speler kun je er wel opdoen, maar aansliten wordt moeilijk. Daar kun je toch beter een snormobiel voor hebben.

Gewoon een dynamo op de wielen, moeten ze wel een beetje doorlopen natuurlijk.
pi_15192793
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:57 schreef r-force het volgende:
Ik neem deze ,met NOS injectie

[afbeelding]

pi_15192801
ik ga toch echt voor de Esla Kickcycle
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_15225133

Specs:

Het voordeel van Premis EVA-banden
De Provo rollator is standaard uitgevoerd met semi-pneumatische EVA-banden van slijtvast PolyUrhetaan. Deze combineren het comfort van luchtbanden met het gemak van massieve banden. Schokjes worden prima opgevangen. En banden plakken is er niet meer bij. Dat is wel zo prettig en deze banden gaan 5 jaar mee.

Stokkenklem met bakje
Hiermee heeft u uw wandelstok altijd bij de hand en is de wandelstok tijdens het lopen met de Provo rollator veilig opgeborgen.

Boodschappenmand
In de royale mand passen alle dagelijkse boodschappen, terwijl het dienblad de mand afsluit tegen ongewenst 'mee winkelen', zodat u onbezorgd kunt winkelen en naar de auto of naar huis kunt lopen.

Dienblad
Kost het u moeite om de maaltijd van de keuken naar de eettafel te brengen, dan is het dienblad van de Provo rollator de uitkomst. Op het afneembare, transparante dienblad past de hele maaltijd. Ideaal dus voor gebruik in huis.

Comfortabel zitje
Een uitkomst voor als u onderweg, in een winkel, op het postkantoor of bij de bank op uw beurt moet wachten. De parkeerrem aan en zitten maar, zolang als nodig is om weer verder te kunnen. Met een simpele handbeweging (Flip) kunnen we weer verder.

Anatomisch gevormde handgrepen
Door optimale drukverdeling verhogen deze het steuncomfort. Met als resultaat een goede doorbloeding van het spierweefsel, waardoor uw spieren soepel en uw handen vrij van pijn blijven.

Actuele kleuren
De Provo rollator is verkrijgbaar in de kleuren blauw, groen en aubergine. Deze fraaie kleuren zorgen voor een sportieve en stijlvolle uitstraling.

In hoogte verstelbaar
Of u nu klein van stuk bent of juist erg lang, de Provo rollator past zich moeiteloos aan uw lengte aan. De duwstangen zijn eenvoudig in hoogte te verstellen van 78 tot 100 cm.

Standaard remsystemen
Standaard is de Provo rollator voor zien van een uitgekiend remsysteem, met hendels die u in kunt knijpen, zorgt ervoor dat de Provo rollator veilig in het gebruik is. Een parkeerrem geeft extra zekerheid.

Toelaatbaar gewicht
De Provo rollator is geschikt voor personen tot 100 kg. De rollator zelf weegt slechts 12 kg.

5 jaar garantie
op de Provo rollator bij normaal gebruik. Voor de remkabels wordt 1 jaar garantie, op fabrieks fouten, gegeven.

Allemaal gelezen? Dan moet je toch toegeven dat het een toprollator is!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-En dan nu de Fellow rollator!

De specificaties van de Fellow's
De Zweedse Fellow rollators zijn licht in gewicht en KBOH-TNO goedgekeurd, voorzien van het GQ Keurmerk.

GQ Keurmerk, lichtgewicht, geheel opklapbaar, goed hanteerbaar, zeer veilig in gebruik, enorm stabiel, zeer gebruiksvriendelijk, zeer wendbaar, correcte loophouding, verkrijgbaar in 6 verschillende uitvoeringen, comfortabele zitting, roestvrijstalen en knikvrij remkabels, veilige parkeerrem, reflectors voor en achter, kleur: Petrol Green.

Fellow 8800:

Fellow 8810:

Fellow 8820:

Fellow 8830:

Fellow 8850:

Fellow 8860:

DE FELLOW!!!!!!!:

De Zweedse FELLOW rollators zijn de allerbeste rollators!!!!!!

De Fellow rollators zijn goedgekeurd en voorzien van het KBOH-TNO GQ Keurmerk en hebben allemaal een veilige en automatische vergrendeling.

Dat de Fellow rollator de allerbeste, lichtste en mooiste rollator met het GQ keurmerk is, zeggen wij niet zomaar. De Fellow rollator heeft de loodzware KBOH-TNO testen zeer goed doorstaan en heeft als enige rollator de optionele duurzaamheidstest en de anti-corrosie test ondergaan. In de test van de Consumentenbond, staat de Fellow als enige rollator uit Europa bovenaan de lijst met de hoogste score. Veiligheid: zeer goed! Sterkte en duurzaamheid: goed! Inklappen: goed! Manoevreren: zeer goed! De Fellow is maar liefst 3 - 4 kilo lichter dan alle andere rollators uit de test. (zie compleet rapport september 2003) De Fellow rollator draagt met trots het GQ certificaat.

De Fellow rollator ontlast de onderarmen en rug. De gebruiker krijgt een veel correctere loophouding. De combinatie gebruiker-rollator gebruikt minder vloeroppervlak. Makkelijk manoeuvreren in een kamer vol meubilair. De remkabels zijn kort en lopen langs de framebuizen. De handsteunen zijn geheel naar de hand gevormd en geven een prettige maar vooral veilige steun.

De handgrepen vormen één geheel met de remhandels. Slechts één handel voor zowel de rem als de parkeerrem. Door de stand van de handgrepen loopt de gebruiker niet zozeer àchter, maar ìn de rollator. De Fellow heeft een enorme stabiliteit door het uitgekiende zwaartepunt, waardoor de rollator veel meer steun geeft en de gebruiker makkelijker het evenwicht kan bewaren.

ROLLATOR-RACE met hindernissen:

Meer info op www.rollator.nl

pi_15225423
Rollator race!
pi_15790927
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:37 schreef DeStedebouwer het volgende:
Rollator race!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor snelheden er gehaald worden in zo'n race.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:53:30 #98
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:05:11 #99
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_16858748
mijn favo-topic!!!!!
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:15:58 #100
33371 DeZzL
Zie signature
pi_16859147
jong geleerd.........
Sssssst.......als ze erachter komt dan vermoordt ze me!!!
Live-Cam van m'n vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')