Voorbeeld 1: Als mijn vrouw zichzelf vingert en ze komt klaar, dan is het gewoon lekker. Als ik haar vinger en ze komt klaar, dat is/lijkt het vele malen heftiger.
Voorbeeld 2: Als ik mijn vrouw bef en ga meteen de eerste keer dat ze bijna klaarkomt gewoon door, dan is het orgasme lekker. Stop ik echter de eerste 10 keer dat ze bijna klaarkomt... om even later dus weer verder te gaan, dan is/lijkt het uiteindelijke orgasme vele malen heftiger.
Die voorbeelden kun je ook omdraaien. Dat zij die dingen bij mij doet dus. De vraag is of het echt zo is dat het orgasme heftiger is..... of lijkt dat maar zo omdat je het zelf niet onder controle hebt? Op zich is het vooral bij voorbeeld 1 misschien vreemd, omdat niemand het zo goed kan als jezelf natuurlijk.
Hebben andere fokkers ook ervaring met het heel vaak op het juiste moment stoppen... en pas na een keer of 10 (of nog vaker) je partner laten klaarkomen?
Voorbeeld 2: klopt. als je er vlak voor stopt, en het dan weer opbouwt, en weer stopt etc....dan is het orgasme veel heftiger. Dus ik doe niet anders
quote:Maar is het orgasme ook echt heftiger of lijkt het eigenlijk alleen maar zo?
Op donderdag 6 maart 2003 01:33 schreef aphx het volgende:
je verhaal klopt helemaal, uitgaande van mijn ervaring.
quote:lijkt!
Op donderdag 6 maart 2003 00:39 schreef scanman01 het volgende:Voorbeeld 1: Als mijn vrouw zichzelf vingert en ze komt klaar, dan is het gewoon lekker. Als ik haar vinger en ze komt klaar, dat is/lijkt het vele malen heftiger.
Weet ik veel.
T' is jouw vrouw, tenslotte.
Wat je kunt doen (maar dat vergt wat zelfkennis): als je aan het vrijen bent zo ver gaan dat je het begin van een orgasme voelt...en dan een korte pauze inlassen. Als je dan daarna doorgaat is het uiteindelijke orgasme aanzienlijk heviger (althans, zo werkt het bij mij ). Probleem is alleen dat als je net iets te laat stopt de hele boel als een nachtkaars uitgaat...en dat sucked.
quote:Dat is dus standaard bij ons.... en het gaat idd heel soms wel eens als een nachtkaars uit
Op donderdag 6 maart 2003 23:33 schreef Daniel Kegel het volgende:
Wat je kunt doen (maar dat vergt wat zelfkennis): als je aan het vrijen bent zo ver gaan dat je het begin van een orgasme voelt...en dan een korte pauze inlassen. Als je dan daarna doorgaat is het uiteindelijke orgasme aanzienlijk heviger (althans, zo werkt het bij mij). Probleem is alleen dat als je net iets te laat stopt de hele boel als een nachtkaars uitgaat...en dat sucked.
quote:klopt als een bus
Op donderdag 6 maart 2003 23:33 schreef Daniel Kegel het volgende:
In mijn ervaring klopt het...sex met pauzes levert een veel heftiger orgasme op dan wanneer je in 1x doorgaat...geldt zowel voor mij als voor m'n vriendinWat je kunt doen (maar dat vergt wat zelfkennis): als je aan het vrijen bent zo ver gaan dat je het begin van een orgasme voelt...en dan een korte pauze inlassen. Als je dan daarna doorgaat is het uiteindelijke orgasme aanzienlijk heviger (althans, zo werkt het bij mij
). Probleem is alleen dat als je net iets te laat stopt de hele boel als een nachtkaars uitgaat...en dat sucked.
Als dan klaarkomt drupt het er zo lullig uit, wittewel (Theo Massen)
En het is dan ook niet lekker
quote:Voorbeeld 1 is bij mij net zo waar. Ik denk dat het verschil grotendeels te verklaren is door het verschil in controle. Zelf doen (en qua spanning maakt dat niet uit, nl. ook als ik hem laat toekijken) zorgt er toch voor dat je alles super onder controle hebt en op elke prikkeling reageert. Als een ander dat doet worden zijn handelingen niet per seconde aangestuurd op wat jij voelt. Dat betekent net even doorgaan, net ff ernaast.. en uiteindelijk is het orgasme een stuk heftiger.
Op donderdag 6 maart 2003 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn tijdens sex een aantal situaties waarin het lijkt dat het orgasme vele malen heftiger is, maar de vraag is of dat klopt.Voorbeeld 1: Als mijn vrouw zichzelf vingert en ze komt klaar, dan is het gewoon lekker. Als ik haar vinger en ze komt klaar, dat is/lijkt het vele malen heftiger.
Voorbeeld 2: Als ik mijn vrouw bef en ga meteen de eerste keer dat ze bijna klaarkomt gewoon door, dan is het orgasme lekker. Stop ik echter de eerste 10 keer dat ze bijna klaarkomt... om even later dus weer verder te gaan, dan is/lijkt het uiteindelijke orgasme vele malen heftiger.
Die voorbeelden kun je ook omdraaien. Dat zij die dingen bij mij doet dus. De vraag is of het echt zo is dat het orgasme heftiger is..... of lijkt dat maar zo omdat je het zelf niet onder controle hebt? Op zich is het vooral bij voorbeeld 1 misschien vreemd, omdat niemand het zo goed kan als jezelf natuurlijk.
Hebben andere fokkers ook ervaring met het heel vaak op het juiste moment stoppen... en pas na een keer of 10 (of nog vaker) je partner laten klaarkomen?
Voorbeeld 2. Ook true. Stoppen op het punt van bijna klaarkomen en dan even wachten geeft uiteindelijk een heftiger orgasme. Alleen is de timing heel erg belangrijk. Als bij mij een seconde te laat gestopt wordt, kan ik na vijf seconden echt overnieuw beginnen. En dat 'stoppen' hoeft dan natuurlijk niet echt stoppen te zijn, maar gewoon even wat afwisseling. Even de concentratie van de hotspot afhalen.
quote:Tenzij je op een verkeerd punt stopt, dat ze bijna komt, dan komt ze daarna dus helemaal niet meer... en het voelt nog kut ook nog!
Op donderdag 6 maart 2003 00:42 schreef xf0rz het volgende:
Voorbeeld 2: klopt. als je er vlak voor stopt, en het dan weer opbouwt, en weer stopt etc....dan is het orgasme veel heftiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |