Ik ben voor mijn studie als afstudeerproject begonnen aan een onderzoek over LOTR. Het is voor mijn opleiding engels. In het kort:
Mede door deze vragenlijst probeer ik te achterhalen wat voor invloed de verfilming heeft op de leeservaring van de lezer van het gelijknamige boek. Dus of de verfilming van het boek uw voorstelling van het boek al dan niet heeft veranderd en of dit als een negatief of positief aspect beschouwd moet worden. En een subvraag is of de verfilming wel tot stand had moeten komen. Deze probleemstellingen worden aan de hand vanverschillende soorten vragen getoetst.
Het gaat hier om een enquete waar je hoogstens een 10 minuten voor kwijt bent. Het zijn meerkeuze en open vragen en niet alles hoeft beantwoord te worden.
Ik oek hiervoor nog mensen die eerst de film hebben gezien en toen het boek hebben gelezen.
Als je wilt meedoen graag! stuur dan een mailtje naar conundrum1980@hotmail.com en dan stuur ik z.s.m. de enquete naar je toe.
Alvast heel erg bedankt aan diegene die willen meedoen .
Olwe
p.s. Ik probeer voor eind maart alle benodigde enquetes te hebben verzameld.
p.p.s. Of kijk op:
daar kan je nl de enquet in txt formaat downloaden
(de 2e post in die thread die ik daar aangemaakt heb )
[Dit bericht is gewijzigd door conundrum op 06-03-2003 23:30]
want eerst de film, en dan het boek...tsjaah, en er tussen in?
kan je niet beter een wat ruimere doelgroep zoeken? (ook bijvoorbeeld de mensen die eerst boek, daarna film zagen etc)
Ik duim dus maar voor nu
quote:ik duim mee
Op donderdag 6 maart 2003 23:13 schreef conundrum het volgende:
hahaha Ik snap wat je bedoel. Ik ben namelijk al een tijdje bezig en heb ook een grotere doelgroep. Ik heb alleen voor de andere doelgroepen al genoeg vrijwilligers gevonden. Ik zoek alleen voor deze doelgroep echt nog een aantal mensen.
Het blijkt namelijk erg moeilijk te zijn mensen te vinden die eerst de film hebben gezien en toen het boek hebben gelezenIk duim dus maar voor nu
quote:ik ga em ook 'even' lezen
Op vrijdag 7 maart 2003 11:12 schreef ranja het volgende:
Ik heb alleen de film gezien en het boek niet gelezen.
Val ik nu buiten de doelgroep?Of ik moet nu het boek even gaan lezen en daarna de enquete invullen
I really hope so
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |