quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:32 schreef Vibromass het volgende:
Dat andere topic was toch eerder SmashBroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zo erg mager is ze ook, heeft ze anorexia ofzo.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:29 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik vind tooske er niet zo leuk uitzien vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:mijne was dus echt wel eerder ja
Op zaterdag 8 maart 2003 21:32 schreef SmashBro het volgende:
Eric zat wel erg te slijmen zeg.Ik ben trouwens erg benieuwd naar hun eigen singles nu.
Wat een bagger.
afgrijselijk
Jim zingt nu ook vrij eentonig weer.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:32 schreef schatje het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toen mijne er al stond stond deze er nog niet
niet dat het uitmaakt hoor
quote:kweet alleen niet waarnaar
Op zaterdag 8 maart 2003 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
mwah .. t klinkt wel
quote:Lijkt er wel op!
Op zaterdag 8 maart 2003 21:31 schreef Lumos het volgende:
Ja inderdaad..... zouden ze een spreekverbod gekregen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop