Kabeltjes, utp stukjes, tangen, schroevendraaiers, schroefjes, tiewraps en meer van dat soort geneuzel.
Iemand een idee of zoiets uberhaubt kant en klaar te koop is en zo niet, waar ik dan een sterke koffer kan kopen met meerdere vakken, riempjes en bakjes, die ik dan maar zelf vul?
Laat je het wel vergoeden door je werk?
quote:Mja vergis je niet in die plastic koffertjes hoor, ze zijn veel steviger dan je denkt
Op donderdag 6 maart 2003 20:54 schreef Kreator het volgende:
Ben vanavond bij de Praxis (of was het de gamma) geweest en ik bedoel dus niet zo'n plastic koffertje. Ik bedoel meer een stevige koffer met een fatsoenlijke inhoud en stevige buitenkant. Moet er dus wel een beetje profi uitzien.. Ik sjek de websites wel ff.
quote:Maar dan van leer ofzo neem ik aan? Of meer zo'n Samsonite-look
Op donderdag 6 maart 2003 20:57 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]Zo'n vorm dus ongeveer.
Denk dat je dan bij een elektrotechnische groothandel moet zijn, elektriciëns zie je wel vaak lopen met dat soort koffers (zonder die bakjes dan)
quote:Gadverdamme! Nee zo'n ding zou ik ook nie willen. Das net een speelgoedkoffer! Gewoon een zwart met rode gereedschapskist van plastic met bovenop bakjes voor schroefjes, plugjes en tie-wrapjes en daaronder een uitneembare bak voor klein gereedschap en daaronder weer een bak met wat groter gereedschap.
Op donderdag 6 maart 2003 20:57 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]Zo'n vorm dus ongeveer.
quote:Ja precies. Samsoniet look.
Op donderdag 6 maart 2003 21:01 schreef Pushit het volgende:Of meer zo'n Samsonite-look
Denk dat je dan bij een elektrotechnische groothandel moet zijn, elektriciëns zie je wel vaak lopen met dat soort koffers (zonder die bakjes dan)
quote:Ja, maar ik wil eerst uitzoeken wat ene mooie is, voordat ik een voorstel doe...
Op donderdag 6 maart 2003 20:52 schreef Maanvis het volgende:
Laat je het wel vergoeden door je werk?
Dat is dus wat ik zoek. Maar ik heb het dus gevonden. .
Als iemand nog weet of ik ergens een gevulde kan vinden, hoor ik het graag!
Ik had beter even kunnen zoeken voordat ik dit topic opende... Overtoom heeft ze! .
quote:Ja, dat zoek ik dus ook, want die van overtoom hebben voornamelijk koffers met spullen die ik niet zoek.
Op donderdag 6 maart 2003 21:13 schreef julesnijs het volgende:
Je kunt ook speciale gereedschapkoffers voor IT-ers krijgen, ikzelf heb er voor het werk een gekocht bij www.zerosix.nl Daar zitten ook gewoon standaardzaken zoals een utp tang e.d. in. Vraag daar anders gewoon een catalogus aan dan kun je het zelf zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |