abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2003 @ 11:07:07 #1
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8950639
Normaal post ik hier niet, lees ik alles alleen maar. Maar ik weet het nu echt ff nie...

Vorig jaar na de zomervakantie heb ik een leuk meisje leren kennen. Een aantal weken daarna kreeg ik iets met haar, maar dit was weer snel over omdat zij totaal geen tijd had om door de weeks ook maar iets af te spreken en in het weekend moest ze altijd werken. Het is toen een tijdje uitgeweest, vlak daarna hebben we het weer geprobeerd maar weer hetzelfde probleem.

Nou ben ik haar nooit echt vergeten maar tijdens carnaval ben ik een ander leuk meisje tegen gekomen. Het gaat de goede kant op met haar...maar nu kreeg ik van dat andere meisje vandeweek weer te horen dat ze me nog steeds niet vergeten is...ze hoopt dat ik haar ook niet vergeten ben. Ik vind haar nog steeds heel lief en tof enzo...maar ik zit ook nog met een ander in me gedachte...kzou niet weten wat ik er mee aan moet

.°o.O|| back on the tracks of life! ||O.o°.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 11:08:34 #2
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8950650
Naar je gevoel luisteren...

Ben je écht verliefd?

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8950729
Je weet het he!

Different area codes = no problem

Als je ze allebij leuk vind, dan zou ik voor degene gaan die je het leukst vind. Of die ook iets met jou wil...

Je kan ze toch beiden daten ofzo? Dat moet toch geen probleem zijn !?

pi_8950763
Ik zou die tweede 'nemen'. Met de eerste is al gebleken dat het niet werkte...
  zaterdag 8 maart 2003 @ 11:18:33 #5
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8950769
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:17 schreef schwa78 het volgende:
Ja en zo niet, dan kan je haar altijd nog ruilen voor een derde
pi_8950893
ik sluit me aan bij Whoop.

misschien staan ze wel open voor iets nieuws. zoals een trio-relatie ofzo.

Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
  zaterdag 8 maart 2003 @ 11:28:36 #7
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8950923
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:16 schreef Whoop het volgende:
Zou kunnen, maar dan moet hij daar tegen beiden eerlijk over zijn..
  zaterdag 8 maart 2003 @ 11:34:01 #8
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8950982
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:16 schreef Whoop het volgende:

Dat zou bijna het geval vandaag zijn...vnvnd naar de bios met het meisje van carnaval...en vanmiddag wou die andere langskomen... ik denk dat ik toch maar tegen der ga zeggen dat ik vnvnd met het andere meisje weg wil...khoop alleen niet dat ze zich er nu enorm kut door gaat voelen
pi_8950998
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:28 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan moet hij daar tegen beiden eerlijk over zijn..

Jerry Springer says: threesome

Maar je moet het imho gewoon zo zien: als dat ene meisje de hele week geen tijd voor je heeft dan is ze niet genoeg verliefd op je. Het is natuurlijk niet goed om alles voor elkaar aan de kant te zetten maar elkaar een keer of 2 zien in de week is toch wel minimaal als je bij elkaar in de buurt woont denk ik zo

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8951145
Zoals mensen hier al zeggen gevoel. Maar denk ook aan haalbaarheid stom gezegd! Al zou je voor dat oude meisje kiezen, dan moet je je bedenken dat de kans is dat hetzelfde gebeurt als eerst wel erg groot is. Durf je dat risico weer te nemen? En daarbij neem je dus het risico dat je straks misschien met lege handen staat. Ik zal dus misschien wel voor de carnaval girl gaan.. gewoon omdat je daar meer aan hebt... maar ja.. dat weet je natuurlijk ook weer niet.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 12:02:15 #11
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8951386
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:35 schreef UnleashMitch het volgende:

Maar je moet het imho gewoon zo zien: als dat ene meisje de hele week geen tijd voor je heeft dan is ze niet genoeg verliefd op je.

verliefd is ze wel...dat heb ik gister wel gemerkt in 't café waar ik iedere week kom. Ze komt bijna nooit maar gister moest en zou ze komen...der vriendin moest mee.
En woensdag heeft ze dingen gezegt die ze nog nooit te voren heeft vertelt. Daar stond ik wel van te kijken. Maarjah zoals Marloekoe al zegt, de kans dat hetzelfde gebeurt als de voorgaande keren is groot...en daar heb ik eerlijk gezegt geen zin in.
pi_8951446
dus ga voor de ander
  zaterdag 8 maart 2003 @ 12:11:20 #13
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8951511
pfff jah.... ...
pi_8951708
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 12:11 schreef piewie het volgende:
pfff jah.... ...
Erg uitbundend en enthousiast. Ben je zelf verliefd op 1 van de 2 of is er nog helemaal geen sprake van gevoelens en is dát het probleem.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zaterdag 8 maart 2003 @ 12:27:24 #15
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8951758
er is wel degelijk iets van gevoel....voor beide. En dat is dus het probleem. Ik geef om mijn oude meisje nog veel...maar ik vind de "carnaval girl" sinds ik haar heb leren kennen ook heel leuk.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 13:37:10 #16
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_8952795
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:17 schreef schwa78 het volgende:
Klopt, die 1e kan wel zeggen dat ze je niet 'vergeten' is, maar veranderd dat iets aan het feit dat je nooit bij haar kan zijn?
  zaterdag 8 maart 2003 @ 13:47:01 #17
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8952974
daar heb je gelijk in jah....het ziet er toch naar uit dat ik haar moet teleurstellen...begin ik nu zelf ook in te zien dat het waarschijnlijk beter is als ik met de "carnaval girl" eens wat meer kennis ga maken
pi_8952983
Ik heb dit probleem ook weleens gehad. Je kunt ze alletwee daten maar uiteindelijk hou je dat niet vol. Uiteindelijk moet je gewoon eentje kiezen. Ik deed dat toen op rationele gronden (bijvoorbeeld degene kiezen die meerderjarig is of diegene kiezen waarmee je het verst bent gevorderd).
De ervaring leert trouwens dat als het uitgaat met #1, dat je meestal nog wel een herkansing krijgt met #2.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 13:59:39 #19
47255 piewie
.°o.O|| enjoy! ||O.o°.
pi_8953232
jah zo kun je het ook bekijken: eerst nr.1 en dan daarna kijken of nr.2 ook wil....maar zo ben ik niet echt. Ik had trouwens nooit verwacht dat ik met zo'n soort probleem zou komen te zitten...:@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')