abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8934738
Ik ben door een overlijden van familielid gisteren toch meer na gaan denken over leven en er is iets bij mij opgevallen de laatste tijd .
Ik merk van mezelf dat ik het een heel eng idee vind om vergeten te worden en dat ik geen rol heb bijgedragen in het leven van een ander en als ik er bij stil sta trek ik het naar het naar het negatieve toe , dat ik juist vast toch geen belangrijke rol voor iemand heb gespeeld .
Ik denk dat het toch een soort onzekerheid is van mezelf , zijn er meer mensen die dit herkennen ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 7 maart 2003 @ 14:46:40 #2
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8934777
Lee Harvey Oswald had dat ook.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_8934917
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:46 schreef MetalMessiah het volgende:
En bedankt voor deze nuttige bijdrage
pi_8934969
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:46 schreef MetalMessiah het volgende:
zeker van de fbi gehoord?
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 14:53:55 #5
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_8934992
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk dat het toch een soort onzekerheid is van mezelf , zijn er meer mensen die dit herkennen ??
Nee totaal niet .
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 14:54:30 #6
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8935003
Veel bekende moordenaars hebben aangegeven dat ze op zoek waren naar erkenning van de wereld voor hun persoon; ze wilden niet anoniem ten ondergaan maar herinnerd worden tot in de eeuwigheid.

Ik geeft toe dat het een lullige bijdrage was, maar wel een passende gezien je vraagstelling.

Sorry.

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_8935074
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:54 schreef MetalMessiah het volgende:
Veel bekende moordenaars hebben aangegeven dat ze op zoek waren naar erkenning van de wereld voor hun persoon; ze wilden niet anoniem ten ondergaan maar herinnerd worden tot in de eeuwigheid.

Ik geeft toe dat het een lullige bijdrage was, maar wel een passende gezien je vraagstelling.

Sorry.

mét die uitleg vind ik t wel een nuttige bijdrage

maar tuurlijk wil iedereen wel belangrijk zijn, al is waarschijnlijk ook iedereen dat wel, alleen merk je het niet zo

weet je hoeveel mensen in de plomp zouden zijn geraakt als wij er niet waren oef...wat ben ik belangrijk

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_8935088
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:54 schreef MetalMessiah het volgende:

Sorry.

volgens mij is nu toch wel aardig goed bewezen dat oswald het niet gedaan kan hebben en dat hij dus niet onder het kopje "Veel bekende moordenaars" valt...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_8935120
Bedoel je zoiets van: als ik dood ga wil ik dat de hele kerk vol zit met mensen die mijn levensdaden hebben weten te waarderen? i.p.v. een zielige begrafenis voor een handjevol mensen die min of meer uit verplichting op komen dagen.

Dat is onzekerheid ja.

Bigheadz R.I.P.
pi_8935144
Oh ok , snap het nu wat meer , het is niet i.v.m negatieve hoor , maar het is meer zoiets van bij vrienden , dat je juist wil weten wat de vriendschap zo belangrijk maakt, wat ze hebben aan het contact met jou en ook in andere relaties .
Ik denk ook wel dat iedereen een rol speelt in andermans leven , en dat je elke uit elke contact iets kan leren .
pi_8935164
ik zou het wel jammer vinden als familie en vrienden mij zouden vergeten.
maar verder vind ik het niet zo erg
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:09:06 #12
38624 Flierp
A.S of U.
pi_8935467
zolang jij vind dat je een goed leven gehad hebt .. is er niks aan de hand...

onzekerheid kun je wegnemen door schijt aan de wereld te hebben . .. van nature uit is niemand onzeker .. de omgeving zorgt daarvoor. . dus zolang je je daar niks van aantrekt .. kan je ook niet veel gebeuren . ..

Religion : Mankind's worst invention !
pi_8935634
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:09 schreef Flierp het volgende:
zolang jij vind dat je een goed leven gehad hebt .. is er niks aan de hand...

onzekerheid kun je wegnemen door schijt aan de wereld te hebben . .. van nature uit is niemand onzeker .. de omgeving zorgt daarvoor. . dus zolang je je daar niks van aantrekt .. kan je ook niet veel gebeuren . ..

Wat een lulkoek.
Bigheadz R.I.P.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:19:40 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8935753
quote:
Waarschijnlijk wel onzekerheid. Ik ben zelf ook heel erg onzeker, maar ga precies de andere kant op. Het maakt mij echt geen ene moer uit of mensen me vergeten of niet. In jouw situatie kan ik me niet echt inleven.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:24:29 #15
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8935893
ga es murderd by numers kijken.

2 zeker heden heb je:
-het leven is onzeker
-dood ga je toch, wel op den duur

en wat je daar tussen in doet .. boeie.
en hoe je je er bij voeld... voor het gemak zou ik het zo plezier mogelijk doen.
Zoeken naar het nut van leven is zinloos.
besteed je tijd anders.
zet muziek zohard dat je niet meer KUNT denken

[Dit bericht is gewijzigd door kless op 07-03-2003 16:26]

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_8935928
Het is ook meer met mensen dichtbij me , waar ik contact mee heb , dus die me dierbaar zijn .
Oppervlakkige contacten valt het wel mee , dan heb ik er zogezegd meer schijt aan .
Het komt ook opborrelen als een contact over is gegaan met stroebelingen en het ook onaf voelt omdat het te plots is . Het is dan ook van die degene uit dat die wel weet wat voor rol die in mijn leven heeft gespeeld maar ik niet weet van die ander en het dus onaf voelt . Heel irri want zo krijg je iets nooit afgesloten.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:28:52 #17
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8936021
ik heb het zelf ook gehad... anderhalf jaar geleden. Na de film pearl harbor
Ik wilde sterven en iets achterlaten, iets gedaan hebben wat de wereld me zal herinneren, blablablabla..... hoeft van mij nu niet zo meer hoor
(volges mij gaat dat wel over al gelang de tijd verstrijkt )
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_8937037
de enige echte zekerheid die je in je leven hebt is doodgaan...en jah...zelfs door worden we weer onzeker van
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 17:10:56 #19
19727 yingyang
Still alive
pi_8938493
Als je dood gaat is het ff een klap voor de mensen die je lief hadden. Ze zullen een tijdje rouwen en verdriet hebben. Maar na een relatief korte tijd pakken ze hun leven weer op. En dan zie je dat ze je na een iets langere tijd zelfs gaan vergeten. Ze denken nog maar zelden aan je. Dus wat heeft het uitgemaakt al die moeite. Men vergeet je toch. En die anderen gaan ook dood.

Het leven is maar relatief. Je moet proberen er van te genieten en vooral doen wat je zelf wilt. En waarvan je denkt dat het het beste voor jezelf is.

Schijt hebben aan de wereld dus. Want het is jou leven en ook jou wereld.

pi_8938660
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 15:24 schreef kless het volgende:
ga es murderd by numers kijken.

2 zeker heden heb je:
-het leven is onzeker
-dood ga je toch, wel op den duur

en wat je daar tussen in doet .. boeie.
en hoe je je er bij voeld... voor het gemak zou ik het zo plezier mogelijk doen.
Zoeken naar het nut van leven is zinloos.
besteed je tijd anders.
zet muziek zohard dat je niet meer KUNT denken

Waarom zou je je relaties overanalyseren terwijl je weet dat de ander dat niet doet.
Is alleen maar malen op niks af.
Leef, geniet.
Als er echt verbanden waren en het leven echt diepgang had, dan had 1 van die miljarden mensen voor jou dat wel ontdekt.

Maar das mijn kijk op zaken.
Doe er je voordeel mee of kraak het af.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  vrijdag 7 maart 2003 @ 17:19:32 #21
49662 AngelMouse
Where's me tingamijig?
pi_8938666
Ik herken dit wel jah....
Maar bij mij is het niet alleen wat betrefd familie en vrienden, maar op grotere schaal...
Ik vind het best een eng idee dat over 100 jaar niemand meer iets over mij weet, daarbij krijg ik toch wel een beetje het gevoel dat t leven nogal zinloos is....
Misschien wordt het toch maar eens tijd dat ik Bush ga vermoorden

Ach... wat loop ik nou te zeiken, in 2060 vergaat de wereld

I'm quite easy to get along with.... as long as you worship me
  vrijdag 7 maart 2003 @ 17:22:59 #22
19727 yingyang
Still alive
pi_8938742
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 17:19 schreef AngelMouse het volgende:
Ik herken dit wel jah....
Maar bij mij is het niet alleen wat betrefd familie en vrienden, maar op grotere schaal...
Ik vind het best een eng idee dat over 100 jaar niemand meer iets over mij weet, daarbij krijg ik toch wel een beetje het gevoel dat t leven nogal zinloos is....
Misschien wordt het toch maar eens tijd dat ik Bush ga vermoorden

Ach... wat loop ik nou te zeiken, in 2060 vergaat de wereld

Wil je de geschiedenisboeken inkomen dan moet je inderdaad Sadam Hoessein of Bush een kogel door het hoofd jagen. Anders zit het er niet in

En dan nog ben je maar een naam voor al die mensen die je hebben onthouden. Ze denken niet aan je als persoon maar alleen aan de daad die je hebt gedaan.

Het leven is zinloos ja. Het is overleven en genieten en het beste proberen eruit te halen. Een hoger doel is er niet gewoon.

Proberen om zo goed mogelijk door het leven te gaan. Lekker genieten dus

Dat laatste blijkt ook niet altijd mogelijk

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:27:08 #23
49072 XimeniaX
Who Cares?
pi_8938832
Je leeft om te sterven, en hoe je leven wordt bepaal je helemaal zelf.
Ik had dat gevoel dat ik voor niks hier sta heel errug lang, totdat ik een vriend van zelfmoord had afgepraat, helaas heb ik nu ruzie met hem en heb ik dr eigenlijks spjit van dat ik het heb gedaan.:?
When you see a black cat crossing your path, it means he's going somewhere
pi_8939020
Hoe graag ik het ook wil, ik denk niet dat ik van waarde ben in iemands leven. Niet eens in mn eigen als ik er zo over nadenk
pi_8939117
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 17:27 schreef XimeniaX het volgende:
Je leeft om te sterven, en hoe je leven wordt bepaal je helemaal zelf.
Ik had dat gevoel dat ik voor niks hier sta heel errug lang, totdat ik een vriend van zelfmoord had afgepraat, helaas heb ik nu ruzie met hem en heb ik dr eigenlijks spjit van dat ik het heb gedaan.:?
Oh dat bedoel ik nou met onaf . Je hebt een grote rol gespeeld in iemands leven en dan blijf je afvragen hoe het met die persoon is en hoe die tegenover jou staat . Zo'n persoon blijft toch bij je op een bepaalde manier , dan wil je juist weten of hoe het met degeen is en hoop je voor de beste voor hem , en dan maakt het de situatie zo dubbel dat het contact over is .
pi_8939160
quote:
Ik ben door een overlijden van familielid gisteren toch meer na gaan denken over leven en er is iets bij mij opgevallen de laatste tijd .
Ik merk van mezelf dat ik het een heel eng idee vind om vergeten te worden en dat ik geen rol heb bijgedragen in het leven van een ander en als ik er bij stil sta trek ik het naar het naar het negatieve toe , dat ik juist vast toch geen belangrijke rol voor iemand heb gespeeld .
Nee geen last van...
Maar 9 van de 10 keer zijn het mensen die dat denken die wel degelijk gemist zullen worden door anderen, ze zijn belangrijk voor anderen zonder dat ze het zelf doorhebben
pi_8939216
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 17:42 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Nee geen last van...
Maar 9 van de 10 keer zijn het mensen die dat denken die wel degelijk gemist zullen worden door anderen, ze zijn belangrijk voor anderen zonder dat ze het zelf doorhebben

Ahhh er is nog hoop voor me dan
pi_8940275
Wel een geruststelling hoor dat meerdere mensen dat hebben , het is trouwens niet dat het dwangmatig is hoor van ik moet iets betekend hebben en daar ook dwangmatig naar handel, het is meer iets wat ik de laatste tijd juist merk i.v.m. dood en contact die raar geeindigd is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')