quote:dat verschilt ook per man...de één wacht af wat jij doet, de ander neemt het initiatief.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:08 schreef danoontje het volgende:
Dat is zo. Maar als je mee gaat naar huis na het stappen, nemen ze dan meteen aan dat je voor de sex gaat en nemen ze je verder dan niet serieus ofzo?
quote:woei ik hoef echt geen seks naar 1 keer stappen (ben een mannetje
Op zaterdag 8 maart 2003 01:04 schreef danoontje het volgende:
-knip-
quote:Sex.
Oke, ik snap er niks meer van. Ik ben aan t onderzoeken wat mannen nou eigenlijk willen, dus vraag ik het hier maar eens..
quote:als je 's avonds met iemand meegaat gebeurt het wel sneller lijkt me ja. Maar dat merk je vanzelf. En als je het niet wilt dan spreek je toch gewoon 's middags af. Het gaat er niet om wat mannen willen. Het gaat erom wat jij op dat moment wil.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:13 schreef danoontje het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Maar als je iemand echt leuk vind en beter wilt leren kennen, kan je dan beter juist niet meegaan en een keer proberen af te spreken overdag ofzo? Want ik heb echt het idee dat zodra je meteen meegaat en intiem gaat doen, dat de kans echt superklein wordt dat er nog een vervolg aan zit..
quote:Klopt helemaal.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:13 schreef danoontje het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Maar als je iemand echt leuk vind en beter wilt leren kennen, kan je dan beter juist niet meegaan en een keer proberen af te spreken overdag ofzo? Want ik heb echt het idee dat zodra je meteen meegaat en intiem gaat doen, dat de kans echt superklein wordt dat er nog een vervolg aan zit..
(ik zou er nog een heel verhaal omheen kunnen vertellen en nee het geldt waarschijnlijk niet voor alle mannen maar om eerlijk te zijn wel de meer dan grote meerderheid van de mannen. Wil je ze leren kennen dan kan je beter niet meteen met ze naar bed gaan)
C-O-M-M-U-N-I-C-A-T-I-E people
ffs vraag die vent dan wat die wil.
als je alles uit subtiele hints moet halen die per persoon weer verschillen vind je het dan gek dat iedereen elkaar niet begrijpt
Sex speelt bij mij nog geen rol aangezien ik nog maagd ben.
Ik vind het tot nu toe heerlijk om gewoon lekker te knuffelen en om geknuffeld te worden.
Maar zoals al gezegd werd, verschilt die van persoon tot persoon.
Edit:
Oh, en ogen vind ik ook heel mooi.
Enkele weken terug had ik een vriendin, ze zat op m'n schoot en we waren lekker aan het knuffelen en zoenen enzo.
Ze keek me aan met haar licht-blauwe ogen... ik smolt gewoon helemaal weg. Ogen zeggen heel veel over de persoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 08-03-2003 01:19]
Ik heb t vaak gezellig in een kroeg maar neej ik ga niet meej naar huis.
Wrom nie?
Simpel ik durf geen vrouw aan te spreken.
Maargoed dat terzijde.
Als het al bij mij zou gebeuren is het per geval verschillend.
Meteen met iemand het bed induiken is niet geheel mijn stijl (alhoewel t wel is voorgekomen) en 9 van de 10 keer neem ik zoiets dus ook niet serieus.
Dus als t aan mij ligt neej niet meteen naar bed.
Bovendien het enige waar ik in zwolle stap is de Joffer.
GrTz
quote:Wat ik me afvraag Danoontje is het volgende:
....Op zo'n moment heb ik dus zoiets dat ik niet meteen met hem naar bed wil ofzo. In dat opzicht zijn de meeste mannen dan nog wel redelijk relaxed. Maar op zo'n moment kun je dus echt niet inschatten wat ze willen. En dan negen van de tien keer gaan ze 's ochtends weg en hoor je er niks meer van. ....
Je moet de ´uitdaging´ niet te snel wegnemen voor mannen.
Laat de uitdaging lang genoeg bestaan om zo´n verpletterende indruk op hem achter te laten dat het hem tegen die tijd al lang niet meer alleen om de sex gaat ...
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 08-03-2003 01:22]
quote:Ik weet t ook niet, ik vind het altijd hartstikke leuk om nog wat na te kletsen of te zoenen en knuffelen en tegen elkaar aan te liggen. Ik denk dat mijn probleem ook wel is dat ik een beetje te ongeduldig ben. En mannen houden volgens mij ook iets meer van een beetje hard-to-get vrouwen (voor zover ik dat kan beoordelen dan;) )
Op zaterdag 8 maart 2003 01:19 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Wat ik me afvraag Danoontje is het volgende:
Als je - zoals je schrijft - iemand in de kroeg tegenkomt en zoiets hebt van ´ik wil niet meteen met hem naar bed´... waarom laat je zo iemand dan wel die nacht bij je slapen? (Omdat je schrijft dat ze ´negen van de tien keer de volgende ochtend weg zijn zonder nog wat te laten horen).
Als je iemand tegenkomt en het klikt, ga dan een enorm potje zoenen (of drie potjes), maar laat ze lekker naar hun eigen huis gaan. Als hij interesse in jou heeft, dan neemt hij echt wel weer contact op.
Het is altijd leuker om je te verheugen op een volgend afspraakje.
En idd dan een keer wat drinken ergens en lekker babbelen of naar de bios.
Want (sorry dat ik t zeg) (please don't kill me) ja idd de meeste mannen denken alleen maar aan sex.
(ja daar hoor ik dus ook bij) (neej ik kan me beheersen en duik niet met alles t bed in) eigenwaarde noemen ze zoiets toch?
quote:Lees mijn gouden tip nog maar even. Trust me... it works
Op zaterdag 8 maart 2003 01:23 schreef danoontje het volgende:[..]
Ik weet t ook niet, ik vind het altijd hartstikke leuk om nog wat na te kletsen of te zoenen en knuffelen en tegen elkaar aan te liggen. Ik denk dat mijn probleem ook wel is dat ik een beetje te ongeduldig ben. En mannen houden volgens mij ook iets meer van een beetje hard-to-get vrouwen (voor zover ik dat kan beoordelen dan;) )
quote:Nee zelfbeheersing. Overigens zijn er best mannen die eerst iemand willen leren kennen voordat ze ermee in bed duiken. Neemt niet weg dat sex met vetgedrukte letters in de agenda staat. Zo niet vanavond of volgende week dan wel over een paar weken of volgende maand maar het staat op de planning
Op zaterdag 8 maart 2003 01:25 schreef Bluescreen het volgende:
(ja daar hoor ik dus ook bij) (neej ik kan me beheersen en duik niet met alles t bed in) eigenwaarde noemen ze zoiets toch?
quote:Ja, jij weet er wel van van! Ik ga t proberen
Op zaterdag 8 maart 2003 01:25 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Lees mijn gouden tip nog maar even. Trust me... it works
Als je iemand niet gelijk de eerste avond meeneemt naar je huis dan is de kans op een vervolg volgens mij groter.
Oftewel, eerste avond met iemand mee naar huis betekent voor mannen een 'one night stand' met een easy chick. En met zo iemand wil een man geen relatie...
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 01:28 schreef danoontje het volgende:[..]
Ja, jij weet er wel van van! Ik ga t proberen
Onthou de wijze woorden van tante Loesje, je zult zien dat je dan in ieder geval minder teleurgesteld gaat worden (ik heb helaas geen toverstafje om je te behoeden voor de trieste gevallen die zich af en toe onder het vent-volk begeven en zich MAN durven noemen), maar op deze manier scheid je wel een beetje het kaf van het koren.
Let op, ik suggereer niet dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken...maar zo'n principe van geen sex in de eerste nacht begrijp ik ook niet.
quote:Dat is behoorlijk afhankelijk van of het in een dronken situatie gebeurde of niet.
Nou, geef me eens advies!
3 keer meegemaakt dat ik haar dronken in alle opzichten aantrekkelijk vond, en de volgende dag nuchter niet, dus dat ik al wist dat ik er niet verliefd op zou worden..
[Dit bericht is gewijzigd door blaaa op 08-03-2003 04:48]
Kort gezegd, don't rush it. The chase is better then the catch.
quote:Bier, sex en voetbal.
Wat willen mannen nou eigenlijk???
En in een later stadium waarschijnlijk een vrouw, een auto en een huis.
Verder on-topic kom ik niet
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 01:16 schreef twiFight het volgende:
Jezus wat is er mis met de jeugd van tegenwoordig.C-O-M-M-U-N-I-C-A-T-I-E people
ffs vraag die vent dan wat die wil.
als je alles uit subtiele hints moet halen die per persoon weer verschillen vind je het dan gek dat iedereen elkaar niet begrijpt
quote:JUIST.
Op zaterdag 8 maart 2003 09:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
Mannen willen geen al te moeilijk gedoe. Geen ellenlang gezwets of aan het lijntje gehouden worden. Hoeft niet meteen in sex te resulteren, en een uitdaging oké, maar in ieder geval snel duidelijkheid.
Ik herhaal het nog even, voor het geval iemand het niet goed had verstaan:
quote:Is that clear?
Mannen willen geen al te moeilijk gedoe.
quote:de auto komt al in dat stadium hoor
Op zaterdag 8 maart 2003 09:05 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Bier, sex en voetbal.
ontopic:
Ja de eerste avond een man al mee naar huis nemen lijkt me niet bepaald een stabiel ondergrondje voor een indruk gewoon wat harder to get of een slet.. zoiets
Serieus:
Zeker zolang ik nog maagd ben voel ik er weinig voor om het nest in te duiken met een meid die het aantal jongens dat haar 'gepakt' heeft al niet meer bij heeft kunnen houden en elke avond een andere pakt. (Zoiets heet toch BrEeZaH slet?)
Dat betekent niet dat het een Miss Right moet zijn, want zoiets is IMHO toch een beetje een illusie. Maar die Miss Right Now wil ik best wel eerst goed leren kennen voor er meer gebeurt. Bovendien, waarom niet langzaam opbouwen? Als je in één keer met de seks begint heb je meteen het beste al gehad. 't Is toch veel leuker om het langzaam op te bouwen, lijkt me zo?
quote:Ach, doorgaans probeer ik me niet al te zeer te laten leiden door dergelijke stereotypen. Maar wat ik wel heel duidelijk heb gemerkt, is dat vrouwen vaker de neiging hebben iets duidelijk te maken dmv "subtiele hints", terwijl mannen vaak een stuk directer (lees: simpeler) zijn.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:17 schreef vrouw-hooivork het volgende:
Mannen vinden vrouwen vaak heel onduidelijk en andersom ook. Dat komt door onze hersenen. Vrouwen denken communicatief en mannen strategisch (zoiets ongeveer)
En als je duidelijkheid wilt: VRAGEN KAN GEEN KWAAD!!! Is misschien niet zo romantisch, maar je weet dan hopelijk wel waar je aan toe bent...
En één van de antwoorden op de topicvraag, wat mannen nou eigenlijk willen, is dan ook: eenvoud. Geen complex gelul, zeg gewoon wat je wilt.
quote:Je hebt absoluut een punt, met dien verstande dat het wel afhangt van het soort relatie dat je met iemand wilt.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:20 schreef LintuxCx het volgende:Dat betekent niet dat het een Miss Right moet zijn, want zoiets is IMHO toch een beetje een illusie. Maar die Miss Right Now wil ik best wel eerst goed leren kennen voor er meer gebeurt. Bovendien, waarom niet langzaam opbouwen? Als je in één keer met de seks begint heb je meteen het beste al gehad. 't Is toch veel leuker om het langzaam op te bouwen, lijkt me zo?
Als ik een meisje ècht leuk vind, en ik heb interesse in een relatie die verder gaat dan een keertje casual sex, dan zal ik het inderdaad wat rustiger willen opbouwen. Niet alleen omdat dat op termijn een stuk bevredigender is, maar ook omdat sex in zo'n relatie zó veel intenser is dan een one night stand, dat ik mij ook wel echt op mijn gemak moet voelen bij haar om mij helemaal te kunnen geven.
Heeft dus niks met principes ofzo te maken, ik voel mij daar gewoon prettiger bij
(als ik me kan beheersen )
Sex voor een nachtje is ook leuk, maar doorgaans wel een stuk minder intiem. Daar kan ik me zonder moeite aan overgeven, maar ik zie het wel als iets wezenlijk anders.
quote:Ik heb juist het idee dat je bij mannen beter vaag kan blijven, zodra je begint over 'nog eens wat afspreken' of 'leuk vinden' schrikken ze zich volgens mij altijd helemaal rot en dan komt er zoiets uit van 'daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht' of 'ja je bent wel leuk maar verder...'
Op zaterdag 8 maart 2003 11:23 schreef Kwark het volgende:[..]
En één van de antwoorden op de topicvraag, wat mannen nou eigenlijk willen, is dan ook: eenvoud. Geen complex gelul, zeg gewoon wat je wilt.
quote:Tja, wat moet ik daarover zeggen? Ik ken jou niet, ik weet niet hoe zo'n nacht met jou verloopt, ik weet niet hoe je eruit ziet, wat je zegt, hoe je het zegt..dus ik kan niet beoordelen waar het aan ligt dat ze klaarblijkelijk geen interesse hebben om verder met je te gaan. Maar wat voor nut zou 'vaag blijven' in dit geval dan hebben? Hooguit zou ik kunnen bedenken dat deze mannen(/jongens?) zich ietwat geclaimd voelen door hoe je het brengt. Misschien kun je daar eens naar kijken. Gewoon zeggen wat je wilt hoeft natuurlijk énig tactisch besef niet uit te sluiten.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:32 schreef danoontje het volgende:[..]
Ik heb juist het idee dat je bij mannen beter vaag kan blijven, zodra je begint over 'nog eens wat afspreken' of 'leuk vinden' schrikken ze zich volgens mij altijd helemaal rot en dan komt er zoiets uit van 'daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht' of 'ja je bent wel leuk maar verder...'
Maar goed, nogmaals, ik ken deze specifieke situatie niet, dus echt iets zinnigs kan ik er niet over zeggen.
quote:Ik wil niet lullig zijn, maar uit je verhaal lees ik dat jij na een avond na nog wat gedronken te hebben thuis of bij hem, met die kerels het bed in stapt. Dat zegt toch al wel iets over jezelf? En die jongens begrijpen die message ook.. Want je vraagt wel netjes wat mannen nou eigenlijk willen? Maar uit jouw gedrag kunnen mannen hetzelfde zeggen: wat willen vrouwen nou eigenlijk? Daarop zulllen die mannen van jou ook zeggen:
Oke, ik snap er niks meer van. Ik ben aan t onderzoeken wat mannen nou eigenlijk willen, dus vraag ik het hier maar eens..
Kijk, stel je komt een leuke meid tegen in de kroeg ofzo, en jullie hebben het gezellig. Na afloop gaan jullie nog wat drinken bij jou of haar. Van het een komt het ander en je gaat zoenen enz..
Op zo'n moment heb ik dus zoiets dat ik niet meteen met hem naar bed wil ofzo. In dat opzicht zijn de meeste mannen dan nog wel redelijk relaxed. Maar op zo'n moment kun je dus echt niet inschatten wat ze willen. En dan negen van de tien keer gaan ze 's ochtends weg en hoor je er niks meer van. Gaat het dan echt alleen maar om de lusten??
En wanneer nemen mannen je dan serieus? Als je niet met ze naar bed gaat, of juist wel, of als je zelf ook onverschillig doet?
Laatst had ik namelijk ook een hele leuke avond met een jongen gehad en de volgende ochtend vroeg hij mijn nummer en gaf hij dat van hem. Nou, ik heb hem gesmst maar niks meer van gehoord. Later hoorde ik een vaag iets dat ie me wel leuk vond maar niet voor serieus ofzo.
Nou, geef me eens advies! Hoe werkt dat tegenwoordig nou allemaal??
Maar zo klinkt het .. ik weet natuurlijk niet hoe het precies gaat tussen jou en die knullen,.. dus.. don't blame me if I'm wrong
quote:Ja, ik snap nu opzich ook wel dat je dat denkt inderdaad. Ik ben misschien een beetje naief. Ik vind het gewoon gezellig om dan nog even wat te drinken en evt. zoenen/knuffelen. Maar ik ben dus absoluut niet uit op sex, dat bouw ik juist meestal op. Maar ik snap dat de meeste mannen dan wel een andere indruk krijgen als je meegaat naar huis. Ik ga voortaan de 'afterparty' niet meer doen. Als ik een leuke jongen zie vraag ik wel om andere een keer af te spreken . Da's ook idd een betere basis.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:03 schreef Marloekoe het volgende:[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar uit je verhaal lees ik dat jij na een avond na nog wat gedronken te hebben thuis of bij hem, met die kerels het bed in stapt. Dat zegt toch al wel iets over jezelf? En die jongens begrijpen die message ook.. Want je vraagt wel netjes wat mannen nou eigenlijk willen? Maar uit jouw gedrag kunnen mannen hetzelfde zeggen: wat willen vrouwen nou eigenlijk? Daarop zulllen die mannen van jou ook zeggen:
seks..Maar zo klinkt het .. ik weet natuurlijk niet hoe het precies gaat tussen jou en die knullen,.. dus.. don't blame me if I'm wrong
quote:Ja nogal wiedes.. als jij na 1 avond die jongen gezien te hebben gelijk gaat lopen rampetampen wat moet die dan wel niet denken... "Lekker serieuze relatie wordt dit.." "Als ze zo makkelijk is dan zal ze wel niet erg trouw zijn" of "Goh de hoeveelste zal ik al zijn" en "Naja straks voldoe ik niet meer pakt ze een ander, heeft ze weinig problemen mee"
Op zaterdag 8 maart 2003 12:17 schreef danoontje het volgende:[..]
Ja, ik snap nu opzich ook wel dat je dat denkt inderdaad. Ik ben misschien een beetje naief. Ik vind het gewoon gezellig om dan nog even wat te drinken en evt. zoenen/knuffelen. Maar ik ben dus absoluut niet uit op sex, dat bouw ik juist meestal op. Maar ik snap dat de meeste mannen dan wel een andere indruk krijgen als je meegaat naar huis. Ik ga voortaan de 'afterparty' niet meer doen. Als ik een leuke jongen zie vraag ik wel om andere een keer af te spreken . Da's ook idd een betere basis.
Ja, jullie hebben me goed aan t denken gezet. Bedankt!!
Goddamnit alle vrouwen mekkeren dat mannen constant aan sex denken en vreemd gaan. Wanneer is dat nou eens afgelopen. Wat jij in het stappen tegenkomt is "Da Playah" die gast die lekker wil naaien en daar verder over gaat opscheppen tegenover z'n "vrienden" en wedstrijdjes houd. En jij trapt er met open ogen in
Het leeuwendeel van de gewone normale mannen wil een relatie waar je elkaar bij kan vertrouwen. Naja.. iemand die maar in het rondte neukt voor je een relatie krijgt zou ik ook niet vertrouwen. Doet het vast leuk in gesprekken met vrienden "Goh die blonde knul waar je mee weg was?" "Ohhh dat is al weer over, was maar voor 1 nachtje." Zie je jezelf als nieuw vriendje er al bij staan?
quote:met zulke opmerkingen verpest je het wel voor mannen zoals ik hè
Op zaterdag 8 maart 2003 01:15 schreef Manuel het volgende:[..]
als je 's avonds met iemand meegaat gebeurt het wel sneller lijkt me ja. Maar dat merk je vanzelf. En als je het niet wilt dan spreek je toch gewoon 's middags af. Het gaat er niet om wat mannen willen. Het gaat erom wat jij op dat moment wil.
Heb een beetje trots. Meteen met iemand mee naar huis gaan of iemand met jou mee naar huis laten gaan is sowieso dom. Zorg gewoon dat je elkaar nog op de één of andere manier kunt bereiken. Vind die vent jou leuk dan laat hij nog wel wat weten. Wanneer hij dat niet doet, weet je meteen met wat voor looser je te maken hebt (en voel je je ook niet klote over het feit dat je met hem geslapen hebt.)
Het was een leuke avond, ik vind het fijn als je nog wat komt drinken, maar ik wil bij een eerste date geen sex.
Klinkt misschien saai en t kan een afknapper zijn.Maar een jongen die je echt leuk vind, zal gewoon gezellig wat bij je komen drinken en het respecteren. Is hij echt gek van je, dan belt hij snel genoeg weer.
Wil je gewoon een nacht lekkere sex, zeg dan niets en laat hem ook wat bij je komen drinken.
Wat zit de wereld toch simpel in elkaar.
quote:Vrouwen ook, maar als we het toegeven komt er alleen maar gezeik van. En iemand die geld verdient én leuk is voor de kinderen vinden we er ook niet mee. Het leven is gewoon een groot drama!
Op zaterdag 8 maart 2003 15:06 schreef Kamphuys het volgende:
Mannen willen rampetampen. Simpel als pannekoeken. Mannen die zeggen dat ze niet willen rampetampen, die liegen.Wat zit de wereld toch simpel in elkaar.
quote:Helpt!
Op zaterdag 8 maart 2003 01:21 schreef Loesje29 het volgende:
Ik denk dat de gouden tip hier is:Je moet de ´uitdaging´ niet te snel wegnemen voor mannen.
Laat de uitdaging lang genoeg bestaan om zo´n verpletterende indruk op hem achter te laten dat het hem tegen die tijd al lang niet meer alleen om de sex gaat ...
maar "het" moet er gewoon zijn en bij dates en one night stands vanuit het uitgaan is er meestal wat gedronken en dat maakt het allemaal errrrug gezellig maar tegelijkertijd ook minder echt..... De volgende dag een greintje schaamte of ongemak is dan funest.
Sex na het uitgaan, prima!
maar verwacht niet teveel van zulks.... Als het de echte is voel je het vanzelf en dat geldt ook voor hem.
quote:dit is toch gewoon verschrikkelijk, een meisje moet dus blijkbaar, ook al wil ze best, net doen alsof ze niet wil, de boot afhouden, want anders is ze een 'gemakkelijk te verschalken hertje' en dan is de lol voor de heren er al af? Onder welke steen komen jullie uitgekropen? ooit gehoord van eerlijkheid en spontaniteit, ipv al die rare technieken om interessant te lijken? En hoe in godsnaam ga je het op die manier langer dan een week met iemand uithouden als je na een keer seks alle interesse al bent verloren. Wat een ellende zeg.
Op zaterdag 8 maart 2003 16:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Helpt!
Inderdaad is een zo verschalkt hertje weinig uitdaging....
![]()
maar "het" moet er gewoon zijn en bij dates en one night stands vanuit het uitgaan is er meestal wat gedronken en dat maakt het allemaal errrrug gezellig maar tegelijkertijd ook minder echt..... De volgende dag een greintje schaamte of ongemak is dan funest.
Sex na het uitgaan, prima!
![]()
maar verwacht niet teveel van zulks.... Als het de echte is voel je het vanzelf en dat geldt ook voor hem.
quote:Als een vrouw ieder weekend met iemand anders in bed ligt en men weet dat dan is de kans dat een man die meegaat naar haar huis haar ook echt leuk vind logiserwijs heel klein. Die wil gewoon seks en iniedergeval geen vaste relatie met het betreffende sletje.
dit is toch gewoon verschrikkelijk, een meisje moet dus blijkbaar, ook al wil ze best, net doen alsof ze niet wil, de boot afhouden, want anders is ze een 'gemakkelijk te verschalken hertje' en dan is de lol voor de heren er al af?
quote:Ik dacht iets anders:
Op zaterdag 8 maart 2003 16:59 schreef Fliepke het volgende:
Mannen wil maar een ding: FBSFOOD
BEER
SEXdas alles...
Fries, Bitches & Soccer
quote:prachtig hoe je de lijn even doortrekt naar een vrouw die ieder weekend met iemand anders in bed ligt. En geweldig ook hoe de mannen er hier prat op gaan seks te willen en hoe de vrouwen voor slet, of gemakkelijk hertje, versleten worden als ze een one night stand hebben, of zelfs maar op de eerste date met iemand slapen. Wat doen mannen eigenlijk om het interessant te houden voor vrouwen?als er gemakkelijke prooien/hertjes/sletjes zijn is het wel een gemiddeld mannelijk persoon van willekeurige leeftijd.
Op zaterdag 8 maart 2003 17:05 schreef Dlocks het volgende:[..]
Als een vrouw ieder weekend met iemand anders in bed ligt en men weet dat dan is de kans dat een man die meegaat naar haar huis haar ook echt leuk vind logiserwijs heel klein. Die wil gewoon seks en iniedergeval geen vaste relatie met het betreffende sletje.
quote:als ik iemand tegen kom die ik echt leuk vind, en die heeft dan een paar weken nodig om eens bij mij thuis te komen dan zou ik al snel tot de conclusie komen dat ik het bij het verkeerde eind had en dat het bij nader inzien een ongelooflijke zeikerd is.
Op zaterdag 8 maart 2003 17:03 schreef i.K.K.e het volgende:
Als een gast na ut stappen al mee naar huis gaat om wat an te dirnken is het 99,99% voor de lusten,
als ie het rustig opbouwt en pas anar paar weken thuiskomt en je hem dus beterz kent dan is het serieuzer, gloof me
quote:Wat heeft het nou in godsnaam met een uitdaging te maken. Waar het gewoon om gaat is dat er veel gasten rond lopen die uit zijn op makkelijke sex. Mannen pakken in regel alles wat ze pakken kunnen. Kortom zoek eerst uit of een jongen serieus in je geinterreseerd is of dat hij alleen maar uit is op sex.
Ik denk dat de gouden tip hier is:Je moet de ´uitdaging´ niet te snel wegnemen voor mannen.
En ik heb nieuws voor je als een jongen je niet leuk vindt dan zal hij je ook nooit leuk vinden ongeacht of het een uitdaging is om je te kunnen krijgen. Mannen maken onderscheid tussen relatie materiaal en neukbaarheid.
quote:Dan weet je toch verder genoeg? Als iemand daarvan schrikt dan weet je wat je aan hem hebt.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:32 schreef danoontje het volgende:[..]
Ik heb juist het idee dat je bij mannen beter vaag kan blijven, zodra je begint over 'nog eens wat afspreken' of 'leuk vinden' schrikken ze zich volgens mij altijd helemaal rot en dan komt er zoiets uit van 'daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht' of 'ja je bent wel leuk maar verder...'
Dat is altijd verschillend per man en mag wel eens wijzigen
(na b.v een slechte ervaring)
In mijn geval is de tip die danoontje me gaf wel toepasbaar
Laat een meisje nooit je gevoelens tonen als het net aan is..je bent sneller op straat dan de vuiniszak.
[Dit bericht is gewijzigd door Dracar op 08-03-2003 20:45]
Maar goed zo ben ik sommige zullen hier natuurlijk anders overdenken.
quote:Ehhh.... kijk ook even naar de Smilie.....Di eopeningszin is een beetje gechargeerd, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Verder spreek ik in de derde persoon, ik draag dus geen mening uit over de motieven maar, slechts over het gegeven.
Op zaterdag 8 maart 2003 16:27 schreef _Maria_ het volgende:[..]
dit is toch gewoon verschrikkelijk, een meisje moet dus blijkbaar, ook al wil ze best, net doen alsof ze niet wil, de boot afhouden, want anders is ze een 'gemakkelijk te verschalken hertje' en dan is de lol voor de heren er al af? Onder welke steen komen jullie uitgekropen? ooit gehoord van eerlijkheid en spontaniteit, ipv al die rare technieken om interessant te lijken? En hoe in godsnaam ga je het op die manier langer dan een week met iemand uithouden als je na een keer seks alle interesse al bent verloren. Wat een ellende zeg.
Verder zeg ik dat er "vuurwerk" moet zijn om 2 mensen bij elkaar te brengen, voor minder moet je het niet doen of het zijn avontuurtjes, romances, of hoe je kortstondige relaties dan ook noemt...
En dat "de boot afhouden" kan toch gewoon onderdeel zijn van het spel tussen man en vrouw??? Prachtig toch??
Capiche hertje???
quote:Sorry, ik doe niet aan bullshit verzachtende smileys. Verder vind ik het spel tussen man en vrouw ook flauwekul, ik heb ook die boekjes wel gelezen met 200 tips om de man van je leven te vinden. "bel hém niet, laat hem jou bellen", "beantwoord zijn mails niet dezelfde dag", "als hij je uit vraagt, zeg dan altijd dat je al een afspraak hebt" blablablabla, me dunkt dat ik zo ook wel genoeg gezever heb zonder al dat gedoe.
Op zaterdag 8 maart 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ehhh.... kijk ook even naar de Smilie.....Di eopeningszin is een beetje gechargeerd, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Verder spreek ik in de derde persoon, ik draag dus geen mening uit over de motieven maar, slechts over het gegeven.
Verder zeg ik dat er "vuurwerk" moet zijn om 2 mensen bij elkaar te brengen, voor minder moet je het niet doen of het zijn avontuurtjes, romances, of hoe je kortstondige relaties dan ook noemt...
En dat "de boot afhouden" kan toch gewoon onderdeel zijn van het spel tussen man en vrouw??? Prachtig toch??
Capiche hertje???
quote:Geslacht: man. En je bent het echt met me eens? amai.
Op zaterdag 8 maart 2003 19:21 schreef Kwark het volgende:
Ave _Maria_
En waar maak je je nou zo druk om. Als een man je echt ziet zitten, dan geeft hij je de tijd die je nodig hebt om elkaar beter te leren kennen. Doet hij dit niet, dan kan je erop rekenen dat het een lustmaniak is.
Maar een serieuze relatie, dat kost gewoon wat meer tijd. Mannen kunnen sex en liefde veel beter los van elkaar zien, denk ik (voor mannen is 'de daad' zowieso altijd wel leuk/lekker om te doen). Als ik verliefd op iemand wordt, denk ik niet (meer) alleen aan sex. Dit niet te oppervlakkig opvatten a.u.b.
Als er bij mij iemand blijft maffen, slaap ik zelf overigens gewoon op de bank, juist om de situatie te voorkomen dat een van de partijen de indruk krijgt dat er 'iets' verwacht wordt... Dan kun je elkaar iig ook de volgende ochtend nog gewoon aankijken
quote:Ze staan dan ook voor je in de rij zeker???
Op zaterdag 8 maart 2003 23:32 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Sorry, ik doe niet aan bullshit verzachtende smileys. Verder vind ik het spel tussen man en vrouw ook flauwekul, ik heb ook die boekjes wel gelezen met 200 tips om de man van je leven te vinden. "bel hém niet, laat hem jou bellen", "beantwoord zijn mails niet dezelfde dag", "als hij je uit vraagt, zeg dan altijd dat je al een afspraak hebt" blablablabla, me dunkt dat ik zo ook wel genoeg gezever heb zonder al dat gedoe.
Waar heb je het over??? Als jij je voorbeeldjes onder het spel verstaat, dan snap je er helemaaaal niets van...
quote:Lees mijn posts maar eens door. En ik denk dat je dit ook wel een interessant topic zult vinden..
Op zaterdag 8 maart 2003 23:33 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Geslacht: man. En je bent het echt met me eens? amai.
quote:Wat bedoel jij dan met 'het spel' ?
Op zondag 9 maart 2003 00:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ze staan dan ook voor je in de rij zeker???
Waar heb je het over??? Als jij je voorbeeldjes onder het spel verstaat, dan snap je er helemaaaal niets van...
Als ik een meisje leuk vind, en zij mij, dan heb ik verder geen spelletjes nodig om het naar m'n zin te hebben hoor.
De meeste mannen die dit gewoon accepteren menen het meestal wel goed met je. Tenzij je natuurlijk beschikt over heel veel geld.. gna!
quote:Dat is bij iedere man verschillend. Ik denk dat je beter het type man moet in schatten. Je praat toch eerst met zoon man, dankunje subtiel vragen wat hij wil. Mannen hebben at soms niet in de gaten. Vrouwen zijn daar heel goed in,dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen...
Kijk, stel je komt een leuke meid tegen in de kroeg ofzo, en jullie hebben het gezellig. Na afloop gaan jullie nog wat drinken bij jou of haar. Van het een komt het ander en je gaat zoenen enz..
Op zo'n moment heb ik dus zoiets dat ik niet meteen met hem naar bed wil ofzo. In dat opzicht zijn de meeste mannen dan nog wel redelijk relaxed. Maar op zo'n moment kun je dus echt niet inschatten wat ze willen. En dan negen van de tien keer gaan ze 's ochtends weg en hoor je er niks meer van. Gaat het dan echt alleen maar om de lusten??
En wanneer nemen mannen je dan serieus? Als je niet met ze naar bed gaat, of juist wel, of als je zelf ook onverschillig doet?
Laatst had ik namelijk ook een hele leuke avond met een jongen gehad en de volgende ochtend vroeg hij mijn nummer en gaf hij dat van hem. Nou, ik heb hem gesmst maar niks meer van gehoord. Later hoorde ik een vaag iets dat ie me wel leuk vond maar niet voor serieus ofzo.
Ik denk dat je het type man eens beter moet gaan inschatten.
quote:ik begrijp inderdaad niet waarom het spelen van een spel leuker of beter zou zijn dan gewoon eerlijk zijn nee. Maar je mag het natuurlijk altijd uitleggen.
Op zondag 9 maart 2003 00:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ze staan dan ook voor je in de rij zeker???
quote:ik kan gewoon niet geloven dat mensen echt serieus zo denken. Nu kan ik van BHFH eerlijk gezegd geen enkele post lezen zonder te denken 'dat meent ie niet' maar dit is toch echt wel triestig.
Op zondag 9 maart 2003 03:15 schreef Kwark het volgende:[..]
Lees mijn posts maar eens door. En ik denk dat je dit ook wel een interessant topic zult vinden..
Schrikbarend, hoe weinig "nette" meisjes er zijn
quote:Kansloos hoor
Op zondag 9 maart 2003 14:40 schreef plukje84 het volgende:
alle mannen willen alleen maar neuken. En ik zie er best wel goed uit zeggen ze , duss, kan ik kiezen wat ik wil.
quote:Precies. Alle mannen willen alleen maar sex
alle mannen willen alleen maar neuken. En ik zie er best wel goed uit zeggen ze , duss, kan ik kiezen wat ik wil.
quote:
quote:wtf over arrogantie gesproken
quote:Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
Op zondag 9 maart 2003 14:46 schreef _Maria_ het volgende:[..]
en dan die mannen hier maar zeiken over gemakkelijk te verschalken hertjes!!
quote:Jij bent zo'n.............laat ook maar
Op zondag 9 maart 2003 14:48 schreef plukje84 het volgende:[..]
Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
quote:ben je nou weer dronken?
Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:11 schreef AcidTrance het volgende:[..]
Jij bent zo'n kapsoneswijf laat ook maar
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:15 schreef Poogie het volgende:[..]
quote:Beter kun je het formuleren: JONGENS! willen bier, sex, voetbal, tieten, ass, tieten, neuken, one-night-stands, sletten.
Op zaterdag 8 maart 2003 09:05 schreef mrmiddel het volgende:Bier, sex en voetbal.
Mannen zijn volwassen en hebben godzijdank wat meer smaak!
quote:Waar slaat dit nu weer op? het enige dat ze zegt is dat ze niet met jan en alleman mee gaat? Fok zeg, een beetje zelfvertrouwen en de sneue kereltjes hier staan al weer klaar om het af te keuren.
Op zondag 9 maart 2003 15:15 schreef Poogie het volgende:[..]
quote:Jij doet nu precies hetzelfde
Op zondag 9 maart 2003 15:20 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Waar slaat dit nu weer op? het enige dat ze zegt is dat ze niet met jan en alleman mee gaat? Fok zeg, een beetje zelfvertrouwen en de sneue kereltjes hier staan al weer klaar om het af te keuren.
[Dit bericht is gewijzigd door AcidTrance op 09-03-2003 15:25]
quote:Een lekker of knap wijf (ook man) is altijd arrogant
Op zondag 9 maart 2003 15:20 schreef _Maria_ het volgende:Waar slaat dit nu weer op? het enige dat ze zegt is dat ze niet met jan en alleman mee gaat? Fok zeg, een beetje zelfvertrouwen en de sneue kereltjes hier staan al weer klaar om het af te keuren.
quote:??? Het enige dat ik doe is me ergeren aan jullie belachelijke vooroordelen, preutsheid, en bekrompenheid. Ik geef toe, ik zou me beter de moeite besparen er iets van te zeggen, maar ik loop tenminste niet met kotssmileys te gooien als iemand zegt dat ze hoge eisen stelt aan haar one night stands/relaties/whatever.
Op zondag 9 maart 2003 15:22 schreef AcidTrance het volgende:[..]
Jij doet nu precies hetzelfde
*van kijk mij dan*
quote:dat zeg jij.
Op zondag 9 maart 2003 15:29 schreef AcidTrance het volgende:
Het gaat hier niet om een mening in dit topic van diegene,
quote:Und?
maar die verkoopt zich gewoon hier *van kijk mij dan*
quote:Dan zit je nie in het juiste forumpje als diegene zich probeert te verkopen
Op zondag 9 maart 2003 15:34 schreef _Maria_ het volgende:[..]
dat zeg jij.
[..]Und?
quote:Ik dacht dat jij niet meer zou posten op fok plukje84.
Het is jou lichaam dus doe er mee wat je wilt.
Maar ik kan een vrouw die bij de eerste nacht al het bed met mij in duikt niet serieus nemen om een relatie mee te begingen.
quote:Iedere vrouw kan kiezen wat ze wil als ze wil neuken. Lekker boeie weer.
quote:wie ik?? dat is niet zo hoor, ik wil gewoon graag jullie mening hierover weten. en ik moet zeggen dat ik ook al best een stuk wijzer ben geworden door jullie meningen.
Op zondag 9 maart 2003 15:29 schreef AcidTrance het volgende:
Het gaat hier niet om een mening in dit topic van diegene, maar die verkoopt zich gewoon hier*van kijk mij dan*
quote:klinkt als breezah-chick persoonlijkheid
quote:Daarom moet je ook altijd eerst beginnen met die arrogantie af te kraken. Misschien ontdek je dan nog wat leuks aan de binnekant i.p.v. alleen aan de buitenkant.
Op zondag 9 maart 2003 15:23 schreef The-What het volgende:
Een lekker of knap wijf (ook man) is altijd arrogant
Niet imo
quote:Zoek maar een naar gebruiker Plukje84
Op zondag 9 maart 2003 16:47 schreef afraidtech het volgende:[..]
klinkt als breezah-chick persoonlijkheid
quote:die bedoelde ik dus ook
Op zondag 9 maart 2003 17:03 schreef AcidTrance het volgende:[..]
Zoek maar een naar gebruiker Plukje84
quote:Ik wissel geen woord met iemand die straalt van arrogantie.
Op zondag 9 maart 2003 16:52 schreef Breetai het volgende:[..]
Daarom moet je ook altijd eerst beginnen met die arrogantie af te kraken. Misschien ontdek je dan nog wat leuks aan de binnekant i.p.v. alleen aan de buitenkant.
quote:me 2
Op zondag 9 maart 2003 17:47 schreef The-What het volgende:[..]
Ik wissel geen woord met iemand die straalt van arrogantie.
quote:Vriendelijk toontje
Op zaterdag 8 maart 2003 18:47 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Wat heeft het nou in godsnaam met een uitdaging te maken. Waar het gewoon om gaat is dat er veel gasten rond lopen die uit zijn op makkelijke sex. Mannen pakken in regel alles wat ze pakken kunnen. Kortom zoek eerst uit of een jongen serieus in je geinterreseerd is of dat hij alleen maar uit is op sex.
En ik heb nieuws voor je als een jongen je niet leuk vindt dan zal hij je ook nooit leuk vinden ongeacht of het een uitdaging is om je te kunnen krijgen. Mannen maken onderscheid tussen relatie materiaal en neukbaarheid.
Anyway... ik heb nieuws voor JOU:
Mijn post was bedoeld voor de topicstartster en háár situatie. Als ze een jongen mee naar huis neemt dan vindt hij haar heus leuk (of in jouw woorden ´neukbaar´) anders ging hij niet met haar mee naar huis.
Jij zult het wel wat meer in het algemeen bedoelen en er zit ook veel waarheid in je verhaal... maar ik denk dat het juist VEEL met ´uitdaging´ te maken heeft.
Om er achter te komen of een man haar alleen als sexmateriaal ziet (die mannen waarover ze schrijft dat ze de volgende ochtend vertrekken en nooit meer iets laten horen) of wel iets meer... dan zal ze die mannen óf niet meer mee naar huis moeten nemen, óf niet meteen met ze sexen. En als ze haar dan leuk vinden, zien ze dat ´niet meteen sexen´ heus wel als een uitdaging, dus nemen ze weer contact op. Zo niet, dan weet je genoeg.
We bedoelen dus eigenlijk hetzelfde.
quote:Verbruiker zal je bedoelen. Als ie met d'r klaar is kan ze bij het grof vuil volgens hem. nadat ze 20 van die jongens tegen is gekomen, geeft ze geen enkele jongen meer een kans voor de komende 10 jaar. Zeker een normale jongen, die ze nou niet cool vind kan het dan helemaal shaken.
Op zondag 9 maart 2003 17:03 schreef AcidTrance het volgende:
Zoek maar een naar gebruiker Plukje84
Dan blijft ze toch alleen over want ik heb nog geen zin in zo'n uitdaging en er zullen wel meer jongens er zo over denken. Komt misschien wel over een paar jaar dan hebben ze plukje84 al geplukt voor wat ze waard lijkt.
Wat vrouwen echt willen, daar zijn geen boeken over => waardeloos. Maar wat mannen willen; daar zijn hele studies naar gedaan; ook in het kader van het feminisme.
Om eerlijk te zijn vraag je een beetje naar de bekende weg.
quote:als je wil dat een man je aardig moet vinden dan moet je met hem gaan praten en niet lichamelijke onzin gaan doen het is gewoon logisch dat veel mannen dan meer willen... maarja ik ben weer aan het brabbele
Ik denk dat de gouden tip hier is:Je moet de Z<caron>uitdagingZ<caron> niet te snel wegnemen voor mannen.
Laat de uitdaging lang genoeg bestaan om zoZ<caron>n verpletterende indruk op hem achter te laten dat het hem tegen die tijd al lang niet meer alleen om de sex gaat ...
quote:Mee eens je bent gewoon te easy danoontje je moet niet zo vreselijk naief zijn
Op zondag 9 maart 2003 20:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je speelt wel een heel gevaarlijk spelletje met jezelf als je een jongen na een avond al mee naar huis neemt , want je weet nooit wat voor iemand het is en stel dat het uit de hand loopt . En dan is zelfs je eigen huis die voor veiligheid staat niet zo veilig meer .
Mijn advies is gewoon leer eerst een jongen beter kennen, ga uit waar die vaker is , spreek ergens af op neutrale plaats en gaat het goed , vraag hem dan mee naar huis . Met andere woorden neem er gewoon de tijd voor , dan leer je persoon kennen . Gun andere mensen gewoon de tijd om je te leren kennen en gun hun ook de tijd om jou te leren kennen .
quote:maar ze stuurt ook de verkeerde signlen als ze zo vreselijk loopt te zoenendat moet je ook niet doen als je een leuk vriendje zoekt eerst leren kennen
Op zondag 9 maart 2003 20:19 schreef Breetai het volgende:[..]
Verbruiker zal je bedoelen. Als ie met d'r klaar is kan ze bij het grof vuil volgens hem. nadat ze 20 van die jongens tegen is gekomen, geeft ze geen enkele jongen meer een kans voor de komende 10 jaar. Zeker een normale jongen, die ze nou niet cool vind kan het dan helemaal shaken.
Dan blijft ze toch alleen over want ik heb nog geen zin in zo'n uitdaging en er zullen wel meer jongens er zo over denken. Komt misschien wel over een paar jaar dan hebben ze plukje84 al geplukt voor wat ze waard lijkt.
quote:De eerste twee boeken - Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen - zijn een beetje nutteloos om te lezen. Ze (er is een mannelijke en vrouwelijke variant) zijn wel grappig, maar je wordt er niet veel wijzer van...
Op maandag 10 maart 2003 21:11 schreef gifkikker het volgende:
Nou weet je... dit is echt een makkelijke vraag! Ik raad je aan om naar een bibliotheek te gaan en een van de volgende boeken te lezen:
- Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen
- Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen
- Mannen komen van mars en vrouwen van Venus (hiervan zijn verschillende titels)
- Alles went behalve een vent (de boeken van Yvonne Kroonenberg)
Maar wat willen mannen nou van vrouwen? Dat ze 'hard to get' spelen, of juist duidelijk maken dat ze je leuk vinden??
Kan beter topicnaam veranderen in: help danoon aan een man
quote:Heb ik een retorische vraag hoe werkt dan nu bij vrouwen. Ze blijven mij altijd weer verrassen.
Tja per man is het verschillend. Zelf zou ik nooit een one-night-stand willen Ik krijg dan het gevoel of dat je naar de hoeren gaat, niet dat ik er ooit ben geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |