Kan iemand niet es gaan zoeken in Australie?
quote:Ook gek, want in geval van een ark gecombineerd met een naderende catastrofe moet je alle belangrijke en slimme mensen van de wereld, waarvan er volgens mij welgeteld niet 1 (of hoogstens een handjevol) in Australië woont, naar Australië vliegen... Kun je beter in de VS bouwen zo'n ark, want daar wonen de meeste belangrijke mensen of komen er vaak... Logistiek dus uiterst onhandig allemaal... Wat nou als de wereld vergaat en je houdt alleen Crocodile Dundee's over om de boel opniew te bevolken...? Kun je toch niet riskeren zoiets...
Op zaterdag 8 maart 2003 13:19 schreef RiFF het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffff... ik vind die ark maar lameKan iemand niet es gaan zoeken in Australie?
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 08-03-2003 13:24]
quote:volgens de sites ging het zo:
Op zaterdag 8 maart 2003 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nog wat thoughts:
----------* Weer over die foto's: Hoe kan het dat die gast van 8march2003.com hele slechte/kapotte foto's heeft, en die kerel van het vliegtuig hele goeie. Ze komen toch van hetzelfde rolletje? (Of waren er twee vliegtuigen, waarvan 1 een kapot rolletje had - dont think so
)
quote:SmartWhois www.mountainsub.com (203.17.36.111)
Op zaterdag 8 maart 2003 13:23 schreef ff_jori het volgende:[..]
kan iemand erachter komen op welke naam mountainsub geregistreed staat?
203.17.36.0 - 203.17.36.255
Connect InfoBahn Australia
GPO Box 1660
Sydney
NSW 2000
--------------------------------------------------------------------------------
Vic Cinc
Connect Infobahn Autralia
bo box 1660
sydney
NSW 2000
+1300655590
vic@cia.com.au
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 08-03-2003 13:28]
Domain Name: WWW.COM
Administrative Contact, Technical Contact:
Purcell, Scott (SP7089)scott@WWW.COM
Incipience, Inc
PO Box 423
Irvine, CA 92650
949-721-9998 (FAX) 949-721-9991
Record expires on 19-Jan-2010.
Record created on 19-Jan-2001.
Database last updated on 8-Mar-2003 07:26:36 EST.
Domain servers in listed order:
NS1.WWW.COM 209.132.205.230
NS2.WWW.COM 209.132.205.231
Helemaal na een inspectie, check:

Zie je de twee pikzwarte pixels? Die horen doorgetrokken te worden (ze horen dezelfe kleur te hebben/ of een 'gradient' van hun rechts/links liggende pixels).
Maar dat zijn ze niet, ze zijn vergeten te tekenen, w.s. zijn het de originele pixels, en de gekleurde/grijze pixels zijn getekend (het begin van de brug).
Beetje vaag verhaal, maar check de pic, dan snap je het wel
Die kerel komt aan met z'n 'ruwe schets' van de letters ARK 7~ (je snapt wel wat ik met 7~ bedoel).
Maar check dat, hoezo ruwe schets?? Dat is gewoon een kopie van wat er staat.
M.a.w. hij is niet alleen auteur van z'n schets, maar ook van het origineel! (het plaatje met de letters ARK II 7~ met de blauwe achtergrond wat het ark-thingy moet voorstellen).
quote:Heb je de sites wel gelezen?
Op zaterdag 8 maart 2003 13:23 schreef ff_jori het volgende:[..]
volgens de sites ging het zo:
de man van mountainsub maakte 1 rolletje vol, gooide em naar beneden.. die vond HM..
een ander rolletje met die duidelijke foto heb die gast van mountainsub bewaart.. je ziet ook dat de fotos vanuit verschillende hoeken zijn genomen.
kan iemand erachter komen op welke naam mountainsub geregistreed staat?
8march site:
Vliegtuig vliegt over gebied, man schiet fotorolletje vol, vliegtuig wordt neergehaald, camera komt met fotorolletje en al naar beneden. Deze camera wordt door HM gevonden.
Mountainsub site:
Vliegtuig krijgt problemen, vliegt over gebied, man maakt 2 foto's (er wordt HELEMAAL NIKS uit het vliegtuig gegooid op dit punt, dat gebeurt pas wanneer ze landen), haalt fotorolletje eruit en verwisselt deze met andere fotorol om zo het 1ste fotorolletje op een later tijdstip veilig te stellen door het bij de landing uit het vliegtuig te gooien en later op te pikken.
Volgens de 8march site moet je die van Mountainsub niet geloven en bestaat die site puur en alleen om de 8march site in discridiet te brengen, en aan de reacties van veel mensen hier (die tevens niet kunnen lezen) lukt het blijkbaar aardig.
quote:Dat zijn foutjes die ontstaan bij het inscannen van de foto's en ze vervolgens omzetten naar JPG.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
En die 'brug' is ook damn slordig gefotoshopped/getekend (dat was sowieso m'n eerste indruk al).Helemaal na een inspectie, check:
Zie je de twee pikzwarte pixels? Die horen doorgetrokken te worden (ze horen dezelfe kleur te hebben/ of een 'gradient' van hun rechts/links liggende pixels).
Maar dat zijn ze niet, ze zijn vergeten te tekenen, w.s. zijn het de originele pixels, en de gekleurde/grijze pixels zijn getekend (het begin van de brug).
Beetje vaag verhaal, maar check de pic, dan snap je het wel
quote:Maar hoe kan het dan dat die kerel van Mountainsub een goeie versie heeft (al dan niet in spiegelbeeld en een kleine varierende afstand tov het object) van een foto die 8march2003.com ook heeft, maar daar is ie 'kapot'.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:44 schreef Refragmental het volgende:[..]
Volgens de 8march site moet je die van Mountainsub niet geloven en bestaat die site puur en alleen om de 8march site in discridiet te brengen, en aan de reacties van veel mensen hier (die tevens niet kunnen lezen) lukt het blijkbaar aardig.
quote:Zoiets heb ik in de 7 jaar dat ik jpgs maak nog nooit gezien
Op zaterdag 8 maart 2003 13:47 schreef Refragmental het volgende:[..]
Dat zijn foutjes die ontstaan bij het inscannen van de foto's en ze vervolgens omzetten naar JPG.
JPG is compressed en schoonheidsfoutjes ontstaan daardoor redelijk snel.
quote:Misschien een cursus begrijpend lezen volgen?
Op zaterdag 8 maart 2003 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
* Hoe kan die kerel ooit de woorden ARK II eruit aflezen? Als ik 'm met Photoshop vergroot zie ik het echt niet hoor. (en al zou je het kunnen zien, dan was het niets meer dan een hoopje pixels).
En ik kan me niet voorstellen dat die webmaster over betere 'vergroottechnieken' beschikt dan een normaal iemand.
"Blowing up another image that I found in the camera has distorted the colors, but you can just make out the words "ARK II" on the bow of the ship with a strange symbol beneath it. At first I thought it read Ark eleven, but after careful consideration I realize it must be the Roman numeral for the number 2."
Komt dus niet van 1 van de foto's op de website maar van een andere foto in het rolletje.
quote:Die vent van mountainsub.com?
* Over die kerel die foto's heeft genomen vanuit het vliegtuig: waarom maar 2 foto's? Ik zou m'n rolletje leeg hebben geschoten.
quote:DO THINK SO!!!
* Weer over die foto's: Hoe kan het dat die gast van 8march2003.com hele slechte/kapotte foto's heeft, en die kerel van het vliegtuig hele goeie. Ze komen toch van hetzelfde rolletje? (Of waren er twee vliegtuigen, waarvan 1 een kapot rolletje had - dont think so)
Nog iets waarmee ik je kan helpen?
quote:Omdat die man van Mountainsub misschien van die "faction" is?
Op zaterdag 8 maart 2003 13:47 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Maar hoe kan het dan dat die kerel van Mountainsub een goeie versie heeft (al dan niet in spiegelbeeld en een kleine varierende afstand tov het object) van een foto die 8march2003.com ook heeft, maar daar is ie 'kapot'.
Ik raad je echt aan om de 8march site nog maar eens door te lezen, blijkbaar heb je een heleboel gemist.
quote:Misschien omdat je er dan ook niet op let?
Op zaterdag 8 maart 2003 13:48 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Zoiets heb ik in de 7 jaar dat ik jpgs maak nog nooit gezien
quote:Waar zie je "ruwe schets" staan?
Op zaterdag 8 maart 2003 13:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
En dan nog iets (en dan stop ik):
Die kerel komt aan met z'n 'ruwe schets' van de letters ARK 7~ (je snapt wel wat ik met 7~ bedoel).
Maar check dat, hoezo ruwe schets?? Dat is gewoon een kopie van wat er staat.
M.a.w. hij is niet alleen auteur van z'n schets, maar ook van het origineel! (het plaatje met de letters ARK II 7~ met de blauwe achtergrond wat het ark-thingy moet voorstellen).
Enige wat ik zie staan is:
"ARK 7~
The mysterious symbol: I have drawn a likeness above. Does anyone know what the 7-like symbol with the waves represent?"
quote:Ja daar dacht ik ook al aan, dat hij dus van de 'faction' zou zijn. Maar waarom dan zo'n lullige geocities-achtige site. Waarom manipuleren ze CNN gewoon niet met een wereldwijs nieuws bericht dat we 8march2003.com niet moeten geloven.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:55 schreef Refragmental het volgende:[..]
Omdat die man van Mountainsub misschien van die "faction" is?
Die man heeft op een totaal ander tijdstip foto's gemaakt van hetzelfde.Ik raad je echt aan om de 8march site nog maar eens door te lezen, blijkbaar heb je een heleboel gemist.
Oh en maak je niet druk
, ik ken de site vanaf de datum dat ie online ging, en sindsdien (t/m nu) ken ik er alles van.
quote:Ok, ruwe schets was een verkeerd woord, maar check dit:
Op zaterdag 8 maart 2003 13:59 schreef Refragmental het volgende:[..]
Waar zie je "ruwe schets" staan?
Enige wat ik zie staan is:
"ARK 7~
The mysterious symbol: I have drawn a likeness above. Does anyone know what the 7-like symbol with the waves represent?"

en
Die onderste pic lijkt wel alsof dat gewoon uit de bovenste is geknipt. Daarom zeg ik, het lijkt wel alsof hij dus ook gewoon de bovenste heeft gemaakt (dus helemaal geen closeup is).
quote:Yes indeed: http://www.8march2003.com/disclaimer.htm
Op zaterdag 8 maart 2003 14:10 schreef ff_jori het volgende:
er staat wel een disclaimer op de site dat dit allemaal nep is..
en dat er een release komt...
Dus dit is allemaal toch gelul?
quote:dus het is gelul.....
Op zaterdag 8 maart 2003 14:13 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Yes indeed: http://www.8march2003.com/disclaimer.htm
Maar stel nou eens dat het waar is,.. dat kan. Er worden zoveel zaken gedaan achter de schermen waar we geen weet van (mogen) hebben. Zou zon constructie mooi tussen passen!
Enfin, we zien het wel, en zoals een zanger ooit eens zei "Als de bom valt zijn we allemaal dood."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |