K moet bij hun steeds aan die 2 van ER 2002 denken, die meiden die de rijst verstopt haddenquote:Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.
Zeker nog nooit in Frankrijk geweest? Spreek een willekeurige fransman in het engels aan en je weet bijna zeker dat je een preek staat te wachten, in het frans jaquote:Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef static het volgende:
Wel frappant om te zien dat men gewoon Russisch bleef spreken ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
Tja ze hebben maar een uur zendtijd hequote:Op zondag 14 maart 2004 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het tegenvallen. Heb van alles eigenlijk te weinig gezien. Weinig echt over de deelnemers, het land zelf heb ik amper gezien en de overnachtingsplekken en eten kwamen ook maar sporadisch aan bod.
Geef het volgende week nog een kans, maar als het niet leuker word, dan haak ik af!
Ja, dat ook ja... ik ben wel een beetje bang voor hun hoor... 2 mooie jonge meisjes die alleen moeten liften in een vreemd land... je hebt al gezien wat voor rare kwibussen er rond lopen in deze aflevering.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.
Toevallig wel, maar ik spreek Frans.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in Frankrijk geweest? Spreek een willekeurige fransman in het engels aan en je weet bijna zeker dat je een preek staat te wachten, in het frans ja.
En het is geen reisprogramma... de bedoeling is toch vooral het spel te laten zien, denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Tja ze hebben maar een uur zendtijd he.
Klopt, maar ik vond het nu zoveel van niets.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Tja ze hebben maar een uur zendtijd he.
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef static het volgende:
Wel frappant om te zien dat men gewoon Russisch bleef spreken ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
Ik ook een beetjequote:Op zondag 14 maart 2004 23:07 schreef static het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar ik spreek Frans.
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.![]()
Whehehe.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.![]()
Ik weet niet, heb ze nog niet kunnen verstaanquote:Op zondag 14 maart 2004 23:27 schreef Takje het volgende:
Ik vind dat stelletje die 2 keer tweede zijn geworden ook wel leuk
Dan kun je net zo goed Nederlands tegen die mensen kwaken maja dat klinkt toch niet zo komsmopolitisch op TV als de wereldtaal Mavo-Engelsquote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef Supaaah het volgende:
(ik dacht toen ook al van wtf die gast verstaat je toch niet?)
Vergeet Bobo's in the Bush niet!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
EastEnders, Schoonmoeder in Huis en dan Peking Express.
Dokument maar opnemen.
Hyper is het juiste woord! Ik kan niet zeggen dat ik het een ontspannen programma vind om je weekend mee af te sluiten. Ik had echt een heel beroerd gevoel bij dat Freakyhotel, mijn God wat een stress. En dan lopen er ook nog twee mooie zusjes rond ... ik hou mijn hart vast. Maargoed, volgende week weer!! Loeigoed programma.quote:Maarreuh... beetje gek misschien maar ik werd helemaal hyper van het propgramma en heb vannacht echt enorm onrustig geslapen. Net als van die japanse kindjes die epileptische aanvallen krijgen van hun videogames![]()
Ik denk dat het effect vooral het gevolg is van de montage. Net als bij ER is hier over nagedacht en het hijgerige en gehaaste van het spel zit tot in de manier waarop de beelden zijn gesneden. Het is inderdaad weer loeigoed, die Ernst-Paul Hasselbach mag blijven!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:52 schreef cute het volgende:
[..]
Hyper is het juiste woord! Ik kan niet zeggen dat ik het een ontspannen programma vind om je weekend mee af te sluiten. Ik had echt een heel beroerd gevoel bij dat Freakyhotel, mijn God wat een stress. En dan lopen er ook nog twee mooie zusjes rond ... ik hou mijn hart vast. Maargoed, volgende week weer!! Loeigoed programma.
reinier zou een typetje van Youp van het Hek kunnen zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef Bayswater het volgende:
onze helden]
Oh,weet ik dat ook weer. Ik check het vanavond anders nof wel ff voor de zekerheid.quote:Op maandag 15 maart 2004 07:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Vergeet Bobo's in the Bush niet!
Heerlijk, allemaal programma's waarbij ik m'n hart kan luchten.. Lang leve RLS.![]()
P.s. Schatje, vanavond is er geen "Schoonmoeder in Huis". Tenzij ik er over heen gelezen heb...
Waarom spreken alle Belgen en nu ook Nederlanders in Expeditie Robinson en Peking Express altijd Engels. Als je nu een jaar in een engelstalig land bivakkeert kan ik me dat voorstellen maar nuquote:Op maandag 15 maart 2004 10:36 schreef Hik het volgende:
Over die Elias had ik na het zien van de voorstukjes ("Don't give me that fokking bullshit, Hans!") een beetje mijn twijfels, maar deze uitzending vond ik dat toch wel een leuk stel: het kan ze niet dwaas en ongemakkelijk genoeg zijn, zo leek het, goede instelling!
Ik denk dat er één cameraman bij is die zelf geluid regelt, op een gegeven moment zaten Elias en z'n vriendin op de achterbank bij die geestelijken. Vrouw met kind op schoot, dan Elias met vriendin op schoot en daarnaast de cameraman en dan is de achterbank wel vol. Idem bij Bralmanneke en secreetaressevriendin: Bralleke, pitbulleke, cameraman. Hilarisch. Zij: "zàg, ik dacht dat het een bàxer was" en hij bibberend: "naaj die habbàn toch àcht een andere snuit"quote:Overigens ben ik wel benieuwd naar de afspraken met de cameramensen... Weet iemand hier iets van? Is dit er één? Zij het er meer? (Geluidsman ofzo?) Maakt nogal wat uit voor het liften, neem ik aan (zowel de hoeveelheid mensen als het feit dat je nu eenmaal makkelijker een lift krijgt met zo'n camera ernaast).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |