abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8904672
Ik vond hem vroeger echt de gaafste DJ, vooral in de tijd van Curry & van Inkel. Toen hij naar de commerciele radio ging, was ik blij dat-ie elke dag te horen was.
Tegenwoordig erger ik me alleen nog maar aan hem, hij doet elke dag hetzelfde (liedje: "Wij houden van jou want jij maakt ons salaris mogelijk", personality-check met iedereen die belt etc etc) en vormt alleen nog maar irritatie tussen de toch al irritante liedjes op 538.
Ik was net op de 538 website en die mag ook wel eens aangepast worden: "...Volgens velen een geniaal radio maker met een feilloos gevoel voor wat zijn luisteraars leuk vinden... " Dat mag intussen ook wel aangepast worden.
Hij zit daar nu met Denman cool te doen alsof-ie nog steeds cool is, hij praat alleen maar lucht en heeft volgens mij zelf ook door dat zijn beste tijd wel voorbij is. Als je vraagt waarom ik er dan naar luister: dat doe ik dus ook niet, maar mijn autoradio stond gisteren per ongeluk op 538 en toen kwam ik erachter dat hij eigenlijk best passé is.
Ok zijn webstek op 538 is een hopeloos ophouden van een coolheid die er niet meer is. Twee jongens met een zonnebril was in de jaren 90 stoer; deze vertoning is ronduit zielig.

Jeroen, bedankt voor de vele uurtjes plezier die ik jarenlang aan je heb mogen beleven, maar gooi asjeblieft je programma om of stop ermee.

123
pi_8904699
Ik zeg je bij deze,
ik vind ook dat 'ie moet wegwezen.
Hij jat ook altijd het FP-nieuws,
da's niet leuk ook al levert het views
pi_8904824
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 10:22 schreef Rijmer het volgende:
Ik zeg je bij deze,
ik vind ook dat 'ie moet wegwezen.
Hij jat ook altijd het FP-nieuws,
da's niet leuk ook al levert het views
Hij heeft idd over Fok ooit gezegd dat dat beheerd wordt door één supernerd , nadat er weer een discussie over zijn jatwerk was gevoerd hier op fok. Overigens is dat jatwerk ook al een aanwijzing dat hij zijn beste tijd heeft gehad, hij kan het niet meer hebben van zijn originaliteit, want die is er niet meer (zal wel door het geld komen).
123
  donderdag 6 maart 2003 @ 10:31:58 #4
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8904866
Afgelopen Kerst zat ie bij mij in het hotel in Gerlos. Het enige dat die duffe lul deed was de hele avond aan het diner of aan de hotelbar een beetje spelen met zij nieuwe I-mode toestel. En hij is KLEIN, dat wil je niet weten! Volgens mij zat ie met zijn vriendin te wappen terwijl zijn vrouw tegenover hem chagarijnig zat te zijn, heel zijn familie was trouwens chagarijnig. Dat is vast hip of zo als je familie van een bekende Nederlander bent. Het resultaat was dus dat iedereen de "van Inkeltjes" na een dag links liet liggen en dat (zoals gebruikelijk) alle aandacht voor DoctorB was....

Zij auto is echter WEL OK.

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8904937
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. De oubolligheid druipt uit je radio, er zit geen tempo in, de nieuwsberichten zijn bijna altijd achterhaald, de humor gaat echt nergens over. Doe mij maar Ruud de Wild.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  donderdag 6 maart 2003 @ 10:42:15 #6
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8905082
Wat me opvalt is dat alle radio dj's in het begin grappig zijn, ze hebben iets nieuws, maar dat melken ze vervolgens zoooo lang uit dat er echt nix meer aan is en komen ze niet met iets nieuws.

En die gasten Stenders en Kornuiten zijn echt opgebruikt. Dat zijn een stel ouwe bejaarde zeurkousen geworden. De saaie versie van die oude knakkers van de muppetshow.

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8905230
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 10:35 schreef Fling het volgende:
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. De oubolligheid druipt uit je radio, er zit geen tempo in, de nieuwsberichten zijn bijna altijd achterhaald, de humor gaat echt nergens over. Doe mij maar Ruud de Wild.
idd
paar jaar geleden was t nog 'hip' om 538 te luisteren en t was voor mij ook wel een grote verademing naast de lokale shit die me ma altijd aan heeft staan tot we 3fm ontdekte inclusief rdw.nl ze schijnen t nu wel aan t veranderen te zijn maar ze zorgen er dus iig voor dat t niet heel erg uitgemolken wordt
  donderdag 6 maart 2003 @ 10:56:35 #8
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8905398
Als jarenlang Inkel-fan moet ik inderdaad ook bekennen dat het scherpe er inderdaad wel een beetje af is. Zeker in vergelijking met de shows die hij vroeger maakte.

Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er maar twee échte persoonlijkheden op 538 zitten; Dat zijn Evers en van Inkel.
Je kan van Inkel daar wel weg willen hebben, maar wie moet dat gat dan opvullen?
De enige die dat nog een beetje vernieuwend zou kunnen is van Velthuyzen, maar die is ook wel over zijn top heen.

Van Inkel is dan wel niet meer wat hij is geweest, maar het is nog altijd beter dan een van die 13-in-een-dozijn-standaard-jocks die nauwelijks (lees: niet) uit elkaar te houden zijn.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 6 maart 2003 @ 11:04:39 #9
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8905569
Dennis Ruyer is wel erg kewl! Vooral tussen 10 en 12, wat een verademing, wat een heerlijk persoon is het!
  donderdag 6 maart 2003 @ 11:10:24 #10
12091 Sjaakman
pi_8905704
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 11:04 schreef micha het volgende:
Dennis Ruyer is wel erg kewl! Vooral tussen 10 en 12, wat een verademing, wat een heerlijk persoon is het!
*mee eens is*
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:17:57 #11
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_8915406
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 10:42 schreef DoctorB het volgende:
En die gasten Stenders en Kornuiten zijn echt opgebruikt. Dat zijn een stel ouwe bejaarde zeurkousen geworden. De saaie versie van die oude knakkers van de muppetshow.
????
Vind dit nu juist het voorbeeld van een dj die steeds weer met iets nieuws weet te komen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:43:26 #12
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8915916
Isabelle blijft gewoon de beste DJ. Punt uit
Fijne muziek en geen slap gelul, behalve over films, en dat is positief.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8917340
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:43 schreef Sai het volgende:
True
pi_8918218
Ik heb hem nooit wat aangevonden, irritant meneertje.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:29:09 #15
12091 Sjaakman
pi_8931312
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:43 schreef Sai het volgende:
Isabel is geen DJ, ze is presentator.
Ze "schuift" namelijk niet zelf.
pi_8931619
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 10:56 schreef Sjaakman het volgende:

Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er maar twee échte persoonlijkheden op 538 zitten; Dat zijn Evers en van Inkel.
Je kan van Inkel daar wel weg willen hebben, maar wie moet dat gat dan opvullen?
De enige die dat nog een beetje vernieuwend zou kunnen is van Velthuyzen, maar die is ook wel over zijn top heen.

Van Inkel is dan wel niet meer wat hij is geweest, maar het is nog altijd beter dan een van die 13-in-een-dozijn-standaard-jocks die nauwelijks (lees: niet) uit elkaar te houden zijn.

Ik ben het met je eens, Van Inkel is een van de weinige DJ's van 538 met een eigen persoonlijkheid. Ook is van Inkel nog steeds de beste, als het gaat om jingles. Hij haalt een gemiddelde van 75 jingles per programma uur, en er zijn maar weinig dj's die hem dit na doen. Ik vind Van Inkel iig beter dan RDW.NL, want die show lijkt wel op een show van een lokaal station, waarbij de dj's steeds heel ondeugend (en het is ook irritant) door de plaatjes schreeuwen. Het nieuws van de FP wordt ook door andere dj's voorgelezen, dus dat kan je van Inkel niet alleen aanrekenen.

en NEE ik ben GEEN pro 538.

vrijdag 7 maart 2003 @ 12:43:25 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_8931663
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:41 schreef HellHound het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, Van Inkel is een van de weinige DJ's van 538 met een eigen persoonlijkheid. Ook is van Inkel nog steeds de beste, als het gaat om jingles. Hij haalt een gemiddelde van 75 jingles per programma uur, en er zijn maar weinig dj's die hem dit na doen. Ik vind Van Inkel iig beter dan RDW.NL, want die show lijkt wel op een show van een lokaal station, waarbij de dj's steeds heel ondeugend (en het is ook irritant) door de plaatjes schreeuwen. Het nieuws van de FP wordt ook door andere dj's voorgelezen, dus dat kan je van Inkel niet alleen aanrekenen.

en NEE ik ben GEEN pro 538.

sorry, is creativiteit en jezelf vernieuwen synoniem aan 75 jingels per uur?
vind dat eerder gebrek aan creativiteit.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_8931833
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:43 schreef evert het volgende:

[..]

sorry, is creativiteit en jezelf vernieuwen synoniem aan 75 jingels per uur?
vind dat eerder gebrek aan creativiteit.

Wel als het allemaal verschillende, en ook nog leuke jingles zijn en dan heb ik het niet over dat liedje, van Wij houden van jouw...., die is niet nieuw meer, daar moet ik je gelijk ingeven, maar als je van Inkel aan het werk ziet, en dat heb ik al verschillende keren gezien, en je vergelijkt dat met een ander, dan sta je toch verbaasd te kijken, dat zo'n oud ventje zo snel kan werken.
En over vernieuwend zijn, Van inkel heeft wel de amerikaanse style naar nederland gebracht, en was zo al de meest vernieuwende dj van Ned. Hij heeft met die amerikaanse style wel de meeste invloed op de nederlandse dj's gehad, en er is nog n ooit een andere dj geweest die dat voor elkaar hefft gekregen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:22:36 #19
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8932603
Zolang hij nog niet op het 'niveau' van een lokale etherpiraat begint te ouwehoeren, vind ik het best. 's Morgens is het zappen tussen Stenders en Evers, 's middags tussen Van Inkel en De Wild. Allen hebben ze hun sterke en zwakke punten.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')