Vorig jaar na de zomervakantie heb ik een leuk meisje leren kennen. Een aantal weken daarna kreeg ik iets met haar, maar dit was weer snel over omdat zij totaal geen tijd had om door de weeks ook maar iets af te spreken en in het weekend moest ze altijd werken. Het is toen een tijdje uitgeweest, vlak daarna hebben we het weer geprobeerd maar weer hetzelfde probleem.
Nou ben ik haar nooit echt vergeten maar tijdens carnaval ben ik een ander leuk meisje tegen gekomen. Het gaat de goede kant op met haar...maar nu kreeg ik van dat andere meisje vandeweek weer te horen dat ze me nog steeds niet vergeten is...ze hoopt dat ik haar ook niet vergeten ben. Ik vind haar nog steeds heel lief en tof enzo...maar ik zit ook nog met een ander in me gedachte...kzou niet weten wat ik er mee aan moet
Different area codes = no problem
Als je ze allebij leuk vind, dan zou ik voor degene gaan die je het leukst vind. Of die ook iets met jou wil...
Je kan ze toch beiden daten ofzo? Dat moet toch geen probleem zijn !?
quote:Ja en zo niet, dan kan je haar altijd nog ruilen voor een derde
Op zaterdag 8 maart 2003 11:17 schreef schwa78 het volgende:
Ik zou die tweede 'nemen'. Met de eerste is al gebleken dat het niet werkte...
misschien staan ze wel open voor iets nieuws. zoals een trio-relatie ofzo.
quote:Zou kunnen, maar dan moet hij daar tegen beiden eerlijk over zijn..
Op zaterdag 8 maart 2003 11:16 schreef Whoop het volgende:
Je kan ze toch beiden daten ofzo? Dat moet toch geen probleem zijn !?
quote:Dat zou bijna het geval vandaag zijn...vnvnd naar de bios met het meisje van carnaval...en vanmiddag wou die andere langskomen... ik denk dat ik toch maar tegen der ga zeggen dat ik vnvnd met het andere meisje weg wil...khoop alleen niet dat ze zich er nu enorm kut door gaat voelen
Op zaterdag 8 maart 2003 11:16 schreef Whoop het volgende:Je kan ze toch beiden daten ofzo? Dat moet toch geen probleem zijn !?
quote:Jerry Springer says: threesome
Op zaterdag 8 maart 2003 11:28 schreef Qarinx het volgende:[..]
Zou kunnen, maar dan moet hij daar tegen beiden eerlijk over zijn..
Maar je moet het imho gewoon zo zien: als dat ene meisje de hele week geen tijd voor je heeft dan is ze niet genoeg verliefd op je. Het is natuurlijk niet goed om alles voor elkaar aan de kant te zetten maar elkaar een keer of 2 zien in de week is toch wel minimaal als je bij elkaar in de buurt woont denk ik zo
quote:verliefd is ze wel...dat heb ik gister wel gemerkt in 't café waar ik iedere week kom. Ze komt bijna nooit maar gister moest en zou ze komen...der vriendin moest mee.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:35 schreef UnleashMitch het volgende:Maar je moet het imho gewoon zo zien: als dat ene meisje de hele week geen tijd voor je heeft dan is ze niet genoeg verliefd op je.
quote:Erg uitbundend en enthousiast. Ben je zelf verliefd op 1 van de 2 of is er nog helemaal geen sprake van gevoelens en is dát het probleem.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:11 schreef piewie het volgende:
pfff jah.......
quote:Klopt, die 1e kan wel zeggen dat ze je niet 'vergeten' is, maar veranderd dat iets aan het feit dat je nooit bij haar kan zijn?
Op zaterdag 8 maart 2003 11:17 schreef schwa78 het volgende:
Ik zou die tweede 'nemen'. Met de eerste is al gebleken dat het niet werkte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |