Jeroen, bedankt voor de vele uurtjes plezier die ik jarenlang aan je heb mogen beleven, maar gooi asjeblieft je programma om of stop ermee.
quote:Hij heeft idd over Fok ooit gezegd dat dat beheerd wordt door één supernerd
Op donderdag 6 maart 2003 10:22 schreef Rijmer het volgende:
Ik zeg je bij deze,
ik vind ook dat 'ie moet wegwezen.
Hij jat ook altijd het FP-nieuws,
da's niet leuk ook al levert het views
Zij auto is echter WEL OK.
En die gasten Stenders en Kornuiten zijn echt opgebruikt. Dat zijn een stel ouwe bejaarde zeurkousen geworden. De saaie versie van die oude knakkers van de muppetshow.
quote:idd
Op donderdag 6 maart 2003 10:35 schreef Fling het volgende:
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. De oubolligheid druipt uit je radio, er zit geen tempo in, de nieuwsberichten zijn bijna altijd achterhaald, de humor gaat echt nergens over. Doe mij maar Ruud de Wild.
Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er maar twee échte persoonlijkheden op 538 zitten; Dat zijn Evers en van Inkel.
Je kan van Inkel daar wel weg willen hebben, maar wie moet dat gat dan opvullen?
De enige die dat nog een beetje vernieuwend zou kunnen is van Velthuyzen, maar die is ook wel over zijn top heen.
Van Inkel is dan wel niet meer wat hij is geweest, maar het is nog altijd beter dan een van die 13-in-een-dozijn-standaard-jocks die nauwelijks (lees: niet) uit elkaar te houden zijn.
quote:*mee eens is*
Op donderdag 6 maart 2003 11:04 schreef micha het volgende:
Dennis Ruyer is wel erg kewl! Vooral tussen 10 en 12, wat een verademing, wat een heerlijk persoon is het!
quote:????
Op donderdag 6 maart 2003 10:42 schreef DoctorB het volgende:
En die gasten Stenders en Kornuiten zijn echt opgebruikt. Dat zijn een stel ouwe bejaarde zeurkousen geworden. De saaie versie van die oude knakkers van de muppetshow.
quote:True
Op donderdag 6 maart 2003 17:43 schreef Sai het volgende:
Isabelle blijft gewoon de beste DJ. Punt uit
Fijne muziek en geen slap gelul, behalve over films, en dat is positief.
quote:Isabel is geen DJ, ze is presentator.
Op donderdag 6 maart 2003 17:43 schreef Sai het volgende:
Isabelle blijft gewoon de beste DJ. Punt uit
Fijne muziek en geen slap gelul, behalve over films, en dat is positief.
quote:Ik ben het met je eens, Van Inkel is een van de weinige DJ's van 538 met een eigen persoonlijkheid. Ook is van Inkel nog steeds de beste, als het gaat om jingles. Hij haalt een gemiddelde van 75 jingles per programma uur, en er zijn maar weinig dj's die hem dit na doen. Ik vind Van Inkel iig beter dan RDW.NL, want die show lijkt wel op een show van een lokaal station, waarbij de dj's steeds heel ondeugend (en het is ook irritant) door de plaatjes schreeuwen. Het nieuws van de FP wordt ook door andere dj's voorgelezen, dus dat kan je van Inkel niet alleen aanrekenen.
Op donderdag 6 maart 2003 10:56 schreef Sjaakman het volgende:Maar ik denk dat we ons wel moeten realiseren dat er maar twee échte persoonlijkheden op 538 zitten; Dat zijn Evers en van Inkel.
Je kan van Inkel daar wel weg willen hebben, maar wie moet dat gat dan opvullen?
De enige die dat nog een beetje vernieuwend zou kunnen is van Velthuyzen, maar die is ook wel over zijn top heen.Van Inkel is dan wel niet meer wat hij is geweest, maar het is nog altijd beter dan een van die 13-in-een-dozijn-standaard-jocks die nauwelijks (lees: niet) uit elkaar te houden zijn.
en NEE ik ben GEEN pro 538.
quote:sorry, is creativiteit en jezelf vernieuwen synoniem aan 75 jingels per uur?
Op vrijdag 7 maart 2003 12:41 schreef HellHound het volgende:[..]
Ik ben het met je eens, Van Inkel is een van de weinige DJ's van 538 met een eigen persoonlijkheid. Ook is van Inkel nog steeds de beste, als het gaat om jingles. Hij haalt een gemiddelde van 75 jingles per programma uur, en er zijn maar weinig dj's die hem dit na doen. Ik vind Van Inkel iig beter dan RDW.NL, want die show lijkt wel op een show van een lokaal station, waarbij de dj's steeds heel ondeugend (en het is ook irritant) door de plaatjes schreeuwen. Het nieuws van de FP wordt ook door andere dj's voorgelezen, dus dat kan je van Inkel niet alleen aanrekenen.
en NEE ik ben GEEN pro 538.
quote:Wel als het allemaal verschillende, en ook nog leuke jingles zijn en dan heb ik het niet over dat liedje, van Wij houden van jouw...., die is niet nieuw meer, daar moet ik je gelijk ingeven, maar als je van Inkel aan het werk ziet, en dat heb ik al verschillende keren gezien, en je vergelijkt dat met een ander, dan sta je toch verbaasd te kijken, dat zo'n oud ventje zo snel kan werken.
Op vrijdag 7 maart 2003 12:43 schreef evert het volgende:[..]
sorry, is creativiteit en jezelf vernieuwen synoniem aan 75 jingels per uur?
vind dat eerder gebrek aan creativiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |