abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8910203
Ik zit met het volgende probleem. Mijn vriendin is eigenlijk altijd moe. Eerst had ze pfeiffer, maar dat kan het nu eigenlijk niet meer zijn, het is al een jaar geleden. maar toch is ze soms zelfs te moe om op visite te gaan. We hebben vanalles geprobeerd. Ze wil zelf ook heel graag meer energie hebben, maar zelfs slapen werkt niet.

Nu las ik in een ander topic dat een vrouw erg moe was en dat ze vermoedde dat dat verband houdt met de pil. In hoeverre is dat mogelijk? Ze slikt de diane35 pil.

donderdag 6 maart 2003 @ 14:15:02 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_8910364
Dat is heel goed mogelijk. En er is maar 1 manier om uit te vinden of dat het probleem is: stoppen met de pil!
censuur :O
pi_8910428
Als je de bijsluiter leest van de pil staat er niet bij vermeld dat je er vermoeid door kunt raken.
Vlak voor en tijdens de menstruatie kan de vrouw wel allerlei klachten krijgen zoals hoofdpijn, prikkelbaarheid, buikpijn etc.
Je kunt je gewoon niet lekker voelen en daardoor ook vermoeid zijn.
Ze kan ook PMS hebben.. ( typ maar eens in op google)
Toch zou ik als ik haar was wat verder kijken:

-Langs de huisarts gaan en vragen of haar hb/ht gehalte nagekeken kan worden. ( dit wil zeggen dat er gekeken wordt naar de aanmaak van rode bloedcellen in het lichaam)
Is het HB gehalte te laag dan kan ze vermoeid zijn.

Hoe is haar dagelijks leefritme?

Komt ze slaaptekort?
Is er een bijzondere gebeurtenis in haar leven geweest?
Heeft ze een druk leven?
Is haar eet-patroon veranderd?

Allemaal tekenen, waardoor je vermoeid kunt zijn.

Strekte voor haar in ieder geval.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')