Nu sinds een aantal weken, merk ik steeds, dat m'n wasmachine gewoon niet-lekker ruikt, als ik hem wil vullen om een was te gaan draaien of m'n was eruit haal, die net gewassen is.
Het rare is (!!!) m'n was komt er wel heel erg lekker ruikend uit, dus daar is niks mis mee.
Maar zodra ik de net gewassen was eruit haal, ruik ik die rare geur alweer!
Iemand enig idee hoe of wat?
Heeft toch niks mee te maken met water hardheid, kalk of iets?
Tnx!
quote:Ik ben altijd als de dood om iets open te maken/schroeven, met een apparaat waar liters water doorheen gaan.
Op zaterdag 8 maart 2003 23:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
filter verstopt?
Toch es gaan kijken iig.
quote:kwaliteitspost
Op zaterdag 8 maart 2003 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je moet er niet in poepen
quote:Volgens mij niet...
Op zaterdag 8 maart 2003 23:48 schreef MissHobje het volgende:
Zit er een stankafsluiter tussen je afvoer pijp van je wasmachine
quote:yep... als immer
Op zaterdag 8 maart 2003 23:46 schreef Ablaze het volgende:[..]
kwaliteitspost
quote:Nee het is echt de geur in de machine zelf.
Op zaterdag 8 maart 2003 23:50 schreef Mappy het volgende:
Wellicht blijft er wat water staan in de rubber rand bij de deur? Die ff keer goed schoonschrobben dan
Komt echt ergens onderuit de machine ofzow.
Volgens mij kan je er ook niks aan doen.
Vriendin van me had de witte was steeds grauw en had op aanraden van d'r svchoonouders het filter eruit gehaald , zat ook erg vol , en daarna was dat probleem ook over.
quote:Dan is dat waarschijnlijk het probleem....
Op zaterdag 8 maart 2003 23:51 schreef The-What het volgende:[..]
Volgens mij niet...
quote:Heb ik net ff gedaan, was wel beetje vies, maar dat rook eigenlijk nergens naar.
Op zaterdag 8 maart 2003 23:50 schreef Mappy het volgende:
Wellicht blijft er wat water staan in de rubber rand bij de deur? Die ff keer goed schoonschrobben dan
quote:Tnx!
Op zaterdag 8 maart 2003 23:53 schreef Xanthe het volgende:
Ik zou als ik jou was in elk geval het filter er eens uithalen en schoonmaken.
Ik heb het zelf ook wel eens gehad dat ie begon te stinken en heb dus het filter eruit gehaald en schoongemaakt en daarna zonder de filter wat water erin laten lopen.
Daarna de wasmachine leeg op hoge tempratuur laten draaien.
Zal vast omslachtig geweest zijn , maar de stank was daarna wel weg.
Op zich is het geen ramp, m'n was ruikt lekker, maar toch
quote:Haha
Op zaterdag 8 maart 2003 23:56 schreef The-What het volgende:[..]
Tnx!
MissHobje ook!
Ga ik toch even doen dan, zal het ws wel zijn!Op zich is het geen ramp, m'n was ruikt lekker, maar toch
quote:Ik vond het dus wel een probleem , bij ons was de was dus ook wel fris , maar we hebben een kleine badkamer waar de wasmachine ook in staat.
Op zaterdag 8 maart 2003 23:56 schreef The-What het volgende:[..]
Op zich is het geen ramp, m'n was ruikt lekker, maar toch
Ik weet niet of het kwaad kan , ik maak me er niet zo druk om doordat we een ouwe wasmachine hebben, maar eens door spoelen met een beetje chloor , let er wel op dat je de machine nog eens leeg goed laat draaien , zodat er geen chloor in je wasgoed komt
quote:Idd, dat soort dingen ben ik wel nauwkeurig in
Op zondag 9 maart 2003 00:01 schreef Xanthe het volgende:let er wel op dat je de machine nog eens leeg goed laat draaien , zodat er geen chloor in je wasgoed komt
Maar waar zit nou in godsnaam het filter?
Ik zoek me kapot en het boekje is echt gemaakt, om uit te leggen bij lekkage wat je moet doen...
quote:waterkraan van de wasmachine dichtdraaien.. ;-) en een teiltje om het water dat in de leiding zit weg te pompen..
Op zaterdag 8 maart 2003 23:45 schreef The-What het volgende:[..]
Ik ben altijd als de dood om iets open te maken/schroeven, met een apparaat waar liters water doorheen gaan.
Toch es gaan kijken iig.
quote:Bij die van ons wel
Op zondag 9 maart 2003 00:16 schreef The-What het volgende:
Is het filer helemaal onderaan (oke wasmachines verschillen allemaal ws)? Voorkant, dop van ongeveer diameter 4 cm?
quote:Zover was ik al!
Op zondag 9 maart 2003 00:18 schreef knokkels het volgende:waterkraan van de wasmachine dichtdraaien.. ;-) en een teiltje om het water dat in de leiding zit weg te pompen..
Tnx voor de tips allemaal, ik ga het morgen ff proberen en daarna post ik wel of het beter...ruikt!
quote:Dit gaat nog een makkelijk klusje worden
Op zondag 9 maart 2003 00:23 schreef Jorma het volgende:
Kan ook zijn dat er viezigheid op je verwarmingselement zit. Op het moment dat je de machine aanzet en hij gaat verwarmen gaat het stinken. Die geur blijft dan (uiteraard) hangen totdat de boel weer afgekoeld is.
Ik ga alles na wat hier gepost wordt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |