abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8927466
Goedemorge

Ben ik weer mijn vorige topic in R&P ging over dat mijn vriendin iets minder intresse toonde in me. Wat nu blijkt ligt het toch wel aan mezelf weer. Precies zoals bij mijn ex waarom het uitging niet precies hetzelfde bij mijn huidige vriendin ben ik wel mezelf bij haar. Wat ik niet was bij mijn ex daar was ik best wel onzeker en soms verlegen omdat ik haar niet kende. Huidige vriendin ken ik wel goed en dan praat ik gewoon honderduit met haar over vanalles en nog wat.

Maar goed wat is het probleem... bij haar vrienden ben ik dus weer de stille Gijs daar is ze wel een beetje van geschrokken haar vrienden zeggen dat ik niet echt bij haar pas omdat ik zo stil ben. Maar dat ben ik helemaal niet niet bij mensen die ik ken teminste. Ik ben alleen niet iemand die meteen honderduit met een wild vreemde praat.

Ik heb haar vriende maar een paar keer gezien en tja het duurt gewoon effe bij mij voordat ik gewoon mezelf kan zijn bij iemand die ik net pas ken. Was ook zo bij de huidige vrienden groep toen ik daarbij kwam was ik ook heel stil. Ze dachten ook wat is dat voor droge maar nu ben ik een van de gangmakers eigenlijk

Maar goed mijn vraag hoe doen jullie dat zomaar een gesprek beginne met wildvreemde ? waar heb je het dan over ???

bedankt voor de hulp overigens ze heeft er wel begrip voor en snapt het wel gelukkig beter als mijn ex iig.

-
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:42:55 #2
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8927492
"Wat vind jij daar nou van?"

Antwoord: "Waarvan?" (vaak)

En dan begin je gewoon ergens over te ouwehoeren.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:43:52 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8927508
Gewoon meelullen, hoe moeilijk het ook kan zijn
pi_8927512
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:42 schreef ErikT het volgende:
"Wat vind jij daar nou van?"

Antwoord: "Waarvan?" (vaak)

En dan begin je gewoon ergens over te ouwehoeren.

Ehm ja ik moet niet als de dorpsgek overkome maar toch bedankt misschien toch maar proberen
-
pi_8927515
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:41 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorge

Maar goed mijn vraag hoe doen jullie dat zomaar een gesprek beginne met wildvreemde ? waar heb je het dan over ???

Kan ik je niet meehelpen, ik word altijd aangesproken, DUs mijn tip: Get yourself a pair of tits.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_8927604
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Get yourself a pair of tits.

they work deliciously
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8927615
heel simpel

gewoon schijt aan alles hebben en gewoon meelullen. De eerste keer is het meoilijkst, maar blijf gewoon oefenene, heck ga grapjes lopen maken met de verkopers in winkels terwijl die hele tent volstaat. Geen betere oefening met wildvreemden dan dat

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_8927626
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan ik je niet meehelpen, ik word altijd aangesproken, DUs mijn tip: Get yourself a pair of tits.

Ehm ok maar wat ik wel ga doen is kijke langs wie ik ga zitten op de verjaardag zat ik bij de oude dametjes in het begin het ging over de bevalling

Daarna verhuist en toen kon ik wel een beetje mee praten maar goed 2 weken daarna weer een feest bij dezelfde vrienden maar toen zat de familie van de andere ( op de verjaardag de familie van de ene kant ) dus ik zat weer rond te kijke van wie zijn al die mensen toch.....

-
pi_8927680
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:49 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ehm ok maar wat ik wel ga doen is kijke langs wie ik ga zitten op de verjaardag zat ik bij de oude dametjes in het begin het ging over de bevalling

Daarna verhuist en toen kon ik wel een beetje mee praten maar goed 2 weken daarna weer een feest bij dezelfde vrienden maar toen zat de familie van de andere ( op de verjaardag de familie van de ene kant ) dus ik zat weer rond te kijke van wie zijn al die mensen toch.....

Wat zou haar familie erger vinden: dat je stil bent of dat je honderduit meepraat over zwangerschappen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8927707
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:49 schreef Ordos20 het volgende:
heel simpel

gewoon schijt aan alles hebben en gewoon meelullen. De eerste keer is het meoilijkst, maar blijf gewoon oefenene, heck ga grapjes lopen maken met de verkopers in winkels terwijl die hele tent volstaat. Geen betere oefening met wildvreemden dan dat

Hmm goed idee naja zie haar vanavond weer en dan gaan we uit met haar vrienden groep kijke wat er gebeurt
-
pi_8927718
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wat zou haar familie erger vinden: dat je stil bent of dat je honderduit meepraat over zwangerschappen

-
pi_8927745
drink 2 biertjes dan ben je wel wat losser
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_8927822
Wat ben jij verschrikkelijk onzeker zeg. Word je niet gek van jezelf?
Sorry hoor maar je gaat er toch niet over nadenken wat je gaat zeggen.
Begin gewoon een gesprek lul en lach mee das beter dan stil in een hoekje zitten.
BlaBlaBla
pi_8927831
Gewoon slap ouwehoeren,.. het gaat nooit ergens over als ik met iemand praat. Gewoon over de lompste dingen. Ik ken je probleem wel, heb het ook een tijd gehad, vooral toen ik nog blowde. Gewoon de onzekerheid is dat.
Lambo of Rekt
pi_8927850
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:00 schreef MarjoleinA het volgende:
Begin gewoon een gesprek lul en lach mee das beter dan stil in een hoekje zitten.
Ja en Ja en sorry hoef je niet te zijn vind het zelf ook behoorlijk irri. Ik hoeft ook niet te weten wat ik wil zegge maar hoe je begint zeg maar. Enne ja ik moet niet meer in een hoekje gaan zitten
-
pi_8927869
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:00 schreef MarjoleinA het volgende:

Het is niet zoals jij denkt... als je het zelf heb weet je pas hoe dat is.. maakt niet uit wat iedereen zegt, er komt gewoon nix in je op om te zeggen.. dat komt omdat je het "te hard probeert".

Ga maar is proberen te slapen, dan lukt het je ook niet.

complete onzin, bovenstaande post

Lambo of Rekt
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:05:08 #17
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_8927915
Zo'n mannetje heb ik dus ook... Soms best wel grappig, want ik lul met iedereen over van alles. Of ik ze nu ken of niet.
Zit ik honderduit te kleppen, zit hij er wat verloren bij, maar zelf voelt hij dat niet zo... hij luistert enzo...
Dat hij dat niet kan.. tja, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk!

Mijn tip: wees gewoon jezelf! Dat losse en spontane waar iedereen zo hoog over opgeeft is ook niet altijd even handig...
de blunders die ik al geslagen heb daarmee

Jeetje, wat een drama! Niet iedereen is hetzelfde toch? Schijt hebben wat ze van je denken... als jij daar tijd voor nodig hebt, heb jij daar tijd voor nodig... big deal!
Ze moeten je maar nemen zo als je bent.. of ben ik nou gek?

a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_8927916
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is niet zoals jij denkt... als je het zelf heb weet je pas hoe dat is.. maakt niet uit wat iedereen zegt, er komt gewoon nix in je op om te zeggen.. dat komt omdat je het "te hard probeert".

klopt vriendin van me ging op een geven moment vragen waarom ik nix zei en me aansporen om iets te zeggen nou dan kan ik het wel helemaal vergeten... dan komt er echt helemaal nix uit omdat ik dan te hard probeer.

Enne ja vergelijking met slapen klopt perfect

Goedemorge trouwens weer

-
pi_8927931
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je moet er ook niet over na denken wat je gaat zeggen maar gewoon doen!

BlaBlaBla
pi_8927963
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:05 schreef dizzylizzy het volgende:
Zo'n mannetje heb ik dus ook... Soms best wel grappig, want ik lul met iedereen over van alles. Of ik ze nu ken of niet.
Zit ik honderduit te kleppen, zit hij er wat verloren bij, maar zelf voelt hij dat niet zo... hij luistert enzo...
Dat hij dat niet kan.. tja, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk!

Mijn tip: wees gewoon jezelf! Dat losse en spontane waar iedereen zo hoog over opgeeft is ook niet altijd even handig...
de blunders die ik al geslagen heb daarmee

Jeetje, wat een drama! Niet iedereen is hetzelfde toch? Schijt hebben wat ze van je denken... als jij daar tijd voor nodig hebt, heb jij daar tijd voor nodig... big deal!
Ze moeten je maar nemen zo als je bent.. of ben ik nou gek?

Ja zo ben ik dus ook heb het zelf ook niet echt in de gaten alleen als iemand er iets van zegt ga ik erover denken owja ik ben eigelijk best stil als ik mensen niet goed ken denk ik dan. Ik luister liever maar bij bekende is het juist andersom dan praat ik honderuit.

En ze begrijpt het echt wel gelukkig ze vind het alleen soms jammer en denkt dat ik me niet vermaak.

Alleen haar vrienden zeggen dat we niet bijmekaar passen omdat ze me zo stil vinden... daar trekt ze zich nix van aan zegt ze... maar voor hoelang ???

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 07-03-2003 10:09]

-
pi_8928025
Weet je waar je over kan gaan praten??

Je kan vertellen dat je zo stil bent omdat je niet weet wat je moet zeggen.

BlaBlaBla
pi_8928031
Je moet schijt hebben... heb geen tijd meer, zit op school, moet nu weg
succes iig ermee...

goeie morgen

Lambo of Rekt
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:11:40 #23
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_8928075
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:07 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja zo ben ik dus ook heb het zelf ook niet echt in de gaten alleen als iemand er iets van zegt ga ik erover denken owja ik ben eigelijk best stil als ik mensen niet goed ken denk ik dan. Ik luister liever maar bij bekende is het juist andersom dan praat ik honderuit.

En ze begrijpt het echt wel gelukkig ze vind het alleen soms jammer en denkt dat ik me niet vermaak.

Ik dacht dat ook altijd, dat hij zich niet vermaakte enzo, maar dat valt dus reuze mee...
Laat het gewoon lekker op je af komen, laat het los!
Komt vanzelf als je de mensen beter leert kennen. De kat uit de boom kijken heet dat.
Op zich helemaal geen slechte eigenschap hoor! Het laat gewoon zien dat je wat afwachtend bent in het aangaan van relaties (wat voor relaties dan ook ) Is dat zo erg?
Je zegt zelf dat je later wel los komt... nou mooi toch? Dan is die kat blijkbaar uit de boom en kun je gewoon jezelf zijn!

Nix veranderen!!!

a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_8928211
lolz heb ik dus echt nooit last van, ik zag laatst ook voor de eerste keer de hele familie van mijn vriendin... Ik ging gewoon ergens bijzitten en lulde geloof ik meteen het meest van allemaal.. Ik heb daar echt nooit moeite mee, ik praat net zo makkelijk tegen bekenden als onbekenden... Ze waren wel geïntereseerd in me, ze vroegen maar door enzow.. Naja was wel erg gezellig, de hele avond aan het bier gezeten met een oom van haar
Hallowww
pi_8928254
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:11 schreef dizzylizzy het volgende:

[..]

Ik dacht dat ook altijd, dat hij zich niet vermaakte enzo, maar dat valt dus reuze mee...
Laat het gewoon lekker op je af komen, laat het los!
Komt vanzelf als je de mensen beter leert kennen. De kat uit de boom kijken heet dat.
Op zich helemaal geen slechte eigenschap hoor! Het laat gewoon zien dat je wat afwachtend bent in het aangaan van relaties (wat voor relaties dan ook ) Is dat zo erg?
Je zegt zelf dat je later wel los komt... nou mooi toch? Dan is die kat blijkbaar uit de boom en kun je gewoon jezelf zijn!

Nix veranderen!!!

Nee ik ga zeker niet totaal verandere vind ik niet nodig maar ik wil wel proberen om in het begin iets meer te praten. Niet dat ik weer eerst iemand 5 keer moet zien voordat ik er echt een gesprek mee durf aan te knopen

Enne Suxjahh, had ik dat maar

-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')