@Zjeraar: Mail me anders even: testrik at hotmail.comquote:**off topic:**
@Ayers:
Zou wel een exemplaar van de afleveringen van Teddy Ruxpin van je willen hebben. Heb helaas niet veel om te ruilen, tenzij je belangstelling hebt voor The Mysterious Cities of Gold. Zijn de afleveringen van Ruxpin allemaal in het Nederlands?
Helaas is dat dus wel wat ze ons willen doen gelovenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:43 schreef MichaelKnight het volgende:
...
Beiden hebben de serie enkele keren uitgezonden. Eenmalig uitzendrecht is dus dus b*llshit.
...
Maar goed, ik heb helaas alleen de eerste 4 afleveringen, maar dat zijn nou juist de minst schaarse afleveringen. Denk dat ik eens wat zolders opduik bij famile, vrienden, kennissen etc. Iemand nog een Video2000 VCR te leen?quote:Beste Rudy,
De banden zijn niet meer in bezit van de VARA. Bij eenmalig uitzendrecht dienen na uitzending banden direct te worden geretourneerd. Dus u kunt er van uit gaan dat de originele uitzendbanden niet meer hier zijn.
Met vriendelijke groet,
Trudy van den Broek
Afdeling Sales
Komt die update hier of moet je daarvoor mailen? Ik wil graag mijn jeugdsentiment activerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef MichaelKnight het volgende:
*Tromgeroffel*
Hij is klaar
Heeft me wel ziekelijk veel werk gekost. Zo`n driekwart van de dialogen moest opnieuw gepositioneerd worden in de dvd versie. Waarschijnlijk is dit alleen bij de eerste tekenfilm zo.
De audio-dub (vhs) van deel 2 die ik van Ayers heb ontvangen heeft dezelfde lengte als de dvd versie.
Straks een update met waar jullie mijn nieuwe versie vandaan kunnen halen!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zou best de eerste aflevering weer willen zien. En vervolgens de hele serie
Wel jammer dat het dan in wmv formaat is.. Ook lijkt af en toe de 'nasynchronisatie' niet helemaal lekker te lopen. En bij het stukje waar de oom de schuilkelder uitlegt lijkt er iets te missen. Maar verder ziet het er prima uit, ik heb genoten van dit stukje jeugdsentiment. Bedankt voor de moeite! Hoe veel werk was dit nu?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:17 schreef MichaelKnight het volgende:
Kleine toevoeging:
DIt filmpjes is dus op 'lage resolutie'.
Dit uit respect voor de (spoorloze) copyrighthouders in NL en op verzoek van de VARA eerder in dit topic.![]()
Ah, logisch. Maar waar is het beeldmateriaal dat tussen die tekst zat dan heen? Is dat het NTSC/PAL verhaal?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:51 schreef MichaelKnight het volgende:
Dat heb je helemaal goed hertog
De stukjes waar je opmerkt dat er iets mist, zat oorspronkelijk veel meer tekst... in totaal heb ik zo`n 3/4 minuten weg moeten knippen aan dialoog (en hoe goed je ook kunt knippen, dat merk je toch). Vervolgens alle losse stukjes op hun plaats gezet, daardoor kan het zijn dat er een aantal stukjes niet helemaal synchroon is.
Kan, maar niet iedereen heeft Windowsquote:Het jammere van WMV is inderdaad dat er wat blokjes zijn enzo. WMV is tegenwoordig wel makkelijk om te zetten naar dvd als je daarop doelt. Er zijn verschillende goede wmv converters in omloop.
Ik koos voor wmv omdat iedereen dat kan openen (huismerkcodec van windows). Geen gezeur met codecs. Door de wmv-compressie spreken we van lage resolutiefilmpjes en houden we toch rekening met het verzoek van de VARA zoals eerder in dit topic beschreven staat
Er heeft zo`n 4 uur aan werk ingezeten. Dat is exclusief het vergaren van al het materiaal en het opnieuw encoden van afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |