Laat haar eerst eens goed nadenken over wat ze wil, voordat jullie nog meer uithalen. Ik bedoel: het is gewoon niet netjes tegenover haar vriend om seks te blijven hebben. Bovendien heeft zij nu beiden: de stabiliteit van haar oude relatie en het nieuwe van jou. Niet echt een situatie waarin je snel tot een keuze komt.
Ook voor haar zoontje en voor haar vriend lijkt het me het beste als ze eerst eens heel goed gaat nadenken over wat ze wil en dan echt een keuze maakt.
Je kunt alsnog afstand nemen en zeggen tegen haar dat ze een keuze moet maken. Pas als ze voor jouw kiest (definitief, want nu eet ze van 2 walletjes) kan ze terugkomen.
Beetje dom van je om dit zo te laten lopen vind ik persoonlijk. Ik vind het ook een kutreden van haar om te zeggen dat ze het voor haar kindje nog verzwijgt omdat die anders heen en weer geslingerd wordt. Dat gebeurt hoe dan ook al en het begon met dat zij met jou vreemdging, dus dat had ze ook eerder al kunnen bedenken...
Klinkt misschien een beetje hard, maar zo denk ik er wel over.
En zoals er net ook al werd geschreven heb ik af en toe wel een beetje het gevoel dat ik word gebruikt. Zij heeft alles en ik weinig zeg maar. Zij komt naar mij omdat ze in mij veel meer dingen vind die ze nodig heeft maar blijft bij hem om de stabiliteit voor het kind. Ik heb er zelf ook al zitten denk om de keuze voor haar te maken en er gewoon een eind aan te maken maar dat is echt super moeilijk. Dit is weer het eerst in jaren dat ik me zo bij iemand gevoeld heb
quote:Dat je je kind niet op de hoogte brengt van iedere vlam is een verstandige keuze, pas als er wat meer stabiliteit in een relatie is gekomen moet je het kind hier in betrekken.
Op donderdag 6 maart 2003 16:00 schreef CoolGuy het volgende:
Jij had afstand moeten bewaren. Als zij dan naar jouw toekwam dan had je moeten zeggen dat ze eerst moest kijken wat ze met haar huidige relatie deed. Wat jij nou doet is fout. Dat kind zal jou strax gaan zien als degene die alles kapotgemaakt heeft denk ik, kan dr ook naast zitten hoor, maar dat gok ik gewoon.Je kunt alsnog afstand nemen en zeggen tegen haar dat ze een keuze moet maken. Pas als ze voor jouw kiest (definitief, want nu eet ze van 2 walletjes) kan ze terugkomen.
Beetje dom van je om dit zo te laten lopen vind ik persoonlijk. Ik vind het ook een kutreden van haar om te zeggen dat ze het voor haar kindje nog verzwijgt omdat die anders heen en weer geslingerd wordt. Dat gebeurt hoe dan ook al en het begon met dat zij met jou vreemdging, dus dat had ze ook eerder al kunnen bedenken...
Laat je niet gebruiken, en als puntje bij paalte komt dumpen.....laat haar kiezen, of jij of hem....het kind al dan niet op de hoogte brengen is een vraag die pas daarna beantwoord hoeft te worden
quote:Leuk voor je dat je verliefd bent, maar i erger me altijd mateloos aan mensen die doen alsof dat het enige is dat belangrijk is. En het feit dat andere mensen bedrogen worden of gekwetst worden niet.
Op donderdag 6 maart 2003 16:05 schreef ballou het volgende:
Het concreet vragen dat heb ik al wel eens geprobeert maar ben bang er teveel druk op te leggen en dat het dan tegen ons zal keren. Maar ik besef me ook dat als dit het geval zou zijn het toch niet zou kunnen worden.
Aan de andere kant heb ik zelf ook zoiets van op het moment heb ik zelf ook niemand anders dus wat kan mij het schelen alleen wordt ik wel steeds gekker op haar en zij ook op mij.En zoals er net ook al werd geschreven heb ik af en toe wel een beetje het gevoel dat ik word gebruikt. Zij heeft alles en ik weinig zeg maar. Zij komt naar mij omdat ze in mij veel meer dingen vind die ze nodig heeft maar blijft bij hem om de stabiliteit voor het kind. Ik heb er zelf ook al zitten denk om de keuze voor haar te maken en er gewoon een eind aan te maken maar dat is echt super moeilijk. Dit is weer het eerst in jaren dat ik me zo bij iemand gevoeld heb
Wat ik altijd zeg: ik begrijp dat mensen verliefd kunnen worden. En dat daardoor hun eerdere relatie beeindigd wordt. Maar wat ik niet begrijp is hoe mensen tijdenlang anderen kunnen bedriegen. Ik heb dit meegemaakt met een goede vriendin en ik heb zelf in onze vriendschap meer moeite om haar te vertrouwen. Ik heb immers gezien hoe ze mensen waar ze om lijkt te geven kan voorliegen en bedriegen. Ik zou dus nooit mee willen doen aan zoiets. En ook zo iemand niet kunnen vertrouwen.
quote:Ho Ho Ho stop!!!!!! Nee zo is het niet helemaal denk ik. Ik heb een hele tijd de boot af gehouden als het gaat om het sex gedeelte. ik vond dit inderdaad niet goed en vond dat zij eerst een beslissing moest nemen. Ik ben van nature vrij koppig en kan dit ook normaal lang vol houden. maar op een gegeven moment kan ik er ook weinig meer aan doen. Ik heb ook gevoel!!!
Op donderdag 6 maart 2003 16:00 schreef CoolGuy het volgende:
Jij had afstand moeten bewaren. Als zij dan naar jouw toekwam dan had je moeten zeggen dat ze eerst moest kijken wat ze met haar huidige relatie deed. Wat jij nou doet is fout. Dat kind zal jou strax gaan zien als degene die alles kapotgemaakt heeft denk ik, kan dr ook naast zitten hoor, maar dat gok ik gewoon.Je kunt alsnog afstand nemen en zeggen tegen haar dat ze een keuze moet maken. Pas als ze voor jouw kiest (definitief, want nu eet ze van 2 walletjes) kan ze terugkomen.
En ja ik me je opmerkingen verder voostellen. ik weet zelf ook dat het niet goed is wat ik doe. Maar ik ben nu wel op een punt dat ik zoiets heb van dat ik altijd aan andere gedacht heb en nu maar eens aan mezelf moet gaan denken.
En nog ff voor de duidelijkheid ik ga nog niet met haar zoontje om dat vind ik echt niet kunnen.
quote:Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ben zelf ook vaak genoeg bedrogen en vraag me ook wel eens af of zij dan nog te vertrouwen is. En ja dat ik hieraan mee doe is misschie wel heel erg stom.
Op donderdag 6 maart 2003 16:09 schreef Ripley het volgende:[..]
Leuk voor je dat je verliefd bent, maar i erger me altijd mateloos aan mensen die doen alsof dat het enige is dat belangrijk is. En het feit dat andere mensen bedrogen worden of gekwetst worden niet.
Wat ik altijd zeg: ik begrijp dat mensen verliefd kunnen worden. En dat daardoor hun eerdere relatie beeindigd wordt. Maar wat ik niet begrijp is hoe mensen tijdenlang anderen kunnen bedriegen. Ik heb dit meegemaakt met een goede vriendin en ik heb zelf in onze vriendschap meer moeite om haar te vertrouwen. Ik heb immers gezien hoe ze mensen waar ze om lijkt te geven kan voorliegen en bedriegen. Ik zou dus nooit mee willen doen aan zoiets. En ook zo iemand niet kunnen vertrouwen.
quote:Uit maken!! dit is zonde van je tijd als je nu al deze problemen krijgt. Als je nu nog verder gaat ben je echt heel stom bezig zij vreet van 2 wallen en jij bent zo naief om door te gaan.
Zij zegt dus dat ze heel graag met mij verder wil maar het niet kan uit maken met haar huidige vriend omdat hij zoveel voor haar gedaan heeft. ook gaat het totaal niet goed tussen die twee, ze hebben
Klinkt allemaal hard maar als je verder gaat dan kom je weer zulke problemen tegen met haar ze vreet van 2 wallen, iemand die zo`n instelling heeft daar moet je niet mee om willen gaan, en ze zal wel 999999 smoesjes hebben....
quote:Ja, het lijkt me iig niet slim. Als dit echt iets is, moet ze gewoon zo snel mogelijk een keuze maken en haar vriend niet langer in de maling nemen.
Op donderdag 6 maart 2003 16:14 schreef ballou het volgende:[..]
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ben zelf ook vaak genoeg bedrogen en vraag me ook wel eens af of zij dan nog te vertrouwen is. En ja dat ik hieraan mee doe is misschie wel heel erg stom.
quote:Ik kan je eigenlijk niet meer dan gelijk geven maar ja wat doe je met gevoel he?!
Op donderdag 6 maart 2003 16:15 schreef zim_ra het volgende:[..]
Uit maken!! dit is zonde van je tijd als je nu al deze problemen krijgt. Als je nu nog verder gaat ben je echt heel stom bezig zij vreet van 2 wallen en jij bent zo naief om door te gaan.
Klinkt allemaal hard maar als je verder gaat dan kom je weer zulke problemen tegen met haar ze vreet van 2 wallen, iemand die zo`n instelling heeft daar moet je niet mee om willen gaan, en ze zal wel 999999 smoesjes hebben....
Op dit moment ben ik ook wel aan het proberen om wat afstand te nemen en wat opervlakkiger te doen maar het lukt niet echt
En stel je een voor dat jij dan straks haar vriend bent,
En elke keer als ze weg is je je zal afvragen of ze niet
bij een ander is, en elke keer als jullie ruzie hebben je
zal afvragen of ze bij jou niet naar een ander toe rent ...
Denk je dat je een vrouw die nu een andere man bedriegt
en daar blijkbaar weinig moeite mee heeft qua toneelspel
ooit 100% zou kunnen vertrouwen als 'jij' in de schoenen
van 'de vriend' staat?
Succes
Dat meisje moet beslissen wat ze gaat doen. Het lijkt er op als of zij en haar huidige vriend niet echt lang nog een relatie hebben. Ze blijft bij die vriend om weet ik veel wat. En alles wat ze mist haalt ze bij jou. Helaas is dat niet zo simpel. En moet ze dus beslissen. Wat ga je doen. Blijf bij je huidige vriend. En wacht af wat er gaat gebeuren. Of kiest ze voor jou. Ik denk dan dat als je ook aan het kind denkt. Het mischien wel beter kan zijn om voor jou te kiezen. Jullie zijn een stabiel stel zoals ik dat nu zo hoor.
Je moet gewoon zeggen. Oke wat wil je? Want dit schiet dus niet op. Jij kan die knoop niet door hakken. Alleen zij. En hoe moeilijk het ook is. Er moet een keuze gemaakt worden.
quote:Precies met zo iemand wil je toch niet verder gaan??
Vind je dit eerlijk? ik bedoel tegenover haar vriend?
En stel je een voor dat jij dan straks haar vriend bent,
En elke keer als ze weg is je je zal afvragen of ze niet
bij een ander is, en elke keer als jullie ruzie hebben je
zal afvragen of ze bij jou niet naar een ander toe rent ...Denk je dat je een vrouw die nu een andere man bedriegt
en daar blijkbaar weinig moeite mee heeft qua toneelspel
ooit 100% zou kunnen vertrouwen als 'jij' in de schoenen
van 'de vriend' staat?Succes
En je gevoelens? tja denk maar eens hoe die ander zich voelt terwijl jij zijn vriendin ligt te neuken.
als ik het zo bekijk ben je voor elkaar geschapen.
quote:Ik denk dat jij op dit de situatie goed aanvoeld al moet ik zeggen dat ik de mening van de andere ook zeer goed kan begrijpen.
Op donderdag 6 maart 2003 16:23 schreef ook_gek het volgende:
het is leuk dat je aan het kind denkt. Maar hoe denk je dat het kind het vind om steets z,n moeder en z,n stief vader ruzzie zien hebben? Dat word even vergeten.Dat meisje moet beslissen wat ze gaat doen. Het lijkt er op als of zij en haar huidige vriend niet echt lang nog een relatie hebben. Ze blijft bij die vriend om weet ik veel wat. En alles wat ze mist haalt ze bij jou. Helaas is dat niet zo simpel. En moet ze dus beslissen. Wat ga je doen. Blijf bij je huidige vriend. En wacht af wat er gaat gebeuren. Of kiest ze voor jou. Ik denk dan dat als je ook aan het kind denkt. Het mischien wel beter kan zijn om voor jou te kiezen. Jullie zijn een stabiel stel zoals ik dat nu zo hoor.
Je moet gewoon zeggen. Oke wat wil je? Want dit schiet dus niet op. Jij kan die knoop niet door hakken. Alleen zij. En hoe moeilijk het ook is. Er moet een keuze gemaakt worden.
Zij heeft inderdaad een relaie die niet goed is maar ik kan me haar situatie ook wel een beetje begrijpen.
Het is volgens mij ook niet zo makelijk om als alleenstaande moeder aan een "goede"relatie te komen en koester je dus al snel wat je hebt.
Ik denk inderdaad dat wij nu al stabieler zijn dan dat ze dat met haar huidige vriend is al zal dat sommige vreemd in de oren klinken. Maar ze is meer bij mij dan bij hem.
quote:Ik dnek overigens dat dat meisjes eens moet leren om op haar eigen benen te gaan staan. Het klinkt alsof ze als alleenstaande moeder niet zonder man kan en leunt op of de een of de ander. Je kunt, ook als alleenstaande moeder, beter alleen zijn dan met iemand waar je eigenlijk niet meer van houdt.
Op donderdag 6 maart 2003 16:29 schreef ballou het volgende:[..]
Ik denk dat jij op dit de situatie goed aanvoeld al moet ik zeggen dat ik de mening van de andere ook zeer goed kan begrijpen.
Zij heeft inderdaad een relaie die niet goed is maar ik kan me haar situatie ook wel een beetje begrijpen.
Het is volgens mij ook niet zo makelijk om als alleenstaande moeder aan een "goede"relatie te komen en koester je dus al snel wat je hebt.Ik denk inderdaad dat wij nu al stabieler zijn dan dat ze dat met haar huidige vriend is al zal dat sommige vreemd in de oren klinken. Maar ze is meer bij mij dan bij hem.
quote:Stabiel stel als dat meisjes nog bij haar niets vermoedende vriend woond, en dat ze het niet uit wil maken met die vriend?
Jullie zijn een stabiel stel zoals ik dat nu zo hoor
Niks stabiel!
je moet eens in de spiegel kijken, en nadenken wat jij aan het doen bent maat je zit nu iemand zijn relatie te vergassen.
hoe denk jij dat die jonge zich voelt, dat jij zijn vriendin aan het neuken bent?
Er is hier wel een kind in het spel...
quote:Inderdaad ik moet er niet aan denken dat mijn vriend
Op donderdag 6 maart 2003 16:27 schreef zim_ra het volgende:
Precies met zo iemand wil je toch niet verder gaan??
ik vind het trouwens ook niet goed van jouw jij weet dat ze een vriend heeft en toch ga je met haar? kom op man waar zijn je manieren!!!En je gevoelens? tja denk maar eens hoe die ander zich voelt terwijl jij zijn vriendin ligt te neuken.
als ik het zo bekijk ben je voor elkaar geschapen.
En andersom ik kan me niet voorstellen dat ik hem
dan ooit nog recht in de ogen zou kunnen kijken.
Ze heeft een relatie! klaar toch? dat betekend dat je voor
iemand kiest, en dat zodra je je maar enigszins tot een ander
aangetrokken voelt je met je partner gaat praten, en je het
als je gevoelens niet over gaan uitmaakt eer dat je met een
ander gaat liggen vozen, en als die ander zijnde hou je je in,
tot die ander een keus gemaakt heeft en het een en ander
afgerond, mensen die dit soort dingen anders bekijken vallen
vaak in herhaling jammer gezegd, en ik weet niet of je dat
risico wel wilt nemen?
Wees eerlijk tegenover jezelf, zeg tegen haar dat van nu af aan
jullie verhouding platonisch is totdat zij een keus heeft gemaakt
dan zal je er snel genoeg achter komen waar het haar om gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 06-03-2003 16:41]
quote:helemaal mee eens. Toch zie ik dit vaker gebeuren in mijn omgeving, mede omdat de moeder toch niet (geheel) financieel afhankelijk is, en dan genoegen neemt met minder liefde....
Op donderdag 6 maart 2003 16:35 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik dnek overigens dat dat meisjes eens moet leren om op haar eigen benen te gaan staan. Het klinkt alsof ze als alleenstaande moeder niet zonder man kan en leunt op of de een of de ander. Je kunt, ook als alleenstaande moeder, beter alleen zijn dan met iemand waar je eigenlijk niet meer van houdt.
quote:Dus ook meer bij jou dan bij haar kind?
Op donderdag 6 maart 2003 16:29 schreef ballou het volgende:
Maar ze is meer bij mij dan bij hem.
En bij wie is dat kind dan als zij bij jou is?
Sorrie maar dit klinkt nogal scheef
quote:Ne dat is niet waar want het kind is de helft van de week bij de "echte vader"
Op donderdag 6 maart 2003 16:38 schreef Logician het volgende:[..]
Dus ook meer bij jou dan bij haar kind?
En bij wie is dat kind dan als zij bij jou is?
Sorrie maar dit klinkt nogal scheef
quote:Dat is dan mooi om te horen, maar ga eens in op die anderen dingen
Ne dat is niet waar want het kind is de helft van de week bij de "echte vader"
wat ik en Logician schreef
quote:Ik begrijp je fanatisme maar begrijp ook dat ik er mee zit anders had ik het hier echt niet neer gezet!! Ik begrijp ook dat dit niet geen goede situatie is alleen is dit voor mij nieuw! Omdat we normaal in het dagelijks leven ook veel met elkaar omgaan is het na eventueel uitmaken ook moeilijk om met elkaar om te blijven gaan.
Op donderdag 6 maart 2003 16:37 schreef Logician het volgende:[..]
Inderdaad ik moet er niet aan denken dat mijn vriend
een ander ligt te neuken terwijl ik denk dat ie aan het
klimmen o.i.d is!En andersom ik kan me niet voorstellen dat ik hem
dan ooit nog recht in de ogen zou kunnen kijken.Ze heeft een relatie! klaar toch? dat betekend dat je voor
iemand kiest, en dat zodra je je maar enigszins tot een ander
aangetrokken voelt je met je partner gaat praten, en je het
als je gevoelens niet over gaan uitmaakt eer dat je met een
ander gaat liggen vozen, en als die ander zijnde hou je je in,
tot die ander een keus gemaakt heeft en het een en ander
afgerond, mensen die dit soort dingen anders bekijken vallen
vaak in herhaling jammer gezegd, en ik weet niet of je dat
risico wel wilt nemen?Wees eerlijk tegenover jezelf, zeg tegen haar dat van nu af aan
jullie verhouding platonisch is totdat zij een keus heeft gemaakt
dan zal je er snel genoeg achter komen waar het haar om gaat.
quote:Dit betekent dat hij haar dus maar een halve week ziet,
Op donderdag 6 maart 2003 16:48 schreef ballou het volgende:[..]
Ne dat is niet waar want het kind is de helft van de week bij de "echte vader"
Ik heb ook kleintjes en kijk er misschien op een heel andere
manier naar, maar het klinkt allemaal nogal chaotisch.
----
Hoe is het uitgegaan met de vader dan?
Is dat wel eerst uitgegaan?
Heeft ze vaker een verhouding gehad?
Heeft ze nog seks met haar vriend?
Zo ja.. vraag eens 'waarom' als ze geen gevoel meer
heeft voor hem waarom zou ze dan wel met hem neuken.
Etc. etc. etc.
Ga dit soort dingen na ...
En zorg ervoor dat je niet erger gekwetst word dan je nu al bent
want je gaat mij niet vertellen dat je je niet heel zwaar klote voelt.
quote:Ik veroordeel je niet.
Op donderdag 6 maart 2003 16:54 schreef ballou het volgende:
Ik begrijp je fanatisme maar begrijp ook dat ik er mee zit anders had ik het hier echt niet neer gezet!! Ik begrijp ook dat dit niet geen goede situatie is alleen is dit voor mij nieuw! Omdat we normaal in het dagelijks leven ook veel met elkaar omgaan is het na eventueel uitmaken ook moeilijk om met elkaar om te blijven gaan.
Ik ben tever gegaan en ben zwak geweest ik weet het!!!
quote:In die andere halve week zien we elkaar ook wel. Ze wonen niet samen, zij woont nog/weer bij haar ouders. Dus Oma past af en toe gewoon op. it is in haar situatie vrij normaal omdat ze ook werkt dacht ik zo. Savonds slaapt het kind want is nogvrij jong.
Op donderdag 6 maart 2003 16:54 schreef Logician het volgende:[..]
Dit betekent dat hij haar dus maar een halve week ziet,
ik neem aan dat ze in die halve week dus niet bij jou is?Ik heb ook kleintjes en kijk er misschien op een heel andere
manier naar, maar het klinkt allemaal nogal chaotisch.----
Hoe is het uitgegaan met de vader dan?
Is dat wel eerst uitgegaan?
Heeft ze vaker een verhouding gehad?
Heeft ze nog seks met haar vriend?
Zo ja.. vraag eens 'waarom' als ze geen gevoel meer
heeft voor hem waarom zou ze dan wel met hem neuken.
Etc. etc. etc.Ga dit soort dingen na ...
En zorg ervoor dat je niet erger gekwetst word dan je nu al bent
want je gaat mij niet vertellen dat je je niet heel zwaar klote voelt.
En ja ik voel me er soms best klote onder maar aan de andere kant ben ik ook heel erg gek op haar dus dat maakt het allemaal niet makkelijker. Net bedle ze ook weer op om vanavond langs te komen. Ik heb nu de boot een beetje af gehouden en gezegt dat ik eigenlijk nog wat andere afspraken heb maar et is zo moeilijk omdat ik haar juist graag wil zien. en als we bij elkaar zijn is de rest van de wereld vergeten hoe egoistisch het ook klinkt
Ze gaat vreemd omdat ze niet gelukkig is in haar relatie,
als jij met haar een relatie hebt en ze is niet gelukkig wie zegt dat ze dan niet vreemd gaat? wil jij met die onzekerheid je hele leven blijven rond lopen?
tevens zegt ze dat ze het niet uit wil maken met haar vriend, dus echt houden van jouw doet ze niet, ze gebruikt jouw nu gewoon om mee te praten en voor de sex ect..
Als jij je leven met zoiemand wil slijten, dan moet je dat vooral doen
en nu de bal af ketsen is 10000X zo makelijk als wanneer je straks een relatie hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door zim_ra op 06-03-2003 17:03]
quote:jij misschien, maar zij niet ze wil niet weg bij haar vriend
elkaar zijn is de rest van de wereld vergeten hoe egoistisch het ook klinkt
[Dit bericht is gewijzigd door zim_ra op 06-03-2003 17:05]
Ik zou gewoon zeggen dat het over is tot zij een keuze maakt. Klinkt hard, en is misschien heel moeilijk maar je zult wel moeten. Sowieso moet je je afvragen of ze wel te vertrouwen is, aangezien ze er weinig problemen mee heeft om iemand zo ongenadig te bedriegen....
quote:Juist en daar zit ik dus nu op dit moment ook zo mee. Ik zoek iemand die er 100% voor gaat, ben ook al wat ouder
Op donderdag 6 maart 2003 16:59 schreef Logician het volgende:[..]
Ik veroordeel je niet.
Maar ik geef je wel mijn mening en ja die is nogal sterk
ik heb in mijn vorige relatie ook de situatie meegemaakt
dat ik een ander leuker begon te vinden en heb het toen
dus direct uitgemaakt, juist net voor mijn kind!
Want als je tegen jezelf liegt lieg je ook tegen je kinderen.
Het is dus niet dat ik hier zit denkend van wat een klootzak
ieder heeft zijn ideeen en mening, en dat is maar goed ook.
Maar ik denk even van jou situatie uitgaande dat je wel iets
beters kan krijgen, iemand die 100% voor jou kiest bijvoorbeeld
want dat doet zij duidelijk niet, hoe hard het ook klinkt, ze kiest
voor zichzelf, niet voor jou, niet voor haar kind en niet voor haar
vriend, als ze echt 100% voor jou was gegaan dat had ze het
allang uitgemaakt naar mijn mening.
quote:Beide 26!
Op donderdag 6 maart 2003 17:04 schreef Logician het volgende:
Hoe oud is ze? (zijn jullie?)
En ja in het begin had ik helemaal wel het idee dat het haar puur om de lusten ging en dat denk ik soms nog. Ik ben echt niet supper knap maar ik ben best wel gespiert en zie er voor de rest goed uit en dat vind ze maar al te prachtig maar misschien ben ik zo naief hoor maar daarvoor zet je volgens mij niet je relatie/kind op het spel. Helemaal ook wat ik dus net aangaf is dat ik de boor juis een hele poos heb afgehouden en we in die tijd juist op een hele andere manier wel heel romantisch allemaal en heel vertrouwd met elkaar omgingen. Toen werd het gevoel alleen maar sterker en sterker!!!!
quote:Van mijn leeftijd dus
Op donderdag 6 maart 2003 17:09 schreef ballou het volgende:
Beide 26!En ja in het begin had ik helemaal wel het idee dat het haar puur om de lusten ging en dat denk ik soms nog. Ik ben echt niet supper knap maar ik ben best wel gespiert en zie er voor de rest goed uit en dat vind ze maar al te prachtig maar misschien ben ik zo naief hoor maar daarvoor zet je volgens mij niet je relatie/kind op het spel. Helemaal ook wat ik dus net aangaf is dat ik de boor juis een hele poos heb afgehouden en we in die tijd juist op een hele andere manier wel heel romantisch allemaal en heel vertrouwd met elkaar omgingen. Toen werd het gevoel alleen maar sterker en sterker!!!!
Nou dan neem ik aan dat ze wel een beetje uitgefeest moet zijn.
Waarom bel je haar niet op en zeg je dat je met haar wilt praten?
Vertel haar dat je nu echt wilt weten waar je aan toe bent en dat
je te oud bent om op iemand te gaan wachten die straks misschien
toch voor iemand anders kiest, want je weet zelf ook wel dat als je
nu iets opbouwd en het gaat mis, de volgende keer het een stuk
moeilijker zal zijn om overnieuw te beginnen (uit ervaring spreek).
Ik denk dat je echt tegen haar moet zeggen dat als ze je echt zo
leuk en lief vind ze je dan ook daar naar moet behandelen en dus
jou zekerheid moet geven, want eerlijk gezegd zou ik een hond nog
niet zo in onzekerheid laten leven.
quote:Ik denk ook dat ik het deze week nog met haar over ga hebben, je hbet gewoon gelijk ik kan niet anders zeggen.
Op donderdag 6 maart 2003 17:16 schreef Logician het volgende:[..]
Van mijn leeftijd dus
Nou dan neem ik aan dat ze wel een beetje uitgefeest moet zijn.
Waarom bel je haar niet op en zeg je dat je met haar wilt praten?
Vertel haar dat je nu echt wilt weten waar je aan toe bent en dat
je te oud bent om op iemand te gaan wachten die straks misschien
toch voor iemand anders kiest, want je weet zelf ook wel dat als je
nu iets opbouwd en het gaat mis, de volgende keer het een stuk
moeilijker zal zijn om overnieuw te beginnen (uit ervaring spreek).
Ik denk dat je echt tegen haar moet zeggen dat als ze je echt zo
leuk en lief vind ze je dan ook daar naar moet behandelen en dus
jou zekerheid moet geven, want eerlijk gezegd zou ik een hond nog
niet zo in onzekerheid laten leven.
Onzekerheid is het inderdaad maar ik wist natuurlijk wel waar ik aan begon en wat dat betreft kan ik niet zeggen dat ze niet eerlijk is tegen me want ze verteld echt alles ook hoe ze over de dingen denkt. Het grappie is trouwesn wel dat ze wel jaloers is, vorige week ben ik alleen uit gegaan en had wat sjans met een andere meid. Dit kreeg ze dus te horen (van mij) maar dit vond ze toch niet echt leuk. heb haar toen ook gezegt dat ze op dit moment nou niet echt in de positie is om me helemaal te claimen. Maar goed zegt het niets dan dat ze jaloers is? Als ze het toch alleen maar voor de lol doet dan zou haar dat toch niets moeten intresseren?
En ja je hebt gelijk wat betreft andere relaties die zouden volgen. Ik heb al niet echt veel mazzel gehad zeg maar. Zelf er voor 10% in gaan en dan toch niet lukken om de een of andere manier. Ben juist op dit moment blij dat ik niet meer zo kieskeurig ben en wat meer open sta voor anderen en zou het erg vinden als dit weer zou omkeren. Vorige relatie is nog niet z gek lang over hoor, ongeveer een half jaar en had 1 jaar samengewoond
quote:Ik wens je in elk geval veel sterkte, dit voorop.
Op donderdag 6 maart 2003 17:27 schreef ballou het volgende:
Ik denk ook dat ik het deze week nog met haar over ga hebben, je hbet gewoon gelijk ik kan niet anders zeggen.Onzekerheid is het inderdaad maar ik wist natuurlijk wel waar ik aan begon en wat dat betreft kan ik niet zeggen dat ze niet eerlijk is tegen me want ze verteld echt alles ook hoe ze over de dingen denkt. Het grappie is trouwesn wel dat ze wel jaloers is, vorige week ben ik alleen uit gegaan en had wat sjans met een andere meid. Dit kreeg ze dus te horen (van mij) maar dit vond ze toch niet echt leuk. heb haar toen ook gezegt dat ze op dit moment nou niet echt in de positie is om me helemaal te claimen. Maar goed zegt het niets dan dat ze jaloers is? Als ze het toch alleen maar voor de lol doet dan zou haar dat toch niets moeten intresseren?
En ja je hebt gelijk wat betreft andere relaties die zouden volgen. Ik heb al niet echt veel mazzel gehad zeg maar. Zelf er voor 10% in gaan en dan toch niet lukken om de een of andere manier. Ben juist op dit moment blij dat ik niet meer zo kieskeurig ben en wat meer open sta voor anderen en zou het erg vinden als dit weer zou omkeren. Vorige relatie is nog niet z gek lang over hoor, ongeveer een half jaar en had 1 jaar samengewoond
Ik ga ff shoppen en eten maken, fijne avond verder!
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 06-03-2003 18:05]
quote:dat klinkt niet overtuigend
Ik denk ook dat ik het deze week nog met haar over ga hebben, je hbet gewoon gelijk ik kan niet anders zeggen.
quote:Maar dat ze jaloers is wil nog niet zeggen dat ze van je houd, jaloers heid heeft te maken met bezit.. vergeet dat niet en dit klinkt allemaal niet leuk en hard, maar om je zelf niet verder te kwetsen kan je nu beter real zijn..
Onzekerheid is het inderdaad maar ik wist natuurlijk wel waar ik aan begon en wat dat betreft kan ik niet zeggen dat ze niet eerlijk is tegen me want ze verteld echt alles ook hoe ze over de dingen denkt. Het grappie is trouwesn wel dat ze wel jaloers is, vorige week ben ik alleen uit gegaan en had wat sjans met een andere meid.
Verder zou ik toch wel afstand nemen tot ze een keuze heeft gemaakt. Zo heeft niemand er iets aan en op de reservebank zitten is ook niet leuk.
Maken dat je wegkomt. Als ze je echt zo geweldig vind, komt ze wel achter je aan.
*waar is de tijd dat men een relatie respecteerde*
quote:Het is alleen nog maar ikke ikke de rest kan stikken, en als het fout gaat gaan zeuren... ze maakt me onzeker, ja dat krijg je als je geen rekening houd met iemand anders zijn gevoelens!!
*waar is de tijd dat men een relatie respecteerde*
quote:Nee dat is niet het geval.
Op woensdag 19 maart 2003 16:03 schreef alfa6 het volgende:
ballou je geeft aan dat jullie ook buiten deze (relatie) om veel met elkaar omgaan, betekent dit dan ook dat zij en haar huidige vriend ook nog eens vrienden van je zijn zo ja dan zou ik maar eens eerlijk worden als ik jou was vrienden zijn voor altijd toch?
Intussen is het trouwens uit met haar vriend
Denk daar maar eens over na... Iedereen heeft wel eens 'gelogen', maar iemand bedriegen is nog wel een stapje verder.
Wat haar vriend nu overkomt, kan jou ook overkomen.
quote:Stel haar dan juist voor de keuze; laat haar eerst schoon schip maken met de huidige situatie, door voor zichzelf een keuze te maken. Als ze bij haar vriend blijft, heb JIJ in ieder geval duidelijkheid; en als ze voor jou kiest, voel je je vast NOG gelukkiger! Suc6!!
Op donderdag 6 maart 2003 16:05 schreef ballou het volgende:
Het concreet vragen dat heb ik al wel eens geprobeert maar ben bang er teveel druk op te leggen en dat het dan tegen ons zal keren. Maar ik besef me ook dat als dit het geval zou zijn het toch niet zou kunnen worden.
Aan de andere kant heb ik zelf ook zoiets van op het moment heb ik zelf ook niemand anders dus wat kan mij het schelen alleen wordt ik wel steeds gekker op haar en zij ook op mij.En zoals er net ook al werd geschreven heb ik af en toe wel een beetje het gevoel dat ik word gebruikt. Zij heeft alles en ik weinig zeg maar. Zij komt naar mij omdat ze in mij veel meer dingen vind die ze nodig heeft maar blijft bij hem om de stabiliteit voor het kind. Ik heb er zelf ook al zitten denk om de keuze voor haar te maken en er gewoon een eind aan te maken maar dat is echt super moeilijk. Dit is weer het eerst in jaren dat ik me zo bij iemand gevoeld heb
quote:[Off-topic]
Op woensdag 26 maart 2003 20:19 schreef alfa6 het volgende:
Ik vind t een mooie naam ballou maar niet voor ons helaas, wij zoeken toch iets wat iets meer engels of amerikaans of italiaans klinkt, maar erg bedankt voor je reaktie
In lifestyle staan tig namentopics, die kun je met de search wel vinden. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Na het zien van Friends gisteren kan ik je Paolo aanraden als Italiaanse naam, die hoor je vast niet vaak (niet mijn smaak trouwens ).
[/Off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |