Ik heb alleen (nog) geen latex-kleding.
quote:Haha, thnx
Op vrijdag 7 maart 2003 16:20 schreef MUUS het volgende:
Oh, ik wil wel posten, hoor..
Maar niet zo veel.
quote:Wanneer is er een koopzondag in den haag?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:20 schreef MUUS het volgende:
Oh, ik wil wel posten, hoor..
Sorry, ik heb ook geen latex kleding
quote:1e zondag vd maand...?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:24 schreef Brad het volgende:[..]
Wanneer is er een koopzondag in den haag?
Sorry, ik heb ook geen latex kleding
quote:Oeeeeei, opwindend hoor
Geplaatst door EdSchouten op vrijdag 7 maart 2003 16:26Ikke, een paar sokken
Had gisteren bijna voor de gein zo'n latex sm/politie pet gekocht... maar geloof dat me ma t maar niks vond
quote:'t kijken is idd super!
Op vrijdag 7 maart 2003 16:23 schreef prutsler het volgende:
Nee, ik heb ook geen latex kleding, maar het lijkt mij wel geil. Kun je niet iets vertellen over je ervaringen met latex. Is het nu leuker om naar te kijken dan het daadwerkelijk aan te raken en te voelen? En als je gaat zweten, is het dan niet iritant om te dragen?
ik zelf nog niet, maar als ik een keer wat leuks tegenkom zal ik het niet laten liggen
quote:haha, cool!
Op vrijdag 7 maart 2003 17:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een soort topje maar dat meot op je tieten blijven 'hangen' dan, proleem is dat de mijne er gewoon te groot voor zijn
Geen succes dus
Was ookerg leuk.
Trouwens behalve latex is leer en pvc ook heeeeel erg leuk hehehe
quote:Nee, zonde van mn geld
Op vrijdag 7 maart 2003 19:57 schreef Shining het volgende:[..]
haha, cool!
Heb een rokje van latex, helaas nog niet meer, maar dat komt nog wel...
Heb ook weleens van die vloeibare latex gehad, dat is erg leuk spul, maar je moet er wel wat handigheid in krijgen
Ik vind het heerlijk zitten, het sluit heerlijk strak om je heen waardoor je vormen erg goed uitkomen, maar het strakke voelt ook lekker, latex voelt zowiezo erg lekker aan.
En ja het zweet wel, maar dat is ook wel een leuk gevoel
Verder ook nog een lakcorset, een echte van Vollers
Trouwens, latex is ook een soort tekstverwerkingsprogramma
quote:Heb je ook een foto?
Op vrijdag 7 maart 2003 23:20 schreef Elegy het volgende:
Ik heb een lakrok, maar dat ding is redelijk elastisch, dus je zou kunnen zeggen dat het ook "latex" is.Verder ook nog een lakcorset, een echte van Vollers
Trouwens, latex is ook een soort tekstverwerkingsprogramma
quote:Vanavond ga ik naar The Clinic, zal ik ff een plaatje schieten
Op zaterdag 8 maart 2003 02:14 schreef Loedertje het volgende:[..]
Heb je ook een foto?
Vraag mij af hoe een latex rok + corset eruit ziet bij een man..
quote:En, nog pics kunnen maken?
Op zaterdag 8 maart 2003 14:31 schreef Elegy het volgende:[..]
Vanavond ga ik naar The Clinic, zal ik ff een plaatje schieten
quote:Zoiets heb ik ook, bij mij past het wel net
Op vrijdag 7 maart 2003 17:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een soort topje maar dat meot op je tieten blijven 'hangen' dan, proleem is dat de mijne er gewoon te groot voor zijn
Geen succes dus
quote:* Elegy is net wakker en zit met een bekertje Wake-Up! achter de pc
Op zondag 9 maart 2003 13:34 schreef Charys het volgende:[..]
En, nog pics kunnen maken?
Nou, ik heb twee plaatjes gemaakt, maar dat was gewoon voordat we weggingen Daar mag je namelijk (officiëel) geen camera's meenemen. Morgen ga ik ze ontwikkelen en zal ze van de week wel even inscannen en in mijn fotoboek zetten
(ja, ik heb nog een ouderwetse non-digitale camera )
Het was trouwens wel koel, The Clinic!
20 April Wasteland
heb zelfs niks
Misschien dat mijn aanstaande vriendin iets wil dragen uit deze collectie?
quote:en waar komt deze winkel??
Op maandag 10 maart 2003 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
Ik en mijn vriedin hebben zeer veel latex/rubberen kleding. Het is heerlijk om te dragen en het staat vaak ook erg mooi. Je gaat er idd wel van zweten maar dat vind ik niet zon punt. Mijn vriendin zweet overigens maar een heel klein beetje als ze dat aan heeft.
Ons bevalt het zo goed dat we binnenkort een eigen winkel gaan beginnen met dat soort kleding.
Het enige nadeel wat latex of rubberen kleding heeft is dat het erg duur is.
quote:We zijn verschillende steden aan het bekijken. Meest waarschijnlijk is ergens in het Noorden van het land omdat daar nog vrij weinig is op dit gebied en hopelijk ergens in het noordelijk deel van de randstad.
Op maandag 10 maart 2003 11:48 schreef firestorm_99 het volgende:[..]
en waar komt deze winkel??
quote:Hoe heette je shop..?
Op maandag 10 maart 2003 11:39 schreef Yohan het volgende:
Ik heb zelf enkele lak/latex kledingstukken en laarzen aangezien ik tot een jaar geleden een online fetish shop had.Misschien dat mijn aanstaande vriendin iets wil dragen uit deze collectie?
quote:Hulp nodig..?
Op maandag 10 maart 2003 12:52 schreef Yohan het volgende:
Shop heette Sexy Outfitz. Misschien dat ik het ooit weer opstart, want het is ontzettend leuk om een dergelijke site te beheren.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:52 schreef Yohan het volgende:
Als ik weer ga starten, heb ik ongetwijfeld hulp nodig. Maar het liefst van een spontane, lieve en spannende vrouw.
quote:Tsja...het blijft niet makkelijk, maar (dit is geen kritiek!) is het beter om niet kieskeurig te zijn. Er zijn genoeg winkels en Internet-shops die latex kleding op maat maken, maar dit kost weer vele malen duurder...ik zou zeggen, probeer t maar, en hoe strakker hoe beter, tenzij je er last van hebt (je moeilijker kunt ademhalen etc.)
Op maandag 10 maart 2003 17:05 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Heb wel eens latex topjes gepast.
Vond het bij andere vrouwen namelijk erg mooi staan.
Jammergenoeg is het moeilijk iets te vinden wat echt goed zit.
Als het dan strak genoeg is, worden je hele borsten platgedrukt en aangezien ik toch al niet zo veel heb.
Het is ook nog aardig duur, dus als ik iets koop moet het wel echt mooi zijn/zitten. Ben dus nog steeds op zoek.
Blijf kijken en experimenteren, en ooit vind je wel iets waarvan je als je het in de spiegel ziet denkt van "Wow..dit staat sexy!"
lijkt me echt geweldig..
quote:Deesjuh is op de goede weg!
Op dinsdag 27 mei 2003 14:09 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
ik heb nog niks, maar ben van plan binnekort een latex rokje te kopen en topje.. en later nog laarzen en een jurkjelijkt me echt geweldig..
ik heb in mijn kast hangen:
2 enkellange jurken rood en roze
1 zwarte catsuit
6 verschillende topjes
2 lange broeken
4 korte rokjes
2 lange rokken
2 paar kousen
3 paar handschoenen
2 slipjes
1 jarrentelgordel en diverse nekbandjes
Bijna alles van dit is zwart of rood gekleurd
quote:De lotto gewonnen?
Op zondag 17 augustus 2003 03:39 schreef Esssmeralda het volgende:
love to go in latexik heb in mijn kast hangen:
2 enkellange jurken rood en roze
1 zwarte catsuit
6 verschillende topjes
2 lange broeken
4 korte rokjes
2 lange rokken
2 paar kousen
3 paar handschoenen
2 slipjes
1 jarrentelgordel en diverse nekbandjesBijna alles van dit is zwart of rood gekleurd
ontopic: behalve een paar handschoenen heb ik zelf niks, maar vind het wel een smakelijk gezicht om naar te kijken
Door de jaren heen verzameld, ik ben een verwoest liefhebster voor het dragen van latex-kleding
quote:hmmm... ben zeer benieuwd hoe het staat foto's??
Op zondag 17 augustus 2003 04:44 schreef Esssmeralda het volgende:
nee, geen lotto gewonnen, was het maar waarDoor de jaren heen verzameld, ik ben een verwoest liefhebster voor het dragen van latex-kleding
quote:Hmmmmmmm
Door de jaren heen verzameld, ik ben een verwoest liefhebster voor het dragen van latex-kleding
Edit: spatie weer gemaakt
quote:Draag je het vooral binnenshuis (dus puur privé) of ga je er ook mee naar clubs of misschien wel gewoon de straat op?
nee, geen lotto gewonnen, was het maar waarDoor de jaren heen verzameld, ik ben een verwoest liefhebster voor het dragen van latex-kleding
quote:Kewl... waar kan ik het krijgen?
Op maandag 18 augustus 2003 10:25 schreef Yawp het volgende:
ja hoor... zat latex kleding.
Verkoop het namelik
quote:Hoe lang is de levertijd?
Op maandag 18 augustus 2003 17:10 schreef Yawp het volgende:
m'n webwinkeltje
www.heatwave.nl
ik stond afgelopen maand juli in het id&tmagazine met een latex-outfit, eens ff kijken of ik die hier kan plaatsen
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
quote:Tsss... draag jij het zo ongeveer 24/7...? :-) Kewl!
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:03 schreef Esssmeralda het volgende:
*hmmm... ben zeer benieuwd hoe het staat foto's?? *ik stond afgelopen maand juli in het id&tmagazine met een latex-outfit, eens ff kijken of ik die hier kan plaatsen
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
quote:Doorgaans sneller dan dat ik op dit forum kijk
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
m'n webwinkeltje
www.heatwave.nl
--------------------------------------------------------------------------------Hoe lang is de levertijd?
Doorgaans binnen enkele dagen
quote:Binnenkant van het jurkje 'insmeren' met talkpoeder.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:00 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb wel een zo'n goedkoop jurkje voor mijn vriendin gekocht bij de plaatselijke sexboer.
Probleem was alleen dat ze het met geen mogelijkheid aankreeg.
Iemand tips er voor hoe je zoiets aan krijgt? Smeer je je helemaal in met vaseline ofzo?
quote:Leuke site, maar errug summier in de productomschrijvingen en plaatjes, hoor... Wel allemaal lekker goedkoop, trouwens
m'n webwinkeltje
www.heatwave.nl
quote:Mij lijkt het ook geweldig om een keer een heel strak iets van latex aan te hebben. Nu vroeg ik me af of het vloeibare latex ongeveer overeenkomt met een normaal iets van latex, voelt het ook lekker glad en strak aan? En maakt het uit als je behaard bent (beenhaar, okselhaar, enz). Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En weet iemand een manier hoe ik eens een strakke latex legging of catsuit aan kan proberen, want als ik er 1 wil kopen ben je weet ik hoeveel geld kwijt.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:09 schreef erodome het volgende:
Latex!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben er dol op.........Heb een rokje van latex, helaas nog niet meer, maar dat komt nog wel...
Heb ook weleens van die vloeibare latex gehad, dat is erg leuk spul, maar je moet er wel wat handigheid in krijgenIk vind het heerlijk zitten, het sluit heerlijk strak om je heen waardoor je vormen erg goed uitkomen, maar het strakke voelt ook lekker, latex voelt zowiezo erg lekker aan.
En ja het zweet wel, maar dat is ook wel een leuk gevoel
quote:nou vloeibare latex is naar onze mening leuk voor 1 keer, wij hebben het een keer gedaan, maar je moet eerst echt alle haartjes weghalen, en je flink insmeren met bodylotion, en bovendien duurt het heel lang voordat het droog is en als je het netjes wil doen moet je er ong 3 lagen op doen, dan ben je zo'n 3 uur bezig, voor je een topje hebt zeg maar.
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:06 schreef FLover het volgende:[..]
Mij lijkt het ook geweldig om een keer een heel strak iets van latex aan te hebben. Nu vroeg ik me af of het vloeibare latex ongeveer overeenkomt met een normaal iets van latex, voelt het ook lekker glad en strak aan? En maakt het uit als je behaard bent (beenhaar, okselhaar, enz). Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En weet iemand een manier hoe ik eens een strakke latex legging of catsuit aan kan proberen, want als ik er 1 wil kopen ben je weet ik hoeveel geld kwijt.
quote:Geldt dat oom voor 'gewone'latex kleding? Dat je beter geen haar kan hebben? En zijn er nog tips waar ik het een en ander kan krijgen, voor niet al te veel geld? Ben maar een arme student.
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:43 schreef The Bitch het volgende:[..]
nou vloeibare latex is naar onze mening leuk voor 1 keer, wij hebben het een keer gedaan, maar je moet eerst echt alle haartjes weghalen, en je flink insmeren met bodylotion, en bovendien duurt het heel lang voordat het droog is en als je het netjes wil doen moet je er ong 3 lagen op doen, dan ben je zo'n 3 uur bezig, voor je een topje hebt zeg maar.
quote:wees niet zo ongeduldig man!
Op vrijdag 7 maart 2003 16:19 schreef Shining het volgende:
Kom op mensen...wel allemaal even kijken maar niks posten..?Dan zal ik ook maar eerlijk zeggen wat ik heb: een t-shirt en een soort jeans van rubber
Heb jij wel eens iemand in een laxtexpakje in een pit zien staan?quote:Op woensdag 20 augustus 2003 13:08 schreef Ixian_Herald het volgende:
Hou het liever bij leer, dat ademt nog een beetje en kan wat klappen hebben als je midden in een pit staat...
Wat kost dat?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:35 schreef dafjedaf het volgende:
siliconenspray van de gamma, bling bling
goedenmorgen deze morgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2003 19:03 schreef Esssmeralda het volgende:
*hmmm... ben zeer benieuwd hoe het staat foto's?? *
ik stond afgelopen maand juli in het id&tmagazine met een latex-outfit, eens ff kijken of ik die hier kan plaatsen
[afbeelding]
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
Nou... ik zie soms exemplaren naar concerten gaan....quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand in een laxtexpakje in een pit zien staan?
Dat verdient gewoon om in de pit gegooid te wordenquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Nou... ik zie soms exemplaren naar concerten gaan....
Opgetut, corsetje aan, rokje aan... en dan 'ew ew pas op hoor mn kleding!'![]()
ik zoek nog iemand om een keer per week even te stofzuigen in huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2003 19:03 schreef Esssmeralda het volgende:
[afbeelding]
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
Wat kost siliconenspray bij de gamma?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:35 schreef dafjedaf het volgende:
siliconenspray van de gamma, bling bling
Wauw, je hebt gezocht naar latex kleding en niets moois gevonden voor je vriendin? Da's toch wel een applausje waard.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:57 schreef Duracell het volgende:
Me meissie heeft wel eens gezegt dat ze wel iets van latex wil, ben toen even op zoek geweest maar kon niets leuk vinden. Dit topic heeft me weer aan het denken gezet.
Nog meer website's?
Dat is dus presies de reden dat ik dat soort dingen toch vaak laat liggen, hoe leuk ik ze ook vind...quote:Op maandag 18 april 2005 16:42 schreef lucienne2 het volgende:
heb een latex broek. ooit gekocht voor een party en nu hangt ie nog steeds in mijn kast... te wachten op een volgende gelegenheid
Heb je helemaal gelijk in,...... maar het is zooow geilquote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef erodome het volgende:
[..]
....Dus je koopt zoiets voor een aardige bom duiten en je draag het misschien 1 keer per jaar, dat vind ik persoonlijk een beetje zonde, heb nogsteeds de geldpest niet namelijk...
Helemaal mee eens, ik wil nu dus ook iets van latex kopen om uit te proberen, maar heeft iemand nog tips?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:46 schreef JMrules het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in,...... maar het is zooow geil![]()
Euhmm..... een volle kofferbak geld meenemen misschienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef James_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik wil nu dus ook iets van latex kopen om uit te proberen, maar heeft iemand nog tips?
absolutely danny is ook erg leukquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:08 schreef JMrules het volgende:
[..]
Euhmm..... een volle kofferbak geld meenemen misschien![]()
Ontopic: Ik vind DeMask in Amsterdam een geweldige !!! winkel.
DeMask heeft vooral rubber trouwensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:08 schreef JMrules het volgende:
[..]
Euhmm..... een volle kofferbak geld meenemen misschien![]()
Ontopic: Ik vind DeMask in Amsterdam een geweldige !!! winkel.
Rubber/latex is volgens mij toch echt hetzelfde hoor, zelfs bij DeMask gebruiken ze de woorden door elkaar. Maar als dit niet zo is dan noem ik mezelf al jaren onterecht latex-fetishistquote:
Ik vind het ook niet opwindend, het kan ook gewoon goed staan!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Little_Angel het volgende:
Nee, geen latex-kleding hierzo. Vind het eerlijk gezegd ook niet opwindend.
Lak en pvc is volgens mij juist niet elastisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef zesje het volgende:
Latex en rubber is hetzelfde spulletje, gemaakt van natuurrubber. Is elastisch, kwetsbaar en volgens de liefhebbers met niets anders te vergelijken qua gevoel. Latex kleding, zeker van goede kwaliteit is duur.
Qua lak heb je lakleer, leer met een glanzend laagje. Hier wordt volgens mij geen kleding van gemaakt omdat het nogal dik is. Er worden wel schoenen, laarzen, tassen en accesoires van gemaakt.
Daarnaast heb je lak/pvc stof (kunststof dus), aan de binnenkant is het stof maar met een glanzend laagje eroverheen. Lakstof is meestal elastisch en goedkoop.
been there, done that....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Weer even ontopic: ik heb niet zoveel met latex, ik ben meer iemand van de leren dingetjes. Ik heb wel een leren rokje in mijn kast liggen en ik had 2 leren broeken die ik een jaar geleden heb weg gedondert omdat ik er niet meer in paste. En je raadt het nooit: nog geen half jaar later alle overtollige kilootjes kwijt!
Lak sluit minder nauw aan als latex, latex zit echt als een 2de huid om je heen, lak is toch meer gewoon kleding zeg maar, kan mooi gesneden zijn enzo, maar het doet niet wat latex doet, dat zit echt aan je, is goed om mooie vormen uit te laten komenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:06 schreef anisubs het volgende:
[..]
Lak en pvc is volgens mij juist niet elastisch.
Dus voor de mensen die problemen hebben met het aantrekken van latex kunnen beter misschien lak/pvc nemen.
Aan de buitenkant ziet het er wel precies het zelfde uit, maar wat is het gevoel vanbinnen?
P.S @Shining lekkere site heb jij. Aleen jammer dat je voor de echte pics moet betalen.![]()
en de minder mooie a.k.a vetkwabjes enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Lak sluit minder nauw aan als latex, latex zit echt als een 2de huid om je heen, lak is toch meer gewoon kleding zeg maar, kan mooi gesneden zijn enzo, maar het doet niet wat latex doet, dat zit echt aan je, is goed om mooie vormen uit te laten komen
Als je latex behandeld glanst het ook erg mooi hoor, maar idd, niet zoals lak, maar ben zelf niet zo'n lak fan, wil je mooi zittend lak hebben ben je erg veel geld kwijt, die standaard dingetjes die je kan kopen passen vaak niet echt mooi, die pasmaat luisterd gewoon erg nauw...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef anisubs het volgende:
Jah, maar Lak glanst meer dan latex.
Maar latex is weer moeilijk aan te doen, maar waarom koop je dan niet een grotere maat zodat hij beter past?
Hoe zit het met Vinyl?
Tja, daar kan aan gewerkt worden he, die heb ik dan ook niet, nou ja, niet zodanis dat het te zien is in latexquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en de minder mooie a.k.a vetkwabjes enzo![]()
dan is het een ander verhaal hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, daar kan aan gewerkt worden he, die heb ik dan ook niet, nou ja, niet zodanis dat het te zien is in latex
doe aan en maak een fotoquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:53 schreef erodome het volgende:
Het is idd geen kleding voor over straat, zo van we gaan boodschappen doen
Is echt bedoeld voor de geil.
Heb wel foto's van een lak catsuit trouwens, maar moet eens zien of ik die online kan krijgen nu met mijn beperkte middelen beneden...
Jij bent speciaal lid geworden van dit forum om ons dit te vertellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:54 schreef Maarn het volgende:
Kijk op www.latexpermeter.nl om zelf latex kleding te maken, interessant!!!
Foto is doodquote:Op dinsdag 19 augustus 2003 19:03 schreef Esssmeralda het volgende:
[afbeelding]
Ja, gelukt
groetjesssssssssssssss
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:22 schreef WorkForce het volgende:
Ik vind latex altijd wel erg mooi om te zien. Heb het nog nooit aangeraakt en ik denk ook niet dat mijn dinnetje ervoor in is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |