abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17719636
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.
K moet bij hun steeds aan die 2 van ER 2002 denken, die meiden die de rijst verstopt hadden .
  zondag 14 maart 2004 @ 23:04:49 #252
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_17719689
Ik vond het tegenvallen. Heb van alles eigenlijk te weinig gezien. Weinig echt over de deelnemers, het land zelf heb ik amper gezien en de overnachtingsplekken en eten kwamen ook maar sporadisch aan bod.
Geef het volgende week nog een kans, maar als het niet leuker word, dan haak ik af!
pi_17719694
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef static het volgende:
Wel frappant om te zien dat men gewoon Russisch bleef spreken ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
Zeker nog nooit in Frankrijk geweest? Spreek een willekeurige fransman in het engels aan en je weet bijna zeker dat je een preek staat te wachten, in het frans ja .
pi_17719711
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het tegenvallen. Heb van alles eigenlijk te weinig gezien. Weinig echt over de deelnemers, het land zelf heb ik amper gezien en de overnachtingsplekken en eten kwamen ook maar sporadisch aan bod.
Geef het volgende week nog een kans, maar als het niet leuker word, dan haak ik af!
Tja ze hebben maar een uur zendtijd he .
pi_17719715
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.
Ja, dat ook ja... ik ben wel een beetje bang voor hun hoor... 2 mooie jonge meisjes die alleen moeten liften in een vreemd land... je hebt al gezien wat voor rare kwibussen er rond lopen in deze aflevering.
Maargoed, er zit een cameracrew bij enzo, die hun denk ik wel beschermen... hoop ik toch. Maar die zullen niet 's nachts blijven overnachten bij hun enzo.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 14 maart 2004 @ 23:07:15 #256
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17719756
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Zeker nog nooit in Frankrijk geweest? Spreek een willekeurige fransman in het engels aan en je weet bijna zeker dat je een preek staat te wachten, in het frans ja .
Toevallig wel, maar ik spreek Frans.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 14 maart 2004 @ 23:07:41 #257
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_17719769
Ik vind Sanne het mooist!
pi_17719805
quote:

[..]

En het is geen reisprogramma... de bedoeling is toch vooral het spel te laten zien, denk ik.
Maar ik vind dat zo toch best wel veel van de Russische culturen hebben laten zien, hoor.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 14 maart 2004 @ 23:10:08 #259
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_17719823
quote:

[..]

Klopt, maar ik vond het nu zoveel van niets.
Ik had wel willen weten wat de zusjes nu eigenlijk aten bij dat gezin in huis. En of het lekker was. Om maar iets heel simpels te noemen.
  zondag 14 maart 2004 @ 23:14:51 #260
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17719961
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef static het volgende:
Wel frappant om te zien dat men gewoon Russisch bleef spreken ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17720016
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:07 schreef static het volgende:

[..]

Toevallig wel, maar ik spreek Frans.
Ik ook een beetje . Maar niet als ze zo snel spreken
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Wel frappant om te zien dat de deelnemers gewoon Engels bleven spreken tegen sommige Russen ook al wist men dat ze er toch geen hol van zouden verstaan.
(ik dacht toen ook al van wtf die gast verstaat je toch niet?)
  zondag 14 maart 2004 @ 23:19:48 #262
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_17720085
Reinier: "We hebben tevoren het fitnesscentrum bezocht"

btw er loopt toch ook een cameraman bij die lui. Tot hoeverre gaat die kerel mee of reizen ze constant met drie?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_17720174
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Whehehe. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17720177
Wat is die Reinier een bral-aap zeg, omg. Mijn favorieten zijn de tattoo-bajesklanten
  zondag 14 maart 2004 @ 23:27:02 #265
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_17720283
Ik vind dat stelletje die 2 keer tweede zijn geworden ook wel leuk
  zondag 14 maart 2004 @ 23:39:36 #266
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_17720565
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:27 schreef Takje het volgende:
Ik vind dat stelletje die 2 keer tweede zijn geworden ook wel leuk
Ik weet niet, heb ze nog niet kunnen verstaan
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 14 maart 2004 @ 23:39:39 #267
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17720566
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef Supaaah het volgende:

(ik dacht toen ook al van wtf die gast verstaat je toch niet?)
Dan kun je net zo goed Nederlands tegen die mensen kwaken maja dat klinkt toch niet zo komsmopolitisch op TV als de wereldtaal Mavo-Engels
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17723608
Ik vond het super! Jeetje dat die bralaap met z'n secra van 27 lentes zelf nog maar 38 is haha ik dacht minstens 48!

Maarreuh... beetje gek misschien maar ik werd helemaal hyper van het propgramma en heb vannacht echt enorm onrustig geslapen. Net als van die japanse kindjes die epileptische aanvallen krijgen van hun videogames
Leave it to me. We're checking out.
  maandag 15 maart 2004 @ 07:56:02 #269
521 ruby
Hell yeah!
pi_17723667
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:57 schreef schatje het volgende:

[..]

EastEnders, Schoonmoeder in Huis en dan Peking Express .

Dokument maar opnemen.
Vergeet Bobo's in the Bush niet!

Heerlijk, allemaal programma's waarbij ik m'n hart kan luchten.. Lang leve RLS.

P.s. Schatje, vanavond is er geen "Schoonmoeder in Huis". Tenzij ik er over heen gelezen heb...

[ Bericht 14% gewijzigd door ruby op 15-03-2004 08:01:09 (ff iets toegevoegd) ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_17724686
quote:
Maarreuh... beetje gek misschien maar ik werd helemaal hyper van het propgramma en heb vannacht echt enorm onrustig geslapen. Net als van die japanse kindjes die epileptische aanvallen krijgen van hun videogames
Hyper is het juiste woord! Ik kan niet zeggen dat ik het een ontspannen programma vind om je weekend mee af te sluiten. Ik had echt een heel beroerd gevoel bij dat Freakyhotel, mijn God wat een stress. En dan lopen er ook nog twee mooie zusjes rond ... ik hou mijn hart vast. Maargoed, volgende week weer!! Loeigoed programma.
pi_17725327
quote:
Op maandag 15 maart 2004 09:52 schreef cute het volgende:

[..]

Hyper is het juiste woord! Ik kan niet zeggen dat ik het een ontspannen programma vind om je weekend mee af te sluiten. Ik had echt een heel beroerd gevoel bij dat Freakyhotel, mijn God wat een stress. En dan lopen er ook nog twee mooie zusjes rond ... ik hou mijn hart vast. Maargoed, volgende week weer!! Loeigoed programma.
Ik denk dat het effect vooral het gevolg is van de montage. Net als bij ER is hier over nagedacht en het hijgerige en gehaaste van het spel zit tot in de manier waarop de beelden zijn gesneden. Het is inderdaad weer loeigoed, die Ernst-Paul Hasselbach mag blijven!
  maandag 15 maart 2004 @ 10:36:07 #272
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_17725352
Ik had hier echt naar uitgekeken en vond het ook vreselijk leuk. Ben het op zich wel met Liejannuh eens dat ze wat meer mogen laten zien van hoe het de stellen precies vergaat bij hun gastgezinnen, maar heb de indruk dat dat wel wat meer komt naarmate ze minder tijd hoeven te besteden aan voorstellen en uitleggen en naarmate er minder koppels zijn. Ook bij ER ging het in eerste instantie steeds om eten-eten-eten en pas daarná om het sociale deel (wat, mijns inziens, een stuk interessanter was).

Over die Elias had ik na het zien van de voorstukjes ("Don't give me that fokking bullshit, Hans!" ) een beetje mijn twijfels, maar deze uitzending vond ik dat toch wel een leuk stel: het kan ze niet dwaas en ongemakkelijk genoeg zijn, zo leek het, goede instelling!
Hans en Rani vond ik ook leuk. Lekkere volhouders. Wel apart ook dat ze ex-vriendje-vriendinnetje zijn... Het toch het idee dat je dan óf met vette ruzie, óf getrouwd terugkomt dan!
Aan Clarissa en Reinier heb ik niets toe te voegen... Brrrr... Een beetje met een glas wijn in de hand gaan roepen dat het zo goed gaat omdat ze elkaar door-en-door kennen... Ik wil ze nog wel eens zien als het helemaal mis gaat straks!

Overigens ben ik wel benieuwd naar de afspraken met de cameramensen... Weet iemand hier iets van? Is dit er één? Zij het er meer? (Geluidsman ofzo?) Maakt nogal wat uit voor het liften, neem ik aan (zowel de hoeveelheid mensen als het feit dat je nu eenmaal makkelijker een lift krijgt met zo'n camera ernaast). Ook wordt het natuurlijk nooit écht gevaarlijk, met zo'n cameraman ernaast. Niet dat dat hoeft natuurlijk, maar in dat licht zou de reactie van zo'n Lotte en Sanne wat overdreven zijn (toen ze bij die "man alleen" gingen slapen).

Wat me het állermeest verbaasde is dat zó weinig mensen de moeite hebben genomen Russisch te leren!! Daar snap ik echt helemaal niets van! Dat levert toch een énorm voordeel op?! Heeft niemand dat begrepen? Zodra je je opgeeft voor zoiets pak je er toch een Russisch boek bij, of ben ik nu gek?

Groot nadeel van het programma: Ik wil weer op reis!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 15 maart 2004 @ 10:44:22 #273
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17725510
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef Bayswater het volgende:
onze helden
]
reinier zou een typetje van Youp van het Hek kunnen zijn
grachtengordel bobo...
onder het motto: "godverdomme....stuurrrslot"

en het eerste wat wij ons bij zijn vriendin afvroegen: "van zijn hoeveelste vrouw is hij gescheiden of zijn secretaresse te neuken?"
  maandag 15 maart 2004 @ 10:47:43 #274
16715 Mylene
*schatje*
pi_17725564
quote:
Op maandag 15 maart 2004 07:56 schreef ruby het volgende:

[..]

Vergeet Bobo's in the Bush niet!

Heerlijk, allemaal programma's waarbij ik m'n hart kan luchten.. Lang leve RLS.

P.s. Schatje, vanavond is er geen "Schoonmoeder in Huis". Tenzij ik er over heen gelezen heb...
Oh,weet ik dat ook weer. Ik check het vanavond anders nof wel ff voor de zekerheid.
pi_17725611
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:36 schreef Hik het volgende:
Over die Elias had ik na het zien van de voorstukjes ("Don't give me that fokking bullshit, Hans!" ) een beetje mijn twijfels, maar deze uitzending vond ik dat toch wel een leuk stel: het kan ze niet dwaas en ongemakkelijk genoeg zijn, zo leek het, goede instelling!
Waarom spreken alle Belgen en nu ook Nederlanders in Expeditie Robinson en Peking Express altijd Engels. Als je nu een jaar in een engelstalig land bivakkeert kan ik me dat voorstellen maar nu
quote:
Overigens ben ik wel benieuwd naar de afspraken met de cameramensen... Weet iemand hier iets van? Is dit er één? Zij het er meer? (Geluidsman ofzo?) Maakt nogal wat uit voor het liften, neem ik aan (zowel de hoeveelheid mensen als het feit dat je nu eenmaal makkelijker een lift krijgt met zo'n camera ernaast).
Ik denk dat er één cameraman bij is die zelf geluid regelt, op een gegeven moment zaten Elias en z'n vriendin op de achterbank bij die geestelijken. Vrouw met kind op schoot, dan Elias met vriendin op schoot en daarnaast de cameraman en dan is de achterbank wel vol. Idem bij Bralmanneke en secreetaressevriendin: Bralleke, pitbulleke, cameraman. Hilarisch. Zij: "zàg, ik dacht dat het een bàxer was" en hij bibberend: "naaj die habbàn toch àcht een andere snuit"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')