Herkenning?
Maar ik heb dat ook, weet nooit wat de juiste keuzes zijn. Misschien komt dat omdat alles wat ik deed vroeger afgekeurd werd door mijn omgeving.
Zo ook met mijn school. Ben nu een half jaartje bezig met de opleiding, in het begin allemaal heel leuk. Maar nu begin ik alweer te twijfelen of ik er wel goed aan gedaan heb. Dit is met andere net zo.
Er zijn maar een paar dingen waarvan ik kan zeggen dat ik er nog steeds achter sta.
quote:idd, ik weet dat het goed zit tussen mijn vriendin en mij, en toch twijfel ik. Ik ben eindelijk weer is blij met m'n leven en toch twijfel ik, dat het allemaal nep is. ook al zijn daar helemaal geen aanwijzingen voor.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:11 schreef danoontje het volgende:
Raar is dat he? Je hebt eigenlijk genoeg keuzes en toch twijfel je wat je moet doen. Ik ken het wel hoor. Studeren of werken? Single of een vriend? Best gek, maar wel redelijk normaal denk ik. Sommige mensen weten precies wat ze willen, anderen denken er steeds over na en dan kan twijfel toeslaan.
quote:Ik had hetzelfde toen ik een vriendin had.. het is daardoor waarschijnlijk ook uit geraakt
Op zaterdag 8 maart 2003 01:15 schreef Black_Rainbow het volgende:
idd, ik weet dat het goed zit tussen mijn vriendin en mij, en toch twijfel ik. Ik ben eindelijk weer is blij met m'n leven en toch twijfel ik, dat het allemaal nep is. ook al zijn daar helemaal geen aanwijzingen voor.
quote:Ik ben daar ook bang voor, maar ik ga maar door, en hoop dat de twijfel vanzelf ophoud. En mijn paranoide gedrag mij niet fataal wordt.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:17 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Ik had hetzelfde toen ik een vriendin had.. het is daardoor waarschijnlijk ook uit geraakt
Terwijl er eigenlijk weinig aanleiding voor was dat het slecht ging heb ik mezelf dit toch wijs gemaakt. Zonde
quote:Weet je vriendin hiervan? Of heb je net zoals mij er nog niks over gezegd. Want ik denk dat dat mijn fout is geweest. Er niet over te praten. Ik denk dat het goed is om dit soort dingen samen uit te werken, en dat je vriendin hier zeker belang bij heeft.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:34 schreef Black_Rainbow het volgende:[..]
Ik ben daar ook bang voor, maar ik ga maar door, en hoop dat de twijfel vanzelf ophoud. En mijn paranoide gedrag mij niet fataal wordt.
quote:Ik heb het er met haar nog niet over gehad, en weet niet hoe ik dat moet doen. Als ik haar vertel dat ik twijfel denkt zij dat ik geen vertrouwen in haar heb, en dat heb ik wel, iig m'n hersenen vinden van wel, m'n gevoel twijfelt dus.
Op zaterdag 8 maart 2003 01:43 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Weet je vriendin hiervan? Of heb je net zoals mij er nog niks over gezegd. Want ik denk dat dat mijn fout is geweest. Er niet over te praten. Ik denk dat het goed is om dit soort dingen samen uit te werken, en dat je vriendin hier zeker belang bij heeft.
Het belangrijkste is , denk ik, eerst voor jezelf duidelijk maken wat je echt wil. En het er daarna met iemand die je goed kent over te hebben. Dit geeft je altijd een nieuwe, andere, en soms betere kijk op de situatie.
Het enige dat ik kan doen is je succes wensen .... of je moet een bekende zijn .. maar die kans acht ik erg klein
quote:Lijkt me idd ook sterk
Op zaterdag 8 maart 2003 01:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heel herkenbaar, ik was er ook bang voor om het daarover te hebben. En heb het er dus nooit over gehad, waar ik achteraf altijd spijt van heb gehad.
Het belangrijkste is , denk ik, eerst voor jezelf duidelijk maken wat je echt wil. En het er daarna met iemand die je goed kent over te hebben. Dit geeft je altijd een nieuwe, andere, en soms betere kijk op de situatie.Het enige dat ik kan doen is je succes wensen .... of je moet een bekende zijn .. maar die kans acht ik erg klein
bedankt voor de tip, ik probeer er wel met andere over te praten, maarja, over zulke dingen praten is niet mijn sterkste kant
quote:Praten is erg moeilijk. Ik kan het zelf ook niet goed, tenminste niet persoonlijk. Meestal als ik via msn of icq met iemand over problemen gaat het wel.
Op zaterdag 8 maart 2003 02:03 schreef Black_Rainbow het volgende:[..]
Lijkt me idd ook sterk
bedankt voor de tip, ik probeer er wel met andere over te praten, maarja, over zulke dingen praten is niet mijn sterkste kant
quote:kerel, jij ook hier
Op zaterdag 8 maart 2003 02:04 schreef Markster het volgende:
BRAMMETJUH!!ik heb ook herkenning ja
quote:jaja
Op zaterdag 8 maart 2003 02:07 schreef Black_Rainbow het volgende:[..]
kerel, jij ook hier
ik zag opeens black_rainbow met een icon van NIN, ik denk hey ff naam checken.
enjawel hoor, het bleek jij te zijn
quote:idd, over msn gaat het nog wel, maar daar heb ik ook nog wel is dat de dingen die ik probeer te zeggen helemaal verkeerd begrepen worden aan de andere kant van de lijn. uit mijn woorden komen is niet mijn beste punt
Op zaterdag 8 maart 2003 02:06 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Praten is erg moeilijk. Ik kan het zelf ook niet goed, tenminste niet persoonlijk. Meestal als ik via msn of icq met iemand over problemen gaat het wel.
Maar als ik het dan persoonlijk tegen iemand heb lukt het niet.
quote:hehe, en jij denkt, na AR, ff fok onderzeiken?
Op zaterdag 8 maart 2003 02:08 schreef Markster het volgende:[..]
jaja
ik zag opeens black_rainbow met een icon van NIN, ik denk hey ff naam checken.
enjawel hoor, het bleek jij te zijn
quote:ik gedraag me heel goed hier hoor
Op zaterdag 8 maart 2003 02:09 schreef Black_Rainbow het volgende:[..]
hehe, en jij denkt, na AR, ff fok onderzeiken?
:p
Halleej
quote:oww, fijn....
Op zaterdag 8 maart 2003 02:12 schreef Brammert het volgende:
Heet een quarter-life crisis! die bestaan ook ja, rond een jaar of 20..... duss... Ik moet er zo aan beginnen, me lekker onzeker voelen....Halleej
nouja, dan wordt ik iig 80
ik heb daar helemaal geen last van, of misschien wel zo erg dat niet eens weet waartussen ik moet twijfelen.
het enige waar ik aan twijfel is de zin van het leven,.....
of het zin heeft om te leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |