Ik heb er nu een stuk of 6
Ongelukje gehad en vroeger veel speed gebruikt
quote:Nee hoor , mijn gebit zit vol met wit/zilver en 1 goude kroon, rokers aanslag (schaam me dood).
Op donderdag 6 maart 2003 20:05 schreef nozem het volgende:
Sjongejonge, ben ik dan de enige met een smoel vol ijzer..
Zeker 4 dus.
Waren trouwens allebei witte vullingen, totdat 1 losging en meneer de tandarts dacht dat t wel beter zou zijn zo'n metalen vulling, staat alleen voor geen meter maargoed...
quote:That's my story
Op donderdag 6 maart 2003 22:01 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Vroeger nooit gaatjes, en toen, op mijn 16e, begon de ellende. Ik heb volgens mij in iedere kies wel 2 vullingen zitten ofzo. Gisteren nog 3 gaatjes gevuld, al diverse wortelkanaalbehandelingen gehad, verstandskiezen getrokken... Ja mijn tandarts verdient veel geld aan mij![]()
Toch poets/flos ik mijn tanden goed, 3 keer per dag. Ik heb gewoon een zwak gebit. Verder ben ik er wel gelukkig mee, de vorm van mijn tanden is prima en al mijn vullingen zijn wit, dus je ziet er niets van
kortom, waiting for de eerste ....
quote:Ik had ook graag alleen maar witte vullingen gehad, vooral omdat de zilverkleurige slecht schijnen te zijn voor de gezondheid..
Op donderdag 6 maart 2003 22:01 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Vroeger nooit gaatjes, en toen, op mijn 16e, begon de ellende. Ik heb volgens mij in iedere kies wel 2 vullingen zitten ofzo. Gisteren nog 3 gaatjes gevuld, al diverse wortelkanaalbehandelingen gehad, verstandskiezen getrokken... Ja mijn tandarts verdient veel geld aan mij![]()
Toch poets/flos ik mijn tanden goed, 3 keer per dag. Ik heb gewoon een zwak gebit. Verder ben ik er wel gelukkig mee, de vorm van mijn tanden is prima en al mijn vullingen zijn wit, dus je ziet er niets van
quote:Dat heb ik dus ook
Op donderdag 6 maart 2003 22:04 schreef Charys het volgende:
Je hoeft niet altijd gaatjes te hebben om vullingen in je kiezen te krijgen... Heb geloof ik 2 vullingen, poets goed mn tanden en snoep praktisch niks (meer) maar heb volgens mijn laatste tandarts een "zwak" gebit dat slecht is onderhouden door mijn vorige tandarts..Waren trouwens allebei witte vullingen, totdat 1 losging en meneer de tandarts dacht dat t wel beter zou zijn zo'n metalen vulling, staat alleen voor geen meter maargoed...
Vroeger kwam die geweldige schooltandarts die standaard zo ongeveer elke kies van een vulling voorzag.
Tegenwoordig doen ze sealen.
Volgens mij was dat vullen vroeger voor hetzelfde doel.
Anyway, heb nu een kunstgebit, heel mooi!
quote:toen had ik er al vijf
Op donderdag 6 maart 2003 21:56 schreef nietje83 het volgende:
2een wit gevuld de ander met zilver (or whatever that is)
ben pas 19
heb er nu zes of zeven ofzo
quote:Sjee wat zul jij een ijzerwinkel in je mond hebben, kun je je gezicht nog wel recht houden?
Op vrijdag 7 maart 2003 18:53 schreef Kelfox het volgende:
Stuk of 40
quote:Damn, ik had precies hetzelfde willen posten
Op vrijdag 7 maart 2003 18:53 schreef Kelfox het volgende:
Stuk of 40
(serieus, m'n vorige tandarts heeft er een hoop troep in geduwd en ik 'verzorgde' m'n gebit vroeger met de franse slag.. duurt nu al erg lang om alles weer mooi te krijgen.. )
quote:Nou, het is wel zo dat ik een hele gespierde nek heb, ik weet niet hoe dat komt. lol
Op vrijdag 7 maart 2003 18:57 schreef nozem het volgende:[..]
Sjee wat zul jij een ijzerwinkel in je mond hebben, kun je je gezicht nog wel recht houden?
quote:Nou, dat van mij was eigenlijk een grap gast
Op vrijdag 7 maart 2003 20:05 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Damn, ik had precies hetzelfde willen posten
(serieus, m'n vorige tandarts heeft er een hoop troep in geduwd en ik 'verzorgde' m'n gebit vroeger met de franse slag.. duurt nu al erg lang om alles weer mooi te krijgen..
)
quote:Dat snap ik, maar ik zou eigenlijk niet weten hoeveel ik er zelf heb vandaar dat ik ook 40 wilde zeggen
Op vrijdag 7 maart 2003 20:20 schreef Kelfox het volgende:[..]
Nou, dat van mij was eigenlijk een grap gast
Ik heb r een stuk of 4... zwak gebid ook helaas (ja, ook volgens de tandarts)
* dikkebanaan heeft:
- zwak gebit
- vele vullingen die niet meer te tellen zijn
- vroeger slecht gepoetst
Resultaat:
- veel vullingen
- veel pijn
- veel bezoekjes aan de tandarts (een voordeel: ik ben niet meer bang voor de tandarts )
- veel bezoekjes aan mondhygiëniste
- binnenkort bezoekjes aan beugelbekpersoon
- veel $$$ uitgeven om alles weer in orde te krijgen (en uiteraard iedere dag minimaal 3x poetsen, flossen, ragen, stoken en met mondwater spoelen en de nodige extra zooi om niet uit den bek te stincken)
Dus, kindertjes die dit lezen: poetsch altijd netjes je tandjes want je gaat er later heéééééééééééeeeeel veel spijt (en pijn, oa. van het met je hoofd tegen de muur slaan) van krijgen als je dat niet (goed) doet.
na 18 en half jaar nog nooit in mn hele leven vullingen gehad!
Not, heb wel wat beters te doen! En toch maar twee lichte (witte) vullinkjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |