abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:49:15 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8936485
Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....

ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:50:35 #2
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8936512
Good girls go to heaven, Bad girls go everyewhere!
A clean house is a sign of a wasted life.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:51:00 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8936520
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....

ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...

Hoezo generalisatie... Ik word het nu wel een beetje zat .
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 maart 2003 @ 15:51:05 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_8936522
Iemand die sex heeft is een hoer?
pi_8936544
quote:
-knip-

Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren

-knip-

Subtiel dude
pi_8936618
Wat wil je dan een non ?? Volgens mij ben je als dan eindelijk een net meisje vind iemand die gaat zitten zeuren dat ze te weinig ervaring heeft.
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:54:51 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8936625
Moet je naar die Hoeckeyfeestjes gaan. Als je daar de stoppenkast opentrok zat Belle-Fleur daar. Tien minuten later ging je met Marianne mee de kleedkamer in, en de volgende keer mocht je met Belle-Fleur de kleedkamer in en stond Marianne in de stoppenkast
pi_8936645
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:54 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Wat wil je dan een non ?? Volgens mij ben je als dan eindelijk een net meisje vind iemand die gaat zitten zeuren dat ze te weinig ervaring heeft.
Dat leert hij haar dan wel, zijn reputatie kennende.
pi_8936675
Geil dus?
Is het nog laat? Of alweer vroeg?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:56:51 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8936677
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:55 schreef Silicium het volgende:

[..]

Dat leert hij haar dan wel, zijn reputatie kennende.

Zijn reputatie?

3 uur lang de saaie lul uithangen in een kroeg en dan zeuren op fok als andere gozers wel succes hadden.

vrijdag 7 maart 2003 @ 15:57:26 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8936693
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:51 schreef Kreator het volgende:
Nee, maar het gaat om de manier waarop... zo openbaar en zo genant. laat ze het dan discreet doen, ik wil niet zien dat zij zo'n sukkel met rood petje zit af te lebberen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:57:29 #12
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8936695
jammer he, dat ze met iedereen neuken behalve met jou
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8936697
Nee hoor ze vinden sex lekker en doen het dus, als jij elke dag met een ander ligt te neuken ben je toch ook geen hoer. Ze geniet van het leven en zolang ze het veilig doet is er niks mis mee, toch?
;)
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:58:25 #14
27634 Silicium
Motorchick
pi_8936718
BHFH wil ook slet zijn....
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:59:28 #15
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8936748
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Nee, maar het gaat om de manier waarop... zo openbaar en zo genant. laat ze het dan discreet doen, ik wil niet zien dat zij zo'n sukkel met rood petje zit af te lebberen.

Dan tief je maar op. Ik vind het belachelijk dat je anderen geen leuke avond wenst en alleen maar zit te zeiken over achterhaalde normen en waarden, waar jij je als 30plusser niet in kan vinden.
pi_8936766
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Nee hoor ze vinden sex lekker en doen het dus, als jij elke dag met een ander ligt te neuken ben je toch ook geen hoer. Ze geniet van het leven en zolang ze het veilig doet is er niks mis mee, toch?
Nou zijn sommige vrouwen (vast ook wel mannnen) erg makkelijk. Dan moet je niet raar opkijken dat je een reputatie krijgt. Dat getuigt van weinig respect naar jezelf toe vind ik.

Maar misschien ben ik wel ouderwets

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:00:29 #17
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8936771
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Kwark het volgende:
jammer he, dat ze met iedereen =knip=en behalve met jou
"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
pi_8936782
Misschien meten we gewoon met twee maten en twee gewichten.
Een jongen die 'scoort' bij verschillende meisjes is een versierder, een meisje dat scoort een hoer...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_8936785
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:50 schreef zwijntje het volgende:
Dat nummer heb ik dus op CD staan. Meatloaf.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:01:41 #20
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8936803
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:59 schreef Slarioux het volgende:
Dan tief je maar op. Ik vind het belachelijk dat je anderen geen leuke avond wenst en alleen maar zit te zeiken over achterhaalde normen en waarden, waar jij je als 30plusser niet in kan vinden.
Een prettige avond is prima, maar dit gaat te ver. Fatsoen is ver te zoeken.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:02:17 #21
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8936815
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:

[..]

"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.

krijg lekker de tering, farzin
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8936838
quote:
en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....
Maar wie zegt dat ze gepaald gaat worden door die twee gasten? Dat zijn jouw onnette gedachten.
En ja, de buitenkant zegt natuurlijk niks over iemand. Soms denk je iemand te kennen en dan blijkt de persoon toch heel anders te zijn. Daar kom je dan later ineens achter.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:03:50 #23
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8936844
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ik zie geen een vraag, laat staan een normale, in de openingspost staa.
pi_8936854
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:02 schreef Kwark het volgende:

[..]

Laten we lekker liev doen hier ja?
pi_8936878
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Kwark het volgende:
jammer he, dat ze met iedereen neuken behalve met jou
!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:05:39 #26
31753 ZixS
oldskool
pi_8936883
farzin wat is er mis met het woord neuken?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:06:25 #27
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8936899
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:03 schreef zwijntje het volgende:
Ik zie geen een vraag, laat staan een normale, in de openingspost staa.
Dat betekent niet dat je er niet op een normale manier op kunt reageren.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:06:28 #28
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8936904
quote:
een jongen met rood petje
Hoi .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8936911
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:51 schreef Kreator het volgende:
Iemand die net 2 jongens kent ( 10 min) en zich daarna laat nemen in een steegje ( waarschijnlijk zonder condoom) door 2 jongens is in mijn ogen ( nog net) geen hoer, maar het is wel sletterig gedrag.

Ik heb sinds mijn 18e een monogame relatie. Hij was de eerste, en zal hopelijk de laatste zijn.
Daarvoor heb ik zat jongens gezoend maar daar bleef het zo'n beetje bij.
Ik was kieskeurig en absoluut niet een voorstander van one night stands.
Mijn blik en houding waren vaak genoeg de reden dat ze niet verder kwamen dan een heel kort gesprek. En ja daar ben ik nog trots op.
Ik snap niet dat meiden zich verlagen om maar met iedere jongen het bed in te duiken.( dat je op een avond met een gozer zoent.. ja ok)
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Nee.. je bent goedkoop,makkelijk en jongens hebben geen respect voor je.Laat staan dat je bijzonder voor ze bent.
Vrijwel iedere meid kan namelijk op 1 avond met meerdere jongens het bed in duiken.
Het is de onzekerheid en bevestiging willen krijgen dat ze mooi en gewild zijn dat ze met iedereen een wip maken.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8936917
Hallo, ik ben die jongen met dat rode petje. Dat meisje kwam op mij af en vroeg of ik even met haar wou zoenen en doen alsof we verkering hadden. Ze werd namelijk lastig gevallen door een opdringerige man.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:07:40 #31
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8936925
quote:
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:08:33 #32
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8936940
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:01 schreef Farzin het volgende:

[..]

Een prettige avond is prima, maar dit gaat te ver. Fatsoen is ver te zoeken.

Wat ben je weer ongelofelijk conservatief. Jij vind het niet fatsoenlijk (subjectief, weet je nog?), ik wel.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:08:42 #33
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8936946
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:05 schreef ZixS het volgende:
farzin wat is er mis met het woord?
Zie je ondertitel. Onfatsoenlijk.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:08:56 #34
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8936955
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:06 schreef Brennie het volgende:

[..]

Iemand die net 2 jongens kent ( 10 min) en zich daarna laat nemen in een steegje ( waarschijnlijk zonder condoom) door 2 jongens is in mijn ogen ( nog net) geen hoer, maar het is wel sletterig gedrag.

Ik heb sinds mijn 18e een monogame relatie. Hij was de eerste, en zal hopelijk de laatste zijn.
Mijn blik en houding waren vaak genoeg de reden dat ze niet verder kwamen dan een heel kort gesprek. En ja daar ben ik nog trots op.
Ik snap niet dat meiden zich verlagen om maar met iedere jongen het bed in te duiken.( dat je op een avond met een gozer zoent.. ja ok)
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Nee.. je bent goedkoop,makkelijk en jongens hebben geen respect voor je.Laat staan dat je bijzonder voor ze bent.
Vrijwel iedere meid kan namelijk op 1 avond met meerdere jongens het bed in duiken.
Het is de onzekerheid en bevestiging willen krijgen dat ze mooi en gewild zijn dat ze met iedereen een wip maken.

wat een belachelijke reactie...
narrowminded ten top.
pi_8936956
quote:

Je valt een beetje in de herhaling BHFH, je bent net een plaat met een kras, elke keer maar repeterend, hetzelfde liedje over en over en over again...
Verzin eens wat nieuws om te posten.....
Je zielige verhaal van alle vrouwen in Nederland moeten me niet kennen we nu zo langzamerhand wel....
The captain of your brainship is drunk.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:09:40 #36
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8936974
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:08 schreef Slarioux het volgende:
Wat ben je weer ongelofelijk conservatief.
Nee hoor, ik ben progressief.
quote:
Jij vind het niet fatsoenlijk (subjectief, weet je nog?), ik wel.
Dat is jouw goed recht, maar dat betekent niet dat BHFH daar niet over mag klagen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:10:39 #37
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8936999
quote:

Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan...

Misschien is dit wat voor je?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:10:53 #38
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8937005
quote:

[..]

Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?

kijk er zijn toch nog nette meisjes! Zo kan het ook, al vind ik dat zoenen wel over de grens van het betamelijke.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 07-03-2003 16:11]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8937010
quote:

[..]

Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?

WOEHAHAHAhahahahahahahaa
Sorry ik vind je bekrompenheid wel erg uhm,... lachwekkend sorry...

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:12:07 #40
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8937029
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:08 schreef Farzin het volgende:

[..]

Zie je ondertitel. Onfatsoenlijk.

quote:
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:12:16 #41
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8937033
quote:
Als je er zin in hebt, waarom niet?
quote:
Ben je dan stoer?
neuh.
quote:
Ben je dan gewild?
Ja.
quote:
Ben je dan bijzonder?
Neuh.
quote:
Nee.. je bent goedkoop,makkelijk en jongens hebben geen respect voor je. Laat staan dat je bijzonder voor ze bent.
Of ze zijn gewoon geil, zien een lekkere gozer en denken: why the fuck not? Zo makkelijk is het toch gewoon? Waarom zou je jezelf iets wat leuk & lekker is ontzeggen omdat je niet 'makkelijk' wilt zijn?
IMHO ben je dan meer bezig met je image dan de meiden die er gewoon niet zo moeilijk over doen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:12:27 #42
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8937044
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:09 schreef Farzin het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben progressief.

quote:
[..]

Dat is jouw goed recht, maar dat betekent niet dat BHFH daar niet over mag klagen.

Klagen mag van mij, maar ik vind het nogal onfatsoenlijk om je af te reageren op mensen die wel een succesvol sexleven hebben, ookal valt dat buiten jouw fatsoensgrenzen.

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 07-03-2003 16:13]

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:12:42 #43
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8937050
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:11 schreef Swatkat het volgende:
WOEHAHAHAhahahahahahahaa
Ik vind het eerder lachwekkend dat mensen die geen respect hebben voor andermans denkbeelden iemand anders durven uit te maken voor bekrompen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:13:32 #44
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8937068
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:12 schreef Kwark het volgende:
=knip=
Ben jij dan een meisje...?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:13:37 #45
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8937069
quote:

[..]

Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?

Mijn god, ook net 19 geworden?

Wat een enorm bekrompen en beperkte reactie zeg.

Vooral na dat lulverhaal van BHFH, met dr 2 jongens net 10 min. kennen en dan in een steeg gaan neuken, ja hoor, vast!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_8937076
quote:
ook een ander meisje had regelmatig jongens!!
Schande!
quote:
Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren
Ik vind deze uitspraak 'niet zo slim'.
quote:
en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan...
Afgaan op het uiterlijk ; is dat niet wat oppervlakkig?
quote:
Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo.
Misschien moeten ze inderdaad wel een kenteken dragen. Wat zou je denken van een gele lap stof in een bepaalde vorm? Laat ons zeggen een cirkel.
quote:
bah...
Dat dacht ik ook toen ik je post las.
Ja, ik vind ook dat sommige (vaak jonge) mensen de verkeerde keuzes maken en dat 'het fatsoen' soms ver te zoeken is maar ik wil ze daarom niet aan de schandpaal.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:14:07 #47
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8937085
quote:

Of ze zijn gewoon geil, zien een lekkere gozer en denken: why the fuck not? Zo makkelijk is het toch gewoon? Waarom zou je jezelf iets wat leuk & lekker is ontzeggen omdat je niet 'makkelijk' wilt zijn?
IMHO ben je dan meer bezig met je image dan de meiden die er gewoon niet zo moeilijk over doen.

pi_8937089
quote:

[..]

WOEHAHAHAhahahahahahahaa

Bekrompenheid?
Ik vind het niet normaal dat er vrouwen rondlopen die elk weekend met 1 of meerdere mannen lopen te rampestampen.
En dan heb ik het over echt neuken.Beetje rotzooien moet kunnen zo nu en dan.
Is dat zo raar.. sorry, maar dit lijkt me een normale mening.
Of kom ik van Mars?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:14:28 #49
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8937098
quote:

[..]

Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?

MAW: jij bent frigide?
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:15:06 #50
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8937120
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:12 schreef Slarioux het volgende:
Klagen mag van mij, maar ik vind het nogal onfatsoenlijk om je af te reageren op mensen die wel een succesvol sexleven hebben, ookal valt dat buiten jouw fatsoensgrenzen.
BHFH onderbouwt zijn mening in ieder geval beter dan de gemiddelde persoon die zomaar met andere mensen onder de lakens duikt. En dat noem jij succesvol?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:15:16 #51
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8937127
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Bekrompenheid?
Ik vind het niet normaal dat er vrouwen rondlopen die elk weekend met 1 of meerdere mannen lopen te rampestampen.
Of kom ik van Mars?

prima als jij dat voor jezelf niet zo zitten, maar waarom is dat nou zo erg als andere vrouwen dat doen?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:16:23 #52
19727 yingyang
Still alive
pi_8937162
quote:

[..]

Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?

Ik vind er wel waarheid in zitten

Iedere vrouw kan tijdens het stappen mannen mee krijgen. Zelfs meerdere mannen mee krijgen. Dus bijzonder is het niet wat ze doen. Maar ze zullen zich er wel goed bij voelen en dus laat ze ook maar. Als ze zich prettig voelen daardoor moeten ze lekker doorgaan.

pi_8937170
quote:

[..]

Als je er zin in hebt, waarom niet?
[..]

neuh.
[..]

Ja.
[..]

Neuh.
[..]

Zowiezo, er is een subtiel verschil tussen iedere man pakken die je pakken kan, en een man die je echt ZELF wil. (die aan al je eissen voldoet,. en classy girls hebben zeker hoge eisen) maar omdat ze zich wat 'vrijer' gedragen, en wanneer ze zin in sex hebben een mooie/lekkere man uitzoeken mag het niet (maar bij mannen mag het wel altijd ojaaaaaaaaah ) en is de man er niet met al die hoge eisen van je, nou ja, dan heb je jezelf nog
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:17:13 #54
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8937184
quote:
Bekrompenheid?
Of kom ik van Mars?
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk. Alleen is fatsoen tegenwoordig 'uit' en 'vies', normen en waarden zijn verkeerd.
pi_8937191
quote:

[..]

WOEHAHAHAhahahahahahahaa

Ik wil geen conservatieve oude lul zijn door het woord liefde in mijn mond te nemen, maar ik doe het toch Als je elke week met een ander tekeergaat, dan is er geen enkel verband tussen seks en liefde. Heel erg is dat ook weer niet, je kiest er zelf voor, maar wat heb je dan een evt. geliefde meer te bieden dan die zatlap op zaterdag?

*Weer hard het topic uitrent

pi_8937206
quote:

[..]

Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?

Vrouwen als jij houden de sport een sport

(Niets lekkerder dan zo'n tutje 'dat dit normaal echt nooit doet' )

Big dick.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:18:20 #57
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8937214
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:17 schreef Farzin het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt gewoon gelijk. Alleen is fatsoen tegenwoordig 'uit' en 'vies', normen en waarden zijn verkeerd.

De wereld verandert! Mensen denken anders dan de conservatieven! Wat nu?!
pi_8937219
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:13 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Mijn god, ook net 19 geworden?

Wat een enorm bekrompen en beperkte reactie zeg.

Vooral na dat lulverhaal van BHFH, met dr 2 jongens net 10 min. kennen en dan in een steeg gaan neuken, ja hoor, vast!

Nee wijsneus.. bijna 26.
Wat iedereen doet moet hij/zij lekker zelf weten.
Ik geef alleen mijn mening.
Persoonlijk snap ik niet waarom vrouwen het leuk vinden om met elke gozer die er een beetje lekker uitziet gelijk een wip te maken.
Zo ben ik nooit geweest, excuse me. Waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen die er zo over denkt. So be it.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:19:06 #59
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8937228
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:15 schreef Farzin het volgende:

[..]

BHFH onderbouwt zijn mening in ieder geval beter dan de gemiddelde persoon die zomaar met andere mensen onder de lakens duikt. En dat noem jij succesvol?

Erg relatief begrip, onderbouwen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:19:32 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8937242
quote:
Bekrompenheid?
Of kom ik van Mars?
Dat jij dat niet normaal vind is je goed recht, maar jij veroordeelt er anderen mee en dat is niet zo netjes.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:19:49 #61
27535 Pulsemaster
pi_8937253
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:18 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Vrouwen als jij houden de sport een sport

(Niets lekkerder dan zo'n tutje 'dat dit normaal echt nooit doet' )

Pfff... wie probeer jij makkelijk je nest in te lullen?
Ook al weet je dat ze makkelijker is, wil dat nog niet zeggen dat je er zo maar even op mag. Daar moet je ook nog wel tijd, aandacht en gedult insteken
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:20:18 #62
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8937264
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:18 schreef Brennie het volgende:

[..]

Nee wijsneus.. bijna 26.
Persoonlijk snap ik niet waarom vrouwen het leuk vinden om met elke gozer die er een beetje lekker uitziet gelijk een wip te maken.
Zo ben ik nooit geweest, excuse me. Waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen die er zo over denkt. So be it.

Er zit een heel groot verschil tussen 'iedere gozer die er een beetje lekker uitziet' naaien en gewoon een afwisselend relatie/sexleven hebben.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_8937282
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:17 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Ik wil geen conservatieve oude lul zijn door het woord liefde in mijn mond te nemen, maar ik doe het toch Als je elke week met een ander tekeergaat, dan is er geen enkel verband tussen seks en liefde. Heel erg is dat ook weer niet, je kiest er zelf voor, maar wat heb je dan een evt. geliefde meer te bieden dan die zatlap op zaterdag?

*Weer hard het topic uitrent

Ik heb het niet over elk weekend (meerdere) mannen afwerken.
Maar wat dan nog,.. als iemand daar zin in heeft, en met het zijn volle verstand doet (en niet vanwege laag zelfbeeld, geliefd willen voelen enz enz) so fucking what. Vrouwen mogen ook hun sexuele behoeftens laten vervullen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:21:22 #64
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8937296
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:20 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Er zit een heel groot verschil tussen 'iedere gozer die er een beetje lekker uitziet' naaien en gewoon een afwisselend relatie/sexleven hebben.

maar zo'n meid wordt wel als slet gezien! en loopt allerlei ziektes op. Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:21:41 #65
27535 Pulsemaster
pi_8937303
quote:

[..]

Idd, er wordt toch ook niet uitgegaan van elke week een andere naaien (wat maar bij bepaalde mensen voor komt) en af en toe een keer.... (wat ik normaal beschouw)
pi_8937305
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:16 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Zowiezo, er is een subtiel verschil tussen iedere man pakken die je pakken kan, en een man die je echt ZELF wil.

En ik heb t dus over vrouwen die alles pakken wat voor hun neus voorbij komt.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:22:19 #67
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8937320
quote:
ik snap bets dat vrouwen af en toe met mij een wip willen maken
quote:
als jij je daar gelukkig bij voelt.
pi_8937323
quote:

[..]

Jij begrijpt het
ennuh. je wilt in de ochtend toch wel nog een intellectueel gesprek hebben
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:22:55 #69
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8937332
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef Brennie het volgende:

[..]

dat vind ik ook niet kunnen.
dat recht is alleen aan mannen voorbehouden
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:23:19 #70
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8937339
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

maar zo'n meid wordt wel als slet gezien!

Door jou, ja.
quote:
en loopt allerlei ziektes op.
quote:
Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
Waarom heb ik het gevoel dat ik een negentiende eeuwse plattelandsroman zit te lezen?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:23:28 #71
27535 Pulsemaster
pi_8937344
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Jij begrijpt het

naja.... gebakken eitje is ook goed hoor
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:23:48 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8937350
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef Brennie het volgende:

[..]

En dat willen ze niet zelf? En wie ben jij om te oordelen over hun gedrag?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:23:54 #73
27535 Pulsemaster
pi_8937352
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dat vind ik ook niet kunnen.
dat recht is alleen aan mannen voorbehouden

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:24:08 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8937356
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:23 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

naja.... gebakken eitje is ook goed hoor

inderdaad, dat geouwehoer 's morgens hoeft nou ook weer niet
pi_8937359
quote:

[..]

maar zo'n meid wordt wel als slet gezien! en loopt allerlei ziektes op. Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.

Condooms jongen,... en anticonceptie

En geen goede man kunnen vinden? Wat is het met mannen dat ze bang zijn een afgelikte boterham te hebben.... zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze onderdoen voor die andere mannen?

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:25:03 #76
27535 Pulsemaster
pi_8937387
quote:

[..]

Wat zoek je eigenlijk in godsnaam voor een relatie??
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:26:03 #77
27535 Pulsemaster
pi_8937410
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:24 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Condooms jongen,... en anticonceptie

En geen goede man kunnen vinden? Wat is het met mannen dat ze bang zijn een afgelikte boterham te hebben.... zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze onderdoen voor die andere mannen?

'k hoef het idd niet echt te weten, maar ik denk dat dat andersom ook wel geldt
pi_8937417
quote:

En welcoooooome to the Stone Age! Gut wat een stelletje simplele imbicielen... Typisch het soort jongetjes waar vrouwen gillend van wegrennen!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_8937425
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:19 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat jij dat niet normaal vind is je goed recht, maar jij veroordeelt er anderen mee en dat is niet zo netjes.

Nogmaals wat iedereen doet moeten ze zelf weten. Maar ik heb het niet over een afwisselend sexleven. ( zo nu en dan een andere partner, omdat je een persoon leuk vind )
Ik heb het over vrouwen die zogezegd er een sport van maken om ieder weekend zoveel mogelijk gasten hun nest in te krijgen om zo gewild en stoer over te komen.
Sorry maar ik vind dat sletterig gedrag. En dat mag ik vinden, veroordelend of niet.
kan niet in ieders straatje lullen hoor.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:26:35 #80
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8937435
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:25 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

In he middenoosten smelten de condooms als ze buiten de verpakking zijn, dus daar doen ze het altijd zonder.
BHFH is een keer besmet met het schapsyfylis
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:26:49 #81
27535 Pulsemaster
pi_8937438
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

inderdaad, dat geouwehoer 's morgens hoeft nou ook weer niet

idd!
"lekker geslapen?"
"hmmmzzz gaaap.... waars me ontbijt? "
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:26:53 #82
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8937440
quote:

[..]

maar zo'n meid wordt wel als slet gezien!

Door jaloerse mensen die dat ook wel zouden willen maar wie het niet lukt.

Zoals jij dus.

quote:
en loopt allerlei ziektes op.
Sexuele voorlichting is bij jou zeker overgeslagen?
quote:
Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
Wat lul je? .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:27:57 #83
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8937466
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:26 schreef Pulsemaster het volgende:
idd!
"lekker geslapen?"
"hmmmzzz gaaap.... waars me ontbijt? "

"rot op wijf, laat me slapen.
En als ik wakker ben, laat ze dan aub studio sport opzetten en koffie gaan zetten"

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-03-2003 16:28]

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:28:08 #84
27535 Pulsemaster
pi_8937471
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

In he middenoosten smelten de condooms als ze buiten de verpakking zijn, dus daar doen ze het altijd zonder.
BHFH is een keer besmet met het schapsyfylis

en het is hem naar het hoofdgestegen...... hij kan alleen nog maar blaten
pi_8937483
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:25 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

Een vrouw die :
  • Goed kan koken.
  • Zegt wat hij wil horen.
  • Geen eigen mening heeft.
  • Niet uit haarzelf geil wordt, want da's toch wel erg ordinair.
  • Niet teveel goud kost.
  • een iq heeft die overeenkomt met haar schoenmaat.
  • op zijn minst 5 schapen en een koe meeneemt als bruidsschat.
  • Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_8937488
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En als ik wakker ben, laat ze dan aub studio sport opzetten en koffie gaan zetten"

dat is je vriendin,.. niet je one night stand
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:29:04 #87
    27535 Pulsemaster
    pi_8937496
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

"Jezus, ben je hier nog steeds? !"
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:29:40 #88
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937516
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:28 schreef MUUS het volgende:

[..]

Een vrouw die :

• Goed kan koken.
  • Niet teveel goud kost.

• Geen NLs lult (dat heeft ze toch niet nodig bij het opvoeden van de kids)
    Altijd een theedoek bij de hand heeft.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_8937521
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:23 schreef Slarioux het volgende:

[..]

En dat willen ze niet zelf? En wie ben jij om te oordelen over hun gedrag?

Wie ben ik?
    Ik mag toch wel een mening geven.. of niet soms?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:29:54 #90
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937522
    quote:
    Heb je er eigenlijk al aan gedacht dat het meisje de vriendin was van de gozer met het rode petje, en dat de derde jongen een goede vriend was van het stelletje? Vast niet he .

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:30:11 #91
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8937526
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:28 schreef Swatkat het volgende:
    dat is je vriendin,.. niet je one night stand
    kut die haal ik altijd door elkaar
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:31:22 #92
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8937555
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:29 schreef Pulsemaster het volgende:

"Jezus, ben je hier nog steeds? !"
    Ja dat is als ik ze mee naar huis neem.
    Ik slaap liever bij hen, dan worden de lakens niet vies. scheelt me weer een keer verschonen.
    pi_8937566
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Heb je er eigenlijk al aan gedacht dat het meisje de vriendin was van de gozer met het rode petje, en dat de derde jongen een goede vriend was van het stelletje? Vast niet he .

Die 2 gasten hebben dat wijf vast niet gepaald. Want wie kan dat bevestigen in dit verhaal?
    pi_8937570
    quote:

[..]

Nee wijsneus.. bijna 26.

Valt wel mee hoor...

Niet dat ik het eens ben met dat loze verhaaltje van de topicstarter, maar het gaat om het principe.

[Dit bericht is gewijzigd door The_Great_Cornholio op 07-03-2003 16:33]

pi_8937571
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:28 schreef MUUS het volgende:

[..]

Een vrouw die :

• Goed kan koken.
  • Niet teveel goud kost.

• Jusqu'ici tout va bien...
    pi_8937576
    quote:
    Doe eens even normaal zeg!!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:31:58 #97
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8937582
    quote:

[..]

Ik WEET dat dat niet zo was. Ik heb namelijk een aantal mensen gesproken die haar goed kenden. En de andere jongen (die zonder rood petje_ heb ik ook gesproken.. Die had het er de er dus over dat ie haar wilde "palen" en probeerde juist info van mij te krijgen, omdat ik daarvoor met haar gesproken had.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:32:20 #98
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937589
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Die 2 gasten hebben dat wijf vast niet gepaald. Want wie kan dat bevestigen in dit verhaal?

BHFH, die weet immers precies wat jongens doen als ze met z'n 2en, en 1 meisje, een tent uitlopen

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:33:25 #99
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937609
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik WEET dat dat niet zo was. Ik heb namelijk een aantal mensen gesproken die haar goed kenden. En de andere jongen (die zonder rood petje_ heb ik ook gesproken.. Die had het er de er dus over dat ie haar wilde "palen" en probeerde juist info van mij te krijgen, omdat ik daarvoor met haar gesproken had.

Maar hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ze dat met z'n 2en gingen doen? En in wat voor een tenten ga je eik uit, dat je zulke mensen om de haverklap tegenkomt Dan ga je toch wel een x ergens anders heen
    pi_8937616
    quote:

[..]

Precies, misschien kent ze die gozer al jaren en pakt ze 'm gewoon eindelijk eens na jaren in het openbaar op zijn smoel.
    Misschien ging ze gewoon naar huis. Maar nee, BHFH vult het verhaaltje zelf wel in.

En al kende ze die gasten niet heeft ze zich helemaal laten uitwonen door die twee gasten. WHO GIVES A FUCK?

Haar lijf, haar leven en dat heeft ze maar 1 keer. Laat mensen lekker doen wat ze willen doen. Dat bekrompen getrut. Jezus BHFH, kom eens onder die middeleeuwse steen vandaan en LEEF.

Oi!
    pi_8937620
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:32 schreef Slarioux het volgende:

[..]

BHFH, die weet immers precies wat jongens doen als ze met z'n 2en, en 1 meisje, een tent uitlopen

PALUH!!!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:34:48 #102
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937630
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

.

Okay, nu kan het schopje richting onzin wel weer .

Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_8937634
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik slaap liever bij hen, dan worden de lakens niet vies. scheelt me weer een keer verschonen.

je moet ook op tijd je handdoekje in de buurt hebben he

of gewoon in de doesche ,meteen schoon

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:35:17 #104
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937635
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:33 schreef MUUS het volgende:
    Jezus BHFH, kom eens onder die middeleeuwse steen vandaan en LEEF.
    Ja, hij moet publiekelijk op de brandstapel gezet worden, want fatsoen? Dat is alleen voor de dommen. Het is pas 'stoer' als je zoveel mogelijk onfatsoenlijke woorden gebruikt. Toch?

/sarcasme

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:35:50 #105
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937648
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:34 schreef X-Ray het volgende:
    Okay, nu kan het schopje richting onzin wel weer .
    Ja, door jou.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:35:58 #106
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937652
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:35 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ja, hij moet publiekelijk op de brandstapel gezet worden, want fatsoen? Dat is alleen voor de dommen. Het is pas 'stoer' als je zoveel mogelijk onfatsoenlijke woorden gebruikt. Toch?

/sarcasme

Dat /sarcasme had je wel weg kunnen laten hoor.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:36:32 #107
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937662
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:35 schreef Swatkat het volgende:

[..]

je moet ook op tijd je handdoekje in de buurt hebben he

Kost hem te veel warm water, en onder de koude douche wil het zo moeilijk
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:36:54 #108
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8937668
    quote:

[..]

/sarcasme

Komop zeg Farzin, heel aardig dat je het voor me "opneemt" maar ik kan mezelf heel goed redden verbaal, daar heb ik echt geen "hulp" bij nodig.. En laten we vooral aardig ook tegen elkaar blijve allemaal.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:38:00 #109
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8937687
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:35 schreef Swatkat het volgende:
    Onder de douche kan ik niet in slaap vallen na afloop
    pi_8937706
    quote:

[..]

/sarcasme

Jij zou ook eens wat meer moeten neuken. Knap je van op.
    Oi!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:38:59 #111
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937709
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Komop zeg Farzin, heel aardig dat je het voor me "opneemt" maar ik kan mezelf heel goed redden verbaal, daar heb ik echt geen "hulp" bij nodig.. En laten we vooral aardig ook tegen elkaar blijve allemaal.
    Ik ben het met je eens hoor, BHFH, wat betreft fatsoen en normen en waarden.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:39:59 #112
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8937727
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:36 schreef Slarioux het volgende:
    Kost hem te veel warm water, en onder de koude douche wil het zo moeilijk
    Warm water is bij mij bij de huurprijs inbegrepen
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:40:36 #113
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937738
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Warm water is bij mij bij de huurprijs inbegrepen

Ik denk dat BHFH daar over een minuut of 10 in GC over gaat klagen
    pi_8937740
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:33 schreef MUUS het volgende:

[..]

Precies, misschien kent ze die gozer al jaren en pakt ze 'm gewoon eindelijk eens na jaren in het openbaar op zijn smoel.
    Misschien ging ze gewoon naar huis. Maar nee, BHFH vult het verhaaltje zelf wel in.

En al kende ze die gasten niet heeft ze zich helemaal laten uitwonen door die twee gasten. WHO GIVES A FUCK?

Haar lijf, haar leven en dat heeft ze maar 1 keer. Laat mensen lekker doen wat ze willen doen. Dat bekrompen getrut. Jezus BHFH, kom eens onder die middeleeuwse steen vandaan en LEEF.

Oja nog een leuke bericht hierbij:
    Mensen VERZINNEN ook verhalen over meisjes (echt?? nee echt)
    Zo is 1 jongen zoenen (een voetballer) en het meisje heeft het hele voetbalteam geneukt,... heeft ze ook nog 1 vast goede vriendin,. dan hebben ze dat SAMEN gedaan.....
    Jajajajajaa,.. zo geld dat ook voor een kroeg,.. al heeft het meisje nog NOOIT iemand in die kroeg gezoent, maar heeft ze alleen veel sjans,... en hebben automatisch (blijkbaar) andere wijven (en afgewezen jongens) een hekel aan dr, en heeft ze ook met de hele kroeg geneukt..

Mensen hebben altijd veel fantasie,.. HEEL veel fantasie...

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:42:07 #115
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937760
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:38 schreef MUUS het volgende:
    Jij zou ook eens wat meer moeten en. Knap je van op.
    Wat heeft dat in vredesnaam met het topic te maken?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:43:14 #116
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937787
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:42 schreef Farzin het volgende:

[..]

BHFH klaagt dat een meisje gaat neuken, en MUUS raadt jou hetzelfde aan....

pi_8937799
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:40 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Oja nog een leuke bericht hierbij:
    Mensen VERZINNEN ook verhalen over meisjes (echt?? nee echt)
    Zo is 1 jongen zoenen (een voetballer) en het meisje heeft het hele voetbalteam geneukt,... heeft ze ook nog 1 vast goede vriendin,. dan hebben ze dat SAMEN gedaan.....
    Jajajajajaa,.. zo geld dat ook voor een kroeg,.. al heeft het meisje nog NOOIT iemand in die kroeg gezoent, maar heeft ze alleen veel sjans,... en hebben automatisch (blijkbaar) andere wijven (en afgewezen jongens) een hekel aan dr, en heeft ze ook met de hele kroeg geneukt..

Mensen hebben altijd veel fantasie,.. HEEL veel fantasie...

Precies wat ik bedoelde. .

Ik heb ook veel fantasie. Ik gebruik die alleen waar het wel nut heeft. Bij sex bijvoorbeeld. .

Oi!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:43:49 #118
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937801
    quote:

[..]

Dat je van meer neuken meer normen en waarden krijgt in topics.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:44:14 #119
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937813
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:43 schreef Slarioux het volgende:
    BHFH klaagt dat een meisje gaat en MUUS raadt jou hetzelfde aan....
    Mensen die ongevraagd advies geven zijn inderdaad erg irritant.

En nu weer on-topic.

pi_8937815
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:40 schreef Swatkat het volgende:
    Terwijl als je dit omdraait naar mannen toe bv
    "werkelijk: jongen zoent meisje in nabijheid van haar hockeyelftal terwijl vader van jongen buiten staan te wachten"

wat je te horen rkijgt na paar keer doorvertellen
    Hockeyelftal neemt vader etrwijl jongen naar toilet is

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:44:51 #121
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937824
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:43 schreef X-Ray het volgende:
    Dat je van meer meer normen en waarden krijgt in topics.
    Bron?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:44:54 #122
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937827
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:44 schreef Farzin het volgende:

[..]

En nu weer on-topic.

We zijn ontopic, gekke henkie.
    pi_8937833
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:43 schreef MUUS het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoelde. .

Ik heb ook veel fantasie. Ik gebruik die alleen waar het wel nut heeft. Bij sex bijvoorbeeld. .

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:45:19 #124
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937837
    quote:

[..]

/sarcasme

Precies
    Neuken
    Cholera
    Tering
    Kanker
    Rimmen

[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 07-03-2003 16:45]

Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_8937838
    quote:

[..]

Misschien als eens gewoon ging leven, i.p.v van de godganse dag slap ouwehoeren over fatsoen, dat je me dan zou begrijpen.
    Oi!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:46:04 #126
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937857
    quote:

[..]

Bron?

Nu hoef je het niet meer 'met het handje' te doen
    pi_8937859
    quote:

[..]

En nu weer on-topic.

Dat was on-topic, dropveter.
    Oi!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:46:22 #128
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937862
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:45 schreef MUUS het volgende:
    Misschien als eens gewoon ging leven, i.p.v van de godganse dag slap ouwehoeren over fatsoen, dat je me dan zou begrijpen.
    Doe ik al. Nu jij nog.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:46:32 #129
    19727 yingyang
    Still alive
    pi_8937865
    Leven en laten leven. BHFH vind ooit wel een vrouw die bij hem past, duurt misschien nog een paar jaar voordat het zover is maar ooit zal hij iemand vinden.

Verder boeit het mij geen ene ruk wat anderen doen. De een die leeft er meer op los dan de ander. En de een denkt meer na voordat ie wat doet.

Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is. Een condoom zegt namelijk ook niet alles.

Respect is ver te zoeken in dit topic.

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:46:40 #130
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937869
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Farzin het volgende:

[..]

Doe ik al. Nu jij nog.

De kerk is geen leven.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:47:18 #131
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937882
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef yingyang het volgende:

Het lijkt de nederlandse samenleving wel .
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:47:41 #132
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8937893
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Slarioux het volgende:
    De kerk is geen leven.
    Ik ben niet gelovig hoor.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:47:48 #133
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937896
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Slarioux het volgende:

[..]

De kerk is geen leven.

Maar wel fatsoenlijk.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:48:00 #134
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937900
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:47 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ik ben niet gelovig hoor.

Moest er nog maar bijkomen.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:49:01 #135
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937918
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:47 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Maar wel fatsoenlijk.

Niks voor mij dus.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:49:35 #136
    19727 yingyang
    Still alive
    pi_8937927
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:47 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het lijkt de nederlandse samenleving wel .

Precies. Maar alles went dus dit ook.

Verder wel een leuke topic dit

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:50:07 #137
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8937940
    quote:
    Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is. Een condoom zegt namelijk ook niet alles.
    Er is gewoon niet één vrouw die met jou wil neuken.
    Nou moet je de zaken wel even in zijn perspectief zien
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:50:25 #138
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8937945
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:49 schreef yingyang het volgende:

[..]

Precies. Maar alles went dus dit ook.

Voor sommige mensen went het nooit ben ik bang.
    quote:
    Verder wel een leuke topic dit
    Weer een saaie vrijdagmiddag met een glimlach doorgebracht .
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:51:11 #139
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_8937961
    FatsoenNeuken moet je doen.
    pi_8937969
    ' Net' meisje groet BHFH en Farzin...
    ik krijg spontaan zin als ik dit topic lees

[Dit bericht is gewijzigd door Mereltje op 07-03-2003 16:51]

pi_8937972
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Farzin het volgende:

[..]

Doe ik al. Nu jij nog.

Mjaja, ik heb het de hele dag over fatsoen? Mjaaaaaaaaaja.

Whatever.

Moraal van het verhaal : trek gewoon eens niet zo snel conclusies, BHFH en doe niet zo kortzichtig en bekrompen.

Oi!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:51:45 #142
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937974
    quote:
    Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is.
    Veel plezier.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:52:31 #143
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8937996
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:51 schreef Mereltje het volgende:
    Als ik me rode petje op doe, zullen Frankie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_8938001
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:51 schreef Mereltje het volgende:
    hmm zullen we dan afspreken in de kroeg ?
    pi_8938003
    heeft iedereen hier de reactie van de jongen met het rode petje over het hoofd gezien? hij heeft haar niet gepaald, ze hebben alleen net gedaan alsof ze verkering hadden en ff gezoend omdat het meisje werd lastiggevallen door een vervelende man
    pi_8938019
    quote:
    Leven en laten leven. BHFH vind ooit wel een vrouw die bij hem past, duurt misschien nog een paar jaar voordat het zover is maar ooit zal hij iemand vinden.
    Idd HEEL wat langer,. over heel wat jaartjes,... of niet
    quote:

Dan overhandig jij toch ook wel de uitslag van jou testje toch?

Maar condooms zijn idd klote dingen, en niet betrouwbaar dus in principe wel een goed idee, maar wel vermoeiend (elke keer je lek laten prikken,.... zowiezo moet je dus EERST een half jaar geen sex hebben gehad, anders is de test ook niet echt betrouwbaar (qua HIV dan)
    (bedenkt bij zichzelf dat ze erg blij is dat ze zich geen zorgen meer hoeft te maken om die condomenzooi)
    Respect,.. je kent BHFH nog niet he hahahaha

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:53:31 #147
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8938023
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef X-Ray het volgende:
    Als ik me rode petje op doe, zullen Frenkie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?
    Als zij de zooi opruimen ben ik wel voor natuurlijk
    pi_8938024
    quote:

[..]

Als ik me rode petje op doe, zullen Frankie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?

Zijn jullie wel nette mensen dan??
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:53:41 #149
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938028
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:51 schreef MUUS het volgende:
    Moraal van het verhaal : trek gewoon eens niet zo snel conclusies, BHFH en doe niet zo kortzichtig en bekrompen.
    Wat is daar bekrompen en kortzichtig aan...?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:53:46 #150
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938032
    quote:

[..]

Dan mis je nog 2 man voor MUUS... Farzin en BHFH dan maar? Dan weten ze iig waar ze het over hebben.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:53:48 #151
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_8938034
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef Sylvana het volgende:
    heeft iedereen hier de reactie van de jongen met het rode petje over het hoofd gezien? hij heeft haar niet gepaald, ze hebben alleen net gedaan alsof ze verkering hadden en ff gezoend omdat het meisje werd lastiggevallen door een vervelende man
    fatsoenlijk van die jongen!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:53:58 #152
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8938041
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Mereltje het volgende:
    fatsoen moet je doen
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:54:05 #153
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8938050
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef Sylvana het volgende:
    Idd.

Dat lijkt mij zowiezo de meest realistische waarheid achter BHFH avonturen: hij valt telkens meisjes lastig en om van em af te komen verzinnen ze dat de 1e de beste gozer in de buurt (of 2 of 3) hun vriend is. .

Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_8938059
    quote:
    Tip1: Als je een test laat doen duurt het ongeveer een week/2 voordat je antwoord hebt, en dan weet je alleen voor 99% zeker dat ze 6 maanden gelden geen HIV besmet was.
    kortom voor zo'n date werkt dat niet echt.
    pi_8938061
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:20 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Ik heb het niet over elk weekend (meerdere) mannen afwerken.
    Maar wat dan nog,.. als iemand daar zin in heeft, en met het zijn volle verstand doet (en niet vanwege laag zelfbeeld, geliefd willen voelen enz enz) so fucking what. Vrouwen mogen ook hun sexuele behoeftens laten vervullen.

Ik zei ook dat dat niet zo erg is en dat ze het helemaal zelf moeten weten. Ik veroordeel ze ook niet.

Ik zie trouwens even niet in waarom we een verschil moeten maken tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het alleen frappant dat niemand meer een verband met liefde legt. Die hoeft er ook niet altijd te zijn, maar ik vind het wel een van de belangrijkere elementen van seks.

[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 07-03-2003 16:55]

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:54:47 #156
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938071
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef JochemKnoops het volgende:
    hmm zullen we dan afspreken in de kroeg ?

Geen normen en waarden...

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:54:58 #157
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938079
    quote:

[..]

Niet net, wel fatsoenlijk.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:55:59 #158
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938115
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Slarioux het volgende:
    Dan mis je nog 2 man voor MUUS... Farzin en BHFH dan maar? Dan weten ze iig waar ze het over hebben.
    Niet netjes om zo over andere mensen te praten.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:57:08 #159
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938146
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:55 schreef Farzin het volgende:

[..]

Niet netjes om zo over andere mensen te praten.

Nou en? Kom onder je rotsblok vandaan, en ontdek dat mensen zich daar helemaal niks van aantrekken.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:58:13 #160
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8938173
    quote:

[..]

Tuurlijk, en vol fatsoen.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_8938176
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:54 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Ik zei ook dat dat niet zo erg is en dat ze het helemaal zelf moeten weten. Ik veroordeel ze ook niet.

Ik zie trouwens even niet in waarom we een verschil moeten maken tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het alleen frappant dat niemand meer een verband met liefde legt. Die hoeft er ook niet altijd te zijn, maar ik vind het wel een van de belangrijkere elementen van seks.

Ja,. maar liefde hoort bij mij niet bij een one-night stand,.. of iig een heel andere soort van liefde,.. het is meer lust
    pi_8938183
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:54 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Niet net, wel fatsoenlijk.

Wat is het verschil tussen net en fatsoenlijk? ik vind het niet zoveel verschillen.. maar goed ik lees nog even door .. ik vermaak me hier wel.. wat een vooroordelen..
      vrijdag 7 maart 2003 @ 16:58:34 #163
    19727 yingyang
    Still alive
    pi_8938186
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Swatkat het volgende:

Dan overhandig jij toch ook wel de uitslag van jou testje toch?

Ten alle tijden mag er een testje gevraagd worden van mij. Werk ik 100 procent aan mee dus

Verder kan BHFH zich beter wat flexibeler opstellen. Niet moeten natuurlijk maar als je met zulke stricte verwachtingen en regels leeft, dan maak je het jezelf moeilijk. Maar dat is niet mijn zaak, dus ik moet me er niet mee bemoeien.

Meer open minded zijn ook. Anders is het leven erg zwaar.

vrijdag 7 maart 2003 @ 16:58:46 #164
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938193
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:57 schreef Slarioux het volgende:
    Nou en? Kom onder je rotsblok vandaan, en ontdek dat mensen zich daar helemaal niks van aantrekken.
    Gewoon niet doen, dat is niet leuk.
    pi_8938207
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 15:54 schreef Frenkie het volgende:
    Moet je naar die Hoeckeyfeestjes gaan. Als je daar de stoppenkast opentrok zat Belle-Fleur daar. Tien minuten later ging je met Marianne mee de kleedkamer in, en de volgende keer mocht je met Belle-Fleur de kleedkamer in en stond Marianne in de stoppenkast
    Jij hebt zeker aardig wat stoppen vervangen in die tijd
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:01:20 #166
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938254
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:58 schreef Farzin het volgende:

[..]

Gewoon niet doen, dat is niet leuk.

En dáár moet ik me wat van aantrekken?
    pi_8938267
    dus eeuhm...alle meisjes moeten zich 'netjes' gedragen, maar de gemiddelde jongen mag wel gemiddeld 3 meisjes per maand plat neuken en er 10 op de bek hebben gehad

naja, nie da ik da doe, maar da's ut beeld van de gemiddelde jongen (wa wil je ook anders als je het feit weet dat iedere jongen elke 8 minuten aan sex denkt) ligt toch wel redelijk in de buurt van versieren, gebruiken dumpen, maar ok... miss heb ik wel de verkeerde jongens steeds te pakken...

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:03:22 #168
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938307
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:01 schreef Slarioux het volgende:
    Waarom eigenlijk niet? Ik heb al gezegd dat ik er niet van gediend ben.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:03:46 #169
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_8938318
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:03 schreef Farzin het volgende:

[..]

Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:05:04 #170
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938349
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:03 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ja, en omdat jij er niet van gediend bent, moet ik me er wél wat van aantrekken?
    pi_8938395
    Dat er nog mensen serieus ingaan op zijn topics zeg...

En waar is BHFH zelf ondertussen gebleven? Die ligt helemaal blauw van het lachen onder zijn bureau hoor. .

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:07:07 #172
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938410
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:06 schreef matthijn99 het volgende:
    Dat er nog mensen serieus ingaan op zijn topics zeg...

En waar is BHFH zelf ondertussen gebleven? Die ligt helemaal blauw van het lachen onder zijn bureau hoor. .

Hè, ik vermaak me anders uitstekend ...
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:07:21 #173
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938419
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:06 schreef matthijn99 het volgende:
    Waar haal je deze wijsheid vandaan?
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:08:24 #174
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_8938442
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:07 schreef Farzin het volgende:

[..]

Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Farzin = BHFH
    pi_8938451
    Goh laten we het eens omdraaien als het een jongen was die met 2 meisjes ging dan was die een stoere jongen .
    Advies kijk eerst naar jezelf voordat je met het oordelende vingertje rondloopt te zwaaien . By the way zoals jij naar vrouwen kijkt , zul je nog een heel lang single leventje hebben want de ideale vrouw zoals jij hem ziet bestaat gewoon niet .
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:09:45 #176
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8938471
    Laten we het serieus houden ,mensen. Ik heb een serieus probleem gesignaleerd, dat met name in Nederland de meeste meisjes een erg lage moraal hebben, daar gaat de discussie om.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_8938503
    Woon jij soms in Epe of Staphorst, BHFH? .
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:12:03 #178
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938518
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:11 schreef matthijn99 het volgende:
    Woon jij soms in Epe of Staphorst, BHFH? .
    Ehm... normen en waarden zijn heel normaal hoor. Daarvoro hoef je heus niet in Staphorst te wonen...
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:13:29 #179
    17143 zwijntje
    lekkere trek
    pi_8938546
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:12 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ehm... normen en waarden zijn heel normaal hoor. Daarvoro hoef je heus niet in Staphorst te wonen...

Dat anderen er verschillende normen oph na houden, wil niet zeggen dat ze er GEEN normen op na houden.
    Verklaar je eigen norm nou niet als enige acceptabele
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:13:46 #180
    45963 Kiezel
    Niet van steen, wel een kei!
    pi_8938550
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Laten we het serieus houden ,mensen. Ik heb een serieus probleem gesignaleerd, dat met name in Nederland de meeste meisjes een erg lage moraal hebben, daar gaat de discussie om.
    En het is wel geoorloofd om zogenaamd getrouwd te zijn en in Nederland als een kip zonder kop achter alle meisjes op je school aan te lopen in de hoop dat je ze kan neuken?

Jammer alleen dat die meisjes net te netjes zijn om dat te doen met je

wOOps
    pi_8938552
    quote:
    OMFG. .

Mensen proberen je al pagina's lang duidelijk te maken dat het probleem in jouw hoofd zit. Get a life, dude.

Oi!
    pi_8938571
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:13 schreef MUUS het volgende:
    OMFG. .

Mensen proberen je al pagina's lang duidelijk te maken dat het probleem in jouw hoofd zit. Get a life, dude.

En ik maar denken dat ìk geen leven had. .
    pi_8938581
    quote:
    Goh en hoe zou het zitten met het moraal van Nederlandse jongens . Ik vind jou moraal namelijk ook niet erg gezond hoor .
    pi_8938586
    quote:

Ik heb echt medelijden met je.. Zoek hulp man!

Big dick.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:16:30 #185
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_8938603
    Mensen, doe eens normaal. Niet op de persoon spelen.
    pi_8938638
    quote:

[..]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:23:07 #187
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_8938745
    No offence, maar:

Waarom ben je direct bekrompen en veroordelend, wanneer je iemand die erop los neukt zonder dat er liefde bij komt kijken sletterig gedrag ( en dat is wat anders dan een slet zijn) vindt vertonen.
    Tuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij doet als je daar gelukkig van word. Maar erover oordelen mag weer niet,want dan ben je ouderwets en bekompen, en neuk je niet genoeg.
    Dat is zoniet nog meer veroordelender.

P.s : dit is een algemeen bericht, geen verdediging voor BHFH ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 07-03-2003 17:25]

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:23:12 #188
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8938750
    En nu ga ik eten!

Farzin, ga neuken, BHFH, ga eens langs bij het RIAGG.

aan MUUS, Lucille, X-Ray, Swatkat, en alle anderen die ik vergeten ben

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:24:13 #189
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_8938772
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:23 schreef Brennie het volgende:
    Edit, foutje
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:28:09 #190
    19727 yingyang
    Still alive
    pi_8938854
    quote:
    No offence, maar:

Waarom ben je direct bekrompen en veroordelend, wanneer je iemand die erop los neukt zonder dat er liefde bij komt kijken sletterig gedrag ( en dat is wat anders dan een slet zijn) vindt vertonen.
    Tuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij doet als je daar gelukkig van word. Maar erover oordelen mag weer niet,want dan ben je ouderwets en bekompen, en neuk je niet genoeg.

Het leven bestaat uit elkaar beoordelen. Zodra je iemand op straat tegen komt doe je dat al vanzelf. Ik heb in ieder geval vaak direct al een oordeel klaar over hoe ik denk dat de ander in mekaar steekt.

Dus dit is ook weer een heel normaal topic. Oordelen over het gedrag van elkaar. De een heeft een bepaalde manier van doen en beoordeelt en kraakt de ander af. De ander gaat de verdediging in en kraakt de ander weer af.

Ik heb daar niet zo'n zin in. Al die sletjes mogen iedere dag met een ander neuken. Zolang ze mij maar niet met 100 tegelijk verkrachten en mij het hiv-virus overdragen

pi_8938905
    Weet je het gaat hem om de toon , hij heeft gisteren een meisje ontmoet die zo is , en meteen is heel vrouwelijk Nederland een hoer .
    Vind ik nogal generaliserend, maar vraag meneer eens direct hoe hij tegenover vrouwen is dan geeft die niet thuis . Conclusie dubbel moraal .
    Waar het eigenlijk op neerkomt is dat een man wel zulke dingen mag doen in zijn ogen maar een vrouw niet en dat vind ik niet kloppen .
    In mijn ogen geld het zo behandel anderen zoals je jezelf behandeld wilt worden , en als een jij zelf al zo bent , dan heb je niet het recht om anderen daar op te oordelen .
    pi_8938971
    quote:
    Nee man, de discussie gaat over dat JIJ dat signaleert en wat dat verder over jou zegt. Je bent gewoon knettergek en je leeft in een fantasiewereld.
    Jusqu'ici tout va bien...
      vrijdag 7 maart 2003 @ 17:34:07 #193
    19727 yingyang
    Still alive
    pi_8938977
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
    Weet je het gaat hem om de toon , hij heeft gisteren een meisje ontmoet die zo is , en meteen is heel vrouwelijk Nederland een hoer .
    Vind ik nogal generaliserend, maar vraag meneer eens direct hoe hij tegenover vrouwen is dan geeft die niet thuis . Conclusie dubbel moraal .
    Waar het eigenlijk op neerkomt is dat een man wel zulke dingen mag doen in zijn ogen maar een vrouw niet en dat vind ik niet kloppen .
    In mijn ogen geld het zo behandel anderen zoals je jezelf behandeld wilt worden , en als een jij zelf al zo bent , dan heb je niet het recht om anderen daar op te oordelen .
    Klopt. Het beeld dat hij schetst dat klopt ook niet helemaal. Hij pakt een meisje/voorbeeld eruit en doet net alsof heel vrouwelijk Nederland zo doet.

Hier in Limburg gaat het er in ieder geval anders aan toe.

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:40:48 #194
    27535 Pulsemaster
    pi_8939128
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef Frenkie het volgende:

[..]

snelle denker (dat je dat op zo'n ogenblik nog kunt)

"nee, nee, ik ben echt serieus, in de badkuip vind ik veel geiler!"

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:53:01 #195
    14934 Angeles
    Verliefd!!
    pi_8939328
    quote:
    Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren.
    Een hoer is iemand die seks heeft voor geld, dus dat slaat sowieso nergens op, verder is het gewoon zo dat met dit soort uitspraken de toon alweer is gezet in een topic. Je maakt mij niet wijs dat BHFH dat zelf niet ook wel weet. Als je serieuzere reacties wil dan druk je je wel iets normaler en subtieler uit.

Verder heb ik het idee dat er puur jaloezie aan ten grondslag ligt, als je zelf niemand kunt krijgen en je ziet hoe makkelijk het bij een ander gaat maak je je maar al te graag wijs dat het aan die anderen ligt en dat zij niet normaal zijn.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
      † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2003 @ 18:11:00 #196
    47213 ArmaniMania
    pi_8939623
    quote:
    Kerel, ik heb meerdere postings van je gezien. En ik denk dat je het gewoon niet kon hebben dat een net meisje met andere 2 jongens wel sex wilde hebben en met jou niet.
    Dus jou conclusie is dan meteen, heel het Nederlands vrouwelijk volk is een Prosti....

Ik denk dat je maar eens een teleac cursus moet gaan doen;hoe ga ik om met een blauwtje. Maar dan wel alle lessen volgen he...

vrijdag 7 maart 2003 @ 18:26:33 #197
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_8939917
    Nu ik dit Topicje heb gelezen zie ik dat de gast een beetje gefrustreerd is
    Ben zeker niet de enige die dat denkt
      vrijdag 7 maart 2003 @ 19:35:15 #198
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_8941321
    quote:
    No offence, maar:

is jouw relatie liefde..?? of gewenning
      vrijdag 7 maart 2003 @ 19:37:14 #199
    18875 BDisOKE
    Spend some quality time...
    pi_8941379
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 15:50 schreef zwijntje het volgende:
    Meatloaf!
    with a demon of mine...
    BDisOKE.nl mijn werk
    Mijn games...
      vrijdag 7 maart 2003 @ 19:39:32 #200
    14925 Little_Plough
    fladder fladder fladder
    pi_8941445
    Soort zoekt soort...
    Soms is iemand met wie je verschrikkelijk gelukkig bent als de zon schijnt, niet de juiste persoon om je te troosten als het regent...
    pi_8941637
    Ik ben heel braaf, trouw, etc. Heb nu bijna drie jaar een vriend (Ballebek), hij is de enige met wie ik ooit seks heb gehad. Maarre... binnen deze relatie speel ik ook wel eens voor sletje, hoor
    Hip Huismusje in De Grote Stad
      vrijdag 7 maart 2003 @ 19:47:14 #202
    8498 Dagootje
    In hoc signature vincis
    pi_8941657
    quote:

[..]

Tot nu toe zijn ze altijd goed terecht gekomen, alleen jij bent als maar zoekende; verbeter de wereld begin bij jezelf.
    De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
    pi_8942079
    quote:
    Inderdaad!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 20:40:00 #204
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8942813
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 20:05 schreef teardrop het volgende:

[..]

Inderdaad!

hoezo? In Limburg zijn wel Nette meisjes?
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 7 maart 2003 @ 20:42:11 #205
    27951 Leonardo1504
    [b]dit is vet![/b]
    pi_8942847
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Nette Meisjes
      vrijdag 7 maart 2003 @ 20:43:04 #206
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_8942871
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Jij begrijpt het

Als ik dat gesprek de avond ervoor nog niet heb kunnen voeren wil ik dat ook wel doen.
    "I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
    pi_8942889
    oke, met zn allen naar Limburg!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 21:13:37 #208
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_8943418
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:01 schreef bijtje_182 het volgende:
    dus eeuhm...alle meisjes moeten zich 'netjes' gedragen, maar de gemiddelde jongen mag wel gemiddeld 3 meisjes per maand plat neuken en er 10 op de bek hebben gehad
    [\quote]
    Van mij hoeven meisjes zich niet zo te gedragen.

[quote]
    naja, nie da ik da doe, maar da's ut beeld van de gemiddelde jongen (wa wil je ook anders als je het feit weet dat iedere jongen elke 8 minuten aan sex denkt) maar ok... miss heb ik wel de verkeerde jongens steeds te pakken...

Die 8 minuten vind ik nog veel. en ik wil weten waar jij die verkeerde jongens tegenkomt. Dan weet ik tenminste waar ik iets makkelijere meiden kan vinden.
      vrijdag 7 maart 2003 @ 21:24:40 #209
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_8943613
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ja, daar kom ik elke week weer achter. Ik wil hier weeeeg.

Van de week hebben we net karnaval gehad, dus je kan hier het hele jaar weer van Nette Meisjes genieten.

vrijdag 7 maart 2003 @ 21:25:18 #210
    45897 Pascalle27
    nitro's meissie
    pi_8943627
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:34 schreef yingyang het volgende:

Hier in Groningen volgens mij ook wel jah... Blijven nog maar tien van de twaalf provincies over... (van de andere kant... als je ziet welke afvallen )
    12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
      vrijdag 7 maart 2003 @ 21:27:22 #211
    13743 Baka_neko
    Mjaaaaaaaaw....!
    pi_8943660
    quote:

Ja, leten we het inderdaad eens serieus gaan doen!
    Je hebt een paar meisjes ontmoet die (schijnbaar) snolletjes zijn. Heel vrouwelijk nederland is een hoer!!!
    Mijn fiets is gejat door een oude oma. ALLE OMA'S ZIJN CRIMINEEL!
    Er zijn genoeg nette meisjes. Míjn ervaring is dat die lang niet allemaal uitgaan (!!! ja mensen niet iedereen gaat uit!! Misschien bestaan er nog wel nette meisjes) (hoewel mijn vriendenkring niet representatief is).

Ohja je had het over een serieus probleem? Leuk!
    Welk probleem? Dat meisjes erop los neuken?
    Zijn ze daarom agressiever? Zijn ze daarom minder mens? Zijn ze daarom minder slim? Dat lijkt me niet. IK zou het niet doen, en jullie zijn het er niet mee eens MAARRR: waarom zijn ze fout als ze het doen? Minder normen en waarden? Nee hoor, ze maken alleen niet zo'n groot opgekropt bezwaar van sex hebben. Sex, lieve mensen, is net zoiets als lachen: je doet het meestal (ehm.... ) niet in je eentje, je krijgt er een fijn gevoel van en het is gewoon leuk!
    Sex met iemand waar je verliefd op bent is super, maar je kan ook echt sex hebben met iemand gewoon om-de-sex en dat vinden een aantal mensen hier moeilijk om te begrijpen....
    En wat IK moeilijk vind om te begrijpen is waarom sommige mensen iemand blijkbaar beestachtig vinden als ze iets doen wat volslagen natuurlijk is, waar ze niemand kwaad mee doen en wat leuk is!!
    Jullie maken er zo'n probleem van omdat dat aangeleerd is mensen, volgens mij door de kerk. De Romeinen (een door ons zeer hoog aangeslagen beschaving) neukten een eind weg, Grieken waren er niet vies van, Egyptenaren ook niet (Cleopatra was echt zo'n nonnetje niet, hoor) en tal van andere beschavingen dachten er net zo over.

My point is dus (voor het nog niet duidelijk mocht zijn): Waarom ben je in godsnaam minder mens, waarom is het een 'probleem' als je als meisje de hele wereld naait? Dat jij het niet doet, prima. Maar dit is mijns inziens te onschuldig om iemand er zó op te veroordelen.

ik ben zelf ook een meisje, mocht dat niet geheel duidelijk zijn

Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
      vrijdag 7 maart 2003 @ 22:00:52 #212
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8944204
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 21:27 schreef Baka_neko het volgende:

[..]

Ja, leten we het inderdaad eens serieus gaan doen!
    Je hebt een paar meisjes ontmoet die (schijnbaar) snolletjes zijn. Heel vrouwelijk nederland is een hoer!!!
    Mijn fiets is gejat door een oude oma. ALLE OMA'S ZIJN CRIMINEEL!
    Er zijn genoeg nette meisjes. Míjn ervaring is dat die lang niet allemaal uitgaan (!!! ja mensen niet iedereen gaat uit!! Misschien bestaan er nog wel nette meisjes) (hoewel mijn vriendenkring niet representatief is).

Ohja je had het over een serieus probleem? Leuk!
    Welk probleem? Dat meisjes erop los neuken?
    Zijn ze daarom agressiever? Zijn ze daarom minder mens? Zijn ze daarom minder slim? Dat lijkt me niet. IK zou het niet doen, en jullie zijn het er niet mee eens MAARRR: waarom zijn ze fout als ze het doen? Minder normen en waarden? Nee hoor, ze maken alleen niet zo'n groot opgekropt bezwaar van sex hebben. Sex, lieve mensen, is net zoiets als lachen: je doet het meestal (ehm.... ) niet in je eentje, je krijgt er een fijn gevoel van en het is gewoon leuk!
    Sex met iemand waar je verliefd op bent is super, maar je kan ook echt sex hebben met iemand gewoon om-de-sex en dat vinden een aantal mensen hier moeilijk om te begrijpen....
    En wat IK moeilijk vind om te begrijpen is waarom sommige mensen iemand blijkbaar beestachtig vinden als ze iets doen wat volslagen natuurlijk is, waar ze niemand kwaad mee doen en wat leuk is!!
    Jullie maken er zo'n probleem van omdat dat aangeleerd is mensen, volgens mij door de kerk. De Romeinen (een door ons zeer hoog aangeslagen beschaving) neukten een eind weg, Grieken waren er niet vies van, Egyptenaren ook niet (Cleopatra was echt zo'n nonnetje niet, hoor) en tal van andere beschavingen dachten er net zo over.

My point is dus (voor het nog niet duidelijk mocht zijn): Waarom ben je in godsnaam minder mens, waarom is het een 'probleem' als je als meisje de hele wereld naait? Dat jij het niet doet, prima. Maar dit is mijns inziens te onschuldig om iemand er zó op te veroordelen.

ik ben zelf ook een meisje, mocht dat niet geheel duidelijk zijn

Het gaat erom dat die meisjes met de verkeerden meegaan. En zich ook niet op zo'n manier , als een hoer, zouden moeten laten pakken, door de eerste de beste met genoeg goud om zijn nek en gladde praatjes.

En dan nog wel in het openbaar, doe het dan ergens, waar andere mensen er geen last van hebben. Zo goedkoop en smerig, ik werd er gewoon onpasselijk van, zeker omdat ik dacht wel met een net meisje te maken te hebben.

Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus... maarja blijkbaar vond ze iedereen leuk en ging ze gewoon voor iemand die naar haar iedee iets meer geld te bieden had. Achteraf mag ik me natuurlijk gelukkig prijzen dat ik niet met haar meegegaan ben, anders had ik misschien allerlei ziektes opgelopen met zulke types.. Want daar helpen ook geen condooms meer tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 07-03-2003 22:03]

(__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_8944237
    ach, jonge vrouwen kiezen vaak voor die mannen. Ik generaliseer nu wel, maar weet wat je bedoelt.
    Wij weten dat zij keihard op hun bek gaan met dat soort "slick rick's". Ze moeten er zelf achterkomen. "t is net als met kleine kinderen; jij kan ze erop wijzen, maar erachterkomen doen ze toch wel zelf......
      vrijdag 7 maart 2003 @ 22:07:32 #214
    13743 Baka_neko
    Mjaaaaaaaaw....!
    pi_8944310
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het gaat erom dat die meisjes met de verkeerden meegaan. En zich ook niet op zo'n manier , als een hoer, zouden moeten laten pakken, door de eerste de beste met genoeg goud om zijn nek en gladde praatjes.

JIJ vindt het de verkeerde, en JIJ vindt dat ze hoer zijn, Maar waarom zouden ze zich niet op zo'n manier moeten laten pakken? Ze willen het toch en je hebt er toch geen last van? HO; herstel- je ergetrt je eraan, maar verder doen ze je toch niks? Als je je beperkingen op gaat leggen omdat anderen zich aan je zouden kunnen ergeren dan kan je letterlijk niks meer.
    quote:
    En dan nog wel in het openbaar, doe het dan ergens, waar andere mensen er geen last van hebben. Zo goedkoop en smerig, ik werd er gewoon onpasselijk van, zeker omdat ik dacht wel met een net meisje te maken te hebben.
    Ze neukte m toch niet in het openbaar En zaten ze wel daadwerkelijk te flikflooien of ging ze alleen openbaar met 'm mee? En alleen omdat jij DACHT dat het een net meisje was is voor haar natuurlijk totaal geen reden om niet met die jongen mee te gaan. Dat is haar zaak, niet die van jou. Eigenlijk. Toch?
    quote:
    Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus... maarja blijkbaar vond ze iedereen leuk en ging ze gewoon voor iemand die naar haar iedee iets meer geld te bieden had.
    Tsssssssssss...... Hij heeft mooie kleren en hij versiert iemand DUS hij biedt haar geld... Sorry hoor!!
    Maar zou je misschien ook inhoudelijk willen reageren op mijn post? Ik hoop namelijk (in tegenstelling tot de meeste fokkers die de hoop al hebben opgegeven) op een sappige diskussie
    Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
    pi_8944422
    Ach gos ze heeft je misleid . Besef nou gewoon dat er meisjes zijn die zo willen leven , laat ze ze doen jou niets . Focus je gewoon op meisjes die je wel *net* zijn , maar wees ook niet supernaief wat vrouwen betreft , er is geen Mrs Cleaver (perfecte huisvrouwtje sloofje , iemand die alles volgt wat jij zegt voor zoete koek neemt , want dat is nu de indruk die ik van je krijg .
    pi_8944462
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 22:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
    Ach gos ze heeft je misleid . Besef nou gewoon dat er meisjes zijn die zo willen leven , laat ze ze doen jou niets . Focus je gewoon op meisjes die je wel *net* zijn , maar wees ook niet supernaief wat vrouwen betreft , er is geen Mrs Cleaver (perfecte huisvrouwtje sloofje , iemand die alles volgt wat jij zegt voor zoete koek neemt , want dat is nu de indruk die ik van je krijg .
    * KonnieKipke mee eens is.
    Vrouwen zij net als wij, kerels. Sommige meisjes houden ook van "living on the edge". Foute jongens en meisjes....
      vrijdag 7 maart 2003 @ 22:16:19 #217
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8944478
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:01 schreef bijtje_182 het volgende:
    (wa wil je ook anders als je het feit weet dat iedere jongen elke 8 minuten aan sex denkt)
    7 seconden, niet 8 minuten.
    pi_8949734
    Die 8 minuten vind ik zwaar overdreven.
    Je zou alleen moeten tellen dat een man alleen bewust aan sex denkt.
    En ter vergelijking, laat een vrouw eens in de buurt van kinderen en meet hoevaak zij aan sex denkt, in de vorm van ook kinderen krijgen.
    Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
    FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
      zaterdag 8 maart 2003 @ 04:03:25 #219
    9713 Eightball
    In control.
    pi_8949736
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2003 17:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
    Weet je, het gaat hem om de toon. Hij heeft gisteren een meisje ontmoet die [*naar zijn mening] zo is. , en Meteen is heel vrouwelijk Nederland een hoer .
    Dat vind ik nogal generaliserend. , maar Vraag meneer eens direct hoe hij tegenover vrouwen is staat, dan geeft die hij niet thuis . [*Mijn] Conclusie; dubbele moraal .
    Waar het eigenlijk op neerkomt, is dat een man wel zulke dingen mag doen in zijn ogen maar een vrouw niet en dat vind ik niet kloppen .
    In mijn ogen geldt, het zo behandelen [*van]anderen zoals je jezelf behandeld wilt worden , en als een jij zelf al zo bent , dan heb je niet het recht om anderen daar op te beoordelen .
    *=suggestie

Ik heb je post een beetje opgekalefaterd, ik hoop niet dat je het erg vint.
    Anders: sorry.
    Tot zover de interpunctieles..
    Niet flamerig bedoeld ofzo maar op dit moment en in deze staat kon ik het niet
    laten om hier even op te reageren.

Maar dan lees je dit:
    Scholiere schrijft opstel in sms-taal
    Mompelt iets over waar de neuk het met het onderwijs heen gaat enzo...

Maar ontopic: BHFH,...

[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 08-03-2003 04:53]

zaterdag 8 maart 2003 @ 11:04:50 #220
    39284 thiamat
    ...Mmmm...
    pi_8950621
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 04:03 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik heb je post een beetje opgekalefaterd, ik hoop niet dat je het erg vint.

Ik kan het ook niet laten... het is geen vint , maar vindt
    Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
    "De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
      zaterdag 8 maart 2003 @ 11:12:08 #221
    28560 toska
    Let's All Chant
    pi_8950686
    quote:

[..]

Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus...

dus?
    Normaal zing ik de sterren van de hemel
      zaterdag 8 maart 2003 @ 11:33:21 #222
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8950969
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 11:12 schreef toska het volgende:

[..]

dus?

Ze was een potentiele kandidaat voor mij, maar ze toonde haar ware aard toen ze ging flikflooien met die gast met dat rode petje en dan die andere er nog bij..
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      zaterdag 8 maart 2003 @ 11:35:09 #223
    28560 toska
    Let's All Chant
    pi_8950995
    Had ze wel met jou mogen flikflooien ?
    Normaal zing ik de sterren van de hemel
    pi_8950996
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Ze was een potentiele kandidaat voor mij, maar ze toonde haar ware aard toen ze ging flikflooien met die gast met dat rode petje en dan die andere er nog bij..
    Als zij dan met jou sex had gehad in een steegje was het dan ook een slet geweest ?
      zaterdag 8 maart 2003 @ 11:37:05 #225
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_8951010
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 11:35 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Als zij dan met jou sex had gehad in een steegje was het dan ook een slet geweest ?

Ja ,een "net" meisje doet zoiets ook niet.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_8951288
    Ik ben wel een net meisje volgens mij..
    pi_8951732
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 11:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ja ,een "net" meisje doet zoiets ook niet.

sorry hoor, maar ik vind het juist spannend om in de zomer met een meisje in een steegje te seksen. Als je je nou tot elkaar aangetrokken voelt, is daar toch niets mis mee?
      zaterdag 8 maart 2003 @ 12:29:01 #228
    35798 LordAnger
    Heeft geen smaak
    pi_8951778
    quote:

[..]

En de verkeerde is... Iedereen behalve jijzelf?
    quote:
    Had jij er nu last van dan? Wie zegt trouwens, dat er überhaupt IETS gebeurd is? En als dat zo is, wie zegt dan dat dat in een steegje was, en niet thuis? Of in een hotel for all I care?
    quote:
    Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus...
    Aha!! Opgekropte frustraties!!
    quote:
    maarja blijkbaar vond ze iedereen leuk
    Wie zegt dat nou weer?
    quote:
    en ging ze gewoon voor iemand die naar haar idee iets meer geld te bieden had.
    quote:
    Achteraf mag ik me natuurlijk gelukkig prijzen dat ik niet met haar meegegaan ben, anders had ik misschien allerlei ziektes opgelopen met zulke types.. Want daar helpen ook geen condooms meer tegen.
    Moet ik hier ook nog serieus op ingaan? Of is de strekking wel duidelijk?
    (T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
    pi_8951812
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 12:29 schreef LordAnger het volgende:
    [..]

Moet ik hier ook nog serieus op ingaan? Of is de strekking wel duidelijk?

Mijn bewondering voor het feit dat je de moeite hebt genomen op de andere onzinpunten wel serieus in te gaan.
    Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
      zaterdag 8 maart 2003 @ 12:34:30 #230
    9713 Eightball
    In control.
    pi_8951866
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 11:04 schreef thiamat het volgende:
    Ik kan het ook niet laten... het is geen vint , maar vindt
    Goed van je! Point taken i guess..
      zaterdag 8 maart 2003 @ 22:30:30 #231
    45897 Pascalle27
    nitro's meissie
    pi_8965624
    Eeuuuuhhh... En dat meisje bij jou op school dan, BHFH? Op hoeveel tegelijk ben jij eigenlijk verliefd?

Sorry... vraag van een newbie. wou't ff weten...

pi_8968653
    quote:

Hmm...
    Laat ik maar niet beginnen over jongens??
      zondag 9 maart 2003 @ 02:23:14 #233
    45073 OK_DAN
    Opgezoute Mening
    pi_8971743
    BHFH, je moet ook niet meer naar het Marokkaanse buurthuis gaan op zaterdagavond. Je weet toch dat het dan groepsavond is!

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
    pi_8975537
    Jezus man, als ze nou met jou mee was gegaan had je hier dan ook over zitten mekkeren? Doe niet zo hypocriet man, vrouwen houden ook van flirten, versieren en sex, en als jij dit niet goed kunt of doet doen ze dat met anderen. Live with it en laat het je niet zo frustreren dan komt er misschien ook nog eens een keer verandering in.
    I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
    pi_8981146
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Luisteren is niet je sterkste kant meneer de potentieele.
    Niet naar mij en niet naar dat meisje... Ze moest je niet.
    Jij blijft haar aanstaren dus zegt die maat van me: "Die creep kijkt nog steeds. Jullie bekken niet serieus genoeg. Laat mij maar." Als ik wat met dat meisje had ga ik haar echt niet afstaan aan een ander.
    Jij had niks met die meid en ze moest je niet.
    pi_8991417
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 15:54 schreef barman het volgende:

[..]

Luisteren is niet je sterkste kant meneer de potentieele.
    Niet naar mij en niet naar dat meisje... Ze moest je niet.
    Jij blijft haar aanstaren dus zegt die maat van me: "Die creep kijkt nog steeds. Jullie bekken niet serieus genoeg. Laat mij maar." Als ik wat met dat meisje had ga ik haar echt niet afstaan aan een ander.
    Jij had niks met die meid en ze moest je niet.

Ben jij de gast met het rode petje??
    Talk to the face 'cos the tits aint listening!
      zondag 9 maart 2003 @ 22:11:32 #237
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_8991904
    heej leuk een BHFH topic, altijd gezellig

deze situatie komt me bekend voor, heb em zelf ook eens meegemaakt een paar maanden geleden. Er was in mijn stamkroeg een meisje (19) en ze werd al een tijdje vervelend aangestaard door een vent (sprak gebrekkig engels, geen nederlands) ergens in de 30 die iets van 'r wilde. Ze was toevallig met een zooi kennissen van me mee, en daar stond ik dusz mee te praten maar ik merkte dat ze echt zo snel mogelijk van die gast afwilde en ze riep me ff, en vroeg me of ik ff d'r vriendje wilde spelen, om em te laten optiefen Werkte perfect, na wat hevig tongwerk droop ie af. En ik weer een goede daad gedaan

en BHFH, 't is wel heel erg cru om te denken als een meisje met 2 jongens zoent dat ze ook door allebei gepaald gaat worden... d'r zijn zeer weinig vrouwen (en waarsch. nog minder mannen) die dat echt lekker vinden... je bent gwoon met de aloude afleidingstactiek geconfronteerd... en met succes kennelijk ( voor die gast met het rode petje )

... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
    pi_8995950
    quote:

Ondergetekende is wel een net meisje

Groetjes, Mien

† In Memoriam † maandag 10 maart 2003 @ 00:25:34 #239
    47213 ArmaniMania
    pi_8995998
    Joeppie nog een paar postings en dan komt een slotje

Bij deze topic hadden ze dat al bij het moment moeten doen toen de Topic starter er mee begon.

pi_8996180
    quote:

[..]

Bekrompenheid?
    Of kom ik van Mars?

Ik ben het 100% met je eens hoor, ik vind dat ook ordinair.
    Zelf ken ik een meid die zwanger raakte nadat ze in een week met 3 (!!!) verschillende mannen naar bed was geweest. Later bleek dat ze niet eens wist wie de vader was
    Ik begrijp dat soort types niet, maar ook begrijp ik vrouwen niet die elk weekend met een ander naar bed gaan. Dan maar ouderwets, maar ik denk er (net zo) over
    pi_9006793
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:11 schreef hawaii het volgende:
    heej leuk een BHFH topic, altijd gezellig

deze situatie komt me bekend voor, heb em zelf ook eens meegemaakt een paar maanden geleden. Er was in mijn stamkroeg een meisje (19) en ze werd al een tijdje vervelend aangestaard door een vent (sprak gebrekkig engels, geen nederlands) ergens in de 30 die iets van 'r wilde. Ze was toevallig met een zooi kennissen van me mee, en daar stond ik dusz mee te praten maar ik merkte dat ze echt zo snel mogelijk van die gast afwilde en ze riep me ff, en vroeg me of ik ff d'r vriendje wilde spelen, om em te laten optiefen Werkte perfect, na wat hevig tongwerk droop ie af. En ik weer een goede daad gedaan

en BHFH, 't is wel heel erg cru om te denken als een meisje met 2 jongens zoent dat ze ook door allebei gepaald gaat worden... d'r zijn zeer weinig vrouwen (en waarsch. nog minder mannen) die dat echt lekker vinden... je bent gwoon met de aloude afleidingstactiek geconfronteerd... en met succes kennelijk ( voor die gast met het rode petje )

Volgens mij zei hij al eerder dat die gozer met het petje al tegen hem had gezegd dat hij haar wilde palen. Dus ik denk dat je theorie niet opgaat.
    pi_9007276
    Je kunt beter in een moslimland wonen, daar moeten ze wel netjes blijven
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
      maandag 10 maart 2003 @ 14:47:37 #243
    15067 Sinaasappel
    Hennie stoel O+
    pi_9007512
    Moet ze toch zelf weten?
    Ik kan me niet druk maken om zulke dingen
    Ik let wel op mezelf
    Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
      maandag 10 maart 2003 @ 14:52:05 #244
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_9007637
    Ik ben een heel net meisje...

ik heb alleen een probleem...

ik ben ouder dan 18 !!!!!!!!!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_9007694
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 14:52 schreef Mirage het volgende:
    Ik ben een heel net meisje...

ik heb alleen een probleem...

ik ben ouder dan 18 !!!!!!!!!

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
      maandag 10 maart 2003 @ 14:58:51 #246
    1687 poep
    praat geen poep
    pi_9007805
    't was toch netjes dat ze het niet voor je neus deden?

tis maar net wat iemand verstaat onder nette meisjes!

houdt van spannend...
      maandag 10 maart 2003 @ 15:29:50 #247
    15067 Sinaasappel
    Hennie stoel O+
    pi_9008638
    quote:
    Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren)
    jammer hoor, als je met een meisje spreekt, hoeft het toch niet te zijn, dat ze direct wat van je wil? mischien was dat haar vriend wel, en de mensen die zeggen dat ze een slet is, mogen haar mischien gewoon wel niet, moet je niet meteen er vanuit gaan dat ze een trio gaat doen

en wat dan nog

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2003 @ 23:56:35 #248
    47213 ArmaniMania
    pi_9024837
    Ik solliciteer voor een vet Hangslot die niet meer te breken is voor dit Topic.
    pi_9024979
    quote:

Ik heb de vele reacties nog niet gelezen, dus ik post geheel op basis van wat ik er van denk.

Mijn eerste gedachte: wat een sletje!!
    Ten tweede blijken de Nederlandse mannen goed voor hun vrouw te zorgen, in vergelijking met andere landen; ook westerse. Ik denk dat vrouwen daar een meetje misbruik van zijn gaan maken. Zoals een chatgenoot al zei, Nederlandse vrouwen zijn verwende krengen

pi_9025001
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 14:39 schreef kamagurka het volgende:
    Je kunt beter in een moslimland wonen, daar moeten ze wel netjes blijven
    U gaat door voor de koelkast
    pi_9025075
    mmm lekkere hoeren! Palen die krengen
      dinsdag 11 maart 2003 @ 00:21:23 #252
    45897 Pascalle27
    nitro's meissie
    pi_9025434
    Wacht ff...
    Zo'n meisje is een slet, terwijl BHFH op hetzelfde moment zit te zwijmelen (ik houd het maar netjes) over een meisje bij hem op school. Twee maten meterij, helemaal omdat BHFH hier zo'n vastgeroest begrip is, wat betreft dit soort posts.
    Maar BHFH, keep up the good work! You're truly an Entertainer!
      † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2003 @ 00:32:23 #253
    47213 ArmaniMania
    pi_9025613
    Zal ik de laatste Postings even gaan spammen ? Kan ie een volgend entertaining topic starten... Zoals; ik ben nu verliefd op een meisje, maar de Moeder en haar zusje en de broer, willen sex met me, oeoeoeoeo wat moet ik nu ?
    pi_9025680
    Wat is nou 't probleem .
    pi_9025705
    pi_9025709
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 00:35 schreef Pardonlul het volgende:
    Wat is nou 't probleem .
    pi_9025712
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: