BVD,
KP
quote:Hij heeft het over het geluid
Op woensdag 5 maart 2003 22:16 schreef HellRaver het volgende:
Mischien Xvid ???
Ik denk AC3. http://ac3filter.sourceforge.net/
[Dit bericht is gewijzigd door Wer-Al_Zwowe op 05-03-2003 23:46]
quote:ik heb m maar ik hoor nog steeds niks....
Op woensdag 5 maart 2003 23:39 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Hij heeft het over het geluid
.
Ik denk AC3. http://ac3filter.sourceforge.net/
quote:we zijn niet allemaal zo slim als jij!
Op donderdag 6 maart 2003 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
gebruik de search toch eens!NIMO CODEC PACK!
quote:ja allemaal leuk en aardig, maar dan haal ik wel allerlei Ad-en SPyware binnen!!!!!!!
Op donderdag 6 maart 2003 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
gebruik de search toch eens!NIMO CODEC PACK!
quote:tsunami pack vind ik ideaal... alles zit er in en je bepaalt zelf welke filters en decoders je wel of niet installeert
Op donderdag 6 maart 2003 15:13 schreef klOkproductions het volgende:[..]
ja allemaal leuk en aardig, maar dan haal ik wel allerlei Ad-en SPyware binnen!!!!!!!
quote:ken je dat ff toelichten? Waar vind ik dat Gspot?
Op donderdag 6 maart 2003 15:17 schreef MegA het volgende:
ff openen met gspot en je ziet precies wat je nodig hebt.
quote:ik had m.... maar wilde m openen in Winzip:
Op donderdag 6 maart 2003 15:17 schreef MegA het volgende:
ff openen met gspot en je ziet precies wat je nodig hebt.
error opening data file......
quote:Corrupt bestand wellicht. Probeer deze links dan eens:
Op donderdag 6 maart 2003 15:31 schreef klOkproductions het volgende:[..]
ik had m.... maar wilde m openen in Winzip:
error opening data file......
quote:bij bovenste link kom ik hier uit:
Op donderdag 6 maart 2003 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Corrupt bestand wellicht. Probeer deze links dan eens:
http://www.divx-digest.com/software/gspot.html
en bij de tweede op de officiele site, en daar had ik al neergeladen!
quote:ook niet... wat is dat toch?
Op donderdag 6 maart 2003 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze dan
http://www.moviecodec.com/download/tools.shtml
quote:Probleem met je WinZip?
Op donderdag 6 maart 2003 15:44 schreef klOkproductions het volgende:[..]
ook niet... wat is dat toch?
quote:ik heb m net geupdate....
Op donderdag 6 maart 2003 15:45 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Probleem met je WinZip?
quote:helemaal te gek, nu doettie het wel......... Nu nog kijken wat ik eik heb neergeladen.. en hoe het werkt....
Op donderdag 6 maart 2003 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog een poging:
http://www.redrival.com/FreedomApz/gspot21.exe
Dit is een zelfuitpakkende EXE, misschien doet die het wel
Mara goed, alvast bedankt!
Ik geloof dat je mwa nodig hebt (lijkt 't iig wel op).
Installeer even het WMP 9 codecpack. Kan je gratis bij microsoft downloaden. En microsoft heeft 'n prima searchfunctie, dus je krijgt geen link.
Ik had weer een andere file: bowling for columbine, en die behoefde weer een andere codec, dus neergeladen, deed het beeld het wel maar weer geen goede audiocodec....
quote:enne waar vind ik dat?
Op donderdag 6 maart 2003 17:27 schreef Jordy-B het volgende:
even op "codec is installed - details" douwen...
edit na even na te denken: volgens mij zit er geen audio in de moviefile. Ten eerste gspot geeft niks aan, en voor een movie van 50 minuten op die bitrate dan is de filegroote een beetje te klein....
quote:volgens mij wel. Hij geeft toch gewoon een audiostream van 64 kbps aan?
Op donderdag 6 maart 2003 17:29 schreef Choller het volgende:
Zo te zien op de screenshot IS ER HELEMAAL GEEN AUDIO.
En je hoeft niet te SCHREEUWEN. Dat staat ONBESCHOFT.
gebruik vette letters.
quote:ja draai nu al de hele tijd muziek.... en ook de players hebben de volumeknop open...
Op donderdag 6 maart 2003 17:29 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt er wel aan gedacht om even het volume te controleren?
Maar goed, nu heb ik nimo codec pack geinstalleerd, speelt ie die film niet af maar heb WEL geluid!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:typisch Kazaa-ripje.
Op donderdag 6 maart 2003 17:29 schreef Choller het volgende:
edit na even na te denken: volgens mij zit er geen audio in de moviefile. Ten eerste gspot geeft niks aan, en voor een movie van 50 minuten op die bitrate dan is de filegroote een beetje te klein....
Films via Kazaa zuigt dikke stront, maar daar gaat 't topic niet over.
quote:Je hebt voordat je nimo installeerde natuurlijk even gereset zodat alle gebruikte codecs goed overschreven konden worden?
Op donderdag 6 maart 2003 17:34 schreef klOkproductions het volgende:[..]
ja draai nu al de hele tijd muziek.... en ook de players hebben de volumeknop open...
Maar goed, nu heb ik nimo codec pack geinstalleerd, speelt ie die film niet af maar heb WEL geluid!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:spreekt u Frans? Nee geen idee wat je bedoeld, serieus.. Wat moet ik doen voordat ik zoiets installeer? Ik kreeg nml ook een foutmelding.. tijdens het installeren van Nimo....
Op donderdag 6 maart 2003 17:35 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Je hebt voordat je nimo installeerde natuurlijk even gereset zodat alle gebruikte codecs goed overschreven konden worden?
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:51 schreef Jordy-B het volgende:
'kee...selecteer bij de installatie alle video- en alle audiocodecs (maar slechts één van de 2 mp3-codecs). selecteer de 1e drie filters (filters voor de 3 divx-versies) de-selecteer (uitvinken, dus!) het 4e filter - ffdirectshow (o.i.d.), want die geeft een conflict met de xvid-codec. En dit geeft de groene waas hou verder de standaard keuzes en installeer de boel...
kies tijdens de installatie ervoor dat divx 4 niet gebruikt wordt om divx 3×-media weer te geven En download en installeer zelf even de nieuwste versie van ffdirectshow.
quote:Nu nimo de-installeren.
Op donderdag 6 maart 2003 17:37 schreef klOkproductions het volgende:[..]
spreekt u Frans? Nee geen idee wat je bedoeld, serieus.. Wat moet ik doen voordat ik zoiets installeer? Ik kreeg nml ook een foutmelding.. tijdens het installeren van Nimo....
Computer resetten en nimo opnieuw installeren. (resetten is UIT->AAN, maar 't is ook een optie bij "afsluiten van windows")
Op die manier zijn geen van de codecs gebruikt (nimo is een pakket van codecs), en kunnen ze overschreven worden.
Installeer zoals ik net gequote heb.
quote:ok ik ga mn best doen...
Op donderdag 6 maart 2003 17:40 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Nu nimo de-installeren.
Computer resetten en nimo opnieuw installeren. (resetten is UIT->AAN, maar 't is ook een optie bij "afsluiten van windows")
Op die manier zijn geen van de codecs gebruikt (nimo is een pakket van codecs), en kunnen ze overschreven worden.
Installeer zoals ik net gequote heb.
(voornamelijk in kazaa-ripjes... Kazaa is kut voor films, maar daar gaat 't topic niet over)
kies tijdens de installatie ervoor dat divx 4 niet gebruikt wordt om divx 3×-media weer te geven
En download en installeer zelf even de nieuwste versie van ffdirectshow.
Leg dat ff uit? Wel of niet voor divx3?
Divx 4.× kan divx 3.×-media afspelen, maar is hier niet zo goed in.
Dus je wil alle 3 de versies los installeren (met bijbehorende filters), en je wil divx 3 (en dus niet divx 4) gebruiken om divx 3-media af te spelen.
duidelijk zo?
quote:door met het programma het videobestand te laden waar je problemen mee hebt.
Op donderdag 6 maart 2003 17:58 schreef Golfen het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem, en heb dan ook dat programma gedownload, maar hoe kan ik nu zien welke codecs ik mis?
[afbeelding]
vervolgens kijkt G-spot welke codecs het bestand gebruikt, en of je die geïnstalleerd hebt. En hij kijkt of er door iets anders problemen veroorzaakt worden...
Maar nu zit ik nog met die Bowling for Columbine.....
Wat ik zo vreemd vind, toen ik de eerste keer Nimo Coded neergeladen had,kreeg ik bij deze film WEL geluid maar dus die groene waas, Nu heb ik m goed neergeladen, doen alle films t behalve die Bowling (alleen beeld doet t nu.....)?????
quote:Thanks, haha LOL gewoon op die knop drukken dus.
Op donderdag 6 maart 2003 18:07 schreef Jordy-B het volgende:[..]
door met het programma het videobestand te laden waar je problemen mee hebt.
vervolgens kijkt G-spot welke codecs het bestand gebruikt, en of je die geïnstalleerd hebt. En hij kijkt of er door iets anders problemen veroorzaakt worden...
Het gekke is dat de film het met deze 2 programmas niet doet
-Real Player of Quick Time.
Maar met media player doet het geluid het perfect maar heel wazig schokkend beeld. En de Gspot geeft geen problemen aan: "The video for this file should play well"
quote:zit in nimo... heb je als het goed is net geïnstalleerd.
Op donderdag 6 maart 2003 18:17 schreef klOkproductions het volgende:
wave format ac3 heb ik blijbaar nodig. iemand een idee waar? Ik kan m niet vinden en op kazaa krijg ik de hele tijd virusgevoelig spul (Norton zet ze in quarantaine)
wat zegt Gspot ervan?
quote:real player is kut. En deze twee progjes gebruik je eigenlijk alleen als je ook bestanden van hun formaat(realmedia of quicktimemedia) afspeelt.
Op donderdag 6 maart 2003 18:17 schreef Golfen het volgende:[..]
Thanks, haha LOL gewoon op die knop drukken dus.
Het gekke is dat de film het met deze 2 programmas niet doet
-Real Player of Quick Time.Maar met media player doet het geluid het perfect maar heel wazig schokkend beeld. En de Gspot geeft geen problemen aan: "The video for this file should play well"
Als de bitrate van de video hoog is, denk ik eigenlijk dat 't aan je pc ligt...
Of je hebt een verkeerde combinatie van codecs geïnstalleerd (zoals Xvid icm een verkeerde versie van ffdirectshow, wat een groene waas en schokkerig beeld geeft)
quote:ow... je mag gewoon zeggen dat je kazaa gebruikt, hoor. Maar je zou ook gewoon even kunnen zoeken met google.
Op donderdag 6 maart 2003 18:17 schreef klOkproductions het volgende:
wave format ac3 heb ik blijbaar nodig. iemand een idee waar? Ik kan m niet vinden en op kazaa krijg ik de hele tijd virusgevoelig spul (Norton zet ze in quarantaine)
quote:bij Audio Format:
Op donderdag 6 maart 2003 18:22 schreef Jordy-B het volgende:[..]
zit in nimo... heb je als het goed is net geïnstalleerd.
wat zegt Gspot ervan?
Name: ac3(0x2000)"Dolby Laboratories, Inc"
status: NOT INSTALLED
Error name: VFW_S_PARTIAL_RENDER
quote:Dus binnenkort maar nieuwe PC aanschaffen
Op donderdag 6 maart 2003 18:24 schreef Jordy-B het volgende:[..]
real player is kut. En deze twee progjes gebruik je eigenlijk alleen als je ook bestanden van hun formaat(realmedia of quicktimemedia) afspeelt.
Als de bitrate van de video hoog is, denk ik eigenlijk dat 't aan je pc ligt...
Of je hebt een verkeerde combinatie van codecs geïnstalleerd (zoals Xvid icm een verkeerde versie van ffdirectshow, wat een groene waas en schokkerig beeld geeft)
Heb dan ook al ruim 3 jaar
Wel 'n oudje, deze versie, maar 't moet gewoon werken.
quote:bestandsnaam onjuist zegtie dan...ik kan hem niet verder openen....
Op donderdag 6 maart 2003 18:33 schreef Jordy-B het volgende:
http://www.eselpsychos.de/data/ac3codec.zipWel 'n oudje, deze versie, maar 't moet gewoon werken.
anders moet je zelf even een goeie codec vinden (via google... kazaa is niet zo betrouwbaar)
Gewoon mijn tips gebruiken, en verder de standaard selectie aanhouden.
quote:Bij avi's zit de index van het beeld en het geluid achter in het bestand, en dat is het stukje wat je als laatste binnenhaalt.
Op donderdag 6 maart 2003 18:52 schreef klOkproductions het volgende:
oh ja nog iets, "vroeger" kon ik gewoon van alle files een preview bekijken, en nu niet meer (met name AVI doettie niet) de reden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |