abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8899091
ik ga over een tijdje verhuizen en ben vandaag voor het eerst binnen wezen kijken en het ziet er echt heel mooi uit het huis heeft 5 slaapkamers, waarvan 3 op de eerste verdieping en 2 op de tweede verdieping en ik krijg de grootste kamer op de tweede verdieping ik mocht als eerste kiezen omdat ik waarschijnlijk de enige ben die er permanent woont, omdat me broer waarschijnlijk op kamers gaat wonen en me zusje bij me vader woont en er alleen in het weekend is...ik ben echt zo blij dat we gaan verhuizen, we zijn al een hele tijd op zoek naar een nieuw huis omdat we hier slaapkamers tekort komen, in het weekend zijn we met zijn zessen en hier hebben we maar 3 slaapkamers :S dus ik kan niet wachten totdat we ons eigen huis verkocht hebben en in het nieuwe huis trekken
  Jubileum moderator woensdag 5 maart 2003 @ 23:13:26 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8899130
Wat ontzettend leuk Sylvana!

Ben je in gedachten al je nieuwe kamer aan het inrichten?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8899287
Geweldig voor je

Hoe gaat je nieuwe kamer er uit zien?

#geen
pi_8899331
Leuk voor je, echt waar! Heb je er foto's van?
pi_8899380
Gefeliciteerd

Verhuizen is altijd goed voor je!

pi_8899504
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:21 schreef Conflict het volgende:
Gefeliciteerd

Verhuizen is altijd vaak goed voor je!

woensdag 5 maart 2003 @ 23:27:10 #7
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_8899543
Gefeliciflapstaart,

Veel plezier en succes in je nieuwe huis!!

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_8899546
ik heb me kamer in het klein nagemaakt met karton en ook al me spullen zoals me bureau, bed en kasten, zodat ik een btje kan kijken wat het beste waar past
pi_8899612
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:27 schreef Sylvana het volgende:
ik heb me kamer in het klein nagemaakt met karton en ook al me spullen zoals me bureau, bed en kasten, zodat ik een btje kan kijken wat het beste waar past
Ze heeft er zin in!

Ik wil ook verhuizen. Woon al vanaf mijn 0,5e boven een huishoudwinkel naast een cafe

pi_8899767
ik ben al een keer of 7 verhuist, maar dit vind ik toch de leukste keer hier verheug ik me echt op, we hebben zolang moeten wachten voordat we eindelijk een huis hadden gevonden wat doorging
pi_8899812
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 23:35 schreef Sylvana het volgende:
ik ben al een keer of 7 verhuist, maar dit vind ik toch de leukste keer hier verheug ik me echt op, we hebben zolang moeten wachten voordat we eindelijk een huis hadden gevonden wat doorging
Blijf je dan nog in Nijkerk wonen, of ga je nokken?
pi_8900008
ik blijf gewoon in Nijkerk, ga 2 straten verderop wonen
pi_8921265
Gefeliciteerd.Ik ben ook bezig met verhuizen.We gingen eerst van erg groot naar erg klein en heb nu eindelijk een huis gevonden waar ik voorlopig echt wil blijven.Ben nu druk aan het schilderen en behangen want wil volgend weekend over.Mijn dochter heeft hetzelfde als jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')