Ja, ik zou 'm dan toch wel ff knijpen daar... Wat was dat in godsnaam voor hotel? Een afwerkplek ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef Keano het volgende:
Damn dat hotel was echt leip. Ik was daar echt meteen weggerend die dude in die zwarte kleren volgde ze ook nog een een tijdje over dat weggetje..
Volgens mij schreef iemand "morgen"... Dusss.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Stranger het volgende:
Kut, ben het vergeten te kijken, weet iemand of er een herhaling komt?
Morgen. Voor de 3e keer.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Stranger het volgende:
Maandag 15 maart NET5:quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Stranger het volgende:
Idd was ook elk jaar met E.Rquote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef ruby het volgende:
Mooi programma overigens. Ik ben nu al fan!
Ook een mooi element in dit programma: irritante types onder wie, inderdaad je raadt het al, Reinier.![]()
Vooral doorgaan.
Dat valt wel op zo hoor Static. Bij ER2003 vroegen we het je ook talloze keren en toen reageerde je niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:47 schreef static het volgende:
Morgen. Voor de 3e keer.
Ik heb toch gemeld dat er geen echte herhalingen zouden komen, of ben ik nu confuus?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat valt wel op zo hoor Static. Bij ER2003 vroegen we het je ook talloze keren en toen reageerde je niet.
Je waande je in nevelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:52 schreef static het volgende:
Ik heb toch gemeld dat er geen echte herhalingen zouden komen, of ben ik nu confuus?
EastEnders, Schoonmoeder in Huis en dan Peking Expressquote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Maandag 15 maart NET5:
22:15 - 23:30: Aflevering 1 (hh)
Maar ze zullen wel bij de eerste drie moeten zitten nu, om voordeel te behalen. Ne het feit dat je uitgeruster aankomt met die trein, kan je later ook nog voordeel opleveren.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Als je de trein neemt kan niet meer eerst eindigen in de volgende afval ronde. Je krijgt dan dus niet het maximum van de punten, en ze denken dat ze in dit deel van Rusland (waar je makkelijker reist dan in het Oosten), op een betere plaats kunnen terechtkomen.
Op dit punt in de wedstrijd niet echt dom om niet voor de trein te kiezen.
Rani is gewoon mooi en Lotte is nog mooier.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef sweek het volgende:
Rani, en vooral Lotte, zijn echt schatjes ja..
Wij hadden de ondertitels er nog bij. De deelnemers hebben niet verstaan dat één van die mannen zei dat niemand gratis kon slapen, "ook hoeren niet", anders hadden ze het misschien alsnog op een rennen gezet.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Idd toen kreeg ik toch wel ff een raar gevoel in me maag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |