ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...
quote:Hoezo generalisatie... Ik word het nu wel een beetje zat
Op vrijdag 7 maart 2003 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...
quote:
-knip-Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren
-knip-
quote:Dat leert hij haar dan wel, zijn reputatie kennende.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:54 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Wat wil je dan een non ?? Volgens mij ben je als dan eindelijk een net meisje vind iemand die gaat zitten zeuren dat ze te weinig ervaring heeft.
quote:Zijn reputatie?
Op vrijdag 7 maart 2003 15:55 schreef Silicium het volgende:[..]
Dat leert hij haar dan wel, zijn reputatie kennende.
3 uur lang de saaie lul uithangen in een kroeg en dan zeuren op fok als andere gozers wel succes hadden.
quote:Nee, maar het gaat om de manier waarop... zo openbaar en zo genant. laat ze het dan discreet doen, ik wil niet zien dat zij zo'n sukkel met rood petje zit af te lebberen.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:51 schreef Kreator het volgende:
Iemand die sex heeft is een hoer?
quote:Dan tief je maar op. Ik vind het belachelijk dat je anderen geen leuke avond wenst en alleen maar zit te zeiken over achterhaalde normen en waarden, waar jij je als 30plusser niet in kan vinden.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nee, maar het gaat om de manier waarop... zo openbaar en zo genant. laat ze het dan discreet doen, ik wil niet zien dat zij zo'n sukkel met rood petje zit af te lebberen.
quote:Nou zijn sommige vrouwen (vast ook wel mannnen) erg makkelijk. Dan moet je niet raar opkijken dat je een reputatie krijgt. Dat getuigt van weinig respect naar jezelf toe vind ik.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Nee hoor ze vinden sex lekker en doen het dus, als jij elke dag met een ander ligt te neuken ben je toch ook geen hoer. Ze geniet van het leven en zolang ze het veilig doet is er niks mis mee, toch?
Maar misschien ben ik wel ouderwets
quote:"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Kwark het volgende:
jammer he, dat ze met iedereen =knip=en behalve met jou
quote:Dat nummer heb ik dus op CD staan. Meatloaf.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:50 schreef zwijntje het volgende:
Good girls go to heaven, Bad girls go everyewhere!
quote:Een prettige avond is prima, maar dit gaat te ver. Fatsoen is ver te zoeken.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:59 schreef Slarioux het volgende:
Dan tief je maar op. Ik vind het belachelijk dat je anderen geen leuke avond wenst en alleen maar zit te zeiken over achterhaalde normen en waarden, waar jij je als 30plusser niet in kan vinden.
quote:krijg lekker de tering, farzin
Op vrijdag 7 maart 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:[..]
"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
quote:Maar wie zegt dat ze gepaald gaat worden door die twee gasten? Dat zijn jouw onnette gedachten.
en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....
quote:Ik zie geen een vraag, laat staan een normale, in de openingspost staa.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:[..]
"Normaal", staat dat woord in je woordenboek. Blijkbaar niet. BHFH mag toch een normale vraag stellen, zonder dat er allerlei idioten een reactie posten waarin hij persoonlijk wordt aangevallen? Als dit topic je niet bevalt ga je maar in onzin spelen. Doei.
quote:Laten we lekker liev doen hier ja?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:02 schreef Kwark het volgende:[..]
krijg lekker de tering, farzin
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:57 schreef Kwark het volgende:
jammer he, dat ze met iedereen neuken behalve met jou
quote:Dat betekent niet dat je er niet op een normale manier op kunt reageren.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:03 schreef zwijntje het volgende:
Ik zie geen een vraag, laat staan een normale, in de openingspost staa.
quote:Hoi
een jongen met rood petje
quote:Iemand die net 2 jongens kent ( 10 min) en zich daarna laat nemen in een steegje ( waarschijnlijk zonder condoom) door 2 jongens is in mijn ogen ( nog net) geen hoer, maar het is wel sletterig gedrag.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:51 schreef Kreator het volgende:
Iemand die sex heeft is een hoer?
Ik heb sinds mijn 18e een monogame relatie. Hij was de eerste, en zal hopelijk de laatste zijn.
Daarvoor heb ik zat jongens gezoend maar daar bleef het zo'n beetje bij.
Ik was kieskeurig en absoluut niet een voorstander van one night stands.
Mijn blik en houding waren vaak genoeg de reden dat ze niet verder kwamen dan een heel kort gesprek. En ja daar ben ik nog trots op.
Ik snap niet dat meiden zich verlagen om maar met iedere jongen het bed in te duiken.( dat je op een avond met een gozer zoent.. ja ok)
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Nee.. je bent goedkoop,makkelijk en jongens hebben geen respect voor je.Laat staan dat je bijzonder voor ze bent.
Vrijwel iedere meid kan namelijk op 1 avond met meerdere jongens het bed in duiken.
Het is de onzekerheid en bevestiging willen krijgen dat ze mooi en gewild zijn dat ze met iedereen een wip maken.
quote:Wat ben je weer ongelofelijk conservatief. Jij vind het niet fatsoenlijk (subjectief, weet je nog?), ik wel.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:01 schreef Farzin het volgende:[..]
Een prettige avond is prima, maar dit gaat te ver. Fatsoen is ver te zoeken.
quote:Zie je ondertitel. Onfatsoenlijk.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:05 schreef ZixS het volgende:
farzin wat is er mis met het woord?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:06 schreef Brennie het volgende:[..]
Iemand die net 2 jongens kent ( 10 min) en zich daarna laat nemen in een steegje ( waarschijnlijk zonder condoom) door 2 jongens is in mijn ogen ( nog net) geen hoer, maar het is wel sletterig gedrag.
Ik heb sinds mijn 18e een monogame relatie. Hij was de eerste, en zal hopelijk de laatste zijn.
Mijn blik en houding waren vaak genoeg de reden dat ze niet verder kwamen dan een heel kort gesprek. En ja daar ben ik nog trots op.
Ik snap niet dat meiden zich verlagen om maar met iedere jongen het bed in te duiken.( dat je op een avond met een gozer zoent.. ja ok)
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Nee.. je bent goedkoop,makkelijk en jongens hebben geen respect voor je.Laat staan dat je bijzonder voor ze bent.
Vrijwel iedere meid kan namelijk op 1 avond met meerdere jongens het bed in duiken.
Het is de onzekerheid en bevestiging willen krijgen dat ze mooi en gewild zijn dat ze met iedereen een wip maken.
quote:Je valt een beetje in de herhaling BHFH, je bent net een plaat met een kras, elke keer maar repeterend, hetzelfde liedje over en over en over again...
Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren) het meisje zag er gewoon NET uit, maar niets bleek minder waar... toen sprak ik ook nog een aantal andere mensen over haar en bleek ze inderdaad een sletterige reputatie te hebben.....ook een ander meisje had regelmatig jongens!! Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan... Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo. bah...
quote:Nee hoor, ik ben progressief.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:08 schreef Slarioux het volgende:
Wat ben je weer ongelofelijk conservatief.
quote:Dat is jouw goed recht, maar dat betekent niet dat BHFH daar niet over mag klagen.
Jij vind het niet fatsoenlijk (subjectief, weet je nog?), ik wel.
quote:Misschien is dit wat voor je?
Op vrijdag 7 maart 2003 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan...
quote:kijk er zijn toch nog nette meisjes! Zo kan het ook, al vind ik dat zoenen wel over de grens van het betamelijke.
Iemand die net 2 jongens kent ( 10 min) en zich daarna laat nemen in een steegje ( waarschijnlijk zonder condoom) door 2 jongens is in mijn ogen ( nog net) geen hoer, maar het is wel sletterig gedrag.
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 07-03-2003 16:11]
quote:WOEHAHAHAhahahahahahahaa
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:08 schreef Farzin het volgende:[..]
Zie je ondertitel. Onfatsoenlijk.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:02 schreef Kwark het volgende:
quote:Als je er zin in hebt, waarom niet?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:06 schreef Brennie het volgende:
quote:neuh.
Ben je dan stoer?
quote:Ja.
Ben je dan gewild?
quote:Neuh.
Ben je dan bijzonder?
quote:Of ze zijn gewoon geil, zien een lekkere gozer en denken: why the fuck not? Zo makkelijk is het toch gewoon? Waarom zou je jezelf iets wat leuk & lekker is ontzeggen omdat je niet 'makkelijk' wilt zijn?
Nee.. je bent goedkoop,makkelijk en jongens hebben geen respect voor je. Laat staan dat je bijzonder voor ze bent.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:09 schreef Farzin het volgende:[..]
Nee hoor, ik ben progressief.
quote:Klagen mag van mij, maar ik vind het nogal onfatsoenlijk om je af te reageren op mensen die wel een succesvol sexleven hebben, ookal valt dat buiten jouw fatsoensgrenzen.
[..]Dat is jouw goed recht, maar dat betekent niet dat BHFH daar niet over mag klagen.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 07-03-2003 16:13]
quote:Ik vind het eerder lachwekkend dat mensen die geen respect hebben voor andermans denkbeelden iemand anders durven uit te maken voor bekrompen.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:11 schreef Swatkat het volgende:
WOEHAHAHAhahahahahahahaa
Sorry ik vind je bekrompenheid wel erg uhm,... lachwekkend sorry...
quote:Mijn god, ook net 19 geworden?
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Wat een enorm bekrompen en beperkte reactie zeg.
Vooral na dat lulverhaal van BHFH, met dr 2 jongens net 10 min. kennen en dan in een steeg gaan neuken, ja hoor, vast!
quote:Schande!
ook een ander meisje had regelmatig jongens!!
quote:Ik vind deze uitspraak 'niet zo slim'.
Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren
quote:Afgaan op het uiterlijk ; is dat niet wat oppervlakkig?
en je kan blijkbaar niet eens meer op uiterlijk afgaan...
quote:Misschien moeten ze inderdaad wel een kenteken dragen. Wat zou je denken van een gele lap stof in een bepaalde vorm? Laat ons zeggen een cirkel.
Als zulke meisjes van lichte zeden nou een kenmerk hadden, was het voor iedereen tenminste duidelijk, maar nee, ze zelfs met gewone kleren aan gedragen ze zich zo.
quote:Dat dacht ik ook toen ik je post las.
bah...
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:12 schreef Kwark het volgende:Of ze zijn gewoon geil, zien een lekkere gozer en denken: why the fuck not? Zo makkelijk is het toch gewoon? Waarom zou je jezelf iets wat leuk & lekker is ontzeggen omdat je niet 'makkelijk' wilt zijn?
IMHO ben je dan meer bezig met je image dan de meiden die er gewoon niet zo moeilijk over doen.
quote:Bekrompenheid?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:11 schreef Swatkat het volgende:[..]
WOEHAHAHAhahahahahahahaa
quote:MAW: jij bent frigide?
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
quote:BHFH onderbouwt zijn mening in ieder geval beter dan de gemiddelde persoon die zomaar met andere mensen onder de lakens duikt. En dat noem jij succesvol?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:12 schreef Slarioux het volgende:
Klagen mag van mij, maar ik vind het nogal onfatsoenlijk om je af te reageren op mensen die wel een succesvol sexleven hebben, ookal valt dat buiten jouw fatsoensgrenzen.
quote:prima als jij dat voor jezelf niet zo zitten, maar waarom is dat nou zo erg als andere vrouwen dat doen?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:14 schreef Brennie het volgende:[..]
Bekrompenheid?
Ik vind het niet normaal dat er vrouwen rondlopen die elk weekend met 1 of meerdere mannen lopen te rampestampen.
En dan heb ik het over echt neuken.Beetje rotzooien moet kunnen zo nu en dan.
Is dat zo raar.. sorry, maar dit lijkt me een normale mening.
Of kom ik van Mars?
quote:Ik vind er wel waarheid in zitten
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Iedere vrouw kan tijdens het stappen mannen mee krijgen. Zelfs meerdere mannen mee krijgen. Dus bijzonder is het niet wat ze doen. Maar ze zullen zich er wel goed bij voelen en dus laat ze ook maar. Als ze zich prettig voelen daardoor moeten ze lekker doorgaan.
quote:Zowiezo, er is een subtiel verschil tussen iedere man pakken die je pakken kan, en een man die je echt ZELF wil. (die aan al je eissen voldoet,. en classy girls hebben zeker hoge eisen) maar omdat ze zich wat 'vrijer' gedragen, en wanneer ze zin in sex hebben een mooie/lekkere man uitzoeken mag het niet (maar bij mannen mag het wel altijd ojaaaaaaaaah ) en is de man er niet met al die hoge eisen van je, nou ja, dan heb je jezelf nog
Op vrijdag 7 maart 2003 16:12 schreef Kwark het volgende:[..]
Als je er zin in hebt, waarom niet?
[..]neuh.
[..]Ja.
[..]Neuh.
[..]Of ze zijn gewoon geil, zien een lekkere gozer en denken: why the fuck not? Zo makkelijk is het toch gewoon? Waarom zou je jezelf iets wat leuk & lekker is ontzeggen omdat je niet 'makkelijk' wilt zijn?
IMHO ben je dan meer bezig met je image dan de meiden die er gewoon niet zo moeilijk over doen.
quote:Nee hoor, je hebt gewoon gelijk. Alleen is fatsoen tegenwoordig 'uit' en 'vies', normen en waarden zijn verkeerd.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:14 schreef Brennie het volgende:
Bekrompenheid?
Ik vind het niet normaal dat er vrouwen rondlopen die elk weekend met 1 of meerdere mannen lopen te rampestampen.
Of kom ik van Mars?
quote:Ik wil geen conservatieve oude lul zijn door het woord liefde in mijn mond te nemen, maar ik doe het toch
Op vrijdag 7 maart 2003 16:11 schreef Swatkat het volgende:[..]
WOEHAHAHAhahahahahahahaa
*Weer hard het topic uitrent
quote:
Ben je dan stoer?
Ben je dan gewild?
Ben je dan bijzonder?
Vrouwen als jij houden de sport een sport
(Niets lekkerder dan zo'n tutje 'dat dit normaal echt nooit doet' )
quote:De wereld verandert! Mensen denken anders dan de conservatieven! Wat nu?!
Op vrijdag 7 maart 2003 16:17 schreef Farzin het volgende:[..]
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk. Alleen is fatsoen tegenwoordig 'uit' en 'vies', normen en waarden zijn verkeerd.
quote:Nee wijsneus.. bijna 26.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:13 schreef X-Ray het volgende:[..]
Mijn god, ook net 19 geworden?
Wat een enorm bekrompen en beperkte reactie zeg.
Vooral na dat lulverhaal van BHFH, met dr 2 jongens net 10 min. kennen en dan in een steeg gaan neuken, ja hoor, vast!
quote:Erg relatief begrip, onderbouwen.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:15 schreef Farzin het volgende:[..]
BHFH onderbouwt zijn mening in ieder geval beter dan de gemiddelde persoon die zomaar met andere mensen onder de lakens duikt. En dat noem jij succesvol?
quote:Dat jij dat niet normaal vind is je goed recht, maar jij veroordeelt er anderen mee en dat is niet zo netjes.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:14 schreef Brennie het volgende:
Bekrompenheid?
Of kom ik van Mars?
quote:Pfff... wie probeer jij makkelijk je nest in te lullen?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:18 schreef HassieBassie het volgende:[..]
![]()
![]()
Vrouwen als jij houden de sport een sport
(Niets lekkerder dan zo'n tutje 'dat dit normaal echt nooit doet'
)
quote:Er zit een heel groot verschil tussen 'iedere gozer die er een beetje lekker uitziet' naaien en gewoon een afwisselend relatie/sexleven hebben.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:18 schreef Brennie het volgende:[..]
Nee wijsneus.. bijna 26.
Wat iedereen doet moet hij/zij lekker zelf weten.
Ik geef alleen mijn mening.
Persoonlijk snap ik niet waarom vrouwen het leuk vinden om met elke gozer die er een beetje lekker uitziet gelijk een wip te maken.
Zo ben ik nooit geweest, excuse me. Waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen die er zo over denkt. So be it.
quote:Ik heb het niet over elk weekend (meerdere) mannen afwerken.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:17 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Ik wil geen conservatieve oude lul zijn door het woord liefde in mijn mond te nemen, maar ik doe het toch
Als je elke week met een ander tekeergaat, dan is er geen enkel verband tussen seks en liefde. Heel erg is dat ook weer niet, je kiest er zelf voor, maar wat heb je dan een evt. geliefde meer te bieden dan die zatlap op zaterdag?
*Weer hard het topic uitrent
quote:maar zo'n meid wordt wel als slet gezien! en loopt allerlei ziektes op. Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:20 schreef X-Ray het volgende:[..]
Er zit een heel groot verschil tussen 'iedere gozer die er een beetje lekker uitziet' naaien en gewoon een afwisselend relatie/sexleven hebben.
quote:Idd, er wordt toch ook niet uitgegaan van elke week een andere naaien (wat maar bij bepaalde mensen voor komt) en af en toe een keer.... (wat ik normaal beschouw)
Er zit een heel groot verschil tussen 'iedere gozer die er een beetje lekker uitziet' naaien en gewoon een afwisselend relatie/sexleven hebben.
quote:En ik heb t dus over vrouwen die alles pakken wat voor hun neus voorbij komt.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:16 schreef Swatkat het volgende:[..]
Zowiezo, er is een subtiel verschil tussen iedere man pakken die je pakken kan, en een man die je echt ZELF wil.
quote:ik snap bets dat vrouwen af en toe met mij een wip willen maken
Op vrijdag 7 maart 2003 16:18 schreef Brennie het volgende:
Persoonlijk snap ik niet waarom vrouwen het leuk vinden om met elke gozer die er een beetje lekker uitziet gelijk een wip te maken.
quote:als jij je daar gelukkig bij voelt.
Zo ben ik nooit geweest, excuse me. Waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen die er zo over denkt. So be it.
quote:Jij begrijpt het
quote:dat vind ik ook niet kunnen.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef Brennie het volgende:[..]
En ik heb t dus over vrouwen die alles pakken wat voor hun neus voorbij komt.
quote:Door jou, ja.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar zo'n meid wordt wel als slet gezien!
quote:
en loopt allerlei ziektes op.
quote:Waarom heb ik het gevoel dat ik een negentiende eeuwse plattelandsroman zit te lezen?
Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
quote:naja.... gebakken eitje is ook goed hoor
Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Swatkat het volgende:[..]
Jij begrijpt het
ennuh. je wilt in de ochtend toch wel nog een intellectueel gesprek hebben![]()
quote:En dat willen ze niet zelf? En wie ben jij om te oordelen over hun gedrag?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef Brennie het volgende:[..]
En ik heb t dus over vrouwen die alles pakken wat voor hun neus voorbij komt.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat vind ik ook niet kunnen.
dat recht is alleen aan mannen voorbehouden
quote:inderdaad, dat geouwehoer 's morgens hoeft nou ook weer niet
Op vrijdag 7 maart 2003 16:23 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
naja.... gebakken eitje is ook goed hoor
![]()
quote:Condooms jongen,... en anticonceptie
maar zo'n meid wordt wel als slet gezien! en loopt allerlei ziektes op. Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
En geen goede man kunnen vinden? Wat is het met mannen dat ze bang zijn een afgelikte boterham te hebben.... zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze onderdoen voor die andere mannen?
quote:Wat zoek je eigenlijk in godsnaam voor een relatie??
maar zo'n meid wordt wel als slet gezien! en loopt allerlei ziektes op. Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
quote:'k hoef het idd niet echt te weten, maar ik denk dat dat andersom ook wel geldt
Op vrijdag 7 maart 2003 16:24 schreef Swatkat het volgende:[..]
Condooms jongen,... en anticonceptie
En geen goede man kunnen vinden? Wat is het met mannen dat ze bang zijn een afgelikte boterham te hebben.... zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze onderdoen voor die andere mannen?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En welcoooooome to the Stone Age! Gut wat een stelletje simplele imbicielen... Typisch het soort jongetjes waar vrouwen gillend van wegrennen!
quote:Nogmaals wat iedereen doet moeten ze zelf weten. Maar ik heb het niet over een afwisselend sexleven. ( zo nu en dan een andere partner, omdat je een persoon leuk vind )
Op vrijdag 7 maart 2003 16:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat jij dat niet normaal vind is je goed recht, maar jij veroordeelt er anderen mee en dat is niet zo netjes.
quote:In he middenoosten smelten de condooms als ze buiten de verpakking zijn, dus daar doen ze het altijd zonder.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:25 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Wat zoek je eigenlijk in godsnaam voor een relatie??
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
inderdaad, dat geouwehoer 's morgens hoeft nou ook weer niet
quote:Door jaloerse mensen die dat ook wel zouden willen maar wie het niet lukt.
maar zo'n meid wordt wel als slet gezien!
Zoals jij dus.
quote:Sexuele voorlichting is bij jou zeker overgeslagen?
en loopt allerlei ziektes op.
quote:Wat lul je?
Zij zal nooit meer een goede man kunnen vinden die haar niet gebruikt.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:26 schreef Pulsemaster het volgende:idd!
"lekker geslapen?"
"hmmmzzz gaaap.... waars me ontbijt?"
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-03-2003 16:28]
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
In he middenoosten smelten de condooms als ze buiten de verpakking zijn, dus daar doen ze het altijd zonder.
BHFH is een keer besmet met het schapsyfylis
quote:Een vrouw die :
Op vrijdag 7 maart 2003 16:25 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Wat zoek je eigenlijk in godsnaam voor een relatie??
quote:dat is je vriendin,.. niet je one night stand
Op vrijdag 7 maart 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
"rot op wijf, laat me slapen.
En als ik wakker ben, laat ze dan aub studio sport opzetten en koffie gaan zetten"
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
"rot op wijf, laat me slapen.
En als ik wakker ben, laat ze dan aub studio sport opzetten en koffie gaan zetten"
quote:Geen NLs lult (dat heeft ze toch niet nodig bij het opvoeden van de kids)
Op vrijdag 7 maart 2003 16:28 schreef MUUS het volgende:[..]
Een vrouw die :
Goed kan koken. Zegt wat hij wil horen. Geen eigen mening heeft. Niet uit haarzelf geil wordt, want da's toch wel erg ordinair. Niet teveel goud kost. een iq heeft die overeenkomt met haar schoenmaat. op zijn minst 5 schapen en een koe meeneemt als bruidsschat.
quote:Wie ben ik?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:23 schreef Slarioux het volgende:[..]
En dat willen ze niet zelf? En wie ben jij om te oordelen over hun gedrag?
quote:Heb je er eigenlijk al aan gedacht dat het meisje de vriendin was van de gozer met het rode petje, en dat de derde jongen een goede vriend was van het stelletje? Vast niet he
quote:kut die haal ik altijd door elkaar
Op vrijdag 7 maart 2003 16:28 schreef Swatkat het volgende:
dat is je vriendin,.. niet je one night stand![]()
![]()
quote:Ja dat is als ik ze mee naar huis neem.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:29 schreef Pulsemaster het volgende:
"Jezus, ben je hier nog steeds?!"
quote:Die 2 gasten hebben dat wijf vast niet gepaald. Want wie kan dat bevestigen in dit verhaal?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:[..]
Heb je er eigenlijk al aan gedacht dat het meisje de vriendin was van de gozer met het rode petje, en dat de derde jongen een goede vriend was van het stelletje? Vast niet he
.
quote:Valt wel mee hoor...
Op vrijdag 7 maart 2003 16:18 schreef Brennie het volgende:[..]
Nee wijsneus.. bijna 26.
Wat iedereen doet moet hij/zij lekker zelf weten.
Ik geef alleen mijn mening.
Niet dat ik het eens ben met dat loze verhaaltje van de topicstarter, maar het gaat om het principe.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Great_Cornholio op 07-03-2003 16:33]
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:28 schreef MUUS het volgende:[..]
Een vrouw die :
Goed kan koken. Zegt wat hij wil horen. Geen eigen mening heeft. Niet uit haarzelf geil wordt, want da's toch wel erg ordinair. Niet teveel goud kost. een iq heeft die overeenkomt met haar schoenmaat. op zijn minst 5 schapen en een koe meeneemt als bruidsschat.
quote:Doe eens even normaal zeg!!
Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren
quote:Ik WEET dat dat niet zo was. Ik heb namelijk een aantal mensen gesproken die haar goed kenden. En de andere jongen (die zonder rood petje_ heb ik ook gesproken.. Die had het er de er dus over dat ie haar wilde "palen" en probeerde juist info van mij te krijgen, omdat ik daarvoor met haar gesproken had.
Heb je er eigenlijk al aan gedacht dat het meisje de vriendin was van de gozer met het rode petje, en dat de derde jongen een goede vriend was van het stelletje? Vast niet he
.
quote:BHFH, die weet immers precies wat jongens doen als ze met z'n 2en, en 1 meisje, een tent uitlopen
Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef Chooselife het volgende:[..]
Die 2 gasten hebben dat wijf vast niet gepaald. Want wie kan dat bevestigen in dit verhaal?
quote:Maar hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ze dat met z'n 2en gingen doen? En in wat voor een tenten ga je eik uit, dat je zulke mensen om de haverklap tegenkomt
Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik WEET dat dat niet zo was. Ik heb namelijk een aantal mensen gesproken die haar goed kenden. En de andere jongen (die zonder rood petje_ heb ik ook gesproken.. Die had het er de er dus over dat ie haar wilde "palen" en probeerde juist info van mij te krijgen, omdat ik daarvoor met haar gesproken had.
quote:Precies, misschien kent ze die gozer al jaren en pakt ze 'm gewoon eindelijk eens na jaren in het openbaar op zijn smoel.
.
En al kende ze die gasten niet heeft ze zich helemaal laten uitwonen door die twee gasten. WHO GIVES A FUCK?
Haar lijf, haar leven en dat heeft ze maar 1 keer. Laat mensen lekker doen wat ze willen doen. Dat bekrompen getrut. Jezus BHFH, kom eens onder die middeleeuwse steen vandaan en LEEF.
quote:PALUH!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 16:32 schreef Slarioux het volgende:[..]
BHFH, die weet immers precies wat jongens doen als ze met z'n 2en, en 1 meisje, een tent uitlopen
![]()
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik WEET dat dat niet zo was. Ik heb namelijk een aantal mensen gesproken die haar goed kenden. En de andere jongen (die zonder rood petje_ heb ik ook gesproken.. Die had het er de er dus over dat ie haar wilde "palen" en probeerde juist info van mij te krijgen, omdat ik daarvoor met haar gesproken had.
Okay, nu kan het schopje richting onzin wel weer .
quote:je moet ook op tijd je handdoekje in de buurt hebben he
Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja dat is als ik ze mee naar huis neem.
Ik slaap liever bij hen, dan worden de lakens niet vies. scheelt me weer een keer verschonen.
of gewoon in de doesche ,meteen schoon
quote:Ja, hij moet publiekelijk op de brandstapel gezet worden, want fatsoen? Dat is alleen voor de dommen. Het is pas 'stoer' als je zoveel mogelijk onfatsoenlijke woorden gebruikt. Toch?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:33 schreef MUUS het volgende:
Jezus BHFH, kom eens onder die middeleeuwse steen vandaan en LEEF.
/sarcasme
quote:Ja, door jou.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:34 schreef X-Ray het volgende:
Okay, nu kan het schopje richting onzin wel weer.
quote:Dat /sarcasme had je wel weg kunnen laten hoor.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:35 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, hij moet publiekelijk op de brandstapel gezet worden, want fatsoen? Dat is alleen voor de dommen. Het is pas 'stoer' als je zoveel mogelijk onfatsoenlijke woorden gebruikt. Toch?
/sarcasme
quote:Kost hem te veel warm water, en onder de koude douche wil het zo moeilijk
Op vrijdag 7 maart 2003 16:35 schreef Swatkat het volgende:[..]
je moet ook op tijd je handdoekje in de buurt hebben he
![]()
quote:Komop zeg Farzin, heel aardig dat je het voor me "opneemt" maar ik kan mezelf heel goed redden verbaal, daar heb ik echt geen "hulp" bij nodig..
Ja, hij moet publiekelijk op de brandstapel gezet worden, want fatsoen? Dat is alleen voor de dommen. Het is pas 'stoer' als je zoveel mogelijk onfatsoenlijke woorden gebruikt. Toch?
/sarcasme
quote:Onder de douche kan ik niet in slaap vallen na afloop
Op vrijdag 7 maart 2003 16:35 schreef Swatkat het volgende:
quote:Jij zou ook eens wat meer moeten neuken. Knap je van op.
/sarcasme
quote:Ik ben het met je eens hoor, BHFH, wat betreft fatsoen en normen en waarden.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Komop zeg Farzin, heel aardig dat je het voor me "opneemt" maar ik kan mezelf heel goed redden verbaal, daar heb ik echt geen "hulp" bij nodig..En laten we vooral aardig ook tegen elkaar blijve allemaal.
quote:Warm water is bij mij bij de huurprijs inbegrepen
Op vrijdag 7 maart 2003 16:36 schreef Slarioux het volgende:
Kost hem te veel warm water, en onder de koude douche wil het zo moeilijk
quote:Ik denk dat BHFH daar over een minuut of 10 in GC over gaat klagen
Op vrijdag 7 maart 2003 16:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
Warm water is bij mij bij de huurprijs inbegrepen
quote:Oja nog een leuke bericht hierbij:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:33 schreef MUUS het volgende:[..]
Precies, misschien kent ze die gozer al jaren en pakt ze 'm gewoon eindelijk eens na jaren in het openbaar op zijn smoel.
Misschien ging ze gewoon naar huis. Maar nee, BHFH vult het verhaaltje zelf wel in.En al kende ze die gasten niet heeft ze zich helemaal laten uitwonen door die twee gasten. WHO GIVES A FUCK?
Haar lijf, haar leven en dat heeft ze maar 1 keer. Laat mensen lekker doen wat ze willen doen. Dat bekrompen getrut. Jezus BHFH, kom eens onder die middeleeuwse steen vandaan en LEEF.
Mensen hebben altijd veel fantasie,.. HEEL veel fantasie...
quote:Wat heeft dat in vredesnaam met het topic te maken?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:38 schreef MUUS het volgende:
Jij zou ook eens wat meer moeten en. Knap je van op.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:42 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat heeft dat in vredesnaam met het topic te maken?
BHFH klaagt dat een meisje gaat neuken, en MUUS raadt jou hetzelfde aan....
quote:Precies wat ik bedoelde.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:40 schreef Swatkat het volgende:[..]
Oja nog een leuke bericht hierbij:
Mensen VERZINNEN ook verhalen over meisjes (echt?? nee echt)
Zo is 1 jongen zoenen (een voetballer) en het meisje heeft het hele voetbalteam geneukt,... heeft ze ook nog 1 vast goede vriendin,. dan hebben ze dat SAMEN gedaan.....
Jajajajajaa,.. zo geld dat ook voor een kroeg,.. al heeft het meisje nog NOOIT iemand in die kroeg gezoent, maar heeft ze alleen veel sjans,... en hebben automatisch (blijkbaar) andere wijven (en afgewezen jongens) een hekel aan dr, en heeft ze ook met de hele kroeg geneukt..Mensen hebben altijd veel fantasie,.. HEEL veel fantasie...
Ik heb ook veel fantasie. Ik gebruik die alleen waar het wel nut heeft. Bij sex bijvoorbeeld. .
quote:Dat je van meer neuken meer normen en waarden krijgt in topics.
quote:Mensen die ongevraagd advies geven zijn inderdaad erg irritant.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:43 schreef Slarioux het volgende:
BHFH klaagt dat een meisje gaat en MUUS raadt jou hetzelfde aan....
En nu weer on-topic.
quote:Terwijl als je dit omdraait naar mannen toe bv
Op vrijdag 7 maart 2003 16:40 schreef Swatkat het volgende:
Zo is 1 jongen zoenen (een voetballer) en het meisje heeft het hele voetbalteam geneukt,... heeft ze ook nog 1 vast goede vriendin,. dan hebben ze dat SAMEN gedaan.....
wat je te horen rkijgt na paar keer doorvertellen
Hockeyelftal neemt vader etrwijl jongen naar toilet is
quote:Bron?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:43 schreef X-Ray het volgende:
Dat je van meer meer normen en waarden krijgt in topics.
quote:We zijn ontopic, gekke henkie.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:44 schreef Farzin het volgende:[..]
Mensen die ongevraagd advies geven zijn inderdaad erg irritant.
En nu weer on-topic.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:43 schreef MUUS het volgende:[..]
Precies wat ik bedoelde.
.
Ik heb ook veel fantasie. Ik gebruik die alleen waar het wel nut heeft. Bij sex bijvoorbeeld.
.
quote:Precies
/sarcasme
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 07-03-2003 16:45]
quote:Misschien als eens gewoon ging leven, i.p.v van de godganse dag slap ouwehoeren over fatsoen, dat je me dan zou begrijpen.
quote:Nu hoef je het niet meer 'met het handje' te doen
Bron?
quote:Dat was on-topic, dropveter.
Mensen die ongevraagd advies geven zijn inderdaad erg irritant.
En nu weer on-topic.
quote:Doe ik al. Nu jij nog.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:45 schreef MUUS het volgende:
Misschien als eens gewoon ging leven, i.p.v van de godganse dag slap ouwehoeren over fatsoen, dat je me dan zou begrijpen.
Verder boeit het mij geen ene ruk wat anderen doen. De een die leeft er meer op los dan de ander. En de een denkt meer na voordat ie wat doet.
Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is. Een condoom zegt namelijk ook niet alles.
Respect is ver te zoeken in dit topic.
quote:De kerk is geen leven.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Farzin het volgende:[..]
Doe ik al. Nu jij nog.
quote:Het lijkt de nederlandse samenleving wel
Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef yingyang het volgende:Respect is ver te zoeken in dit topic.
quote:Ik ben niet gelovig hoor.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Slarioux het volgende:
De kerk is geen leven.
quote:Maar wel fatsoenlijk.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Slarioux het volgende:[..]
De kerk is geen leven.
quote:Moest er nog maar bijkomen.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:47 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik ben niet gelovig hoor.
quote:Niks voor mij dus.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:47 schreef X-Ray het volgende:[..]
Maar wel fatsoenlijk.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:47 schreef Slarioux het volgende:[..]
Het lijkt de nederlandse samenleving wel
.
Verder wel een leuke topic dit
quote:Er is gewoon niet één vrouw die met jou wil neuken.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef yingyang het volgende:
Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is. Een condoom zegt namelijk ook niet alles.
quote:Voor sommige mensen went het nooit ben ik bang.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:49 schreef yingyang het volgende:[..]
Precies. Maar alles went dus dit ook.
quote:Weer een saaie vrijdagmiddag met een glimlach doorgebracht
Verder wel een leuke topic dit
[Dit bericht is gewijzigd door Mereltje op 07-03-2003 16:51]
quote:Mjaja, ik heb het de hele dag over fatsoen? Mjaaaaaaaaaja.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:46 schreef Farzin het volgende:[..]
Doe ik al. Nu jij nog.
Whatever.
Moraal van het verhaal : trek gewoon eens niet zo snel conclusies, BHFH en doe niet zo kortzichtig en bekrompen.
quote:Veel plezier.
Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is.
quote:Als ik me rode petje op doe, zullen Frankie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:51 schreef Mereltje het volgende:
' Net' meisje groet BHFH en Farzin...
ik krijg spontaan zin als ik dit topic lees![]()
![]()
quote:hmm zullen we dan afspreken in de kroeg ?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:51 schreef Mereltje het volgende:
' Net' meisje groet BHFH en Farzin...
ik krijg spontaan zin als ik dit topic lees![]()
![]()
quote:Idd HEEL wat langer,. over heel wat jaartjes,... of niet
Leven en laten leven. BHFH vind ooit wel een vrouw die bij hem past, duurt misschien nog een paar jaar voordat het zover is maar ooit zal hij iemand vinden.
quote:Dan overhandig jij toch ook wel de uitslag van jou testje toch?
Ik zou nooit zomaar met een vrouw het bed induiken. Dan mag ze eerst een aids-test laten doen en met bewijs komen dat ze clean is. Een condoom zegt namelijk ook niet alles.Respect is ver te zoeken in dit topic.
Maar condooms zijn idd klote dingen, en niet betrouwbaar dus in principe wel een goed idee, maar wel vermoeiend (elke keer je lek laten prikken,.... zowiezo moet je dus EERST een half jaar geen sex hebben gehad, anders is de test ook niet echt betrouwbaar (qua HIV dan)
(bedenkt bij zichzelf dat ze erg blij is dat ze zich geen zorgen meer hoeft te maken om die condomenzooi)
Respect,.. je kent BHFH nog niet he hahahaha
quote:Als zij de zooi opruimen ben ik wel voor natuurlijk
Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef X-Ray het volgende:
Als ik me rode petje op doe, zullen Frenkie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?
quote:Zijn jullie wel nette mensen dan??
Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
Als ik me rode petje op doe, zullen Frankie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?
quote:Wat is daar bekrompen en kortzichtig aan...?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:51 schreef MUUS het volgende:
Moraal van het verhaal : trek gewoon eens niet zo snel conclusies, BHFH en doe niet zo kortzichtig en bekrompen.
quote:Dan mis je nog 2 man voor MUUS... Farzin en BHFH dan maar? Dan weten ze iig waar ze het over hebben.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
Als ik me rode petje op doe, zullen Frankie en ik je dan DP-en terwijl MUUS ook mee doet?
quote:fatsoenlijk van die jongen!
Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef Sylvana het volgende:
heeft iedereen hier de reactie van de jongen met het rode petje over het hoofd gezien? hij heeft haar niet gepaald, ze hebben alleen net gedaan alsof ze verkering hadden en ff gezoend omdat het meisje werd lastiggevallen door een vervelende man
quote:fatsoen moet je doen
Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Mereltje het volgende:
Zijn jullie wel nette mensen dan??
quote:Idd.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef Sylvana het volgende:
heeft iedereen hier de reactie van de jongen met het rode petje over het hoofd gezien? hij heeft haar niet gepaald, ze hebben alleen net gedaan alsof ze verkering hadden en ff gezoend omdat het meisje werd lastiggevallen door een vervelende man
Dat lijkt mij zowiezo de meest realistische waarheid achter BHFH avonturen: hij valt telkens meisjes lastig en om van em af te komen verzinnen ze dat de 1e de beste gozer in de buurt (of 2 of 3) hun vriend is. .
quote:Tip1: Als je een test laat doen duurt het ongeveer een week/2 voordat je antwoord hebt, en dan weet je alleen voor 99% zeker dat ze 6 maanden gelden geen HIV besmet was.
quote:Ik zei ook dat dat niet zo erg is en dat ze het helemaal zelf moeten weten. Ik veroordeel ze ook niet.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:20 schreef Swatkat het volgende:[..]
Ik heb het niet over elk weekend (meerdere) mannen afwerken.
Maar wat dan nog,.. als iemand daar zin in heeft, en met het zijn volle verstand doet (en niet vanwege laag zelfbeeld, geliefd willen voelen enz enz) so fucking what. Vrouwen mogen ook hun sexuele behoeftens laten vervullen.
Ik zie trouwens even niet in waarom we een verschil moeten maken tussen mannen en vrouwen.
Ik vind het alleen frappant dat niemand meer een verband met liefde legt. Die hoeft er ook niet altijd te zijn, maar ik vind het wel een van de belangrijkere elementen van seks.
[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 07-03-2003 16:55]
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:52 schreef JochemKnoops het volgende:
hmm zullen we dan afspreken in de kroeg ?
Geen normen en waarden...
quote:Niet net, wel fatsoenlijk.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Mereltje het volgende:[..]
quote:Niet netjes om zo over andere mensen te praten.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Slarioux het volgende:
Dan mis je nog 2 man voor MUUS... Farzin en BHFH dan maar? Dan weten ze iig waar ze het over hebben.
quote:Nou en? Kom onder je rotsblok vandaan, en ontdek dat mensen zich daar helemaal niks van aantrekken.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:55 schreef Farzin het volgende:[..]
Niet netjes om zo over andere mensen te praten.
quote:Tuurlijk, en vol fatsoen.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Mereltje het volgende:[..]
quote:Ja,. maar liefde hoort bij mij niet bij een one-night stand,.. of iig een heel andere soort van liefde,.. het is meer lust
Op vrijdag 7 maart 2003 16:54 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Ik zei ook dat dat niet zo erg is en dat ze het helemaal zelf moeten weten. Ik veroordeel ze ook niet.
Ik zie trouwens even niet in waarom we een verschil moeten maken tussen mannen en vrouwen.
Ik vind het alleen frappant dat niemand meer een verband met liefde legt. Die hoeft er ook niet altijd te zijn, maar ik vind het wel een van de belangrijkere elementen van seks.
quote:Wat is het verschil tussen net en fatsoenlijk? ik vind het niet zoveel verschillen.. maar goed ik lees nog even door .. ik vermaak me hier wel.. wat een vooroordelen..
Op vrijdag 7 maart 2003 16:54 schreef Slarioux het volgende:[..]
Niet net, wel fatsoenlijk.
quote:Ten alle tijden mag er een testje gevraagd worden van mij. Werk ik 100 procent aan mee dus
Op vrijdag 7 maart 2003 16:53 schreef Swatkat het volgende:Dan overhandig jij toch ook wel de uitslag van jou testje toch?
Verder kan BHFH zich beter wat flexibeler opstellen. Niet moeten natuurlijk maar als je met zulke stricte verwachtingen en regels leeft, dan maak je het jezelf moeilijk. Maar dat is niet mijn zaak, dus ik moet me er niet mee bemoeien.
Meer open minded zijn ook. Anders is het leven erg zwaar.
quote:Gewoon niet doen, dat is niet leuk.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Nou en? Kom onder je rotsblok vandaan, en ontdek dat mensen zich daar helemaal niks van aantrekken.
quote:Jij hebt zeker aardig wat stoppen vervangen in die tijd
Op vrijdag 7 maart 2003 15:54 schreef Frenkie het volgende:
Moet je naar die Hoeckeyfeestjes gaan. Als je daar de stoppenkast opentrok zat Belle-Fleur daar. Tien minuten later ging je met Marianne mee de kleedkamer in, en de volgende keer mocht je met Belle-Fleur de kleedkamer in en stond Marianne in de stoppenkast
quote:En dáár moet ik me wat van aantrekken?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:58 schreef Farzin het volgende:[..]
Gewoon niet doen, dat is niet leuk.
naja, nie da ik da doe, maar da's ut beeld van de gemiddelde jongen (wa wil je ook anders als je het feit weet dat iedere jongen elke 8 minuten aan sex denkt) ligt toch wel redelijk in de buurt van versieren, gebruiken dumpen, maar ok... miss heb ik wel de verkeerde jongens steeds te pakken...
quote:Waarom eigenlijk niet? Ik heb al gezegd dat ik er niet van gediend ben.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:01 schreef Slarioux het volgende:
En dáár moet ik me wat van aantrekken?
quote:En dáár moet ik me wat van aantrekken?
Op vrijdag 7 maart 2003 17:03 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom eigenlijk niet? Ik heb al gezegd dat ik er niet van gediend ben.
quote:Ja, en omdat jij er niet van gediend bent, moet ik me er wél wat van aantrekken?
Op vrijdag 7 maart 2003 17:03 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom eigenlijk niet? Ik heb al gezegd dat ik er niet van gediend ben.
En waar is BHFH zelf ondertussen gebleven? Die ligt helemaal blauw van het lachen onder zijn bureau hoor. .
quote:Hè, ik vermaak me anders uitstekend
Op vrijdag 7 maart 2003 17:06 schreef matthijn99 het volgende:
Dat er nog mensen serieus ingaan op zijn topics zeg...En waar is BHFH zelf ondertussen gebleven? Die ligt helemaal blauw van het lachen onder zijn bureau hoor.
.
quote:Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Op vrijdag 7 maart 2003 17:06 schreef matthijn99 het volgende:
En waar is BHFH zelf ondertussen gebleven? Die ligt helemaal blauw van het lachen onder zijn bureau hoor..
quote:Farzin = BHFH
Op vrijdag 7 maart 2003 17:07 schreef Farzin het volgende:[..]
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
quote:Ehm... normen en waarden zijn heel normaal hoor. Daarvoro hoef je heus niet in Staphorst te wonen...
Op vrijdag 7 maart 2003 17:11 schreef matthijn99 het volgende:
Woon jij soms in Epe of Staphorst, BHFH?.
quote:Dat anderen er verschillende normen oph na houden, wil niet zeggen dat ze er GEEN normen op na houden.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:12 schreef Farzin het volgende:[..]
Ehm... normen en waarden zijn heel normaal hoor. Daarvoro hoef je heus niet in Staphorst te wonen...
quote:En het is wel geoorloofd om zogenaamd getrouwd te zijn en in Nederland als een kip zonder kop achter alle meisjes op je school aan te lopen in de hoop dat je ze kan neuken?
Op vrijdag 7 maart 2003 17:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we het serieus houden ,mensen. Ik heb een serieus probleem gesignaleerd, dat met name in Nederland de meeste meisjes een erg lage moraal hebben, daar gaat de discussie om.
Jammer alleen dat die meisjes net te netjes zijn om dat te doen met je
quote:OMFG.
Laten we het serieus houden ,mensen. Ik heb een serieus probleem gesignaleerd, dat met name in Nederland de meeste meisjes een erg lage moraal hebben, daar gaat de discussie om.
Mensen proberen je al pagina's lang duidelijk te maken dat het probleem in jouw hoofd zit. Get a life, dude.
quote:En ik maar denken dat ìk geen leven had.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:13 schreef MUUS het volgende:
OMFG..
Mensen proberen je al pagina's lang duidelijk te maken dat het probleem in jouw hoofd zit. Get a life, dude.
quote:Goh en hoe zou het zitten met het moraal van Nederlandse jongens . Ik vind jou moraal namelijk ook niet erg gezond hoor .
quote:
Ik heb echt medelijden met je.. Zoek hulp man!
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:02 schreef Kwark het volgende:[..]
Waarom ben je direct bekrompen en veroordelend, wanneer je iemand die erop los neukt zonder dat er liefde bij komt kijken sletterig gedrag ( en dat is wat anders dan een slet zijn) vindt vertonen.
Tuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij doet als je daar gelukkig van word. Maar erover oordelen mag weer niet,want dan ben je ouderwets en bekompen, en neuk je niet genoeg.
Dat is zoniet nog meer veroordelender.
P.s : dit is een algemeen bericht, geen verdediging voor BHFH ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 07-03-2003 17:25]
Farzin, ga neuken, BHFH, ga eens langs bij het RIAGG.
aan MUUS, Lucille, X-Ray, Swatkat, en alle anderen die ik vergeten ben
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 17:23 schreef Brennie het volgende:
Edit, foutje
quote:Het leven bestaat uit elkaar beoordelen. Zodra je iemand op straat tegen komt doe je dat al vanzelf. Ik heb in ieder geval vaak direct al een oordeel klaar over hoe ik denk dat de ander in mekaar steekt.
No offence, maar:Waarom ben je direct bekrompen en veroordelend, wanneer je iemand die erop los neukt zonder dat er liefde bij komt kijken sletterig gedrag ( en dat is wat anders dan een slet zijn) vindt vertonen.
Tuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij doet als je daar gelukkig van word. Maar erover oordelen mag weer niet,want dan ben je ouderwets en bekompen, en neuk je niet genoeg.
Dat is zoniet nog meer veroordelender.P.s : dit is een algemeen bericht, geen verdediging voor BHFH ofzo
Dus dit is ook weer een heel normaal topic. Oordelen over het gedrag van elkaar. De een heeft een bepaalde manier van doen en beoordeelt en kraakt de ander af. De ander gaat de verdediging in en kraakt de ander weer af.
Ik heb daar niet zo'n zin in. Al die sletjes mogen iedere dag met een ander neuken. Zolang ze mij maar niet met 100 tegelijk verkrachten en mij het hiv-virus overdragen
quote:Nee man, de discussie gaat over dat JIJ dat signaleert en wat dat verder over jou zegt. Je bent gewoon knettergek en je leeft in een fantasiewereld.
quote:Klopt. Het beeld dat hij schetst dat klopt ook niet helemaal. Hij pakt een meisje/voorbeeld eruit en doet net alsof heel vrouwelijk Nederland zo doet.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je het gaat hem om de toon , hij heeft gisteren een meisje ontmoet die zo is , en meteen is heel vrouwelijk Nederland een hoer .
Vind ik nogal generaliserend, maar vraag meneer eens direct hoe hij tegenover vrouwen is dan geeft die niet thuis . Conclusie dubbel moraal .
Waar het eigenlijk op neerkomt is dat een man wel zulke dingen mag doen in zijn ogen maar een vrouw niet en dat vind ik niet kloppen .
In mijn ogen geld het zo behandel anderen zoals je jezelf behandeld wilt worden , en als een jij zelf al zo bent , dan heb je niet het recht om anderen daar op te oordelen .
Hier in Limburg gaat het er in ieder geval anders aan toe.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja dat is als ik ze mee naar huis neem.
Ik slaap liever bij hen, dan worden de lakens niet vies. scheelt me weer een keer verschonen.
"nee, nee, ik ben echt serieus, in de badkuip vind ik veel geiler!"
quote:Een hoer is iemand die seks heeft voor geld, dus dat slaat sowieso nergens op, verder is het gewoon zo dat met dit soort uitspraken de toon alweer is gezet in een topic. Je maakt mij niet wijs dat BHFH dat zelf niet ook wel weet. Als je serieuzere reacties wil dan druk je je wel iets normaler en subtieler uit.
Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren.
Verder heb ik het idee dat er puur jaloezie aan ten grondslag ligt, als je zelf niemand kunt krijgen en je ziet hoe makkelijk het bij een ander gaat maak je je maar al te graag wijs dat het aan die anderen ligt en dat zij niet normaal zijn.
quote:Kerel, ik heb meerdere postings van je gezien. En ik denk dat je het gewoon niet kon hebben dat een net meisje met andere 2 jongens wel sex wilde hebben en met jou niet.
Ik denk dat je maar eens een teleac cursus moet gaan doen;hoe ga ik om met een blauwtje. Maar dan wel alle lessen volgen he...
quote:is jouw relatie liefde..?? of gewenning
No offence, maar:Waarom ben je direct bekrompen en veroordelend, wanneer je iemand die erop los neukt zonder dat er liefde bij komt kijken sletterig gedrag ( en dat is wat anders dan een slet zijn) vindt vertonen.
Dat is zoniet nog meer veroordelender.P.s : dit is een algemeen bericht, geen verdediging voor BHFH ofzo
quote:Meatloaf!
Op vrijdag 7 maart 2003 15:50 schreef zwijntje het volgende:
Good girls go to heaven, Bad girls go everyewhere!
quote:Tot nu toe zijn ze altijd goed terecht gekomen, alleen jij bent als maar zoekende; verbeter de wereld begin bij jezelf.
quote:hoezo? In Limburg zijn wel Nette meisjes?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:05 schreef teardrop het volgende:[..]
Inderdaad!
quote:Nette Meisjes
Op vrijdag 7 maart 2003 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoezo? In Limburg zijn wel Nette meisjes?
quote:Als ik dat gesprek de avond ervoor nog niet heb kunnen voeren wil ik dat ook wel doen.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Swatkat het volgende:[..]
Jij begrijpt het
ennuh. je wilt in de ochtend toch wel nog een intellectueel gesprek hebben![]()
quote:Die 8 minuten vind ik nog veel. en ik wil weten waar jij die verkeerde jongens tegenkomt. Dan weet ik tenminste waar ik iets makkelijere meiden kan vinden.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:01 schreef bijtje_182 het volgende:
dus eeuhm...alle meisjes moeten zich 'netjes' gedragen, maar de gemiddelde jongen mag wel gemiddeld 3 meisjes per maand plat neuken en er 10 op de bek hebben gehad
[\quote]
Van mij hoeven meisjes zich niet zo te gedragen.[quote]
naja, nie da ik da doe, maar da's ut beeld van de gemiddelde jongen (wa wil je ook anders als je het feit weet dat iedere jongen elke 8 minuten aan sex denkt) maar ok... miss heb ik wel de verkeerde jongens steeds te pakken...
quote:Ja, daar kom ik elke week weer achter. Ik wil hier weeeeg.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoezo? In Limburg zijn wel Nette meisjes?
Van de week hebben we net karnaval gehad, dus je kan hier het hele jaar weer van Nette Meisjes genieten.
quote:Hier in Groningen volgens mij ook wel jah... Blijven nog maar tien van de twaalf provincies over... (van de andere kant... als je ziet welke afvallen
Op vrijdag 7 maart 2003 17:34 schreef yingyang het volgende:Hier in Limburg gaat het er in ieder geval anders aan toe.
quote:
Ohja je had het over een serieus probleem? Leuk!
Welk probleem? Dat meisjes erop los neuken?
Zijn ze daarom agressiever? Zijn ze daarom minder mens? Zijn ze daarom minder slim? Dat lijkt me niet. IK zou het niet doen, en jullie zijn het er niet mee eens MAARRR: waarom zijn ze fout als ze het doen? Minder normen en waarden? Nee hoor, ze maken alleen niet zo'n groot opgekropt bezwaar van sex hebben. Sex, lieve mensen, is net zoiets als lachen: je doet het meestal (ehm.... ) niet in je eentje, je krijgt er een fijn gevoel van en het is gewoon leuk!
Sex met iemand waar je verliefd op bent is super, maar je kan ook echt sex hebben met iemand gewoon om-de-sex en dat vinden een aantal mensen hier moeilijk om te begrijpen....
En wat IK moeilijk vind om te begrijpen is waarom sommige mensen iemand blijkbaar beestachtig vinden als ze iets doen wat volslagen natuurlijk is, waar ze niemand kwaad mee doen en wat leuk is!!
Jullie maken er zo'n probleem van omdat dat aangeleerd is mensen, volgens mij door de kerk. De Romeinen (een door ons zeer hoog aangeslagen beschaving) neukten een eind weg, Grieken waren er niet vies van, Egyptenaren ook niet (Cleopatra was echt zo'n nonnetje niet, hoor) en tal van andere beschavingen dachten er net zo over.
My point is dus (voor het nog niet duidelijk mocht zijn): Waarom ben je in godsnaam minder mens, waarom is het een 'probleem' als je als meisje de hele wereld naait? Dat jij het niet doet, prima. Maar dit is mijns inziens te onschuldig om iemand er zó op te veroordelen.
ik ben zelf ook een meisje, mocht dat niet geheel duidelijk zijn
quote:Het gaat erom dat die meisjes met de verkeerden meegaan. En zich ook niet op zo'n manier , als een hoer, zouden moeten laten pakken, door de eerste de beste met genoeg goud om zijn nek en gladde praatjes.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:27 schreef Baka_neko het volgende:[..]
Ja, leten we het inderdaad eens serieus gaan doen!
Je hebt een paar meisjes ontmoet die (schijnbaar) snolletjes zijn. Heel vrouwelijk nederland is een hoer!!!
Mijn fiets is gejat door een oude oma. ALLE OMA'S ZIJN CRIMINEEL!
Er zijn genoeg nette meisjes. Míjn ervaring is dat die lang niet allemaal uitgaan (!!! ja mensen niet iedereen gaat uit!! Misschien bestaan er nog wel nette meisjes) (hoewel mijn vriendenkring niet representatief is).Ohja je had het over een serieus probleem? Leuk!
Welk probleem? Dat meisjes erop los neuken?
Zijn ze daarom agressiever? Zijn ze daarom minder mens? Zijn ze daarom minder slim? Dat lijkt me niet. IK zou het niet doen, en jullie zijn het er niet mee eens MAARRR: waarom zijn ze fout als ze het doen? Minder normen en waarden? Nee hoor, ze maken alleen niet zo'n groot opgekropt bezwaar van sex hebben. Sex, lieve mensen, is net zoiets als lachen: je doet het meestal (ehm.... ) niet in je eentje, je krijgt er een fijn gevoel van en het is gewoon leuk!
Sex met iemand waar je verliefd op bent is super, maar je kan ook echt sex hebben met iemand gewoon om-de-sex en dat vinden een aantal mensen hier moeilijk om te begrijpen....
En wat IK moeilijk vind om te begrijpen is waarom sommige mensen iemand blijkbaar beestachtig vinden als ze iets doen wat volslagen natuurlijk is, waar ze niemand kwaad mee doen en wat leuk is!!
Jullie maken er zo'n probleem van omdat dat aangeleerd is mensen, volgens mij door de kerk. De Romeinen (een door ons zeer hoog aangeslagen beschaving) neukten een eind weg, Grieken waren er niet vies van, Egyptenaren ook niet (Cleopatra was echt zo'n nonnetje niet, hoor) en tal van andere beschavingen dachten er net zo over.My point is dus (voor het nog niet duidelijk mocht zijn): Waarom ben je in godsnaam minder mens, waarom is het een 'probleem' als je als meisje de hele wereld naait? Dat jij het niet doet, prima. Maar dit is mijns inziens te onschuldig om iemand er zó op te veroordelen.
ik ben zelf ook een meisje, mocht dat niet geheel duidelijk zijn
En dan nog wel in het openbaar, doe het dan ergens, waar andere mensen er geen last van hebben. Zo goedkoop en smerig, ik werd er gewoon onpasselijk van, zeker omdat ik dacht wel met een net meisje te maken te hebben.
Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus... maarja blijkbaar vond ze iedereen leuk en ging ze gewoon voor iemand die naar haar iedee iets meer geld te bieden had. Achteraf mag ik me natuurlijk gelukkig prijzen dat ik niet met haar meegegaan ben, anders had ik misschien allerlei ziektes opgelopen met zulke types.. Want daar helpen ook geen condooms meer tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 07-03-2003 22:03]
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het gaat erom dat die meisjes met de verkeerden meegaan. En zich ook niet op zo'n manier , als een hoer, zouden moeten laten pakken, door de eerste de beste met genoeg goud om zijn nek en gladde praatjes.
quote:Ze neukte m toch niet in het openbaar
En dan nog wel in het openbaar, doe het dan ergens, waar andere mensen er geen last van hebben. Zo goedkoop en smerig, ik werd er gewoon onpasselijk van, zeker omdat ik dacht wel met een net meisje te maken te hebben.
quote:Tsssssssssss...... Hij heeft mooie kleren en hij versiert iemand DUS hij biedt haar geld... Sorry hoor!!
Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus... maarja blijkbaar vond ze iedereen leuk en ging ze gewoon voor iemand die naar haar iedee iets meer geld te bieden had.
quote:* KonnieKipke mee eens is.
Op vrijdag 7 maart 2003 22:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ach gos ze heeft je misleid . Besef nou gewoon dat er meisjes zijn die zo willen leven , laat ze ze doen jou niets . Focus je gewoon op meisjes die je wel *net* zijn , maar wees ook niet supernaief wat vrouwen betreft , er is geen Mrs Cleaver (perfecte huisvrouwtje sloofje , iemand die alles volgt wat jij zegt voor zoete koek neemt , want dat is nu de indruk die ik van je krijg .
quote:7 seconden, niet 8 minuten.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:01 schreef bijtje_182 het volgende:
(wa wil je ook anders als je het feit weet dat iedere jongen elke 8 minuten aan sex denkt)
quote:*=suggestie
Op vrijdag 7 maart 2003 17:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je, het gaat hem om de toon. Hij heeft gisteren een meisje ontmoet die [*naar zijn mening] zo is. , en Meteen is heel vrouwelijk Nederland een hoer .
Dat vind ik nogal generaliserend. , maar Vraag meneer eens direct hoe hij tegenover vrouwen is staat, dan geeft die hij niet thuis . [*Mijn] Conclusie; dubbele moraal .
Waar het eigenlijk op neerkomt, is dat een man wel zulke dingen mag doen in zijn ogen maar een vrouw niet en dat vind ik niet kloppen .
In mijn ogen geldt, het zo behandelen [*van]anderen zoals je jezelf behandeld wilt worden , en als een jij zelf al zo bent , dan heb je niet het recht om anderen daar op te beoordelen .
Ik heb je post een beetje opgekalefaterd, ik hoop niet dat je het erg vint.
Anders: sorry.
Tot zover de interpunctieles..
Niet flamerig bedoeld ofzo maar op dit moment en in deze staat kon ik het niet
laten om hier even op te reageren.
Maar dan lees je dit:
Scholiere schrijft opstel in sms-taal
Mompelt iets over waar de neuk het met het onderwijs heen gaat enzo...
Maar ontopic: BHFH,...
[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 08-03-2003 04:53]
quote:Ik kan het ook niet laten... het is geen vint
Op zaterdag 8 maart 2003 04:03 schreef Eightball het volgende:[..]
Ik heb je post een beetje opgekalefaterd, ik hoop niet dat je het erg vint.
quote:dus?
Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus...
quote:Ze was een potentiele kandidaat voor mij, maar ze toonde haar ware aard toen ze ging flikflooien met die gast met dat rode petje
Op zaterdag 8 maart 2003 11:12 schreef toska het volgende:[..]
dus?
quote:Als zij dan met jou sex had gehad in een steegje was het dan ook een slet geweest ?
Op zaterdag 8 maart 2003 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze was een potentiele kandidaat voor mij, maar ze toonde haar ware aard toen ze ging flikflooien met die gast met dat rode petjeen dan die andere er nog bij..
![]()
quote:Ja ,een "net" meisje doet zoiets ook niet.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:35 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Als zij dan met jou sex had gehad in een steegje was het dan ook een slet geweest ?
quote:sorry hoor, maar ik vind het juist spannend om in de zomer met een meisje in een steegje te seksen. Als je je nou tot elkaar aangetrokken voelt, is daar toch niets mis mee?
Op zaterdag 8 maart 2003 11:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ja ,een "net" meisje doet zoiets ook niet.
quote:En de verkeerde is... Iedereen behalve jijzelf?
Het gaat erom dat die meisjes met de verkeerden meegaan. En zich ook niet op zo'n manier , als een hoer, zouden moeten laten pakken, door de eerste de beste met genoeg goud om zijn nek en gladde praatjes.
quote:Had jij er nu last van dan? Wie zegt trouwens, dat er überhaupt IETS gebeurd is? En als dat zo is, wie zegt dan dat dat in een steegje was, en niet thuis? Of in een hotel for all I care?
quote:Aha!! Opgekropte frustraties!!
Ik had immers net nog met haar gepraat en zij vond mij ook leuk dus...
quote:Wie zegt dat nou weer?
maarja blijkbaar vond ze iedereen leuk
quote:
en ging ze gewoon voor iemand die naar haar idee iets meer geld te bieden had.
quote:Moet ik hier ook nog serieus op ingaan? Of is de strekking wel duidelijk?
Achteraf mag ik me natuurlijk gelukkig prijzen dat ik niet met haar meegegaan ben, anders had ik misschien allerlei ziektes opgelopen met zulke types..Want daar helpen ook geen condooms meer tegen.
quote:Mijn bewondering voor het feit dat je de moeite hebt genomen op de andere onzinpunten wel serieus in te gaan.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:29 schreef LordAnger het volgende:
[..]Moet ik hier ook nog serieus op ingaan? Of is de strekking wel duidelijk?
quote:Goed van je! Point taken i guess..
Op zaterdag 8 maart 2003 11:04 schreef thiamat het volgende:
Ik kan het ook niet laten... het is geen vint, maar vindt
Sorry... vraag van een newbie. wou't ff weten...
quote:Hmm...
Op vrijdag 7 maart 2003 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Nette meisjes zijn bijna niet te vinden in Nederland, het zijn bijna allemaal hoeren
quote:Luisteren is niet je sterkste kant meneer de potentieele.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ze was een potentiele kandidaat voor mij, maar ze toonde haar ware aard toen ze ging flikflooien met die gast met dat rode petje
en dan die andere er nog bij..
![]()
quote:Ben jij de gast met het rode petje??
Op zondag 9 maart 2003 15:54 schreef barman het volgende:[..]
Luisteren is niet je sterkste kant meneer de potentieele.
Niet naar mij en niet naar dat meisje... Ze moest je niet.
Jij blijft haar aanstaren dus zegt die maat van me: "Die creep kijkt nog steeds. Jullie bekken niet serieus genoeg. Laat mij maar." Als ik wat met dat meisje had ga ik haar echt niet afstaan aan een ander.
Jij had niks met die meid en ze moest je niet.
deze situatie komt me bekend voor, heb em zelf ook eens meegemaakt een paar maanden geleden. Er was in mijn stamkroeg een meisje (19) en ze werd al een tijdje vervelend aangestaard door een vent (sprak gebrekkig engels, geen nederlands) ergens in de 30 die iets van 'r wilde. Ze was toevallig met een zooi kennissen van me mee, en daar stond ik dusz mee te praten maar ik merkte dat ze echt zo snel mogelijk van die gast afwilde en ze riep me ff, en vroeg me of ik ff d'r vriendje wilde spelen, om em te laten optiefen Werkte perfect, na wat hevig tongwerk droop ie af. En ik weer een goede daad gedaan
en BHFH, 't is wel heel erg cru om te denken als een meisje met 2 jongens zoent dat ze ook door allebei gepaald gaat worden... d'r zijn zeer weinig vrouwen (en waarsch. nog minder mannen) die dat echt lekker vinden... je bent gwoon met de aloude afleidingstactiek geconfronteerd... en met succes kennelijk ( voor die gast met het rode petje
)
quote:Ondergetekende is wel een net meisje
Groetjes, Mien
Bij deze topic hadden ze dat al bij het moment moeten doen toen de Topic starter er mee begon.
quote:Ik ben het 100% met je eens hoor, ik vind dat ook ordinair.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:14 schreef Brennie het volgende:[..]
Bekrompenheid?
Of kom ik van Mars?
quote:Volgens mij zei hij al eerder dat die gozer met het petje al tegen hem had gezegd dat hij haar wilde palen. Dus ik denk dat je theorie niet opgaat.
Op zondag 9 maart 2003 22:11 schreef hawaii het volgende:
heej leuk een BHFH topic, altijd gezelligdeze situatie komt me bekend voor, heb em zelf ook eens meegemaakt een paar maanden geleden. Er was in mijn stamkroeg een meisje (19) en ze werd al een tijdje vervelend aangestaard door een vent (sprak gebrekkig engels, geen nederlands) ergens in de 30 die iets van 'r wilde. Ze was toevallig met een zooi kennissen van me mee, en daar stond ik dusz mee te praten maar ik merkte dat ze echt zo snel mogelijk van die gast afwilde en ze riep me ff, en vroeg me of ik ff d'r vriendje wilde spelen, om em te laten optiefen
Werkte perfect, na wat hevig tongwerk droop ie af. En ik weer een goede daad gedaan
en BHFH, 't is wel heel erg cru om te denken als een meisje met 2 jongens zoent dat ze ook door allebei gepaald gaat worden... d'r zijn zeer weinig vrouwen (en waarsch. nog minder mannen) die dat echt lekker vinden... je bent gwoon met de aloude afleidingstactiek geconfronteerd... en met succes kennelijk (
voor die gast met het rode petje
)
ik heb alleen een probleem...
ik ben ouder dan 18 !!!!!!!!!
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:52 schreef Mirage het volgende:
Ik ben een heel net meisje...ik heb alleen een probleem...
ik ben ouder dan 18 !!!!!!!!!
![]()
![]()
tis maar net wat iemand verstaat onder nette meisjes!
quote:jammer hoor, als je met een meisje spreekt, hoeft het toch niet te zijn, dat ze direct wat van je wil? mischien was dat haar vriend wel, en de mensen die zeggen dat ze een slet is, mogen haar mischien gewoon wel niet, moet je niet meteen er vanuit gaan dat ze een trio gaat doen
Je durft daarom alleen al niet meer met een meisje te gaan... gisteren heb ik leuk gesproken met een meisje die ik toevallig ook nog tegen kwam 's-avonds binnen de stad..;. Nou leek zei me wel een NET meisje, echter wat schertst mijn verbazing... Zij raakt in gesprek met een jongen met rood petje en even later ook nog met een andere..... en en even later beginnen ze te zoenen en gaan ze GEDRIËEN weg, (waar zij gepaald gaat worden door de twee heren)
en wat dan nog
quote:Ik heb de vele reacties nog niet gelezen, dus ik post geheel op basis van wat ik er van denk.
Mijn eerste gedachte: wat een sletje!!
Ten tweede blijken de Nederlandse mannen goed voor hun vrouw te zorgen, in vergelijking met andere landen; ook westerse. Ik denk dat vrouwen daar een meetje misbruik van zijn gaan maken. Zoals een chatgenoot al zei, Nederlandse vrouwen zijn verwende krengen
quote:U gaat door voor de koelkast
Op maandag 10 maart 2003 14:39 schreef kamagurka het volgende:
Je kunt beter in een moslimland wonen, daar moeten ze wel netjes blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |