Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.11.
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 28-12-2000 22:18]
1. Charles Mingus - "Nostalgia in Times Square"
2. Thelonius Monk - "Pannonica (live)"
3. Ornette Coleman - "Freeway Express"
4. John Coltrane - "I Want to Talk About You (live)"
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 22:22]
27-12 Resume van de vergadering door Tante Bep:
Er wordt bij de bezoekers gepolst over er animo is om Panonica open te houden en evt. suggesties hebben voor een nieuwe stek.
Het BB2 zal waarschijnlijk worden gesloten, ook als het open zou kunnen blijven is het nog maar de vraag of Panonica dan nog wel bestaansrecht zal hebben omdat de BB-loop er dan uit is.
Suggesties tot op heden voor een nieuwe stek zijn:
het Fok! Eiland Forum, sommige leden voelen zich daar niet thuis (Bep heeft zich er nog niet over uit gelaten maar laat weten niet naar het eiland toe te willen, leg dat nog wel eens uit)
Torp laat voorzichtig weten dat hij een web adresje? heeft.
Cynix oppert : Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje? Torp laat weten dit een goed plan te vinden. (Bep vind dit een heel goed idee zelfs!)
Omdat de vergadering niet was aangekondigd en iedereen halverwege binnenkomt neemt Tink het volgende besluit:
Iedereen die een idee heeft over de toekomst van deze Club, mag dat de aankomende week posten op dit prikbord. Als je geen idee hebt, maar je wil dat de Club blijft bestaan, noteer dat dan ook vooral! Als je
actie wil ondernemen, mag dat ook!
notities op het prikbord 28-12
Tinkerbell:
*Film, TV en Muziek lijkt mij de geschikste plek. In GC, Onzin en Eiland sterft m.i. de Club een droevige dood.
*Is Uitgaan & Vrije tijd een optie?
Cynix:
Stelde al eerder voor Film, TV en Muziek.
Is ook bang dat de club een zachte dood sterft op onzin en het Eiland. Op 't Onzinforum kun je drie keer per dag een nieuw deel openen als de vaste posters daar zich er mee gaan bemoeien.
Simba:
* Simba stemt tegen "eiland" en zeker tegen "onzin"
* Voorkeur 1: Club Pannonica als forum onder kopje Showbiz met (veel grotere) topics die niet door iedereen kunnen worden geopend maar in vergaderingen worden besloten.
Deze plek omdat de club zowel een virtueel cafe is als (jazz)muziek heeft, live optredens en diverse thema avonden, deze zie ik een toekomst hebben. Bovendien staat BB hier
* 2. Als we geen eigen forum kunnen hebben, dan maar in "Uitgaan en vrije tijd" zolang we dit niet met Ed-himself kunnen regelen. (als deel van www.Pannonica.nl?)
Moor:
Voor PRIKBORD: lijkt me goed idee, onder Film,TV, en Muziek, wat te denken van de titel: RealLifeSoap-TV ?
Als op 1 januari a.s.weer een dagelijks uitgezonden reallife/internet-programma begint: The HUNT, dan hoeft er niet eens een hiaat te ontstaan in postings, voor de geïnteresseerden in dat programma.
Moor stemt ook tegen 'Eiland' en 'Onzin'.
Suirad:
Deze club mag niet sluiten.
Laat het BB forum gewoon bestaan.
Haal de 2 erachter weg.
We kunnen dan eventuele reunies etc. blijven verslaan/commentaar op leveren.
Alle uitspattingen van ex-bewoners volgen.
En we kunnen de aanloop naar deel 3 ook weer volgen.
Bovendien stelt Suirad voor in navolging van onze grote baas Ed om ER NIET UIT TE GAAN
Tararaboemdijee:
We hebben nog geen idee hoelang we doorgaan met BB, en of er nog een wekelijks programma komt over hoe het met de bewoners gaat
vorig jaar hadden we hier de succesvolle Rehab-kliniek tot 3 februari, toen de reunie was
daarna werd onzin geopend
voor de club, als die niet overgaat in de Kliniek, hebben we 3 plekken
1) General Chat (a la de Sunclub): maar ik ben bang dat het te snel onzinnig wordt
2) onzin (a la Pension Zeerust en de Badkamer) gezellig en druk
3) Eiland, een rustige plek in de stille zuidzee, waar volgens mij geen jazzclub aanwezig is
Jullie hoeven trouwens niet bang te zijn dat dit forum overmorgen direct sluit, de sluiting van dit forum zal denk ik wel op tijd worden aangekondigd
Tante Bep:
De optie Film, TV en Muziek staat er niet bij, dat lijkt me een perfecte stek, het is er nog vrij rustig. Bep zal het daar eens aan Verbal vragen. (of werkt het niet zo, wie beslist dat eigenlijk?)
-GC, Onzin en het Eiland zijn nl. erg druk en ik denk dat als Panonica daar zal worden gevestigd we binnen no time ondergesneeuwd zijn.
Willen jullie allemaal eens een kijkje nemen op deze drie forums en dan hier laten weten wat je de beste stek voor Panonica vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 00:20]
Nu alleen nog 'n portie bitterbaletjes en 'n pilsje!
Ik geef 'n rondje!!!
quote:*Bep snapt niet wat Cynix bedoelt, zou hij misschien een verkeerd beeld hebben van wat Bep onder ruzie maken verstaat?
Cynix maakt zich een beetje zorgen om Tante Beppie. Ze staat alwéér ruzie te maken bij de buren. Volgens mij verspilde energie.
quote:*Bep denkt met wie dacht Moor dan dat hij die dampende vrijpartij op de heide heeft gehad?
Moor : Voor Bep: hopelijk heb je mijn laatste reply vannacht nog gezien ?
quote:Bep hoopt dan maar dat de geruchten dat Zeeuws Meisje een kloon zou zijn niet waar zijn want anders zit die lieverd op Marky te wachten!
Simba schreef: heb gisteren een afspraakje gemaakt voor hier in de club.
enne ik lust nog wel een biertje
Nog best glad zeg!
Doe me maar een rode wijn en een ijsblokje (de kat hing zojuis met 1 nagel met zijn volle gewicht in m'n onderlip.
Wie heeft er bardienst eigenlijk? Zit niet op te letten....
quote:Met mijn eigenste Bep natuurlijk ! (Moor drinkt niet) Maar Moor wou 't ook ff checken met dat volkomen onbelangrijke niet-virtuele deel van ons allemaal, dat droomt dat het in de 3D-wereld leeft en een normaal leven leidt
Op 28 december 2000 23:07 schreef Tante Bep het volgende:*Bep denkt met wie dacht Moor dan dat hij die dampende vrijpartij op de heide heeft gehad?
quote:Dus jij hebt dat ook wel eens Moor!
Op 29 december 2000 00:02 schreef Moor:
dat volkomen onbelangrijke niet-virtuele deel van ons allemaal, dat droomt dat het in de 3D-wereld leeft en een normaal leven leidt
Doe mij maar 'n glaasje Champagne!!!
*Bep ziet ineens dat Simba buiten errug triestig rondloopt en aangezien zij in een opperbeste stemming is kan ze dat niet aanzien, ze besluit 'm 's even op te gaan vrolijken
Hai Simba, er wordt binnen een lekker swingend muziek gedraaid, wil je met me dansen?
quote:[encryption ON]
Op 29 december 2000 00:31 schreef Tante Bep het volgende:
Bep slaakt een zucht van opluchting, Moor wist 't zich gelukkig nog te herinneren, anders zij wel, ze heeft de hele dag al vlinders in haar buik!
Johnny schaamt zich de botten uit z'n lijf voor de snottebellen...
* SelfKicker durft niemand aan te kijken en ijlt zich uit de club...
En dan nu eindelijk aan de drank! Op de Club, op Ed, op Torp!
En op de LIEFDE!
Bep heeft op het muziek forum gevraagd wat ze er van zouden vinden als Panonica zich daar zou vestigen. Uhm laat ik het zo zeggen, van de reacties tot op heden, kunnen we wel stellen dat we daar niet met open armen ontvangen zullen worden. (zijn nog maar 6 reacties hoor, maar toch)
gezien de reacties idd geen open armen, maar ik vraag me af of we nu werkelijk collectief denken dat er enorme hoge wanden zitten binnen FOK, m.a.w als je in 1 forum post kun je pas met heel veel moeite in een ander posten. Als het hier een zooitje had geworden was dat allang gebeurd denk ik. Het maakt toch niet uit waar deze toko zit, <verheven boven het plebs mode on> het publiek destilleert zich uiteindelijk toch wel weer tot een bepaalde kern van vaste posters.<verheven boven het plebs mode off>
Toch? Ben ik van overtuigd.
edit- nuance (??)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 29-12-2000 01:08]
quote:Heb je weer naar die Tatjana video zitten kijken, Bep doet niet aan die onzin mee, ik heb hele ander plannen met jou vannacht. *Bep kijkt hier lekker ondeugend bij en geeft Moor een knipoog
Moor zei : Okidoki Beppie, nemen we strax nog even die bodyworkers-handleiding door ?
quote:Nah, maar niet doen Roache, het was tenslotte een persoonlijk briefje van Selfkicker aan Bep nietwaar, maar hij heeft zijn tel. nr. er bij gezet dus ik ga 'm meteen even bellen om 'm gerust te stellen.
Roache zei : Bep, lees dat briefje effe hardop voor, Selfkicker doet zijn naam eer aan en stelt zich zeer automasochistisch op.
*Bep loopt meteen naar de telefoon achter in de zaak en draait het nr. van Selfkicker
quote:I'm alive!!! Erkend door een der grotere geesten des FOKs. Kreeg al het idee dat ik op een typemachine zat te glijen. Nou ja, waardering zal wel niet lukken, hoewel: ik heb me toch een paar prikkelende zinsneden het licht laten zien. Ach die ene liefhebber herkent het wel. Tering wie gaat me effe onteden en afmaken? Graag een beetje op niveau.... Djeeezz dat kutstof ook.
Op 29 december 2000 00:08 schreef Cynix ® het volgende:
Die Ericsson heeft z'n toetsenbordje ook weer n's onder het stof vandaan gehaald.Doe mij maar 'n glaasje Champagne!!!
quote:* Zeeuw Jongetje denkt dat Tante Bep 'Kerstmeisje' bedoelt ??
Op 28 december 2000 23:07 schreef Tante Bep het volgende:
Bep hoopt dan maar dat de geruchten dat Zeeuws Meisje een kloon zou zijn niet waar zijn want anders zit die lieverd op Marky te wachten!
* Tinkerbell stelt Roache smalle schoudertje op prijs
quote:Ach meissie, ik wil wel proberen om niet al te veel te laten merken hoe verliefd ik ben maar je weet zelf hoe moeilijk dat is, het gaat gewoon ongemerkt!
Bep overhandigd Tink wat tissues
quote:Waardering? ach voor die veer in m'n reet krijg je in elk geval wat te zuipen van me.
Ericson zei : Nou ja, waardering zal wel niet lukken, hoewel: ik heb me toch een paar prikkelende zinsneden het licht laten zien. Ach die ene liefhebber herkent het wel.
quote:
Zeeuw Jongetje denkt dat Tante Bep 'Kerstmeisje' bedoelt ??
Jeeemig ZJ, hoe kon ik nou toch zo'n verspreking maken, sorry hoor, ook maar wat te drinken dan, om 't goed te maken?
Al m'n zekerheden vallen weg!
Doe mij maar weer wat sterks!
En eeh, Tink! Kop op, hoor! PalinG komt gauw terug en als je 'm dan net zo hartelijk ontvangt als Kimmie bij Georgie deed, dan komt alles dubbel en dwars goed!
*Tink moet steeds harder huilen
quote:Neeee, Beppie, [hint,hint]attachment bwork1-18.zip[hint,hint]
Op 29 december 2000 01:16 schreef Tante Bep het volgende:
Heb je weer naar die Tatjana video zitten kijken, Bep doet niet aan die onzin mee, ik heb hele ander plannen met jou vannacht. *Bep kijkt hier lekker ondeugend bij en geeft Moor een knipoog
quote:Al goed Bep. Een biertje lijkt me lekker. Proost, op Sjors !!
Op 29 december 2000 01:41 schreef Tante Bep het volgende:
Jeeemig ZJ, hoe kon ik nou toch zo'n verspreking maken, sorry hoor, ook maar wat te drinken dan, om 't goed te maken?
* ZJ is tevreden over de exit
* Tinkerbell stelt het overigens zeer op prijs dat Simba het prikbord zo netjes houdt
*Bep zet een riojaatje voor Juan neer
quote:bwork1-18.zip
Moor zei : Neeee, Beppie, [hint,hint]attachment bwork1-18.zip[hint,hint]
quote:Nog 'ns dan, er was 'ns 'n SM-room op het eiland, en daar was behoefte aan een handleiding.... (wor je al wat warmer?)
Op 29 december 2000 01:58 schreef Tante Bep het volgende:
*Bep graaft diep maar er valt nog geen kwartje, gaat nog ff verder graven, ze komt er vast nog wel achter
Lekker zo'n rioja.
* Juan Zueco las de noodkreet van Tante Bep in FT&M
Juan hoopt persoonlijk dat de club onderdak vindt in Juan z'n favoriete forum.
Misschien dat de club iets meer aandacht moet besteden aan de Jazz, of moet Juan dit aan het prikbord spijkeren?
Hé dag Tink, meid wat zijn je ogen rood...?!
* Juan Zueco geeft Tink wat tissues...
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 29-12-2000 02:09]
Ter ere van iets, Dr. Java?
* Tinkerbell voelt zich al wat beter en verwarmt door de open haard en de wijn ontspant ze zich weer.
Hoeveel Jazz moeten we introduceren om daar toegelaten te worden?
Ik Jazz wel effe door hoor!
JazzRoacheJazz, JazzvibeJazzhandsJazzhob!
De play-list is als volgt:
1. Charles Mingus - "Nostalgia in Times Square"
2. Thelonius Monk - "Pannonica (live)"
3. Ornette Coleman - "Freeway Express"
4. John Coltrane - "I Want to Talk About You (live)"
Heb helaas geen al te scherp zicht meer, want het is feest feest feest!!!!!!! Sjors gaat naar Jorg Haider en wij drinken bier bier bier!!
GERECHTIGHEID BESTAAT!
*oops, ik schreeuw*
She's a winner!!
Rechtvaardiging genoeg?
*Tink is idd zeer ontspannen aan het worden. Loom ligt ze inmiddels al op het berenvel voor de haard en vraagt zich af of ze nog de sleutelrol zal spelen in het boek van Selfkicker.
boe!
Hallo allemaal! Pffff, wat een dag! Ik lust wel ff een colaatje, dan kan ik ondertussen wat bijlezen hier. Ik zie dat ik vanalles gemist heb. Sjors eruit.... man, ik was helemaal vergeten dat er een exit was vandaag!
Doet me er aan denken dat die zwarte lijst gauw op de agenda met komen!
Ik neem tenminste aan dat deze Club naast 110% Bianca-vrij ook 100% Georgie-vrij kan blijven.
Edit: Niet van jou hoor Qt , maar ik zie net die rotkop dat hoofd van Georgie om de hoek steken.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-12-2000 02:28]
Een rode graag! (wijn)
Op het prikbord: zwarte lijst bijwerken.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 29-12-2000 02:28]
*ik schenk liefdevol een AH-huiswijn in voor vriend Roache. Jaja 't is een kieskeurig mannetje*
Ik heb hem maar meegenomen.
Zullen we hem ritueel slachten?
Johnny legt teleurgesteld de hoorn weer neer....
Probeer het over een kwartiertje wel weer....
Ha die Johnny, wat kan ik voor je doen?
Hangt ie op!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 02:29]
Zo, ik had de opdracht van de baas om ongewenste elementen buiten te houden. Was net ffies te laat, sorry daarvoor. Maar vanaf nu sta ik weer op mijn post bij de deur. Komen jullie me af & toe iets te drinken brengen daar?
Wie heeft er nog een fles A.H huiswijn zien staan? Die van Jjanet lust ik niet, die heeft korstjes.....
Roache dear, ik ben een reisschema aan het bedenken...
quote:Daar houd ik je aan schat!
Op 29 december 2000 02:31 schreef Roache_ het volgende:
Net_geen_Ed, dank voor bewezen diensten!!
(close call)Wie heeft er nog een fles A.H huiswijn zien staan? Die van Jjanet lust ik niet, die heeft korstjes.....
Ga nu ff de notulen enzo doornemen, kijken of ik vannacht nog iets zinnigs daarover te zeggen heb.
*jjanet gooit de fles AH-huiswijn naar de dorstige portier*
Hee Johny, ik vind het allemaal er attent hoor, die stomerij bon en je briefje maar ik heb niet eens in de gaten gehad dat je m'n schoudervullingen onder had gesnotterd.
Ik kwam onder de vlekken thuis en heb de hele zooi zo in de wasmachine gesodemierd en alles hangt al weer keurig schoon in de kast.
Je hebt je dus zorgen om niets gemaakt jongen, kom je nog ff wat drinken straks?
Da's waar ook Roache, heb je nog lekker gewinkeld vandaag?
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 29-12-2000 02:40]
quote:Verslikte me net bijna in mijn cola, waar heb ik dat aan verdiend?
Op 28 december 2000 22:10 schreef Havoc het volgende:
voor Qt, beeb
Maar bedankt hoor lieverd, terug
Aldus geschiedde
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 29-12-2000 02:46]
* SelfKicker slaakt een zucht van verlichting..
Zeg Qt, is Tante Bep nog steeds kwaad op mij? of kan ik mijzelf wel vertonen in de club?
* SelfKicker is namelijk enkele paginas van zijn manuscript kwijt. Waarschijnlijk heeft hij die in de club laten liggen na zijn emotionele dip gisteren...
Jongens, hij ademt nog wel, kan dat kwaad?
Mag ik een biertje?
Heb pas nog een mooie docu van C&A gezien Roache!
Eh, ik kom niet uit mijn reisschema. Welke fokkers had je in gedachten? Misschien kan ik meerijden
Ik edit zo wel
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 02:55]
* Juan Zueco is een beetje in de war, wou nooit wat van Jazz weten, maar vond deze plaatjes toch erg mooi...
Mag ik nog een rioja?
quote:* Moor vraagt zich af wat hier nu 2 minuten gestaan heeft, vóór Tante Bep het toch maar besloot te editen
Op 29 december 2000 02:38 schreef Tante Bep het volgende:
*Bep komt met blosjes op haar wangen uit de keukenDa's waar ook Roache, heb je nog lekker gewinkeld vandaag?
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 29-12-2000 02:40]
Roache, ik kom er echt niet uit. Meerijden is nog mijn enige optie:
*PRIKBORD
Joehoe, medemensen, clubgangers! Wie wil IRL zaterdag op Roache's krakkemikkige bank meekijken naar de finale. Zo ja, mag ik meerijden?
*PRIKBORD
*Tink schrikt een hartverlamming
Rudolf!!!!! Oh men! Helemaal vergeten, oooooh.........
quote:De vraag was al beantwoord voordat ie gesteld was
Op 29 december 2000 03:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Hey Tink!Heb je nog meer van die mooie muziek?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 03:06]
GOEDENAVOND Qt, mag ik een biertje?
Waar is die SelfKicker ineens gebleven Ik hoop dat Tante Bep vannacht niet het manuscript van onze Johnny heeft aangezien voor tissues. Hij vertelde dat er een paar velletjes op tafel lagen.
Sorry Tink, ik denk dat je het Johnny zelf maar ffies moet vragen..
Stomme typo
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-12-2000 03:12]
En ja lekker, ik lust nog wel een rioja.
*Qt tapt snel een biertje voor Selfkicker
We zijn allemaal heel nieuwsgierig naar je verhaal. Vooral onze Tink!
quote:kweetbijgodnie wat me bezielde Cynix, het nummer was getoetst voor ik 't wist...
Op 29 december 2000 02:58 schreef Cynix ® het volgende:
Moor, ff tussendoor: vertel me alsjeblieft dat je niet naar Veronica gebeld hebt en dat 't slechts een geintje was...
* Moor weet niet helemaal meer wattiedoet...zullen de vlinders wel zijn...
Wat kijk je trouwens raar naar mij met die hoorn in je hand!
* SelfKicker neemt een stevige slok....
Qt, heb jij misschien nog enige a4-tjes proza van mij ontdekt?
Simba, ga je lekker bij Roache op zijn schimmelige bank zitten?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 03:16]
Jongens, mag ik iets heel sterks te drinken? Glaasje kerosine of zo?
mooie muziek hoor die Jazz.
* Juan Zueco gaat even slijmen bij Verbal voor een vast plekje bij FT&M.
Of moet Juan Danny even bellen voor een apart forum?
Ik ben al op zoek naar je manuscript. Zodra ik iets vind, geef ik een gil. Ga maar ff lekker aan de bar zitten.
*Qt zet ondertussen een waterpijp neer voor Cynix
Zo, we doen eens wild vannacht. Ben helemaal ontdaan van het hoge aantal Fok!kers dat heeft gebeld naar ome Sjon!!
Meneer Johnny, ik ga u zeer direct een vraag stellen: Kom ik in uw manuscript voor ?
* Tinkerbell kijkt Selfkicker doordringend aan
Hier Juan, een glaasje voor jou!
Ik ga nu ff verder zoeken naar het manuscript van SelfKicker.
Ja, Tink , de inspiratie voor de hoofdpersoon in mijn nieuwe boek heb ik aan jou te danken. Maar Johnny mist enkele belangrijke pagina's. Is het mogelijk dat zij nog op nummer 11 liggen?
quote:*Bep kijkt voorzichtig naar Tink en als ze ziet dat die niet op haar let buigt ze zich naar Moor en fluistert iets in zijn oor
Moor weet niet helemaal meer wattiedoet...zullen de vlinders wel zijn...
Kreeg je telefoontje niet helemaal mee, maar heb wel begrepen dat je niet boos op mij bent.
Wil je wat van mij drinken Tante Bep?
Roache has left the building? hm, heb de deur niet eens horen slaan.
ok, damuzheren, wees lief voor elkaar. Trusten. Lekker dromen van gebakkengeorgiehushpuppieshoarma.
Hoewel, misschien 'n klein snackje? Kieper er maar wat in, 't is 'n feestelijke dag vandaag tenslotte!
Natuurlijk, dat is de meest logische plek na de doos met gevonden voorwerpen!
*Qt kijkt snel op het prikbord en ziet daar idd een paar verfrommelde velletjes papier hangen
Het lijkt er wel op dat de tranen van Tante Bep gisteren zijn gedroogd met de pennenvruchten van Johnny. Gelukkig heeft iemand de velletjes papier uit de vuilnisbak gered en op het prikbord gehangen. Ik hoop dat het nog leesbaar is SelfKicker...
Enne Cynix, geef mij eens een trekje van die waterpijp!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-12-2000 03:34]
*Tink slaapt vannacht toch maar op zolder. Teveel wijn op. Foto van PalinG onder d'r kussen. ze hoopt dat de rest begrijpt dat PalinG niet vergeten mag worden.
quote:Ok, maar eerst een dansje dan ?
Op 29 december 2000 03:26 schreef Tante Bep het volgende:
*Bep kijkt voorzichtig naar Tink en als ze ziet dat die niet op haar let buigt ze zich naar Moor en fluistert iets in zijn oor.
GEWELDIG, Johnny heeft de o zo belangrijke pagina's weer!
* SelfKicker kijkt vluchtig door de bladzijden en ondanks de verdroogde tranen van Tante Bep is alles nog goed te lezen
Johnny zoent Qt plat op de bek en hangt vervolgens aan de bel. Rondje voor iedereen mensen!!
* SelfKicker maakt snel een notitie om Qt in het dankwoord van z'n nieuwe roman op te nemen
*Bep denkt ineens aan die verfromfraaide briefjes die ze uit haar jaszak had gehaald en ergens achter de bar had gegooid, dat zullen toch niet... Ze wil zo naar huis en heeft Moor in het oor gefluisterd of hij met haar mee gaat straks, maar toen werd er weer iets besteld dus ze weet nog niet of hij het doet...
quote:FF terugscrollen (op pag.6), lieverd, had al opgevangen wat je fluisterde.
Op 29 december 2000 03:42 schreef Tante Bep het volgende:
... Ze wil zo naar huis en heeft Moor in het oor gefluisterd of hij met haar mee gaat straks, maar toen werd er weer iets besteld dus ze weet nog niet of hij het doet...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 29-12-2000 03:52]
quote:Ik was net nog niet helemaal boven. Dit was een nieuw prikbord, hoor. Van de buren gejat! Truste
Op 29 december 2000 03:47 schreef Simba het volgende:
(Anders had ik altijd nog de schuld aan Tinkerbell kunnen geven, die zei dat het eraf kon)
ook jij bedankt voor het terug vinden van mijn pennevruchten!
Die whiskey is van mij en Johnny lust zelf nog wel een biertje
Wat een gezellige drukte in de club. De gesprekken gaan wat langs me heen af & toe. Zie dat Roache en JJanet ook al zijn vertrokken... En Juan is aan het slijmen bij Verbal: veel suc6 jongen!
*Qt is erg verheugd dat het manuscript van Johnny nog leesbaar is en wordt wat verlegen bij het idee dat ze strax genoemd wordt in zijn nieuwe roman
Ik lust nog wel een colaatje btw, mag ik zo brutaal zijn om die aan jou te vragen Simba?
Verbal is nog onduidelijk, maar bijna-oppergoeroe Tara is zeer beslist : GEEN apart forum voor de club. Tara denkt dat het meest logisch is dat de club verhuisd naar het eiland. FT&M lijkt dus ook ver weg.
* Juan Zueco weet het ook even niet meer en is wel toe aan een rioja...
Welterusten...
* Sanne kent nog wel wat leuke EZ-boardjes waar Pannonica meer dan welkom is
Beppie, waar ben je nou ?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 29-12-2000 04:04]
Heb aangegeven dat Eiland geen optie is. Tara oppert FT&M, maar moet wel met Verbal overlegd worden.
Juan opent een extra topic daar...
en Qt, na al dat overleg blief ik nog wel een rioja....
Deze is wat netter.
We linken hem gewoon in het al bestaande ringetje, leuken de site een beetje op; u roept maar!
Het spijt me, maar 'Het Eiland' en 'Onzin' maken mij lang niet zo enthousiast als ons aller Tara. Voel zelf meer iets voor een forum met muziek of tv. We zijn tenslotte een club met muziek en het ontstond uit een tvprogramma. Maar ik ben eerlijk gezegd nog niet gaan kijken hoe dat forum hier eruit ziet, dus heb geen idee of Pannonica daar past.
Ezboard is voor mij een crime. Loop steeds vast als ik daar ben. Dus daar ga ik iig niet heen
Misschien even afwachten op Verbal z'n reactie....?
Johnny trekt nog even aan de bel!
* SelfKicker z'n avond kan niet meer stuk, hij heeft z'n manuscript weer compleet!
Hé waar is iedereen?
Jij nog een whiskey Cynix? Ik voel me nog helemaal niet in 2en gedeeld hoor. Begrijp ook niet zo goed waar alle haast voor is.
Zal ik dan maar ff wat vlammetjes in het vet gooien, Tante Bep is ook al pleite.
* SelfKicker wordt een beetje zenuwachtig. BB2 is over 2 dagen afgelopen en misschien de club ook!!
Johnny z'n boek is nog lang niet af en zonder de club, en zonder Tink zal dat nooit lukken.
* SelfKicker hoopt dus dat de club open blijft
Maar geen vlammetjes vandaag. Ik heb hier de beroemde kroketjes van bakkerij Holtkamp uit A'dam. Ff wat reclame tussendoor, dit is BB tenslotte Je kan kiezen: kaas, garnalen of kalfsvlees
*Qt ziet ineens een nieuwe bezoeker vanuit haar ooghoek
Biertje meneer Salami, of bent u op doorreis?
* SelfKicker heeft de titel van z'n nieuwe boek al in z'n hoofd zitten.....
Buenos nochas, mein froinds!
*Qt kijkt op de klok en schrikt een beetje
Tjee, ik mag ook wel opschieten als ik nog wat wil slapen! Hoop dat iedereen de weg terug weer vinden kan vanaf Ezboard. Gelukkig kwam Simba nog ffies langs voor hij ging slapen Een
terug voor Simba!
Bep heeft alles waar om gevraagd werd in FTM vanmorgen overhandigt:
Milieu Effect Rapportage
Drankvergunning
Openingstijdenontheffing (24/24)
Geluidsvergunning
Bouwcertificaten
Brandweergoedkeuring
Veiligheidshandboek
en wacht de reactie daarop af.
Ik zie het meer als ons wat breder orienteren op de horeca vestigings markt en de optie op het pand wat intussen is gevonden als een alternatief in het geval het hier niet zal lukken om ons op een goeie plaats te vestigen.
Wat veel mensen hier waarschijnlijk niet weten is dat we dit nl. allemaal al eens eerder mee hebben gemaakt, een aantal clubleden hebben zich na de bus1 op het eiland gevestigd omdat zij het contact wat was opgebouwd niet wilden verliezen. Dat is na een half jaar flink de mist in gegaan, ik ga geen beerput opentrekken, dat is allemaal verleden tijd maar ik wil er mee aangeven dat we om die reden een nogal huiverig zijn om dit weer mee te moeten maken.
Het Eiland en GC is dan ook voor veel mensen geen optie, wij willen wel naar FTM of hier blijven, wat inmiddels al weer tot verzet heeft geleid en daarom is het van Sanne echt zo'n gek idee nog niet om in elk geval wat achter de hand te hebben.
Het is dus gewoon een optie, een alternatief en ik blijf hier dus gewoon komen en zal vlammetjes blijven bakken tot ik letterlijk de tent zal worden uitgepleurd.
Amen
Nee, het spijt me maar de juiste dosering kunnen we uiteraard niet vrij geven, dat is een eeuwenoud familiegeheim waar alleen wij de rechten op hebben samen met de firma's Singer, Mobil en Piz Buin.
Zal ik ze inpakken of neemt u ze zo mee, u wilt ze gezellig ingepakt dat kan, is 't een kadootje, geen kadootje, in dat geval mik ik ze zo in een vuilniszak, da's voor het behoud van uw autostoelbekleding vanwege de olie die er uitdruipt he.
Wilt u er poedersuiker bij, 1/2 grammetje zegt u, komt in orde.
Zo kijkt u eens meneer Voos uw oliebolletjes, een prettige jaarwisseling nog en omdat wij graag tevreden klanten hebben wil ik u als echte liefhebber nog een goeie tip meegeven. Als u morgen de hele dag van 't zuur wilt genieten moet u vanavond vlak voor het slapen gaan alvast 1 of 2 bolletjes naar binnen werken. Nee geen dank hoor, wij adviseren u graag, goedenavond!
Maar vooruit, één Spa-geel moet kunnen...
Hé, wat is het hier rustig?
Staat er wel iemand achter de bar of is het zelfbediening? Ik wil graag een biertje
*Cynix is blij dat er toch nog 'n paar mensen zijn, maar blijft zelf niet al te lang hangen vandaag
Ga jij maar lekker naar de zon. Zelf net ook geweest en je knapt er van op. Koos wint toch wel
8)
*Tink stuurt ze allemaal naar Harry, zodat hij ze fijn kan bekijken en het leed dat ie alles moet missen wat verzacht wordt
Hiero, hier zijn de biertjes.
Verder nog iemand iets?
Dus hier ga ik morgen proosten met Tinkerbell, op Bianca's nederlaag, bedenkt hij.
Meestal is Gert in andere café's te vinden op zaterdagavond, maar morgen niet. Morgen gaat hij het toch eens in PANNONICA proberen. Nu hij deze knusse club even van binnen heeft gezien, verheugt hij zich er op, en kan hij met een gerust gaan slapen.
Ja, Tinkerbell, ik weet ook dat Koossie met het kwart miljoen weggaat, dat geeft me een goed gevoel. De uitzending wordt wel voor me opgenomen dus over drie weken sta ik hier een beetje verlaat te juichen. Kan ik dan nog op juliie rekenen?
Ik heb voor helemaal niemand gebeld. Vorig jaar was ik een vermogen kwijt aan Ruud. Maar je weet het niet... vorig jaar begon ik pas op het laatst te bellen. Dus wie weet, als het eenmaal zo ver..
quote:'k zal zo nog ff voor hem proberen te bellen, die onthaasting uitleg beviel me wel
Op 30 december 2000 01:21 schreef fashionably_late het volgende:
<knip> weet ook dat Koossie met het kwart miljoen weggaat, dat geeft me een goed gevoel.
quote:Tuurlijk, weet alleen nog niet waar, maar we laten wel een duidelijk spoor voor je achter van de nieuwe plek
<knip> over drie weken sta ik hier een beetje verlaat te juichen. Kan ik dan nog op juliie rekenen?
quote:Dat ligt dus aan jou, Sanne
Op 30 december 2000 01:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Ha die Sanne! Bedankt voor de mooie foto's op het prikbord*Tink stuurt ze allemaal naar Harry, zodat hij ze fijn kan bekijken en het leed dat ie alles moet missen wat verzacht wordt
Stuur deze ook maar naar hem:
Maar evengoed heel hartelijk bedankt natuurlijk.
Hebben we trouwens nog iets nodig voor morgen? Afgezien van drank en hapjes dan...
Ben er vandaag wel een beetje wezen klussen; heb de zolder, het kantoortje en het keukentje gebouwd.
Benodigdheden Finale:
-Tink heeft reeds feestmutsen op de kop kunnen tikken.
-Cynix zorgt voor tissues mocht Bianca winnen.
-Simba zorgt voor het grote scherm en de streams.
-Ballonnen.
-Slingers.
-Confetti.
*PRIKBORD
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 30-12-2000 02:01]
Morgen gaan wij fijn samen dansen, Simba !
There's no time like the present
Welterusten!
Edit: Cynix ziet de toetsen niet goed meer
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-12-2000 02:09]
Wie danst er een rondje mee, Simba?
<shock mode on>
Simba is een HIJ?
<shock mode off>
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 30-12-2000 02:16]
Moet morgen overdag ook nog naar Amsterdam. druk druk bla bla.
Jullie komen toch wel ff langs hier morgenavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |